driedubbel (vrienden van ons gaan trouwenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:36 schreef twentemeisje het volgende:
Thanks Cisco! 4 juni zou dus een dubbelleuke dag kunnen worden in dit topic!Moet ik natuurlijk nog wel ff een goede ovutest hebbe zodadelijk
Dankjewel..quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:10 schreef Jose81 het volgende:
droomvrouwtje; wat zagen jullie er mooi uit op jullie trouwdag! Toen ik vorige week naar huis reed, kwam ik langs een huis op met een spandoek 'just married' ervoor. Ik dacht nog... 'goh, ze zou toch niet ook hier wonen?'... maar toen ik op je site keek, zag ik dat jullie niet in de buurt wonen
Ik was begonnen met "afvallen/gezonder eten" maar toen werd in ongesteld en chagerijnig en dat werkt niet. Ik beweeg ook nog amper dus dat gaat ook nog niet zoals moet, en met 2x BBQ op het menu dit weekend.. Vanaf volgende week 2x fysiosport in de week voor 4 weken en erna ga ik op waterzumba met een vriendin (dus dan komt alles wel weer op gang en zal het beter gaan) Dus nog even paar dagen wachten nog. Dat dr.Frank ook naar gekeken en ik denk dat ik de aardappels niet persee ga missen.. Ik zie nog welquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:20 schreef droomvrouwtje het volgende:
het zelfde probleem als bij mij dus, snoepen NOMNOMNOM. Ik moet echt meer regelmaat hebben en gewoon 3x per dag gaan eten ipv snoepen als ik trek heb. Gelukkig zijn er hier ook al 3 kg af maar dat vind ik niet genoeg, en die 3 waren vooral door de stress van de bruiloft, nu hang ik een beetje stil.. Dr. Frank heb ik laatst naar gekeken, maar dan mis ik de boterhammen en aardappelen..
Wauw, wat een mooi item zeg! Ik heb een aantal dingen gezien die ik nog niet had gezien. Mooi kijkje achter de schermen!quote:Op maandag 24 mei 2010 22:24 schreef Orea het volgende:
Meiden, er is in het klokhuis 19 mei een onderdeel geweest over IVF, vond het wel een grappige uitzending
(Mijsje, jij doet toch transfer met AMC? Deel van het filmpje is in het AMC)
http://player.omroep.nl/?aflID=10978700
Oh en veel succes morgen natuurlijk
Net gekeken, goed item! Duidelijk allemaal en leuk om het eens achter de schermen te zien. Zag ook heel even iui of KI (weet nier welke het nou precies was)quote:Op maandag 24 mei 2010 22:24 schreef Orea het volgende:
Meiden, er is in het klokhuis 19 mei een onderdeel geweest over IVF, vond het wel een grappige uitzending
(Mijsje, jij doet toch transfer met AMC? Deel van het filmpje is in het AMC)
http://player.omroep.nl/?aflID=10978700
Oh en veel succes morgen natuurlijk
dat zei de gyn in het AMC ook nog!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:51 schreef McLaura het volgende:
Van het onderzoek naar aangeboren afwijkingen en ivf is bekend dat er percentueel meer aangeboren afwijkingen voorkomen dan bij stellen bij wie het binnen een jaar lukt. Aan de andere kant is het percentage nagenoeg even hoog als bij stellen die er langer dan een jaar over doen maar toch spontaan zwanger worden.
Oftewel : het is niet direct te linken aan ivf!
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:21 schreef Brighteyes het volgende:
Klinkt als een goede voorlichting mijsje!![]()
En nu gewoon 'even' hup gelijk bij de eerste poging zwanger hoor! Het heeft nu echt wel lang genoeg geduurd.
Btw... het is pethidine ipv betadine.Van dat laatste wordt je alleen rood/oranje, van de eerste kan je idd goed 'weg' van raken. Het wordt ook gebruikt bij bevallingen, ik heb er 2 uur lang heerlijk op liggen slapen dwars door een weeen-infuus heen.
Heel vaakquote:Op woensdag 26 mei 2010 08:40 schreef Brighteyes het volgende:
He bah... wat balen!
Maar zoals ze zeggen 'er hoeft er maar eentje te zijn...'
Hoewel je die dooddoener vast ook al een keer of wat te vaak hebt gehoord...
Als hij smiddags het zaad moet inleveren had ik zo ook gedacht.quote:Op woensdag 26 mei 2010 08:58 schreef Brighteyes het volgende:
Hoezo?
Mag het niet vanwege de IUI? Is dat dan voor het zaad van je man?
Ik geloof dat ik me daar niet zo veel van aan zou trekken, of is dat simpel gezegd?
Ik zou denken 2 keer schieten voor de prijs van 1.
Nou ik ben onwijs aan het soppenquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:25 schreef trui het volgende:
geil verhaaltje!sterkte met bijkomen tally!
en ik hoop van harte dat het tot een zwangerschap leidt!
ehm... rare bloeding, borsten opeens groter... ehm... weet je heel zeker dat je niet zwanger kunt zijn? (ms een doorbraakbloeding...)quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:07 schreef Ciscostar het volgende:
Ik word een beetje turreluurs van mijn menstruatie. Eerst 3 dagen wel, toen dag niet, toen 1 dag wel, 1 dag niet, gisteren weer wel (beetje) en vandaag niks. Mijn moeder riep dat het van de narcose kan komen, maar dat is morgen 3 weken geleden (lijkt me dan toch niet)
Gisteren ook nog tijdens vriendinnenavond naar hunkemöler geweest en weer eens laten meten en nu van b toch naar c/d gegaan. Best grappig want mijn man zei 2 dagen geleden nog, zijn ze groter? Word nog wat als ze gaan groeien als ik zwanger ben.
Ik durfde het eigelijk niet te zeggen maar dacht het wel..quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:46 schreef mijsje het volgende:
[..]
ehm... rare bloeding, borsten opeens groter... ehm... weet je heel zeker dat je niet zwanger kunt zijn? (ms een doorbraakbloeding...)
Ja, idd, doe mij gewoon na Mijsje! Komt goed!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:21 schreef Brighteyes het volgende:
Klinkt als een goede voorlichting mijsje!![]()
En nu gewoon 'even' hup gelijk bij de eerste poging zwanger hoor! Het heeft nu echt wel lang genoeg geduurd.
19/20 juni, weekend rondom onze trouwdag. Heb nog een hele cyclus om te gaan, zit nu op dag 10 geloof ik. Teste vanmorgen omdat ik raar verloop qua bloedingen had en meerdere mensen die zeiden, je borsten zijn groter en dit ook klopte na meetingquote:Op zaterdag 29 mei 2010 08:34 schreef prinseszondererwt het volgende:
Jammer Cis, ik had het je vreselijk gegund. Wanneer is je nod eigenlijk?
Tsja... mijn eigen houding tegenover de IVF is me erg goed bevallen. Vol hoop, het zien als de eerste serieuze kans. En gewoon doen wat goed voelt. Was dat een wijntje en een sigaret, dan nam ik die (maar niet na de terugplaatsing, dat voelde niet goed). Wanneer ga je 'los'?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:48 schreef mijsje het volgende:Laura, heb je nog gouden tips? zodat ik je zeker weten achterna kan komen?
Heb je al contracten gekregen? Soort van prikinstructie van de andere medicatie?quote:Op zondag 30 mei 2010 00:29 schreef mijsje het volgende:
ik ga vrijdag m'n startgesprek in, en als het mag zou ik de zondag daarna kunnen beginnen met prikken met de decapeptyl... ik ben heel benieuwd wat er nou in het startgesprek nog besproken moet worden, aangezien ik al weet dat ik gonal moet gaan spuiten vanaf ongeveer dag 5 en de hoeveelheid weet ik ook al. (het dubbele van de IUI, dus 150 IE om mee te beginnen...) misschien dat er nog extra uitleg komt over de decapeptyl en de andere medicijnen, en misschien nog wat over de pijnbestrijding/roesje tijdens de punctie... we gaan het zien... ik moet zeggen, ik ben helemaal zenuwachtig en wil graag beginnen hiermee... en net wat je zegt, ik zie het nu ook als eerste serieuze kans, aangezien we bij de IUI eigenlijk al wisten dat er geen extra kansen gemaakt werden voor ons persoonlijk... (schijnt zo te zijn bij onbegrepen onvruchtbaarheid...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |