doe ff plaatsenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:41 schreef TimKuik het volgende:
Tevens heeft die photobucket ook nog wat extra foto's over de slachting en het koken van de beestjes..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
Nah, dat brengt geen sensatie met zich meequote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:45 schreef Beach het volgende:
Ga je ook een topic openen over Aziaten die honden eten?
Hebben ze niet, vergast met lachgas, was snel klaar.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:51 schreef padlarf het volgende:
Tja als die beesten niet geleden hebben zie ik het probleem eigenlijk niet
Samo.. In Azië eten ze ook hond en kat.. Tja, so be it.. Cultuur enzulks.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:51 schreef padlarf het volgende:
Tja als die beesten niet geleden hebben zie ik het probleem eigenlijk niet
Dat weet ik nietquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:52 schreef VaderVanJezus het volgende:
[..]
Hebben ze niet, vergast met lachgas, was snel klaar.
Ze vonden het zelfs leuk in dat melkpak
Wie ben jij dan op de foto'squote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:52 schreef VaderVanJezus het volgende:
[..]
Hebben ze niet, vergast met lachgas, was snel klaar.
Ze vonden het zelfs leuk in dat melkpak
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:45 schreef TimKuik het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Komt dit op de FP ofzo?quote:
Ze hebben zich kapot gelachen met dat lachgas..quote:
Je weet maar nooit!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |