Ik had het niet tegen jou braboquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:19 schreef Tha_Erik het volgende:
De 300ste poster opent het nieuwe topic, en dat was ik niet.
Heu! Nie zo he! En ik ben bijna Utrechterquote:
Nice tryquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Spijkerbroek, bruine/beige/grijze (?) jas.
Ah. Had gekundquote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ah. Had gekund, ik noemde maar iets wat niet bijzonder specifiek was
.
Wat nu weer?quote:
struin jij al die parties af in heel Nederland?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:09 schreef Deceit het volgende:
Oehhh Zaterdag is Villa Achterdeur (Betty Ford Clinic) weer in Rdam!
uw schoonheidsslaapje heeft niet lang genoeg geduurd ?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:08 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemorgen manginas![]()
veeeels te vroeg.
keep em cumming
Ik bedoel zondag!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:09 schreef Deceit het volgende:
Oehhh Zaterdag is Villa Achterdeur (Betty Ford Clinic) weer in Rdam!
neh, alleen amsterdam rotterdam en hier in de omgeving,,quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
struin jij al die parties af in heel Nederland?
heb ik niet nodigquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
uw schoonheidsslaapje heeft niet lang genoeg geduurd ?
furballquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:15 schreef Deceit het volgende:
[..]
neh, alleen amsterdam rotterdam en hier in de omgeving,,
iedereen kan toch zogenaamd presenteren? Dat is hier het geval tenminste, als je een lekkere kop heb mag je iets presenteren. hoe slecht ze ook zijn.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:19 schreef Waxxer het volgende:
Zit ik net naar een "vernieuwde" website te kijken, met "vernieuwende" filmpjes omdat elk medium tegenwoordig natuurlijk crossmediaal moet werken. En nou is dit natuurlijk niet de uitgesproken plek om het te zeggen, maar wat zijn die filmpjes die bij de artikelen hore, toch vaak te-nen-krom-mend slecht.Ik bedoel.... als je niet kunt presenteren.... blijf dan gewoon lekker schrijven...
![]()
Maar ja, ik moet mijn mond houden.
zondagmiddag dus met alle stroekjes op een brunchcruise op de maasquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heb ik niet nodig![]()
![]()
Nee, ik ga vanmiddag voor een paar dagen naar New Jersey, maar ik moet nog tig dingen doen en mailen and shit.
wat zijn jouw weekendplannen?
ja autocue lezen is ook een vakquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
iedereen kan toch zogenaamd presenteren? Dat is hier het geval tenminste, als je een lekkere kop heb mag je iets presenteren. hoe slecht ze ook zijn.
Volgende keer ga ik kaartjes bestellen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:53 schreef Ang3l het volgende:
Lieve schat. Snow Patrol is al 26x in 3 jaar in NL geweest.
Waarom GA je nou niet gewoon eens een keertje?
furball party.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:28 schreef Deceit het volgende:
[..]
Hmm die uitdrukking snap ik niet.. haarbal? :/
ja, dat is het zeker. Sommigen kunnen dat echt niet.quote:
We stonden onder de douchequote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
weet niet of Peter het met je eens is ?
Een sorry en bedankt voor de moeite is zeker teveel gevraagd!quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:49 schreef Deceit het volgende:
[..]
http://www.furball.nl/
Daar wil ik niet zijn
Niks speciaals meer eigenlijkquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:58 schreef Steve het volgende:
Wat is er wel nog open (en leuk) in Amsterdam?
MrO.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:58 schreef Steve het volgende:
ja, iedereen zo schaars mogelijk aangekleed.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:57 schreef Yurithemaster het volgende:
lekker weerdus de leuke jongens komen buiten
Ja de April.. regu-barretje.. maar qua 'discotheken' is er nu dus geen kut meer overquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Er blijft niets in Amsterdam over. Ik las net dat ze weeer een tent hebben dichtgegooid in Amsterdam.
Er zijn wel een paar tenten erbij gekomen, maar niet gay, maar wel gayminded.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:58 schreef Steve het volgende:
Je bent blauw en je postte door een slotje heenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een sorry en bedankt voor de moeite is zeker teveel gevraagd!
liep behoorlijk wat leuks op het station. zag nog iemand die dacht ik op een oud [homo] leek maar kan zijn profiel/fobo niet meer vinden dus weet niet zekerquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, iedereen zo schaars mogelijk aangekleed.Vind dat zelf ook altijd lekker. Kijken en bekeken worden.
vooral hier in Central Park.
Ik moet er nog steeds een keer heenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:49 schreef Deceit het volgende:
[..]
http://www.furball.nl/
Daar wil ik niet zijn
En dat is maar goed ook, anders voelde ik me al HELEMAAL niet geroepen om voor een ander een topic te openen! Luie donders!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:08 schreef Peter het volgende:
[..]
Je bent blauw en je postte door een slotje heen
Hey. Tis mooi weer buiten.quote:
goed geheugen heb je dan.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
liep behoorlijk wat leuks op het station. zag nog iemand die dacht ik op een oud [homo] leek maar kan zijn profiel/fobo niet meer vinden dus weet niet zeker
Moet je zeker doen. Tis echt een leuk feest!quote:
Dacht dat jij niet roerde in een goed huwelijk!quote:
volgende keer dat ik in londen ben moet ik maar ff het park induiken denk ik.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
goed geheugen heb je dan.![]()
vroeger ook in Amsterdam, als de italianen weer Amsterdam overspoelden.
Sowieso is de definitie van goed natuurlijk erg subjectiefquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dacht dat jij niet roerde in een goed huwelijk!
Oh wacht, ze zijn niet getrouwd.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sowieso is de definitie van goed natuurlijk erg subjectief
Enne.... perhaps it's a brabo thing. You wouldn't understand
hier een apart topic over meneer Sjoerd Kquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Er blijft niets in Amsterdam over. Ik las net dat ze weeer een tent hebben dichtgegooid in Amsterdam.
hustlaball. jaaaaaa maar das meer met sexshows etc.. ook leuk daarniet van.quote:
Volgens mij zijn dat geen cruisegebieden.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
volgende keer dat ik in londen ben moet ik maar ff het park induiken denk ik.
*kuchoverloperkuch*quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Recht in het hart, als een ware Cupido, maar dan zonder liefdespijl.
JE PUNT IS DUIDELIJK *KRAS*KRAS*.quote:
Waar is dat?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hustlaball. jaaaaaa maar das meer met sexshows etc.. ook leuk daarniet van.
een vergelijkbaar iets, Bear Necessity, das wel in Nederland.quote:
quote:SATURDAY 05 June Hifi Sean London
SATURDAY 11,12,13 June Athens Greece bears weekend
SATURDAY 07 August Gay Pride Binomio Madrid
SATURDAY 02 October Dj Davd Hernandez & DJ Rado
SATURDAY 13 November Pre-party Madbear
SATURDAY 18 December Megawoof London
ben geen hierisieweerquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat geen cruisegebieden.![]()
british museum, st pauls, harrods, camden market, buckingham palace.quote:wat heb je allemaal gedaan in London?
Zitte weer in Buul dan?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:31 schreef Steve het volgende:
[..]
Had dat eerder gevraagd, was ik in Eindhoven gebleven.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:41 schreef Deceit het volgende:
Awwww er zijn te veel feestjes voor mijn leventjeeee!!!!
Ik ben het hele weekend in Buul.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:41 schreef Ang3l het volgende:
Zitte weer in Buul dan?
Of bende richting Rotjeknor?
Leuk! je was met school heb ik begrepen. In kader van wat? Of gewoon een schooluitje?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ben geen hierisieweermaar daar loopt wel genoegs leuks om te bekijken denk ik
![]()
[..]
british museum, st pauls, harrods, camden market, buckingham palace.
'gewoon' schooluitje jaquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Leuk! je was met school heb ik begrepen. In kader van wat? Of gewoon een schooluitje?
Wij daarentegenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je bent nog jong, dus je redt het nog.
Lekker op 't terras bij de Bonte Os en zoquote:
en hoe was het uitgaan? gaan de tenten nog steeds vroeg dicht? rond 11 uur? Ben eral weer geen tijd geweest.quote:
speak for urself. o nee wacht.quote:
hahah met rollator? ja hoor is goed.quote:Maarre, zullen we naar Furball gana als je in NL bent?
A kiss with a fist is better than none.quote:
ben niet uitgeweest daar niet echt tijd voor gehadquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
en hoe was het uitgaan? gaan de tenten nog steeds vroeg dicht? rond 11 uur? Ben eral weer geen tijd geweest.
Die cd zit toevallig op dit moment in de auto, dus dat hoor ik straks weerquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
A kiss with a fist is better than none.
moest je je kamer delen? Wij moesten dat destijds doen met 4 studenten per kamer. WAs natuurlijk de hele avond drinken etc. maar wel steeds de voglende dag vroeg ergens zijn voor een excursie. Gebroken waren we steeds. Iedereen steeds met zonnebrillen op. De leraren wisten dan wel hoe laat het was.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ben niet uitgeweest daar niet echt tijd voor gehad
ik dacht dat jij daarvoor een royal vip treatment van Pieter en Dirk zou krijgen ?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wij daarentegen
Maarre, zullen we naar Furball gana als je in NL bent?
samen met 3 klasgenoten, we hebben het geprobeerd in te halen op de boot maar de bar sloot al om 2 uurquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
moest je je kamer delen? Wij moesten dat destijds doen met 4 studenten per kamer. WAs natuurlijk de hele avond drinken etc. maar wel steeds de voglende dag vroeg ergens zijn voor een excursie. Gebroken waren we steeds. Iedereen steeds met zonnebrillen op. De leraren wisten dan wel hoe laat het was.
wat voor feest is dat?quote:
hahaha wij gingen s avonds nog effe snel naar de seven eleven om in te slaan. We waren net Bonniequote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
samen met 3 klasgenoten, we hebben het geprobeerd in te halen op de boot maar de bar sloot al om 2 uur
Dat was een foto van Lakedance.quote:
over bonnies gesprokenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahaha wij gingen s avonds nog effe snel naar de seven eleven om in te slaan. We waren net Bonnie
we hadden al wel een extra rondje gehaald maar dat was te snel opquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahaha wij gingen s avonds nog effe snel naar de seven eleven om in te slaan. We waren net Bonnie
Waar heeft meneer Guetta tegenwoordig niet aan geknipt en geplakt ?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:38 schreef Ang3l het volgende:
Het el mismo... dat a capella nr van Kelis was op de radio.... en dat is blijkbaar samen met David Guetta
o wat grappig. Ik dacht dat je niet van de houseparties was.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was een foto van Lakedance.
En morgen is Housequake.
Maar beide is op Aquabest
o dat wil ik wel zien!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
over bonnies gesproken
Mieke je moet via Uitzending gemist eens de huidige reeks van Ranking the Stars kijken
daarin zit bonnie in het panel
Maar de zure en dronken opmerkingen van Hans van der Toch Joop Braakhekke Viola Holt en Annie Schilder zijn geweldig
Elke keer als ik David Guetta zie, moet ik steeds aan die man denken van MEDIUM. (die getrouwd is met Patricia Arquette in de serie)quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:38 schreef Ang3l het volgende:
Het el mismo... dat a capella nr van Kelis was op de radio.... en dat is blijkbaar samen met David Guetta
let that be a lesson.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
we hadden al wel een extra rondje gehaald maar dat was te snel op
Kan 'ie het een beetje?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:48 schreef Vlarp het volgende:
M'n buurjongen is keihard mee aan het zingen met gruwelijke rap muziek
Jawel hoor, maar vanwege de tumor/kanker is het er een paar jaar niet van gekomen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o wat grappig. Ik dacht dat je niet van de houseparties was.
Nee, duh!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Kan 'ie het een beetje?![]()
Als ik het hier weleens op zet, krijg ik het verzoek van Anthony omdat af te zetten. Hij vindt dat echt vreselijke muziek. (gangta rap).
Zal ik maar niet vertellen dat ik al thuis zit, met een korte broek aan, balkon deur open, muziek aan etc...quote:
vooral Hans v d T is erg dronken erg grappig en botquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o dat wil ik wel zien!jammer dat ze niet meer teut is op tv.
wat?? o wacht eff, die vriendin van je toch?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar vanwege de tumor/kanker is het er een paar jaar niet van gekomen.
quote:
ik heb zeker dan nog een beetje hetero in mij.quote:
Ja. Dat was degene met wie ik naar dance feesten gingquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat?? o wacht eff, die vriendin van je toch?
Hans was altijd een drankorgel geweest. Kende hem nog van vroeger. Die lustte 'em wel.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vooral Hans v d T is erg dronken erg grappig en bot
Ik vind dit nog altijd best tofquote:
o ja, Pinksteren. En het schijnt lekker weer te worden daar.quote:
leuk!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Dat was degene met wie ik naar dance feesten ging
werk jij onregelmatige tijden?quote:
Ja, maar wel iets van 50% kans dat het terugkomt. Dus nu zit ze in 1 of ander experiment met medicijnen die de kans dan naar 30% zou terugbrengen. Er zijn er maar 6 in Europa met die tumor dus ze hadden niet veel proefkonijntjes.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
leuk!
is zij al weer 'beter' dan? is ze schoon verklaard?
pittig.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, maar wel iets van 50% kans dat het terugkomt. Dus nu zit ze in 1 of ander experiment met medicijnen die de kans dan naar 30% zou terugbrengen. Er zijn er maar 6 in Europa met die tumor dus ze hadden niet veel proefkonijntjes.
kijk zelf maarquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Hans was altijd een drankorgel geweest. Kende hem nog van vroeger. Die lustte 'em wel.![]()
Zitten ze daar dronken in het panel? Zeker om zo reacties te ontfutselen.
Ja, ze is een andere weg ingeslagen. Goede comeback.quote:
Google heeft het logo aangepast en als je er op klikt (ofzo) dan kan je dat spel in het logo spelenquote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:19 schreef Stroekie het volgende:
niemand hier naar tobbers/bitches in concert ?
JAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Google heeft het logo aangepast en als je er op klikt (ofzo) dan kan je dat spel in het logo spelen.
ja, ze ziet er geweldig uit!quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kan moeilijk 30 biertjes van tevoren bestellen
dr moet gewoon een disco op de bootquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, das waar. Dan hadden ze ook wel raar opgekeken.
doe maar 30 bier, om mee te nemen..
fles vodkaquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wij kochten gewoon een paar flessen in de stad en zopen het op in de hotelkamer.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:29 schreef Yurithemaster het volgende:
daar ben je ook zo doorheen met zn allenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
fles vodkahallo maar weer
voor iedereen
waar blijft de fotoquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
fles vodkahallo maar weer
voor iedereen
Heul oud nieuwsquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:51 schreef Stroekie het volgende:
the venga boys are coming....backhet geld was zeker op
ja ja en die van jou danquote:
Poesje ik ben terug op jouw verzoek.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:40 schreef Steve het volgende:
Wij kochten gewoon een paar flessen in de stad en zopen het op in de hotelkamer.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:38 schreef Ang3l het volgende:
Ja ik baal ook welquote:
Oh.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:26 schreef Dosadi het volgende:
It's too late for hugs and kisses now, you motherflossing lesbian!
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:41 schreef Dosadi het volgende:
Dosadi is so cool he has to refer to himself in the third person!
Nobody snubs Dosadi, cuz Dosadi is too cool to be snubbed!
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:44 schreef Dosadi het volgende:
[..]
Don't you be giving Dosadi any lip boi!
Je lijkt wel een Kugari-kloonquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:48 schreef Dosadi het volgende:
Dosadi says "bro" a lot, because that's how Dosadi swings... like a 21-year old, white, middle-class college kid desperately trying to be hip.
Het is zo heerlijk wegdroom zwoel!quote:
* Belt politie*quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:16 schreef Xiance het volgende:
ik heb t topic vermoord...
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Welnee, hooguit in slaapstand. O_I kan elk moment iets posten wat met eeneindigt.
kun je nagaan hoe het onder andere linux versies gaatquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:27 schreef creno het volgende:
Ik heb ubuntu, maar sodeju, das wennen.
Ik wilde een youtubje kijken, moet ik weer een adobe ding downloaden, en dat is ook niet 1 2 3 gedaan...
Ik ben te druk met pakken voor vakantie.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Welnee, hooguit in slaapstand. O_I kan elk moment iets posten wat met eeneindigt.
Veel plezier met euh... ja.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:48 schreef oinaru_isan het volgende:
Ik ben te druk met pakken voor vakantie.
in dat geval heb ik nog e.e.a in mn onderbroek verstopt!quote:
Dat valt wel mee, denk ik.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:17 schreef Steve het volgende:
[..]
In mijn hoofd zie ik een heel euh.. drukke vakantie voor me.
Waar blijven die screenshots?quote:
Geen excuus! Waar was je nou!? Ik helemaal tot 1 uur in de Bliss blijven, ben je er niet!quote:
Schattig pakje Erik. Heb je dat besteld?quote:
Ja. Bij IKEA, het heet Pølitipäkje.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Schattig pakje Erik. Heb je dat besteld?
veel geduld dan maarquote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:23 schreef TheVulture het volgende:
Goedemorgen, net uitgecheckt en nu tot fucking half 7 vanavond wachten totdat ik de bus in mag naar huis...
Wat een pokke-end om met de bus te moeten.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:23 schreef TheVulture het volgende:
Goedemorgen, net uitgecheckt en nu tot fucking half 7 vanavond wachten totdat ik de bus in mag naar huis...
Welke kwaliteiten moeten ze hebben?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:35 schreef Xiance het volgende:
MÁÁÁÁRRRR.. hebbendie ook dezelfde kwaliteiten?
Het was in een PS3 spel hequote:
Ja heb ik gezienquote:Op zaterdag 22 mei 2010 03:18 schreef Stroekie het volgende:
@erik en @ang3l als jullie shank nog niet gezien hebben is dat een tip voor jullie volgende filmdate. Wat liggen liefde en haat dicht bij elkaar in dit aangrijpende verhaal. www.shank-movie.co.uk
Ik weet niet hoe ik die maak op een PS3quote:
grappig zo'n lijstjequote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het afgelopen jaar:
Ang3l
mike_hunt
Baltar
Vlarp
Yurithemaster
Tha_Erik
wonderer
Nuno_G
El_Mismo_Loco
TheaterMaMa
Bartjebart
Xiance
TheVulture
Keukenkast
Stuart.Alan.Jones
MisterO
Steve
Eustace.
Waxxer
Desmonkey
Great_Expectations
Peter
Dizer
Yoppie
oinaru_isan
Deceit
PhalanX
creno
SCH
Cybart
Weemz
HuubTuub
Cairon
Zhenar
keizerpinguin
hierissieweer
Burner82
Twoflower
Anniebab
Elagabalus
Haaibaaike
BMD
Duderella
Greys
gers
lezzer
Ole
MissBliss
Pietverdriet
Nizno
De terugweg gaat gevoelsgewijs altijd wel sneller omdat je meteen de nacht in gaat en vaak beter slaapt dan op de heenweg omdat je moe bent van het wachtenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:29 schreef Steve het volgende:
[..]
Wat een pokke-end om met de bus te moeten.
in elk geval succes met de laatste loodjesquote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De terugweg gaat gevoelsgewijs altijd wel sneller omdat je meteen de nacht in gaat en vaak beter slaapt dan op de heenweg omdat je moe bent van het wachten
Thanksquote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
in elk geval succes met de laatste loodjes
wie zn lijstje is datquote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:09 schreef Stroekie het volgende:
--------------------------------------------------------------------------------
[..]
grappig zo'n lijstje![]()
leuke verdeling ook
mijnesquote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:37 schreef Xiance het volgende:
[..]
wie zn lijstje is dat
ik heb toch heul geen forumvriendjes?
bewijs maar eens het tegendeelquote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:41 schreef Xiance het volgende:
straks gaan mensen nog denken dat ik aardig ben
wil je echt antwoordquote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:27 schreef Xiance het volgende:
heeft hier iemand wel eens een trio gedaan?
of poppers gebruikt?
of met iemand die al een relatie had?
my god.. ik ben gewoon echt een heilig boontje in bed
bij nader inzien?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wil je echt antwoord![]()
Goedemorgen allemaal![]()
quote:
ik zeg toch niet dat je het moet missen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:20 schreef Xiance het volgende:
[..]
bij nader inzien?
nee.. t waren retorische vragen..
straks raak ik nog helemaal deprimernend omdat ik zoveel mis
ik ben niet zo van de wijn shatz.. maar wat ik wel mis, is op t balkon, in de namiddag, met een flink glas ijs koud waterquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik zeg toch niet dat je het moet missen.
Wat je moet missen is hier op het balkon en heel veel flessen wijn
Ik vind dat dus niks hequote:
Ik vind het wel geinig. Niet dat ik er geil van word, maar het ziet er wel leuk uitquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind dat dus niks he. Maar voor Arthur snap ik het wel
.
Ik zou alleen maar zoiets hebben van 'trek uit trek uit', wat natuurlijk als er een leuke vent onder zit geheel niet verkeerd is danquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind het wel geinig. Niet dat ik er geil van word, maar het ziet er wel leuk uit
Wheheh. Ach, ieder z'n smaak. Zou Brad er ook niet per se in hoeven zien verder, trouwens, het past gewoon bij de kerel op de fotoquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou alleen maar zoiets hebben van 'trek uit trek uit', wat natuurlijk als er een leuke vent onder zit geheel niet verkeerd is dan.
Ja... Die van daarnet was wel heel lekker eigenlijkquote:
Ik las heel even whiskeyquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja... Die van daarnet was wel heel lekker eigenlijkMaar ik hou niet van yoghurt en niet echt van fruit dus dit is wel een uitgelezen manier. En als ik krachttraining doe, gooi ik er een schep whey bij, ook lekker
Dat drink ik sowieso nietquote:
Crosstexting, het wordt steeds vernieuwenderquote:
Maakt het voor de meeste mensen hier wat lastiger te volgenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
Crosstexting, het wordt steeds vernieuwender![]()
Dankje!
Moeten ze wat hipper wordenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Maakt het voor de meeste mensen hier wat lastiger te volgen
we leve met je meequote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:48 schreef wonderer het volgende:
gezellig bij schoonouder(s)... Lang leve internet op telefoonIk heb mijn netbook ook bij me, maar om die nu al te pakken...
Het moest me verteld worden dat het gebaseerd was op een spel.quote:Op zondag 23 mei 2010 01:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb dat spel (Sands of time) gespeeld. Ooit.
Ach, sommige mensen hier zijn om 2 uur 's middags al *hips*.quote:
Waar ben je (geweest)? Wat heb je gedaan of ben je aan het doen?!quote:
quote:
quote:
quote:
De tune is zo goedquote:Op zondag 23 mei 2010 01:10 schreef Steve het volgende:
Fort Boyard wordt nog steeds uitgezonden op een of andere Franse zender!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |