quote:Geyl, maar gillend duur, J.
Professionele architectuurfotografen hebben ze uiteraard wel.
Maar dat kan zo'n tilt&shift toch fixen?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Teveel fisheye is trouwens ook weer niet goed, krijg je teveel "verlopend" perspectief.
Sorry jung, dit gaat je gewoon een beetje boven de pet.quote:
Ja hallo best een leuke collectie glas!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:43 schreef NJ het volgende:
Ik ben ook om. Zodra de belastingteruggave binnen is ga ik ook voor de 50D.
Wat lenzen betreft zit ik momenteel wel goed.
50 F1.8
24-70 F2.8L
70-200 F4L
En de Speedlite 430X
Alleen zo'n 10-22 zou ik nog willen, maar hoe vaak ga ik die daadwerkelijk gebruiken?
Ik zat even over die tilt & shift te kwijlen.quote:
En jullie je allemaal maar afvragen waarom ik zo graag studeer.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:43 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja hallo best een leuke collectie glas!. Wist ik niet!
.
Ja. Ik was in januari in Brazilië op zo'n mooi tropisch eiland en als je dan een beetje natuur op de foto wil zetten dan is 24mm echt veel te veel.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:44 schreef KingOfMars het volgende:
Mis jij niks onder de 24mm NJ? Ik schiet best veel op de 18mm van mijn kitlens nu.
De D90 dus.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:44 schreef motorbloempje het volgende:
even slijmen bijzodat hij er aan mee gaat betalen
dan kan 't wellicht toch wat duurder, die body en richting de 700 euro gaan
![]()
Dan toch de 10-22quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:45 schreef NJ het volgende:
[..]
Ja. Ik was in januari in Brazilië op zo'n mooi tropisch eiland en als je dan een beetje natuur op de foto wil zetten dan is 24mm echt veel te veel.
Ja, deels (dacht ik). Gaat ook meer op met een "gewone" lens voor architectuurfoto's van exterieurs. Dan wil je wel enigszins groothoek, om het gebouw in zijn geheel erop te kunnen krijgen. Maar ook weer niet teveel, want dan kloppen de verhoudingen te weinig.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:42 schreef KingOfMars het volgende:
Maar dat kan zo'n tilt&shift toch fixen?
Whehe, cool. Kun je lekker bizarre foto's mee maken inderdaad.quote:Ik heb geloof ik wel eens een 8mm gehad. Zo'n russische lens, helemaal handmatig enzo. Niks geen AF en metering. Wel bizar beeld, zelfs op cropfactor cams.
Inderdaad. Het is echt een briljante lens.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:46 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dan toch de 10-22.
En dem, écht een leuke collectie!. Die 24-70L....
.
Ik had dus (ooit) samen met de 30D de 17-40L. En je kunt exact zien waar die L voor staat. Precies wat jij zegt: kleuren, contrast, scherpte. Fenomenaal.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:48 schreef NJ het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is echt een briljante lens.
Nou ben ik natuurlijk absoluut niet goed en zijn al die rooie randjes vooral gekocht om het totale gebrek aan talent te verbloemen, maar af en toe komt er een foto uit die lens rollen dat je echt staat te kijken van de kleuren, het contrast, de scherpte. Niet normaal meer.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:48 schreef KingOfMars het volgende:
Hey maar NJ, als die 70-200 ooit eens weggaat omdat je toch de IS versie gaat kopen hoor ik het wel he..
Net als keukens, bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:45 schreef motorbloempje het volgende:
en hij kwam al met een goede suggestie: camera's zijn in Duitsland vaak net iets goedkoper
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:49 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik had dus (ooit) samen met de 30D de 17-40L. En je kunt exact zien waar die L voor staat. Precies wat jij zegt: kleuren, contrast, scherpte. Fenomenaal.
Tuurlijk wil je die. Echt!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:51 schreef NJ het volgende:
[..].
Dat zou inderdaad de enige zijn die ik nog zou kunnen upgraden. Maar IS zou niet zoveel uitmaken, maar een upgrade naar 2.8 wel. Af en toe is hij toch niet lichtsterk genoeg.
Die JK heeft er verstand van.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wow, die kleuren! Al vind ik de foto zelf niet zo bijzonder.
Eerst maar eens kijken hoe het gaat met een 50D.quote:
Yups. Ik ben ook erg benieuwd. Alhoewel ik van de 450D afkom en het moet doen met een schamele 17-85mm IS USM.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:00 schreef NJ het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken hoe het gaat met een 50D.
Want dat gaat natuurlijk al een verbetering worden ten opzichte van de 350D. Beter AF, meer ISO, minder ruis.
Nee, ook die 17-85 erbij dus. Want m'n 450D gaat (maandag al) de deur uit incl. kitlens. En ik kan die 50D samen met die lens voor een echt leuke prijs kopen, los wordt het al minder interessant. Die 17-85 wordt een tussenstap op weg naar een wat lichtsterkere standaardzoom.quote:
Kamera Express verkoopt de D90 body voor 629 (maar is niet op voorraad zie ik nu).quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:09 schreef motorbloempje het volgende:
http://www2.saturn.de/webapp/wcs/stores/servlet/main?langId=-3&storeId=18667&catalogId=20131&productId=1535693&categoryId=98221&parentCategory=98220&topCategory=98208&ok=T_PRODUCTS&uk=proddetail&sort=price
is dit goedkoper dan hier?
CameraTools heeft ook een fysieke winkel (Apeldoorn geloof ik) of anders zoek je gewoon de dichtsbijzijnde MediaMarkt op om 'm te kunnen betasten.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:16 schreef motorbloempje het volgende:
da's wel netjesmaar ik wil 'm toch eerst echt even in de hand hebben gevoeld, of hij niet veel te zwaar is en zulks
true, maar die link van Tweakers net, met die voor 619 in Beuningen, is dichterbijquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:18 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
CameraTools heeft ook een fysieke winkel (Apeldoorn geloof ik) of anders zoek je gewoon de dichtsbijzijnde MediaMarkt op om 'm te kunnen betasten.
Ja bizar he.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:17 schreef motorbloempje het volgende:nou, als mijn
meebetaalt deze maar kopen
http://www.digitalstreet.nl/product_info.php?products_id=15182!
Goedkoop en dichtbij is okay!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
true, maar die link van Tweakers net, met die voor 619 in Beuningen, is dichterbij![]()
Konijnenberg is een begrip. Redelijk goedkoop, prima service!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik hoor ook wel goede verhalen over Foto Konijnenberg in Overijssel.
( waar de D90 ¤ 639 kost )
Konijnenberg is 1 van de betere fotozaken in NL idd.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik hoor ook wel goede verhalen over Foto Konijnenberg in Overijssel.
( waar de D90 ¤ 639 kost )
Ach, de mensen die het hardst roepen dat het slecht gaat zijn de mensen die je zaterdag met de armen vol tassen door de stad ziet lopen, mijns inziens.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:19 schreef KingOfMars het volgende:
Je moet eens een uurtje bij de Kamera Express gaan staan op zaterdagmiddag. Als je ziet wat er dan verkocht wordt durf je nooit meer te roepen dat het slecht gaat met de economie.
die in Beuningen heeft ze op voorraadquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:25 schreef Joene het volgende:
Morgen een D90 uit voorraad kopen valt sowieso niet mee zo te zien.
Daar ga ik altijd heen als ik iets té graag wil hebben, maar niet nodig heb. Want daar lijkt het namelijk zo duur dat ik het niet kan betalen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, en hier in R'dam heb je natuurlijk nog Foto Klein.
Whehe idd. Wel prima winkel verder. Soms wat omhooggevallen personeel.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:26 schreef NJ het volgende:
[..]
Daar ga ik altijd heen als ik iets té graag wil hebben, maar niet nodig heb. Want daar lijkt het namelijk zo duur dat ik het niet kan betalen.
Ja sorryquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die in Beuningen heeft ze op voorraad
en dankzij jou ben ik hier nu ook wel enthousiast over
thuis even naar mn lensjes koekeloeren...
ja, ik ook, maar ik probeer 't te negerenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:29 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja sorryik hou nou eenmaal van dure shit
dan kom je ook even naar Beuningenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:32 schreef KingOfMars het volgende:
Nou hoop ik niet dat die 50D morgen enorm tegenvalt, onder de deuken en krassen zit of dat het een enorm louche handelaar is.. Dan schiet ik echt keihard in een dip als ik niet naar huis ga met die camera. Maarja. Moet wel reeel blijven uiteraard voor dat geld.
.
Ik heb gelukkig een strenge boekhouder thuis om dat af te remmen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:33 schreef Joene het volgende:
Alles wat ik koop is duur
Ik liep 2 weken terug in antwerpen, zo ook de saturn binnen , staan ze daar even de allernieuwste LED tv van samsung te demonstrerenen we zijn al een poosje aan het kijken voor zo een nieuwerwetse tv dus.
Maar nu kan ik dus niks meer vinden wat ik ook wat vind ipv die
ik winkel zelden, en geef nooit echt veel geld uit aan dingen, maar ALS ik ineens iets zie wat me bevalt is dat meestal ook echt duur.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:33 schreef Joene het volgende:
Alles wat ik koop is duur
Ik liep 2 weken terug in antwerpen, zo ook de saturn binnen , staan ze daar even de allernieuwste LED tv van samsung te demonstrerenen we zijn al een poosje aan het kijken voor zo een nieuwerwetse tv dus.
Maar nu kan ik dus niks meer vinden wat ik ook wat vind ipv die
Mja, moet naar freakin' Almere voor die cameraquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dan kom je ook even naar Beuningen
ik ben zelf mn strenge boekhouder en weet ook gewoon dat het onverstandig is om 1800 euro voor een tv te geven en dat gaat dus ook niet gebeuren hoor maar toch he.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:34 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig een strenge boekhouder thuis om dat af te remmen..
Oja het WANT WANT WANT gevoel is bekend hoor. Mijn lijst is eindeloos!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:35 schreef Joene het volgende:
[..]
ik ben zelf mn strenge boekhouder en weet ook gewoon dat het onverstandig is om 1800 euro voor een tv te geven en dat gaat dus ook niet gebeuren hoor maar toch he.
lang leve gescheiden financieenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:34 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig een strenge boekhouder thuis om dat af te remmen..
Achmed bij jou in het dorp heeft nog een 7D zonder lens te koop voor je.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:35 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mja, moet naar freakin' Almere voor die camera. Plus dat een nieuwe 50D out of range is eigenlijk he. Dan moet ik het echt doen met een habbiebabbie lens erbij en dat vind ik zonde van die camera.
Ik zag het ook.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:36 schreef Joene het volgende:
[..]
Achmed bij jou in het dorp heeft nog een 7D zonder lens te koop voor je.
Ook zo zonder aankoopbon vanwege een geschenkquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:37 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik zag het ook.. Ik wist niet eens dat wij Achmeds hadden!
.
Echt he.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:38 schreef Joene het volgende:
[..]
Ook zo zonder aankoopbon vanwege een geschenk
Die is echt al tig jaar geleden de deur uitgegaan.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:41 schreef Joene het volgende:
Je kan ook gewoon je g1 weeer is uit de kast pakken ,en gewoon een fotoot maken van anna denken nah dat ziete r best ok uit, je hebt snel een fotootje en klaar J.
Ja serieus als dat ding niet gestolen isquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:40 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Echt he..
"Hey Fatima, wat sturen we Achmed voor z'n trouwen? Een geit of wat?"
"Mja stuur maar een 7D op joh. Heeft ie vast nog niet!"
Sure!
Weg gedaan , wat zondequote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:41 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Die is echt al tig jaar geleden de deur uitgegaan..
Ik hou dr van !quote:
Klopt. Zo maar eens even mijn ing checken.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:48 schreef Joene het volgende:
En je verkansiegeld staat vandaag op je rekening als je een lieve baas hebt ivm pikster.
Antwerpse Zoo is cool heb ik 2 weken terug ontdekt , en met de trein bereikbaar ligt naast station antwerpen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:48 schreef KingOfMars het volgende:
Befteling kaarten liggen al klaar, moeten alleen nog een dierentuin prikken. Aanraders?
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:48 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Whehe, naast het WANT WANT WANT komt het NU NU NU gevoel ook bekend voor idd!.
goeie!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:48 schreef Joene het volgende:
En je verkansiegeld staat vandaag op je rekening als je een lieve baas hebt ivm pikster.
ivm de zoo neem de trein , zoo is naast stationquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Antwerpen is binnen een uur te doen met auto of trein, mên.
Ben ik een paar jaar geleden met wYPPY geweest en wij vonden het niet zo... maar het was ook stervenskoud toen kan ook schelenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:49 schreef Joene het volgende:
[..]
Antwerpse Zoo is cool heb ik 2 weken terug ontdekt , en met de trein bereikbaar ligt naast station antwerpen.
En vanuit waar jij woont ben je dr met 1,5 uur denk ik
Dierenpark Amersfoort.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:50 schreef KingOfMars het volgende:
Ben ik een paar jaar geleden met wYPPY geweest en wij vonden het niet zo... maar het was ook stervenskoud toen kan ook schelen.
En iets dichterbij dan 1,5 uur rijden zou tof zijn ivm peutert.
Hilde en ik vonden het wel erg leukquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:50 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ben ik een paar jaar geleden met wYPPY geweest en wij vonden het niet zo... maar het was ook stervenskoud toen kan ook schelen.
Yppy is per definitie wYPPYquote:
Blijdorp.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:50 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Het schijnt dat "Beesies" is geregistreerd als merknaam.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Waar zou de AlbertHein dit WK mee komen trouwens, na de Wuppies en de Welpies.
Soort van Bonkies, maar dan zonder knikker?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:07 schreef NJ het volgende:
Het schijnt dat "Beesies" is geregistreerd als merknaam.
Waarom moeten je kittens nu weer meteen de deur uit?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:06 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nee, ook die 17-85 erbij dus. Want m'n 450D gaat (maandag al) de deur uit incl. kitlens. En ik kan die 50D samen met die lens voor een echt leuke prijs kopen, los wordt het al minder interessant. Die 17-85 wordt een tussenstap op weg naar een wat lichtsterkere standaardzoom.
De zwarties?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Waar zou de AlbertHein dit WK mee komen trouwens, na de Wuppies en de Welpies.
Vast wel. Ik kan dat hier vanuit Utrecht niet zien, daarvoor zit ik een verdieping of 20 te laag.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Staat de Veluwe al vol met burgers op weg naar de camping voor het Pinksterweekend, Q?
Oh jammer, ik had gehoopt en eerlijk gezegd verwacht dat je dat wel in de gaten hield.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:41 schreef Q. het volgende:
Vast wel. Ik kan dat hier vanuit Utrecht niet zien, daarvoor zit ik een verdieping of 20 te laag.
Bel je even opquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:22 schreef motorbloempje het volgende:
maar nog ovb dat de objectieven er op passen.. anders moet ik meteen meer voor een basis objectief (kit) betalenen of ik dat wil is nog even te bezien
en dus elk jaar een nieuwe tent?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:38 schreef Joene het volgende:
Wij als in mijn vrouw en ik gaan morgen een nieuwe tent kopen . Gezien wij elk jaar met pinkster kamperen doen
oeiquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:40 schreef Joene het volgende:
Nee liefje , gezien ik mijn tent vorig jaar nat heb ingepakt en heb laten liggen (sukkel is).
neen vanavond al kramperenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Huh, ga je dan morgen een tent kopen en zondag en maandag kamperen?
alleen dan jaquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:47 schreef NJ het volgende:
Als het lekker weer is, is het goed te doen, J.
Ik ga morgenmiddag even op en neer naar Almere, bij een particulier dus.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:52 schreef motorbloempje het volgende:
maar wanneer ga jij die camera halen dan J?
Nee vanavond ga ik hardlopes!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:53 schreef motorbloempje het volgende:
okay.. ik dacht vanavond, verkeerd onthouden
als je rondreist is 't wel ideaal opzich, maar dan nog steeds het liefst alleen met mooi weerquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:52 schreef KingOfMars het volgende:
Mja goedkoop of niet, ik ga dan liever niet op vakantie nog.
Wij hebben een keer Italie gedaan mbv campings maar dat waren dan van die k&k stacaravans met alles d'r op en d'r aan. Dat gaat dan nog. Heb je nog iig je eigen plee enzoquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als je rondreist is 't wel ideaal opzich, maar dan nog steeds het liefst alleen met mooi weer
vorige verkansie hadden we 1 dag regenen ik was meteen strontchago toen we in de stromende regen een tent op moesten zetten
Homo.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:56 schreef KingOfMars het volgende:
Wij hebben een keer Italie gedaan mbv campings maar dat waren dan van die k&k stacaravans met alles d'r op en d'r aan. Dat gaat dan nog. Heb je nog iig je eigen plee enzo. En dan nog was ik aan het eind van de vakantie blij dat we een nacht in een huisje zaten!
.
Een echte man paradeert wederzijds hetero en stoer over de camping met een rol roze Frans toiletpapier.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:09 schreef KingOfMars het volgende:
Met je pleerol onder je arm de camping over is natuurlijk niet gay!
Hoie!quote:
Prima! Best een beest van een camera hoorquote:
Ach zou ik in principe ook foto's mee kunnen maken (heb wel als ondergrens dat het een dSLR moet zijn want compact cams zijn me echt te t r a a g ). Maar comfort, ergonomie en extra toeterjes en belletjes zijn me ook wat waard zo ondertussen.quote:Op maandag 24 mei 2010 11:18 schreef n00cL30n het volgende:
LoLz... Mijn 1000D voldoet nogsteeds prima.
Klopt!quote:Op maandag 24 mei 2010 11:33 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ach zou ik in principe ook foto's mee kunnen maken (heb wel als ondergrens dat het een dSLR moet zijn want compact cams zijn me echt te t r a a g ). Maar comfort, ergonomie en extra toeterjes en belletjes zijn me ook wat waard zo ondertussen.
Tof!quote:Op maandag 24 mei 2010 10:37 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Prima! Best een beest van een camera hoor. (Toch) wel weer even wennen na de 450D maar de overeenkomsten met de 30D (die ik al eerder had) zijn groot dus komt wel goed. En de 17-85mm IS USM valt me ook niet tegen eigenlijk. Voor een lens die wordt bestempeld als slechts marginaal beter dan de kitlens. Die 30mm extra zijn best lekker!
Fucking Briljante ijssalon op de campingquote:
Jaquote:
ja, dat wist ikquote:Op maandag 24 mei 2010 21:41 schreef Joene het volgende:
Moblo ! je wist vrijdag al dat ik familieweekend had op de camping
hihiquote:Op maandag 24 mei 2010 21:45 schreef Joene het volgende:
Maar goed , hoe zijn de naaktfoto's die van de D90 afkomen ? en je hebt ook nog een lensje gekocht he toen je er toch was
Ook thuis nu!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 07:56 schreef motorbloempje het volgende:
En? Hoe is het met jouw camera afgelopen?
Klinkt als goed iig!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:48 schreef Joene het volgende:
Hallo , pikster weekend was ok, zon , bier , neuken , ijsjes eten.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 07:37 schreef KingOfMars het volgende:verkoolde keukens!
sjoe roel men!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:38 schreef KingOfMars het volgende:
Hier ook gewoon twee bruine bammen met kaas en worst. En net ff een Sultana...
Dat zijn weer eens de fijne platen!quote:
Mooi! Ik snap niet alles geloof ik maar ik zie een hoop blije smileys dus dat moet goed zijn!!quote:Op woensdag 26 mei 2010 07:34 schreef Joene het volgende:
Dat dus
Voor diegene die het wil lezen hier een klein verslagje van vrouw lief over gister.
Als zwanger worden / bijven niet zo makkelijk gaat #80
Daar gaan we gewoon vanuit J!quote:Op woensdag 26 mei 2010 07:40 schreef Joene het volgende:
Het is ok J.Hopelijk het resultaat van de behandeling ook
Oeh, goed idee!quote:Op woensdag 26 mei 2010 08:49 schreef Joene het volgende:
Walgelijk . Van die stelletjes die dan samen even hardlopen want hun kind gaat uiteraard wel naar de opvang.
Dat weet ik ook nog niet, ze vindt het zo leuk, het is zielig om d'r thuis te houden, dan mag ze niet met vriendinnetjes spelen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:02 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of Anna naar de opvang gaat dan..
Feit. Ik kan niet eens ademhalen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:32 schreef KingOfMars het volgende:
Ja maar lopen kan toch niet want ze red de eerste bocht geeneens ivm hooikoorts.
Je hebt het toch niet over seksuele handelingen Jquote:Op woensdag 26 mei 2010 09:36 schreef Joene het volgende:
MWah er zijn wel andere sporten die je ook kan uitoefenen , heb me wel is laten vertellen dat dat 1 van de beste dingen is voor een mens.
Ik kwam gisteren een Weber accessoire tegen waarvan ik even twee keer met m'n ogen moest knipperen ....quote:Op woensdag 26 mei 2010 08:22 schreef Joene het volgende:
Beetje zo die weber aanzetten etc etc. Yuk !
Great! Die jat ik van je voor op de Twitter!!quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:02 schreef 3MinuteHero het volgende:
[..]
Ik kwam gisteren een Weber accessoire tegen waarvan ik even twee keer met m'n ogen moest knipperen ....
klik.
Wel aardig A. Wel aardig ! Maar inmiddels heb ik moeten constateren dat het toch rutte 4 president gaat worden ben ik bangquote:
Wees mijn gast.quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:08 schreef KingOfMars het volgende:
Great! Die jat ik van je voor op de Twitter!!
Dat het nu tussen Rutte en Cohen gaat is natuurlijk (en gelukkig) dramatisch voor de PVV. Ome Geert wordt geen PM, maar als je op hem stemt en de VVD komt iets te kort, dan wordt Cohen het. En die is voor de gemiddelde PVV-aanhanger natuurlijk Lucifer zelf.quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:19 schreef KingOfMars het volgende:
Rutte kunnen de meeste Wilders adepten toch wel mee leven lijkt me?
Dat hoop ik ook idd. Dat -ie na de verkiezingen gewoon braaf met D66 en nog zoiets om tafel gaat.quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:24 schreef NJ het volgende:
Maar zelf heb ik het idee dat Rutte zich rechtser voordoet dan dat hij is. Hij is meer liberaal dan rechts over het algemeen en in de campagne komt hij heel erg naar voren als rechts.
Dat zou gewoon het beste zijn, inderdaad.quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:25 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook idd. Dat -ie na de verkiezingen gewoon braaf met D66 en nog zoiets om tafel gaat..
Het CDA an sich is best okay, maar je krijgt God en spruitjes uit de jaren '50 er ook bij.quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:26 schreef Joene het volgende:
Centrum rechts kabinetje is ansich best okay maar idd cda hebben we wel gezien.
Nou sorry hoor maar D66 is alles behalve okay.quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:28 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat zou gewoon het beste zijn, inderdaad..
Klopt ! maarja compleet rechts gaat het zeker niet worden net als compleet links.quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:29 schreef NJ het volgende:
[..]
Het CDA an sich is best okay, maar je krijgt God en spruitjes uit de jaren '50 er ook bij..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |