Ik had het niet tegen jou braboquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:19 schreef Tha_Erik het volgende:
De 300ste poster opent het nieuwe topic, en dat was ik niet.
Heu! Nie zo he! En ik ben bijna Utrechterquote:
Nice tryquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Spijkerbroek, bruine/beige/grijze (?) jas.
Ah. Had gekundquote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ah. Had gekund, ik noemde maar iets wat niet bijzonder specifiek was
.
Wat nu weer?quote:
struin jij al die parties af in heel Nederland?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:09 schreef Deceit het volgende:
Oehhh Zaterdag is Villa Achterdeur (Betty Ford Clinic) weer in Rdam!
uw schoonheidsslaapje heeft niet lang genoeg geduurd ?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:08 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemorgen manginas![]()
veeeels te vroeg.
keep em cumming
Ik bedoel zondag!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:09 schreef Deceit het volgende:
Oehhh Zaterdag is Villa Achterdeur (Betty Ford Clinic) weer in Rdam!
neh, alleen amsterdam rotterdam en hier in de omgeving,,quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
struin jij al die parties af in heel Nederland?
heb ik niet nodigquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
uw schoonheidsslaapje heeft niet lang genoeg geduurd ?
furballquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:15 schreef Deceit het volgende:
[..]
neh, alleen amsterdam rotterdam en hier in de omgeving,,
iedereen kan toch zogenaamd presenteren? Dat is hier het geval tenminste, als je een lekkere kop heb mag je iets presenteren. hoe slecht ze ook zijn.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:19 schreef Waxxer het volgende:
Zit ik net naar een "vernieuwde" website te kijken, met "vernieuwende" filmpjes omdat elk medium tegenwoordig natuurlijk crossmediaal moet werken. En nou is dit natuurlijk niet de uitgesproken plek om het te zeggen, maar wat zijn die filmpjes die bij de artikelen hore, toch vaak te-nen-krom-mend slecht.Ik bedoel.... als je niet kunt presenteren.... blijf dan gewoon lekker schrijven...
![]()
Maar ja, ik moet mijn mond houden.
zondagmiddag dus met alle stroekjes op een brunchcruise op de maasquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heb ik niet nodig![]()
![]()
Nee, ik ga vanmiddag voor een paar dagen naar New Jersey, maar ik moet nog tig dingen doen en mailen and shit.
wat zijn jouw weekendplannen?
ja autocue lezen is ook een vakquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
iedereen kan toch zogenaamd presenteren? Dat is hier het geval tenminste, als je een lekkere kop heb mag je iets presenteren. hoe slecht ze ook zijn.
Volgende keer ga ik kaartjes bestellen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:53 schreef Ang3l het volgende:
Lieve schat. Snow Patrol is al 26x in 3 jaar in NL geweest.
Waarom GA je nou niet gewoon eens een keertje?
furball party.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:28 schreef Deceit het volgende:
[..]
Hmm die uitdrukking snap ik niet.. haarbal? :/
ja, dat is het zeker. Sommigen kunnen dat echt niet.quote:
We stonden onder de douchequote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
weet niet of Peter het met je eens is ?
Een sorry en bedankt voor de moeite is zeker teveel gevraagd!quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:49 schreef Deceit het volgende:
[..]
http://www.furball.nl/
Daar wil ik niet zijn
Niks speciaals meer eigenlijkquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:58 schreef Steve het volgende:
Wat is er wel nog open (en leuk) in Amsterdam?
MrO.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:58 schreef Steve het volgende:
ja, iedereen zo schaars mogelijk aangekleed.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:57 schreef Yurithemaster het volgende:
lekker weerdus de leuke jongens komen buiten
Ja de April.. regu-barretje.. maar qua 'discotheken' is er nu dus geen kut meer overquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Er blijft niets in Amsterdam over. Ik las net dat ze weeer een tent hebben dichtgegooid in Amsterdam.
Er zijn wel een paar tenten erbij gekomen, maar niet gay, maar wel gayminded.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:58 schreef Steve het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |