Fucking Briljante ijssalon op de campingquote:
Jaquote:
ja, dat wist ikquote:Op maandag 24 mei 2010 21:41 schreef Joene het volgende:
Moblo ! je wist vrijdag al dat ik familieweekend had op de camping
hihiquote:Op maandag 24 mei 2010 21:45 schreef Joene het volgende:
Maar goed , hoe zijn de naaktfoto's die van de D90 afkomen ? en je hebt ook nog een lensje gekocht he toen je er toch was
Ook thuis nu!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 07:56 schreef motorbloempje het volgende:
En? Hoe is het met jouw camera afgelopen?
Klinkt als goed iig!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:48 schreef Joene het volgende:
Hallo , pikster weekend was ok, zon , bier , neuken , ijsjes eten.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 07:37 schreef KingOfMars het volgende:verkoolde keukens!
sjoe roel men!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:38 schreef KingOfMars het volgende:
Hier ook gewoon twee bruine bammen met kaas en worst. En net ff een Sultana...
Dat zijn weer eens de fijne platen!quote:
Mooi! Ik snap niet alles geloof ik maar ik zie een hoop blije smileys dus dat moet goed zijn!!quote:Op woensdag 26 mei 2010 07:34 schreef Joene het volgende:
Dat dus
Voor diegene die het wil lezen hier een klein verslagje van vrouw lief over gister.
Als zwanger worden / bijven niet zo makkelijk gaat #80
Daar gaan we gewoon vanuit J!quote:Op woensdag 26 mei 2010 07:40 schreef Joene het volgende:
Het is ok J.Hopelijk het resultaat van de behandeling ook
Oeh, goed idee!quote:Op woensdag 26 mei 2010 08:49 schreef Joene het volgende:
Walgelijk . Van die stelletjes die dan samen even hardlopen want hun kind gaat uiteraard wel naar de opvang.
Dat weet ik ook nog niet, ze vindt het zo leuk, het is zielig om d'r thuis te houden, dan mag ze niet met vriendinnetjes spelen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:02 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of Anna naar de opvang gaat dan..
Feit. Ik kan niet eens ademhalen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:32 schreef KingOfMars het volgende:
Ja maar lopen kan toch niet want ze red de eerste bocht geeneens ivm hooikoorts.
Je hebt het toch niet over seksuele handelingen Jquote:Op woensdag 26 mei 2010 09:36 schreef Joene het volgende:
MWah er zijn wel andere sporten die je ook kan uitoefenen , heb me wel is laten vertellen dat dat 1 van de beste dingen is voor een mens.
Ik kwam gisteren een Weber accessoire tegen waarvan ik even twee keer met m'n ogen moest knipperen ....quote:Op woensdag 26 mei 2010 08:22 schreef Joene het volgende:
Beetje zo die weber aanzetten etc etc. Yuk !
Great! Die jat ik van je voor op de Twitter!!quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:02 schreef 3MinuteHero het volgende:
[..]
Ik kwam gisteren een Weber accessoire tegen waarvan ik even twee keer met m'n ogen moest knipperen ....
klik.
Wel aardig A. Wel aardig ! Maar inmiddels heb ik moeten constateren dat het toch rutte 4 president gaat worden ben ik bangquote:
Wees mijn gast.quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:08 schreef KingOfMars het volgende:
Great! Die jat ik van je voor op de Twitter!!
Dat het nu tussen Rutte en Cohen gaat is natuurlijk (en gelukkig) dramatisch voor de PVV. Ome Geert wordt geen PM, maar als je op hem stemt en de VVD komt iets te kort, dan wordt Cohen het. En die is voor de gemiddelde PVV-aanhanger natuurlijk Lucifer zelf.quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:19 schreef KingOfMars het volgende:
Rutte kunnen de meeste Wilders adepten toch wel mee leven lijkt me?
Dat hoop ik ook idd. Dat -ie na de verkiezingen gewoon braaf met D66 en nog zoiets om tafel gaat.quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:24 schreef NJ het volgende:
Maar zelf heb ik het idee dat Rutte zich rechtser voordoet dan dat hij is. Hij is meer liberaal dan rechts over het algemeen en in de campagne komt hij heel erg naar voren als rechts.
Dat zou gewoon het beste zijn, inderdaad.quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:25 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook idd. Dat -ie na de verkiezingen gewoon braaf met D66 en nog zoiets om tafel gaat..
Het CDA an sich is best okay, maar je krijgt God en spruitjes uit de jaren '50 er ook bij.quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:26 schreef Joene het volgende:
Centrum rechts kabinetje is ansich best okay maar idd cda hebben we wel gezien.
Nou sorry hoor maar D66 is alles behalve okay.quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:28 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat zou gewoon het beste zijn, inderdaad..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |