Het eerste wat ik dacht toen ik die foto zag was "Stairway to heaven", en dat was nog voor ik je tekst had gelezen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:14 schreef Fuzzphoto.eu het volgende:
Mooie lijnen, goede vlakvulling. Had misschien iets meer diepte kunnen hebben met een kortere lens. Het katje maakt het heel speels; de piano zelf is niet interessant genoeg.
Stairway to...
[ afbeelding ]
Als je een foto 100% wil hebben ben je daar een bepaalde tijd mee bezig.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:46 schreef Surf_Bunny het volgende:
Mooie foto fuzzphoto.eu, mooi laag standpunt genomen en de bocht komt de compostie ten goede. Minpunt kan ik eigenlijk niet ontdekken.
Vandaag eigenlijk voor het eerst een foto bedacht, ipv afklikken als zich iets leuks voordoet:
[ afbeelding ]
+ Leuke compositiequote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:46 schreef Surf_Bunny het volgende:
Mooie foto fuzzphoto.eu, mooi laag standpunt genomen en de bocht komt de compostie ten goede. Minpunt kan ik eigenlijk niet ontdekken.
Vandaag eigenlijk voor het eerst een foto bedacht, ipv afklikken als zich iets leuks voordoet:
[ afbeelding ]
Dit vind ik echt een bizar mooie foto! De scherpte, de kleuren en dan die weerkaatsing die de foto eigenlijk perfect maakt waardoor ik ook geen minpunt kan ontdekken. Gewoon perfect naar mijn idee.quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:07 schreef Ronhui het volgende:
[..]
+ Leuke compositie
+ Frisse kleuren, lekker zomers
- De weerspiegeling van de zon is beetje te
Mijnes:
[ afbeelding ]
groter op Flickr
Een mooi verloop van kleuren.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:50 schreef MiniDuivel het volgende:
- Niet zo duidelijk wat je ermee wilt laten zien
+ De kleur van de ogen contrasteert leuk met het zwart/witte van de poesquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:50 schreef MiniDuivel het volgende:
Net hier aangemelddus ernstig newbie, hoop dat dat OK is..
Vorige foto:
+ Mooi verloop van de kleuren
- Niet zo duidelijk wat je ermee wilt laten zien
Net pas in het bezit van een goede camera ook dus nog aan het experimenteren, onderstaand mijn favoriete model/ slachtoffer![]()
[ afbeelding ]
+ Ik vind de kleuren heel natuurlijk overkomen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:46 schreef Xlarge het volgende:
Sodje, ik vind de dof leuk wegkijken op het gras, het witte contrast van de schoenen is ook fijn te zien tov het groen.
Ik vraag me alleen af of er een bedoeling is achter de foto, of dat het gewoon schoenen op een veld zijn.
Mijn foto is een resultaat van de bbq van gisteren, ik zag de tang en spatel aan de schutting hangen, en vond het wel een zomers plaatje
[ afbeelding ]
Nee, is zonder flitser maar ik zie nu ook dat ie te licht is, is niet overbelicht maar te licht bewerkt, had geen goed licht gisteravondquote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:48 schreef BigBear het volgende:
[..]
+ De kleur van de ogen contrasteert leuk met het zwart/witte van de poes
+ Goed scherp gesteld op het belangrijkste: de ogen
- In het midden is de foto overbelicht, terwijl aan de buitenkant het zwart dichtgelopen is.
Heb je een flitser gebruikt trouwens?
Tijdens een waterpolotoernooi gemaakt, deze werd gehouden in een natuurbad. Nadeel: het water is niet echt blauw, maar het is wel mogelijk om 100 ISO met korte sluitertijden te schieten![]()
[ afbeelding ]
+ Leuke simpele compositiequote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:01 schreef Fuzzphoto.eu het volgende:
+ Leuke, natuurlijke uitdrukking
+ Compositie
- onderbelicht, wit is niet wit
- huidskleur is wel erg rood en niet erg vleiend
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:40 schreef Heintje het volgende:
[..]
+ Leuke simpele compositie
+ Erg goed uitgelicht.
+ Mooie spiegeling, erg fijn dat je de camera er niet in ziet.
Heb je deze met een ringflitser gemaakt?
Ik kan niet echt een verbeterpunt bedenken. Misschien zou je voor de verandering eens het hele object scherp kunnen maken. Een iets complexere constructie zou ook leuk kunnen zijn.
Van mij een probeerseltje van twee loslopende tie-wraps. De vignette was nodig om een lelijke hoek weg te werken. Daar hield het blad waar ze op lagen op.
[ afbeelding ]
Spelen met vuur blijft leuk. Heb zelf ook eens een aantal van dat soort foto's gemaakt.quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:40 schreef mash_ het volgende:
[..]
+ DOF
+ Kleuren, of nouja juist het zwart wit vind ik mooi. dus eigenlijk geen kleuren
- Zwarte randen
- ruis
Mijn foto
Heb pas een nieuwe camera dus was beetje wat dingen aan het proberenen creatief met vuur aan het doen
[ afbeelding ]
ziet er goed uit de gloed komt mooi over de rest van de foto heen lekker donkerquote:Op woensdag 14 juli 2010 01:40 schreef mash_ het volgende:
[..]
+ DOF
+ Kleuren, of nouja juist het zwart wit vind ik mooi. dus eigenlijk geen kleuren
- Zwarte randen
- ruis
Mijn foto
Heb pas een nieuwe camera dus was beetje wat dingen aan het proberenen creatief met vuur aan het doen
[ afbeelding ]
Als het een foto van 88 was, zou het wel op film geschoten zijn, he?quote:Op woensdag 14 juli 2010 08:45 schreef angel008 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
idee was om er een wat ''oudere'' look aan te geven (of zoals iemand al tegen me zei ''dit lijkt wel een foto van 1988'')
Foto is geschoten met een Canon S1 IS, met een LED-ring met 30 LEDs. Geconverteerd naar Z/W en de reflectie van de camera vervangen door een witte stip. Wat je ziet is trouwens geen ruis (dit is ISO 50) maar het oppervlak van de staafmagneetjes.quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:40 schreef Heintje het volgende:
+ Leuke simpele compositie
+ Erg goed uitgelicht.
+ Mooie spiegeling, erg fijn dat je de camera er niet in ziet.
Heb je deze met een ringflitser gemaakt?
Ik kan niet echt een verbeterpunt bedenken. Misschien zou je voor de verandering eens het hele object scherp kunnen maken. Een iets complexere constructie zou ook leuk kunnen zijn.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:10 schreef polariteit het volgende:
+1974 sfeertje :p
-te druk, ik vind geen rustpunt.
Hierbij eentje van mij:
[ link | afbeelding ]
+ Standpuntquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:38 schreef MiniDuivel het volgende:
+ Mooie lichtinval
+ Foto straalt rust uit
- Mss net iets spannender geweest als de schommel nog wat bewoog, alsof er net iemand van af gesprongen is
Foto die nog met mijn oude gammele Canon is gemaakt
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |