quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Welnee, hooguit in slaapstand. O_I kan elk moment iets posten wat met eeneindigt.
kun je nagaan hoe het onder andere linux versies gaatquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:27 schreef creno het volgende:
Ik heb ubuntu, maar sodeju, das wennen.
Ik wilde een youtubje kijken, moet ik weer een adobe ding downloaden, en dat is ook niet 1 2 3 gedaan...
Ik ben te druk met pakken voor vakantie.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Welnee, hooguit in slaapstand. O_I kan elk moment iets posten wat met eeneindigt.
Veel plezier met euh... ja.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:48 schreef oinaru_isan het volgende:
Ik ben te druk met pakken voor vakantie.
in dat geval heb ik nog e.e.a in mn onderbroek verstopt!quote:
Dat valt wel mee, denk ik.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:17 schreef Steve het volgende:
[..]
In mijn hoofd zie ik een heel euh.. drukke vakantie voor me.
Waar blijven die screenshots?quote:
Geen excuus! Waar was je nou!? Ik helemaal tot 1 uur in de Bliss blijven, ben je er niet!quote:
Schattig pakje Erik. Heb je dat besteld?quote:
Ja. Bij IKEA, het heet Pølitipäkje.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Schattig pakje Erik. Heb je dat besteld?
veel geduld dan maarquote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:23 schreef TheVulture het volgende:
Goedemorgen, net uitgecheckt en nu tot fucking half 7 vanavond wachten totdat ik de bus in mag naar huis...
Wat een pokke-end om met de bus te moeten.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:23 schreef TheVulture het volgende:
Goedemorgen, net uitgecheckt en nu tot fucking half 7 vanavond wachten totdat ik de bus in mag naar huis...
Welke kwaliteiten moeten ze hebben?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:35 schreef Xiance het volgende:
MÁÁÁÁRRRR.. hebbendie ook dezelfde kwaliteiten?
Het was in een PS3 spel hequote:
Ja heb ik gezienquote:Op zaterdag 22 mei 2010 03:18 schreef Stroekie het volgende:
@erik en @ang3l als jullie shank nog niet gezien hebben is dat een tip voor jullie volgende filmdate. Wat liggen liefde en haat dicht bij elkaar in dit aangrijpende verhaal. www.shank-movie.co.uk
Ik weet niet hoe ik die maak op een PS3quote:
grappig zo'n lijstjequote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het afgelopen jaar:
Ang3l
mike_hunt
Baltar
Vlarp
Yurithemaster
Tha_Erik
wonderer
Nuno_G
El_Mismo_Loco
TheaterMaMa
Bartjebart
Xiance
TheVulture
Keukenkast
Stuart.Alan.Jones
MisterO
Steve
Eustace.
Waxxer
Desmonkey
Great_Expectations
Peter
Dizer
Yoppie
oinaru_isan
Deceit
PhalanX
creno
SCH
Cybart
Weemz
HuubTuub
Cairon
Zhenar
keizerpinguin
hierissieweer
Burner82
Twoflower
Anniebab
Elagabalus
Haaibaaike
BMD
Duderella
Greys
gers
lezzer
Ole
MissBliss
Pietverdriet
Nizno
De terugweg gaat gevoelsgewijs altijd wel sneller omdat je meteen de nacht in gaat en vaak beter slaapt dan op de heenweg omdat je moe bent van het wachtenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:29 schreef Steve het volgende:
[..]
Wat een pokke-end om met de bus te moeten.
in elk geval succes met de laatste loodjesquote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De terugweg gaat gevoelsgewijs altijd wel sneller omdat je meteen de nacht in gaat en vaak beter slaapt dan op de heenweg omdat je moe bent van het wachten
Thanksquote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
in elk geval succes met de laatste loodjes
wie zn lijstje is datquote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:09 schreef Stroekie het volgende:
--------------------------------------------------------------------------------
[..]
grappig zo'n lijstje![]()
leuke verdeling ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |