Dan kan ook beter maar niemand op GL of de SP stemmen, want aangezien die geen meerderheid gaan krijgen, zelfs niet met PvdA en D66 erbij, zullen die op zeker ook niet meeregeren.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:41 schreef ValiumX het volgende:
Voor de PVV stemers, het zal dus een oppositie partij worden en waarschijnlijk geen regeringspartij.
Fritsma bewijst dat elke keer als hij die scheur van hem opentrekt. Misschien dat jij zit te wachten op het rariteitenkabinet van Wilders, maar mensen met een beetje verstand bedanken daarvoor. En wat betreft De Roon, mogelijk is het een fabeltje. Kan best. Echter, het feit dat hij zich aansluit bij de PVV zegt mij al genoeg.quote:Op maandag 24 mei 2010 11:55 schreef Holograph het volgende:
[..]
Ja inderdaad, omdat een Blogger schreeft dat De Roon een rechts-extremist is, klopt dat ook. Ook nog betrouwbare bronnen dat jouw bewering klopt?
En wanneer heeft Fritsma laten zien dat hij incapabel is voor het ministerschap?
Was het maar vast 9 juni. Dan weten we meer.quote:Op maandag 24 mei 2010 11:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En waar baseer jij die vermoedens op? Want volgens mij zit helemaal niemand te wachten op een kabinet met gedoogsteun. De Wilders-adepten moeten eens leren dat die idioot is uitgespeeld. En dat heeft hij aan zichzelf te danken. Door zn tokkie-taalgebruik heeft hij veel kiezers weggejaagd. En terecht, niemand zit te wachten op een verkapte aso als minister.
Balkenende zit er niet op te wachten. En een kabinet moet toch echt met meerdere partijen worden gevormd. Overigens zal de VVD nooit met de PVV regeren. Rutte houdt zich momenteel op de vlakte over een eventuele samenwerking met Wilders, maar de VVD bestaat voornamelijk uit nette heren met veel centen. Die zullen nooit en te nimmer met zo'n aso-partij als de PVV gaan regeren.quote:Op maandag 24 mei 2010 11:59 schreef Gia het volgende:
[..]
Was het maar vast 9 juni. Dan weten we meer.
Met een beetje verstand erken je dat er grote problemen zijn met Marokkanen, Turken en Antillianen, en doe je het niet af als 'onderbuikgevoelens'.quote:Op maandag 24 mei 2010 11:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Fritsma bewijst dat elke keer als hij die scheur van hem opentrekt. Misschien dat jij zit te wachten op het rariteitenkabinet van Wilders, maar mensen met een beetje verstand bedanken daarvoor.
Ja, want alles wat de PVV zegt (no matter what) = slecht = rechts-extremistisch.quote:
En wat betreft De Roon, mogelijk is het een fabeltje. Kan best. Echter, het feit dat hij zich aansluit bij de PVV zegt mij al genoeg.
Wordt het niet erkend dan? Stemmers met een beetje fatsoen stemmen echter VVD.quote:Op maandag 24 mei 2010 12:07 schreef Holograph het volgende:
[..]
Met een beetje verstand erken je dat er grote problemen zijn met Marokkanen, Turken en Antillianen, en doe je het niet af als 'onderbuikgevoelens'.
De voorstanders van de Multicul zijn voornamelijk mensen die er zelf niet mee te maken hebben, maar wie voor de handhaving van dit gefaalde project moet zorgen is vaak tegen de multicul.
Ik heb hier de kleinste viool ter wereld speciaal voor jou....quote:Ja, want alles wat de PVV zegt (no matter what) = slecht = rechts-extremistisch.
Het zou me niets verbazen als je de AOW leeftijdstandpunt van de PVV ook rechtsextremistisch vind.
Volgens mij deed jij het laatst nog af als onderbuikgevoelens.quote:Op maandag 24 mei 2010 12:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wordt het niet erkend dan? Stemmers met een beetje fatsoen stemmen echter VVD.
Deze ga ik even opslaan. Just in case......quote:Op maandag 24 mei 2010 12:04 schreef KoosVogels het volgende:
maar de VVD bestaat voornamelijk uit nette heren met veel centen. Die zullen nooit en te nimmer met zo'n aso-partij als de PVV gaan regeren.
Ga je gang. Kan me niet herinneren dat ik mij ooit heb geprofileerd als een notoire VVD-hater. Ik ben geen fan van de partij en zal er nooit op stemmen. En ik zet ook zeker mijn vraagtekens bij de motivaties van de gemiddelde VVD-stemmer. Maar de partij wordt tenminste niet geleid door tokkie-tuig.quote:Op maandag 24 mei 2010 12:48 schreef Gia het volgende:
[..]
Deze ga ik even opslaan. Just in case......
Ja ook zo iets ongelooflijks.quote:Op maandag 24 mei 2010 12:00 schreef PhalanX het volgende:
PVV is een uitstekende oppositie partij... en mensen kunnen er hun protest-stem op uitbrengen.
Net als de LPF destijds geeft het succes van de PVV een signaal af naar de zittende partijen.
Tja dat alle PvdAers op een persoon stemmen wil niet zeggen dat iedereen dit doet. Gelukkig zijn er ook nog mensen die op ideeën stemmen.quote:Op maandag 24 mei 2010 13:35 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Ja ook zo iets ongelooflijks.
Mensen die op een lijk gingen stemmen
Omdat:quote:Op maandag 24 mei 2010 12:20 schreef Holograph het volgende:
En WAAROM zou je criminele allochtonen het land niet mogen uitzetten? Omdat het zielig is?
Met terroristen kan het al, terroristen met een dubbele nationaliteit mag je denaturaliseren. Dus ik zeg: doe dat ook met straatterroristen.
quote:Uit de tekst van artikel 7, eerste lid, aanhef en onder d, EVN en de toelich-
ting hierop volgt dat ook het plegen van strafbare voorbereidings-
handelingen gericht tegen de essentiële belangen van een staat, een
grond kunnen vormen voor de ontneming van de nationaliteit. Uit de
toelichting blijkt voorts dat misdrijven van een algemeen karakter, hoe
ernstig ook, geen grond opleveren voor het ontnemen van de nationali-
teit: bepalend is dat de kern van het staatsbestel wordt geschaad.
Maar het zijn wel de straatterroristen waar mensen last van hebben, en niet de echte terroristen. Maar hieruit bljikt dus dat er WEL onderscheid mag worden gemaakt op basis van nationaliteit. En is het niet essentieel dat mensen zich veilig voelen in Nederland, waar je ook bent? Of is het tegenwoordig normaal dat we gebieden hebben waar de politie niet de baas is, maar de straatterroristen?quote:Op maandag 24 mei 2010 13:46 schreef fineight het volgende:
[..]
Omdat:
Europees Verdrag inzake nationaliteit, Straatsburg, 06-11-1997
Artikel 7 is een opsomming van gronden die mogen leiden tot het afnemen van de nationaliteit. Het meest relevante is:
Lid 1, sub d: gedrag dat de essentiële belangen van de Staat die Partij is, ernstig schaadt
Commentaar uit kamerstuk 2008-2009, 31813, nr. 3, Tweede Kamer op dit artikel:
[..]
Daarom kan het bij echte terroristen wel en bij zogenaamde straatterroristen niet.
Dan wijzig je de regels toch? Maar interpreteer ik je goed als je zegt dat het eigenlijk wel een goed idee is maar dat het juridisch niet mogelijk is?quote:Op maandag 24 mei 2010 13:46 schreef fineight het volgende:
[..]
Omdat:
Europees Verdrag inzake nationaliteit, Straatsburg, 06-11-1997
Artikel 7 is een opsomming van gronden die mogen leiden tot het afnemen van de nationaliteit. Het meest relevante is:
Lid 1, sub d: gedrag dat de essentiële belangen van de Staat die Partij is, ernstig schaadt
Commentaar uit kamerstuk 2008-2009, 31813, nr. 3, Tweede Kamer op dit artikel:
[..]
Daarom kan het bij echte terroristen wel en bij zogenaamde straatterroristen niet.
Heb je wel gelezen wat ik heb geschreven? Het verdrag wat ik heb aangehaald, beperkt de mogelijkheden om een nationaliteit af te nemen tot het "ernstig schaden van essentiele belangen van de staat", in de toelichting wordt voorts nog benadrukt dat "gewone misdrijven, hoe ernstig ook" geen reden vormen tot afnemen van nationaliteit.quote:Op maandag 24 mei 2010 13:55 schreef Holograph het volgende:
[..]
Maar het zijn wel de straatterroristen waar mensen last van hebben, en niet de echte terroristen. Maar hieruit bljikt dus dat er WEL onderscheid mag worden gemaakt op basis van nationaliteit. En is het niet essentieel dat mensen zich veilig voelen in Nederland, waar je ook bent? Of is het tegenwoordig normaal dat we gebieden hebben waar de politie niet de baas is, maar de straatterroristen?
Waarom reageer je niet op het andere wat ik heb geschreven? Maar oke, dan wijzig je het verdrag toch en als de andere landen daar niet mee akkoord gaan stap je eruit. We moeten eens voor de Nederlanders opkomen.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:02 schreef fineight het volgende:
[..]
Ik heb een verdrag aangehaald, geen Nederlandse wet.
Wat een verstandquote:Op maandag 24 mei 2010 14:12 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
Waarom reageer je niet op het andere wat ik heb geschreven? Maar oke, dan wijzig je het verdrag toch en als de andere landen daar niet mee akkoord gaan stap je eruit. We moeten eens voor de Nederlanders opkomen.
We kunnen alleen uit het verdrag stappen, niet wijzigen. En daar zou ik dan voorstander voor zijn.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:12 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
Waarom reageer je niet op het andere wat ik heb geschreven? Maar oke, dan wijzig je het verdrag toch en als de andere landen daar niet mee akkoord gaan stap je eruit. We moeten eens voor de Nederlanders opkomen.
Uit het verdrag stappen omwille van een aantal kut-Marokkaantjesquote:Op maandag 24 mei 2010 14:14 schreef Holograph het volgende:
[..]
We kunnen alleen uit het verdrag stappen, niet wijzigen. En daar zou ik dan voorstander voor zijn.
Een aantalquote:Op maandag 24 mei 2010 14:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Uit het verdrag stappen omwille van een aantal kut-MarokkaantjesHoe diep kun je zinken.
Al zijn het er een miljoen. Uit een verdrag stappen omwille van spugende en scheldende pubers is gewoon triest. Hoe je het ook wendt het of keert.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:27 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
Een aantalHoe dik kan de plaat voor je kop zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |