abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 mei 2010 @ 13:32:03 #101
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_81717096
Tally, ik kan me goed voorstellen hoor, dat het confronterend of gewoon lastig is om hier mee te posten. Het is ook moeilijk... Het is alleen maar mooi dat iedereen z'n eigen weg erin vindt... Maar wat kl*te zeg dat jullie nu ook al zo'n eind in het traject zitten. Ik weet nog goed dat we hier samen aan het posten waren een tijd terug... Ik wens jullie in ieder geval heel, heel, heeeeeeeeel veel succes... en ik hoop net als je collega dat jij daar gauw met een dikke buik achter de computer zit!

Mijsje, ik was vorige week de posts in Z&G aan het lezen van toen ik zelf zwanger was... en toen zag ik jou voorbij komen... eerst de mededeling dat je ook zwanger was en later dat het mis was gegaan... oh, ik kreeg gewoon een brok in m'n keel, toen ik me bedacht dat je nu nog steeds geen wondertje hebt en IVF moet gaan doen... Ik hoop echt zo erg dat dit hele gebeuren gaat slagen! Het wordt hoog tijd dat je een keer met positief (letterlijk en figuurlijk) nieuws komt!

Madelieve , wat leuk dat jullie voor een tweede gaan! En je man is nu dus helemaal onvruchtbaar... gelukkig dat er nog een voorraadje in de vriezer ligt! Ik hoop dat het weer -tegen de verwachtingen in- een succesverhaal wordt op korte termijn!
**Life is e@sier with your eyes closed**
  vrijdag 21 mei 2010 @ 13:36:35 #102
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_81717329
Thanks Cisco! 4 juni zou dus een dubbelleuke dag kunnen worden in dit topic! Moet ik natuurlijk nog wel ff een goede ovutest hebbe zodadelijk
  vrijdag 21 mei 2010 @ 14:03:54 #103
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_81718541
@pze jij stoer wijf ik ga weer duimen voor je...

@cisco * *dikke knuffel geeft

@TM je ei.. vanavond lekker klussen of wacht eens ff dag 26 he * *duimt heel hard
Ik ondertussen wel uit de roes. Vind het jammer dat het al voorbij is, voelde me die dag zo mooi en gelukkig, wou dat het elke dag zo'n dag was. Het was echt een super dag, en zo relaxt, heerlijk gewoon

@tally wat een mooi verhaal daar krijg je toch weer goede hoop van

@madelieve welkom.. Hopelijk ben je weer zo snel zwanger
Be happy with the little things in life
  vrijdag 21 mei 2010 @ 14:10:35 #104
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_81718855
droomvrouwtje; wat zagen jullie er mooi uit op jullie trouwdag! Toen ik vorige week naar huis reed, kwam ik langs een huis op met een spandoek 'just married' ervoor. Ik dacht nog... 'goh, ze zou toch niet ook hier wonen?'... maar toen ik op je site keek, zag ik dat jullie niet in de buurt wonen
pi_81718921
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 13:36 schreef twentemeisje het volgende:
Thanks Cisco! 4 juni zou dus een dubbelleuke dag kunnen worden in dit topic! Moet ik natuurlijk nog wel ff een goede ovutest hebbe zodadelijk
driedubbel (vrienden van ons gaan trouwen ) maar ik hoop dat jij en PZE zwanger zijn die dag, 2 streepjes plassen!
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_81719074
Oeh 4 juni dus, had het zelf niet eens uitgerekend nog. 4 streepjes die dag, goed idee!
  vrijdag 21 mei 2010 @ 14:16:28 #107
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_81719143
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 14:10 schreef Jose81 het volgende:
droomvrouwtje; wat zagen jullie er mooi uit op jullie trouwdag! Toen ik vorige week naar huis reed, kwam ik langs een huis op met een spandoek 'just married' ervoor. Ik dacht nog... 'goh, ze zou toch niet ook hier wonen?'... maar toen ik op je site keek, zag ik dat jullie niet in de buurt wonen
Dankjewel..

voor degene die nieuwsgierig zijn naar nog meer foto's hier klikken
pi_81740652
Had ze van de week al bekeken droomvrouwtje, mooie foto's! Je was een mooi bruidje
Jij moet 27 mei weer naar de gyn toch?

Hier vandaag mijn frustraties eruit gekookt! En het was best wel lekker
En in de supermarkt bedacht ik me dat ik zowaar een wijntje kon drinken! Nou die gedachte liet ik me niet ontgaan en meteen wijn gekocht!
Hij sloeg alleen in als een bom Hieraan merkte ik dat ik toch nog wel moe ben (knie, herstellen) en vanmorgen was ik zeer duizelig (dus misschien sloeg de wijn daarom wel extra in)
En als toetje had ik heel heel heeeeeel veeeeeel chocolade!

Verder vind ik het gewoon enorm k*t dat ik ongesteld ben Maar we hebben zojuist geproost op een vruchtbare periode, en een ronde die maar mag slagen
  vrijdag 21 mei 2010 @ 22:16:17 #109
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_81741561
Ik hoop het ook Ciscootje, maar de ovutest tegen de avond was weer negatief (streepje iets lichter dan controlestreep), hmmpf, misschien een korte piek? Ach, we zien het wel. Ik houd deze dag toch maar ff aan voor de zekerheid .

Fijn dat jullie samen konden proosten, ik doe zo even met jullie mee!

Droomvrouwtje: ik ga even in je trouwalbum koekeloeren .
pi_81742882
TM, ik heb erg slechte ervaringen met de Kruidvattesten. Op zondag had ik een positieve test, terwijl mijn ei pas op vrijdag springklaar was. Pin je er dus niet 100% op vast zou ik zeggen.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 00:20:42 #111
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_81747870
@cisco ja de 27e mag ik weer.. maar ik ben op dit moment van heel erg mijn kop in het zandsteken, wil er niet aan denken maar toch gebeurt het. Zit er ook best tegenop, niet dat er wat gaat gebeuren, zal wel alleen kennis maken zijn en daarna kijken wat voor actie er ondernomen word.. maar toch wou ik dat het niet nodig was..

@TM gewoon lekker klussen. Mare misschien dat ik erover heen gelezen had, maar ik dacht dat ze bij jou de eisprong in het ziekenhuis in de gaten hielden of was maar eenmalig??

@pze ik ga weer in duimstand!!! Op naar 4 juni dat die maand heel vruchtbaar mag zijn!!
  zaterdag 22 mei 2010 @ 00:35:49 #112
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_81748441
Dat hebben ze twee cycli gedaan droomvrouwtje, daarna HSG gehad (die goed was) en vervolgafspraak op 16 juni. Even geen echo's dus. Er is wel vastgesteld dat mijn progresteron minder hoog is dan ze zouden willen. Ik krijg pas hormonen als ik eerst zo'n 9 kilo ben afgevallen. De helft daarvan is er nu zo'n beetje af dus het schiet op . En hopelijk zijn die hormonen dan niet meer nodig!
  zaterdag 22 mei 2010 @ 01:20:59 #113
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_81750191
@TM ah oke.. heb ik helemaal overheen gelezen.. wat goed dat je de helft al kwijt bent, mag ik vragen hoe je dat doet?? Ik wil er ook wel wat kwijt. 16 juni schiet ook al weer op, duurt niet meer zo lang. Ik ben eens benieuwd en hoop dat die hormonen niet nodig zijn
  zaterdag 22 mei 2010 @ 08:34:45 #114
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_81752690
Ik doe eigenlijk niets bijzonders drommvrouwtje, ik ben veel meer gaan bewegen en minder gaan eten/snaaien. Belangrijkste verschil is misschien wel dat ik bijna geen gewone cola meer drink. Ik ben behoorlijk verslingerd aan Coca Cola (liefst Cherry Coke ), maar dat bulkt van de suiker en das niet zo handig als er wat af moet .

Lastig is het wel. Maar ik heb een tijdje geleden dat Dr. Frank dieet gedaan en daar werd ik zo lusteloos van, dat werkt gewoon niet voor mij. De kilo's gaan er wel af maar als ik me dan algeheel belabberd voel dan is het niet vol te houden. Ik moet gewoon mijn eetpatroon aanpassen en ik wist ook best waar het fout ging .
  zaterdag 22 mei 2010 @ 11:20:03 #115
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_81755238
het zelfde probleem als bij mij dus, snoepen NOMNOMNOM . Ik moet echt meer regelmaat hebben en gewoon 3x per dag gaan eten ipv snoepen als ik trek heb. Gelukkig zijn er hier ook al 3 kg af maar dat vind ik niet genoeg, en die 3 waren vooral door de stress van de bruiloft, nu hang ik een beetje stil.. Dr. Frank heb ik laatst naar gekeken, maar dan mis ik de boterhammen en aardappelen..
pi_81757256
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 11:20 schreef droomvrouwtje het volgende:
het zelfde probleem als bij mij dus, snoepen NOMNOMNOM . Ik moet echt meer regelmaat hebben en gewoon 3x per dag gaan eten ipv snoepen als ik trek heb. Gelukkig zijn er hier ook al 3 kg af maar dat vind ik niet genoeg, en die 3 waren vooral door de stress van de bruiloft, nu hang ik een beetje stil.. Dr. Frank heb ik laatst naar gekeken, maar dan mis ik de boterhammen en aardappelen..
Ik was begonnen met "afvallen/gezonder eten" maar toen werd in ongesteld en chagerijnig en dat werkt niet. Ik beweeg ook nog amper dus dat gaat ook nog niet zoals moet, en met 2x BBQ op het menu dit weekend.. Vanaf volgende week 2x fysiosport in de week voor 4 weken en erna ga ik op waterzumba met een vriendin (dus dan komt alles wel weer op gang en zal het beter gaan) Dus nog even paar dagen wachten nog. Dat dr.Frank ook naar gekeken en ik denk dat ik de aardappels niet persee ga missen.. Ik zie nog wel
pi_81782720
Mijsje, het is bijna dinsdag. Je kamp en familieweekend zijn bijna voorbij. Het gaat bijna beginnen! Ik hoop dat je lekker veel afleiding gehad hebt en er klaar voor bent.
pi_81840595
Mijsje; morgen is de info-avond, spannend! Weet je al wanneer je daarna kunt starten of krijg je dat morgen te horen?
  maandag 24 mei 2010 @ 20:07:05 #119
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_81842412
mijsje het gaat spannend worden.. Morgen de eerste stap richting de IVF.. Hopelijk weet je snel wanneer je verder kan
pi_81847503
jullie denken gewoon aan me... wat lief!!!

ik vind het razend spannend! het kamp was druk en het weekend ook, dus het ging lekker snel om gelukkig, maar inderdaad, morgen is het dan eindelijk zover! ik ben benieuwd...
Morgen laat ik wel even weten hoe het was

verder las ik over afvallen... TM dat je er al zoveel kilo af hebt!!! Goed hoor! Ik wil er ook wel wat af, en ik weet ook wel waar het aan ligt dat het nog niet gelukt is (te kort bewegen en te veel snoepen, ook soms ipv een maaltijd...) maar ik heb er respect voor dat je je levensstijl/eetstijl zo aan kunt passen dat je zo mooi afvalt...
dr Frank heb ik ook naar gekeken, maar op het moment dat je klaar bent met het dieet en je gaat weer wat "normaler" eten, kom je volgens mij ook weer veel aan opeens... (is vaker zo met dieten waarbij je geen of weinig koolhydraten binnenkrijgt...) dat is dan ook een gevaarlijk dieet voor mij persoonlijk, want wat er hier bij aan komt, gaat er lastig af...

oeh, ik vind het zooo spannend en ben zoooo zenuwachtig... welterusten allemaal!
  maandag 24 mei 2010 @ 21:41:42 #121
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_81847509
Mijsje, heel veel succes! Spannend!
pi_81850448
Meiden, er is in het klokhuis 19 mei een onderdeel geweest over IVF, vond het wel een grappige uitzending
(Mijsje, jij doet toch transfer met AMC? Deel van het filmpje is in het AMC )

http://player.omroep.nl/?aflID=10978700

Oh en veel succes morgen natuurlijk
pi_81852144
Ik had het ook al gezien, maar helemaal niet er aan gedacht om het hier te posten
Vind het een erg leuk en duidelijk filmpje
pi_81852150
dank je Jose en Orea!

Orea, ik heb net nog de klokhuisaflevering bekeken... zo zag het er wel te doen uit (tuurlijk is het te doen, anders waren er niet zoveel vrouwen die het ook al ondergaan waren... ) ik ben benieuwd wat er morgen allemaal verteld wordt. en inderdaad, wij gaan ook naar het AMC... maar het is wel handig te weten dat deze aflevering er is. (handig voor op school of familie ofzo...) inderdaad heel handig en duidelijk
  dinsdag 25 mei 2010 @ 01:21:44 #125
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_81856551
succes mijsje!
in de haak.
pi_81858054
Succes vandaag, mijsje!
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_81858311
Succes Mijsje!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_81858605
Lieve mijsje heel veel succes vandaag bij je infodag! Hopelijk mag je snel aan de slag!
pi_81858718
dank je wel meiden. we gaan zo de deur uit, lekker op tijd richting Amsterdam.
pi_81858750
quote:
Op maandag 24 mei 2010 22:24 schreef Orea het volgende:
Meiden, er is in het klokhuis 19 mei een onderdeel geweest over IVF, vond het wel een grappige uitzending

Wauw, wat een mooi item zeg! Ik heb een aantal dingen gezien die ik nog niet had gezien. Mooi kijkje achter de schermen!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_81858974
quote:
Op maandag 24 mei 2010 22:24 schreef Orea het volgende:

Net gekeken, goed item! Duidelijk allemaal en leuk om het eens achter de schermen te zien. Zag ook heel even iui of KI (weet nier welke het nou precies was)

Mijsje
  dinsdag 25 mei 2010 @ 10:12:48 #132
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_81860839
Je bent de deur vast al uit mijsje, maar ik wil je toch nog een hele goede dag toewensen! Hopelijk brengt het een hoop duidelijkheid en rust voor jullie!
  dinsdag 25 mei 2010 @ 10:32:08 #133
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_81861407
Mijsje, ook hier draaien de duimen dat het na vandaag allemaal heel erg snel zal gaan
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  dinsdag 25 mei 2010 @ 10:55:37 #134
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_81862177
Mijsje
  dinsdag 25 mei 2010 @ 11:02:18 #135
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_81862441
Hey, en ik zie een Tally-update! Jammer dat je nog steeds hier moet posten, maar wel fijn om weer eens wat van je te lezen. Wat irritant dat ze er pas zo laat achter gekomen zijn dat het zaad van je man toch niet goed is...

En Madelieve ook weer terug! Spannend voor jullie ook!
pi_81864039
Ik ben geboren in hetzelfde jaar als de eerste IVF baby, Louise Brown in 1978. Ik was wel benieuwd hoe het nu met haar gaat, en las leuk nieuws : ze heeft inmiddels zelf een kindje! Niet via het medisch circuit, maar gewoon 'zelf'.

Ik ben alleen wel benieuwd of, buiten het onderzoek naar verhoogde kans op afwijkingen bij IVF kinderen, er ook al een onderzoek loopt naar vruchtbaarheid van IVF kinderen!
pi_81865898
Mijsje, ik ben te laat om je succes te wensen, maar ik hoop dat het een informatieve dag was en dat het nu allemaal heel snel zal gaan voor jullie!

Mc Laura dat onderzoek zet je wel aan het denken... ben ook heel benieuwd naar de uitslag ervan.

Dat filmpje was inderdaad heel goed en duidelijk!

Vanochtend zaadjes van mn vent naar het laboratorium gebracht. Ben benieuwd of het beter is na de ingreep van drie maanden geleden (spatader dichtgemaakt) Horen we over drie weken. Vruchtbare week is weer begonnen, dus weer aan de slag!
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_81879044
Van het onderzoek naar aangeboren afwijkingen en ivf is bekend dat er percentueel meer aangeboren afwijkingen voorkomen dan bij stellen bij wie het binnen een jaar lukt. Aan de andere kant is het percentage nagenoeg even hoog als bij stellen die er langer dan een jaar over doen maar toch spontaan zwanger worden.

Oftewel : het is niet direct te linken aan ivf!
pi_81890941
Mijsje, hoe was het??? * prinseszondererwt is niet nieuwsgierig maar wil wel graag alles weten...
  dinsdag 25 mei 2010 @ 21:29:37 #140
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_81891238
Mijsje, hoe is het gegaan? Ben je wat wijzer geworden? En viel het je mee of is het toch veel info tegelijk..?
pi_81893090
He Mijsje, ik hoop dat je een goede avond heb en dat jullie snel kunnen starten!

Ik mag me morgenochtend weer melden in het AMC voor bloedprikken en een echo. Ik was er vrijdag ook, op cyclusdag 5. Ze kijken dan hoeveel eitjes er zijn en bepalen de dosis van het hormoon dat de eigroei moet stimuleren. Het baarmoederslijm was echter nog te dik dus ik kon niet starten, hopelijk morgen wel. Omdat ik een hormoon spuit dan mijn eigen cyclus stillegt kunnen ze de cyclus dus langer maken dan de normale 30 dagen. Ben nu al 3 weken aan het spuiten en eigenlijk nog geeneens echt begonnen dus... Het zal nu zo'n beetje rond onze trouwdag zijn dat we weten of het wel of niet gelukt is .
pi_81894144
Oeh madelieve, ik duim dat het een extra mooie trouwdag zal worden.
pi_81894717
Mijsje; ik ben ook heel nieuwsgierig hoe het is geweest!

Madelieve; ook spannend voor jou, maar al 3 weken aan het spuiten Ook al zo'n stoer wijf! Hopelijk kun je snel starten!

Hier nog maar een paar weekjes tot de intake in Nijmegen. Begin het stiekem toch wel spannend te vinden, net alsof het nu voor de echt gaat beginnen, ookal verwacht ik dat de ingreep pas eind van het jaar plaats zal vinden en we dan pas weten of we voor icsi verder kunnen. Het is wel een stapje in de goede richting om duidelijkheid te krijgen.
pi_81895684
het was heel veel info tegelijk, ik ben ook bekaf en kapot nu... (blij dat ik morgen niet hoef te werken... ) we hebben ons laten registreren als nieuw patient, we hebben daarna een rondleiding gekregen op de afdeling zelf en daarna zijn we naar de collegezaal gegaan. daar kregen we in twee uur een heleboel informatie van een gynaecologe, een verpleegkundige en van iemand van de Freya-site ( www.freya.nl staat ook boven in de OP.) de vragen die ik had (vooral over de pijnbestrijding) waren gauw beantwoord, en een heleboel informatie wisten we al. veel van hier en veel van zelf opzoeken op internet... Het AMC doet standaard 2 zware paracetamol, 2 valium en een bethadine-spuit... het schijnt dat je dan echt zo ongeveer onder zeil bent als het gaat gebeuren. ook krijg je een plaatselijke verdoving bij de baarmoedermond. en ben je dan nog heel bang van te voren, dan mag je dat aangeven en kijken ze wat ze voor je kunnen doen. voor mij dus wel nuttig verder veel gehoord over risico's, kansen, afwijkingen, foliumzuur (er waren maar 3 of 4 stellen waarvan de vrouw nog foliumzuur gebruikte... is blijkbaar heel normaal dat je daar op een gegeven moment mee stopt als je heel lang moet wachten op een kindje...) en ook over die eerste IVF-baby die zelf ook een kindje heeft gekregen een tijdje terug. ook over of je je "onvruchtbaarheid"/verminderde vruchtbaarheid kon overgeven op je kinderen, maar dat hoeft helemaal niet... we hoorden over de medicijnen die gebruikt worden en we kregen ook de verschillen tussen IVF, ICSI en TESE te horen en wanneer dat gedaan wordt, al met al was het dus een hele drukke dag.
het was wel heel grappig dat ik delen van de afdeling vanmorgen herkende van de klokhuisaflevering...

we mogen nu vrijdag 4 juni (dan zit ik op dag 21) voor m'n startgesprek (persoonlijk) in ons eigen ziekenhuis komen. als het goed is (want op zich is alles allemaal al gedaan zodat IVF meteen kan starten) kunnen we dan zondag beginnen met de decapeptyl om de cyclus lam te leggen. (word je dan evengoed ongesteld eigenlijk? heeft ze wel gezegd, maar ik weet het niet meer...) het zou jammer zijn als we dan nog een cyclus moeten wachten om ermee te beginnen... maar goed, er zit dus actie aan te komen!!! (en ik voel me al wat beter over de combinatie van de medicijnen zodat ik echt zo'n beetje van de wereld ben... ) maar goed, dat was het zo'n beetje...
Ik vind het heel lief en voel me erg gevleid dat er zoveel mensen aan me gedacht hebben! dank jullie allemaal!
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 17:51 schreef McLaura het volgende:
Van het onderzoek naar aangeboren afwijkingen en ivf is bekend dat er percentueel meer aangeboren afwijkingen voorkomen dan bij stellen bij wie het binnen een jaar lukt. Aan de andere kant is het percentage nagenoeg even hoog als bij stellen die er langer dan een jaar over doen maar toch spontaan zwanger worden.

Oftewel : het is niet direct te linken aan ivf!
dat zei de gyn in het AMC ook nog! alleen is de kans bij ICSI wel wat groter. Bij IVF (en spontane zwangerschap na een jaar) is die kans 1% dat er aangeboren afwijkingen zijn, en bij ICSI is die kans 2%... voor veel mensen echt te verwaarlozen, maar stel je toch voor dat je net bij die procenten zit...

Madelieve, wat spannend, jij bent gewoon al midden in het proces! Ik hoop voor je dat je nu gauw verder kunt en dat je inderdaad een geweldige trouwdag hebt!!!

Poezebeest wat spannend dat ook voor jou de intake steeds dichterbij komt! Ik hoop op resultaat voor jou!
  dinsdag 25 mei 2010 @ 22:21:49 #145
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_81896209
Klinkt als een goede voorlichting mijsje!
En nu gewoon 'even' hup gelijk bij de eerste poging zwanger hoor! Het heeft nu echt wel lang genoeg geduurd.

Btw... het is pethidine ipv betadine. Van dat laatste wordt je alleen rood/oranje, van de eerste kan je idd goed 'weg' van raken. Het wordt ook gebruikt bij bevallingen, ik heb er 2 uur lang heerlijk op liggen slapen dwars door een weeen-infuus heen.
pi_81896356
Mijsje; wat ontzettend spannend dat jullie nu echt gaan beginnen! Daar mag wel voor gejompeld worden!
pi_81896891
Mijsje gaat beginnen! Wat fijn dat het zo uitgebreid was. En inderdaad: nu heb je lang genoeg gewacht.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 23:04:38 #148
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_81899588
mijsje het gaat nu dan echt beginnen, hier heb je zo lang op gewacht.. Wel een fijne uitgebreide uitleg hebben ze gegeven...

Madelieve ook spannend voor jou, zou wel een extra mooie trouwdag kunnen zijn, mijn duimen gaan weer draaien..
pi_81901462
bedankt! ik ben zo hyper en tegelijk zo rustig van de zenuwen...
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 22:21 schreef Brighteyes het volgende:
En nu gewoon 'even' hup gelijk bij de eerste poging zwanger hoor! Het heeft nu echt wel lang genoeg geduurd.

Btw... het is pethidine ipv betadine. Van dat laatste wordt je alleen rood/oranje, van de eerste kan je idd goed 'weg' van raken. Het wordt ook gebruikt bij bevallingen, ik heb er 2 uur lang heerlijk op liggen slapen dwars door een weeen-infuus heen.
hahaha, ik bedoelde inderdaad de pethidine, maar wist het niet meer helemaal... ik had ook zoveel medicijnnamen gehoord de afgelopen uren... ik ben benieuwd hoe die me bevalt bij de punctie!
pi_81901596
Spannend Mijsje!! Ik ga nog harder voor je/jullie duimen!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_81906929
Mijn IVF word afgeblazen.. Te weinig blaasjes. Maar 1tje. Dus ik krijg morgen een IUI. Om er toch nog iets mee te doen.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  woensdag 26 mei 2010 @ 08:40:24 #152
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_81907025
He bah... wat balen!
Maar zoals ze zeggen 'er hoeft er maar eentje te zijn...'
Hoewel je die dooddoener vast ook al een keer of wat te vaak hebt gehoord...
pi_81907168
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 08:40 schreef Brighteyes het volgende:
He bah... wat balen!
Maar zoals ze zeggen 'er hoeft er maar eentje te zijn...'
Hoewel je die dooddoener vast ook al een keer of wat te vaak hebt gehoord...
Heel vaak
Eitje zit ook aan de verkeerde kant. Maar ook die dooddoener heb ik vaak gehoord.
KRUISBESTUIVING!!! Kan best.. Maar na 4 jaar denk je ook: Steek maar in je hol

Maar toch BE
  woensdag 26 mei 2010 @ 08:52:40 #154
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_81907240
Ja, dat zou ik dus ook denken hoor.
Of nou ja, dat dacht ik dus ook net, 'pfoe... eentje is dan wel een heeeeeeeeeeeeeeele kleine kans'.
Maar ja, nou ja, ik wilde je een soort van een hart onder de riem steken, maar ik kan me voorstellen dat je in dit soort gevallen idd de hoop maar even op de plank laat liggen...
pi_81907287
Ach met die hoop zit het wel goed. Hoop op een nieuwe IVF poging. Met meer geluk.
Met die IUI.. Tja.. Ach.. Fijn hoor dat ze toch iets doen met mijn eitje..
Maar had er ook niet rauwig om geweest als ze zeiden ja pech.. Word maar ongesteld en we beginnen opnieuw!

Mja.. Klote is wel dat ik mijn huwelijksnacht (vandaag 4 jaar getrouwd ) niet kan overdoen
  woensdag 26 mei 2010 @ 08:58:39 #156
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_81907369
Hoezo?
Mag het niet vanwege de IUI? Is dat dan voor het zaad van je man?
Ik geloof dat ik me daar niet zo veel van aan zou trekken, of is dat simpel gezegd?
Ik zou denken 2 keer schieten voor de prijs van 1.
  woensdag 26 mei 2010 @ 09:07:24 #157
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_81907571
Nee BE, dan is vrijen aan banden gelegd Om optimale zaadkwaliteit te hebben mag je 3 dagen niet vrijen. Heel spontaan houden we het zo

Meiden, regelmatig lees ik hier mee en maar heel af en toe reageer ik. Tally balen dat er maar 1 eitje is gegroeid
Even een extra aanmoedigingsjompel voor Mijsje
Ik blijf duimen voor jullie allemaal.

[ Bericht 14% gewijzigd door Saffier op 26-05-2010 09:15:14 ]
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_81908001
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 08:58 schreef Brighteyes het volgende:
Hoezo?
Mag het niet vanwege de IUI? Is dat dan voor het zaad van je man?
Ik geloof dat ik me daar niet zo veel van aan zou trekken, of is dat simpel gezegd?
Ik zou denken 2 keer schieten voor de prijs van 1.
Als hij smiddags het zaad moet inleveren had ik zo ook gedacht.
Maar hij moet smorgens vroeg al. En als we dan hebben liggen ketsen vannacht blijft er weinig over
De IVF poging is ook deels omdat het zaad van mijn man niet al te goed was de laatste keren.
Nou ja voor de laatste keer. Die was weer onwijs goed

En ik ga niet die eendebek dr in laten proppen (wat bij mij ALTIJD pijn doet) als de kans als 0 is
Dus dan morgenavond maar ketsen
pi_81909024
Tally, dat is klote, dat nu ook je IVF niet doorgaat... wel fijn inderdaad dat ze iets met het eitje doen, maar weer balen van de huwelijksnacht... het is gewoon zo balen allemaal... dat bedenk je je ook niet van tevoren...

ik hoop dat de hoeveelheid gonal die ik moet gaan spuiten (150 IE, want bij de IUI had ik 75 IE) genoeg blaasjes op gaat leveren... nieuw voor mij was wel dat ik bij de echo's voor follikelmeting nu ook elke keer bloed af moet laten nemen (is geen probleem voor mij) en dat ik ook een zwangerschapstest in het ziekenhuis moet doen, ook als ik ongesteld word. (een bloedtest wordt sowieso gedaan op dag 18 na de punctie) ik mag wel ook zelf een testje doen, maar moet dus ook naar het ziekenhuis voor een bloedtest...
pi_81910424
balen tally. Succes met je IUI.
Mijsje wat goed dat alles nu in gang is gezet! Succes!!

Hier niet meer ongesteld, dus we kunnen weer aan de slag. Zo eerst eens het ziekenhuis bellen voor afspraak bij gyn voor een samenlevingstest
pi_81913237
Tally wat klote! Dat is precies hetgeen wat je niet hoopt als je in de poging zit. Welke medicijnen gebruik je? Had je bij eerdere metingen (als die er waren) wel meer follikels? Leuk is het niet, maar je behoudt de poging nu wel! Als er geen punctie heeft plaatsgevonden telt ie niet als volledige ivf. Dus ondanks dat de kansen deze maand eigenlijk bekeken zijn en je weer een ronde moet wachten, heb je nog wel een extra kans! Ik hoop echt dat het nu eens snel raak is...!

Mijsje klinkt goed, en die bethadine/pethadine Fijn dat er meer pijnstilling mogelijk is. Hoop dat je je focus op de punctie een beetje kunt loslaten nu, want er gaat nog een hoop op je afkomen

Ik strooi nog maar wat geluksjompels rond hier, baadt het niet...

pi_81923749
Tally wat balen! Maar fijn dat je toch een ronde IUI kunt doen. Wie weet...

Madelieve, voor jou is het ook spannend..

Cisco, we hadden toch afgesproken dat deze ronde (17) raak is? Samenlevingstest is dus nergens voor nodig.
Nee hoor. Nieuwe ronde, nieuwe kansen, toch wel weer fijn gevoel he?

Mijn vruchtbare week is begonnen. Vandaag ben ik jarig, dus ik hoop dat mijn birthday-wipje vanavond een verlaat cadeautje zal brengen in februari 2011.
pi_81926783
Gefeliciteerd isla!!
Ja ga jij eens je eigen cadeautje knutselen ;-)

Mijn volgende nod is op onze trouwdag zag ik vandaag met rekenen.
pi_81928123
Thanks Cis!

Nou als het geluksgetal van je vent 17 is, en je nod op jullie huwelijksdag valt, kan het toch niet anders dan raak zijn deze ronde...
pi_81929128
Shit Tally, dat sucks. You never know, misschien is het een geluksei. Kindersurprise ofzo.

Isla, van harte! Ga jij maar lekker genieten van je verjaardagswip. (Sorry, het is zooo plat, maar het klinkt zo leuk.)
  woensdag 26 mei 2010 @ 17:32:01 #166
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_81929457
Isla van harte gefeliciteerd.. whahah dat wat PZE zegt klinkt wel grappig... hihihi

Oh Tally dat is wel balen zeg, maar toch fijn dat ze dan wel een IUI poging doen, je weet maar nooit, er is maar 1 eitje en zaadje nodig

Mijsje wat gaat het ineens hard, ik ga weer heel hard duimen
pi_81930529
Tally..............
Jij bent nou ook echt wel eens een keer aan de beurt hoor. Wat een K*tnieuws

En mijsje de eerste concrete stap in het IVF-traject. Ik ga heel hard duimen dat het net zo'n kort traject wordt als bij mij (minus de overstimulatie, die gun ik je dan weer niet ).

En voor alle andere meiden ook een hele grote
pi_81933163
Isla, gefeliciteerd meid! ik gun je een verlaat cadeautje in februari 2011!

CP, ik hoop ook dat ik de overstimulatie mag overslaan

droomvrouwtje

Orea ik heb er vandaag nog veel aan moeten denken, maar toch ben ik al wat geruster op de punctie moet ik zeggen. daarom alleen al was naar de infomiddag gaan het al waard... ik hoop dat dat gerust gestelde gevoel zo blijft...
pi_81964292
Ik word een beetje turreluurs van mijn menstruatie. Eerst 3 dagen wel, toen dag niet, toen 1 dag wel, 1 dag niet, gisteren weer wel (beetje) en vandaag niks. Mijn moeder riep dat het van de narcose kan komen, maar dat is morgen 3 weken geleden (lijkt me dan toch niet)
Gisteren ook nog tijdens vriendinnenavond naar hunkemöler geweest en weer eens laten meten en nu van b toch naar c/d gegaan. Best grappig want mijn man zei 2 dagen geleden nog, zijn ze groter? Word nog wat als ze gaan groeien als ik zwanger ben.
pi_81966707
Mijn IUI zit er op. Net gehad. Wat een marteling weer.
1ste eendebek deed het niet goed. 2de eendebek vloog er steeds uit.
Steeds harder en dieper duwen. Mijn baarmoedermond werkte niet mee en begon steeds samen te knijpen dus was de katheter er weer uit. Heeft even geduurd maar ik ben weer thuis. In bed.
  donderdag 27 mei 2010 @ 13:25:21 #171
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_81967409
geil verhaaltje! sterkte met bijkomen tally! en ik hoop van harte dat het tot een zwangerschap leidt!
in de haak.
pi_81969909
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 13:25 schreef trui het volgende:
geil verhaaltje! sterkte met bijkomen tally! en ik hoop van harte dat het tot een zwangerschap leidt!
Nou ik ben onwijs aan het soppen

pi_81970148
Wat vervelend dat die eendebek altijd zo'n pijn doet bij jou Tally
Ook al acht je kans klein, ik ga toch heel hard voor je duimen dat het nu per ongeluk raak is
  donderdag 27 mei 2010 @ 19:43:11 #174
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_81983040
Oh bah Tally dat de eendenbek zo zeer deed.. gelukkig zit het er weer op.. Al acht je zelf de kans klein ik ga wel voor je duimen

Cisco hmm vreemd.. ik zou zo ook niet weten of narcose invloed kan hebben.. Misschien eens navragen bij de huisarts??

Hier vandaag een drukke dag gehad, vanmorgen naar de gyn geweest. Hij was pijnlijk duidelijk, en ik werd er niet vrolijk van. Ik zal bij het begin beginnen: Had vandaag een andere gyn die gespecialiseerd is in endometriose, deze zei meteen, gezien alle info die ik heb is het gewoon duidelijk dat je endometriose hebt. Het is alleen niet helemaal duidelijk waar de plekken nog meer zitten en in welk stadia ik zit, dus om daar achter te komen krijg ik binnenkort een MRI, deze afspraak krijg ik binnenkort binnen met de post. Toen zag ik op het formulier staan dat het om gradatie 3-4 gaat.. Na snel google houdt 3 gemiddeld in en 4 is ernstige vorm van endometriose. Hij was ook meteen heel duidelijk met betrekking tot onze kinderwens dat dit niet gemakkelijk gaat worden, daar de behandeling voor endometriose haaks staat op de behandeling voor een zwangerschap. Ook gaf hij meteen aan dat het eindstation IVF was, maar dat was alleen als het heel ernstig is. Voor mijn gevoel met andere woorden bereid je daar maar vast op voor. Ik ben ook meteen doorgestuurd naar een dieeetiste, in Heerlen en Maastricht behouden ze de norm voor IVF dat je BMI niet boven de 30 mag zijn, en laat die van mij er nou eens boven zitten. Iets wat ik natuurlijk ook wel gedacht had. En wat ik ook niet erg vind, ik wilde zowiezo wat kilo's kwijt en nu krijg ik hier ook hulp bij, en het is natuurlijk ook voor een goed doel. Ook heb ik nog 4 buisje bloed af mogen geven. Het was een heftige ochtend en nog steeds besef ik niet helemaal wat er nou gezegd is. Ik had wel verwacht dat het niet gunstig zou zijn, maar het kwam toch wel hard aan.
1 pluspunt, ik heb een goed gevoel bij deze gyn, hij was heel relaxt en wist precies waar hij het overhad, dat was wel weer heel fijn.
pi_81983170
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 12:07 schreef Ciscostar het volgende:
Ik word een beetje turreluurs van mijn menstruatie. Eerst 3 dagen wel, toen dag niet, toen 1 dag wel, 1 dag niet, gisteren weer wel (beetje) en vandaag niks. Mijn moeder riep dat het van de narcose kan komen, maar dat is morgen 3 weken geleden (lijkt me dan toch niet)
Gisteren ook nog tijdens vriendinnenavond naar hunkemöler geweest en weer eens laten meten en nu van b toch naar c/d gegaan. Best grappig want mijn man zei 2 dagen geleden nog, zijn ze groter? Word nog wat als ze gaan groeien als ik zwanger ben.
ehm... rare bloeding, borsten opeens groter... ehm... weet je heel zeker dat je niet zwanger kunt zijn? (ms een doorbraakbloeding...)

Tally, wat stom dat je toch weer zo'n pijn hebt bij die stomme eendebek... bij mij scheelde het per gyn of het zeer deed met de eendebek of niet... op de een of andere manier had de ene gyn er meer gevoel voor dan de ander... ik hoop dat het niet voor niks is geweest, maar goed, ik weet zelf de kans ook wel bij IUI... (het is niet voor niks dat we door zijn gestuurd voor IVF zeg maar...) kusje erop en morgen gezond weer op?

droomvrouwtje... wat heftig om te horen allemaal... ik hoop dat het allemaal toch mee blijkt te vallen...
moet je veel afvallen om onder de BMI van 30 te komen?
ik vind het vreemd dat er tegen mij door nog geen enkele arts is gezegd dat het niet geheel onverstandig is om wat af te vallen ook voor onze kinderwens, hoewel ik het van heel veel vrouwen terughoor dat ze dat is aangeraden....

[ Bericht 12% gewijzigd door mijsje op 27-05-2010 19:51:45 ]
  donderdag 27 mei 2010 @ 19:49:11 #176
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_81983323
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 19:46 schreef mijsje het volgende:

[..]

ehm... rare bloeding, borsten opeens groter... ehm... weet je heel zeker dat je niet zwanger kunt zijn? (ms een doorbraakbloeding...)
Ik durfde het eigelijk niet te zeggen maar dacht het wel..
pi_81985089
Tally, eendebek klinkt heel vrolijk maar het zijn rotdingen. Ik heb er geen pijn aan, maar leuk is anders.

Cisco, is testen inderdaad geen optie?! Het klinkt best spannend...

Droomvrouwtje, het is een heftig verhaal zeg. Hopelijk is het toch een 3 ipv 4 gradatie. Dat afvallen... Ik blijf erbij dat het uitmaakt. Heb zelfs nog steeds in mijn achterhoofd dat dat er hier ook mee te maken heeft. BMI hier 28 nu, maar nog steeds te zwaar dus.
  donderdag 27 mei 2010 @ 20:53:48 #178
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_81987057
@mijsje: ik moet 10 kilo afvallen en dan zat mijn BMI onder de 30.. Idd wel vreemd, de gyn en ook de life style verpleegkundige gaven allebei aan dat het voor je lichaam gewoon beter is om een BMI onder de 30 te hebben, overgewicht kon namelijk ook zorgen voor storingen in je cyclus, je hebt meer kans op complicaties voor en tijdens de zwangerschap. Er zijn zelfs onderzoeken die aantonen dat gewicht effect heeft op de zwangerschap en eventuele complicaties, maar ook op de vruchtbaarheidsproblematiek. Zodra het gewicht beter werd, verminderde de complicaties en heeft dit ook een gunstig effect op de vruchtbaarheidsproblematiek, sommigen hadden daardoor helemaal geen vruchtbaarheidsproblemen meer. Ik heb wel begrepen van die verpleegkundige dat elk ziekenhuis een andere BMI aanhoud voor het weigeren van IVF, hier is het dus boven de 30 is geen IVF behandeling..

@PZE ik denk ook wel dat het zal gaan uitmaken.. en het is voor een goed doel en natuurlijk ook mooi voor mezelf ga ik eindelijk daad bij woord zetten.
Ja ik hoop ook op 3, ben benieuwd wat er uit de MRI gaat komen..

[ Bericht 16% gewijzigd door droomvrouwtje op 27-05-2010 21:10:24 ]
pi_82021695
Zal ik er morgenochtend dan even een test tegenaan gooien.. genoeg liggen hier haha.
Nu testen lijkt me niet heel handig (geen ochtendurine)

Net ook de gyn gebelt voor nieuwe samenlevingstest, deze krijg ik maandag 7 juni

Wat een klote bericht droomvrouwtje.. wel fijn dat je jezelf goed voelt bij deze gyn
Succes met afvallen
pi_82022482
Goedzo Cisco, ik ga vast duimen!
  vrijdag 28 mei 2010 @ 16:09:50 #181
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_82025343
Droomvrouwtje, wat een rotbericht, zeg... bah. Dit is niet wat je hoopt... maar ik ben altijd wel heel blij met duidelijke diagnoses en niet dat 'eromheen-gepraat'... je weet nu wel waar je staat en wat je kunt verwachten. Heel veel succes met het afvallen en de verdere behandeling!!

Mijsje, wat fijn dat je alle info nu hebt en dat jullie nu van start kunnen... ik ga hoe dan ook heel hard voor je duimen!!

Tally, het zit dus weer niet mee... shit...

Cisco, spannend...en het zou natuurlijk maar zo kunnen... toen ik net wist dat ik zwanger was, heb ik gelijk een nieuwe (lees: grotere) BH moeten kopen ...
  vrijdag 28 mei 2010 @ 18:04:14 #182
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_82030856
oeh Cisco spannend hoor.. het zou wel super zijn als het zo is, ben je toch nog samen zwanger met je allerbeste vriendin Ik ga heel hard voor je duimen..

Dankjewel meiden , dat afvallen gaat vast lukken, lijkt mij juist het makkelijkste deel van allemaal. Hier vandaag een verlofdag gekregen van mijn baas, zag het vanmorgen helemaal niet zitten om te werken en voelde me belabberd, misselijk en hoofdpijn, dus eerst ziek gemeld (moest om 7u beginnen) en later bij mijn baas nog eens ziek gemeld en die vroeg naar gisteren, dus maar in grote lijnen verteld wat er gisteren gezegd is, en toen had hij zoiets van, neem een verlofdag dan kun je op jou manier alles op een rijtje zetten, hij kon zich goed voorstellen dat ik het vandaag even niet zag zitten. Ik was over zijn reactie echt verbaasd, hij is namelijk niet altijd zo meegaand. Dus ik heb vandaag eerst nog ff liggen dutten en ben daarna op de bank gaan hangen bij mijn beste vriendin. Was wel lekker, even afschakelen..

Hoe gaat het eigelijk met Ahava?? Heb al lang niks meer van je gehoord??
pi_82043762
@ droomvrouwtje: zou super zijn als fluugs en ik nog even samen zwanger zouden zijn inderdaad
Fijn dat je baas zo meegaand is

ahava inderdaad al tijdje stil vanaf jou kant, hoe gaat het met je?
pi_82045117
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 22:21 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, idd, doe mij gewoon na Mijsje! Komt goed!
pi_82045769
Gaan gewoon voor 1ste keer raak bij ivf bij mijsje, 2de poging iui raak bij pze, iui tally ook raak, raak bij droomvrouwtje zodra ze start en ik deze cyclus ook raak (zonder hulp) en de rest ook gewoon zwanger! Met zijn alle weg hier!

pi_82052908
Test was negatief, haha had ook echt niet anders verwacht. Moet een andere verklaring zijn voor mijn borsten groei. En voor de rare bloedingen tijdens mijn menstruatie. Ga nu weer lekker verder slapen
pi_82052913
Ging iets fout sorry
pi_82053263
Jammer Cis, ik had het je vreselijk gegund. Wanneer is je nod eigenlijk?
pi_82053486
Jammer Cisco. Ik had stiekem wel op een wondertje gehoopt
  zaterdag 29 mei 2010 @ 09:32:47 #190
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_82053856
Cisco

droomvrouwtje

Jullie tijd gaat ook nog komen, ik weet het zeker. Er komt een tijd dat ik met Willem bij jullie op kraamvisite kan gaan!

En ieders tijd komt hier in dit topic! Ik blijf zo enorm voor jullie duimen. Er komt een streepjesregen aan die voortduurt tot het hele topic leeggelopen is

* Armen wijd uit spreidt en iedereen die het nodig heeft effe een stevige knuffel geeft
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_82054113
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 08:34 schreef prinseszondererwt het volgende:
Jammer Cis, ik had het je vreselijk gegund. Wanneer is je nod eigenlijk?
19/20 juni, weekend rondom onze trouwdag. Heb nog een hele cyclus om te gaan, zit nu op dag 10 geloof ik. Teste vanmorgen omdat ik raar verloop qua bloedingen had en meerdere mensen die zeiden, je borsten zijn groter en dit ook klopte na meeting
pi_82056186
bah Cisco, dat is naar... sorry als ik valse hoop gewekt had...
ik hoop dat je in ieder geval nu meer informatie kan halen uit de nieuwe samenlevingstest (dat die in ieder geval nu goed door kan gaan!) en dat je volgende menstruatie (die natuurlijk pas over een maand of 9 of nog langer weg komt) weer wat normaler verloopt...

* mijsje ook Flugel een stevige knuffel geeft en de armen open houdt voor meer knuffelgrage mensen...

Laura, heb je nog gouden tips? zodat ik je zeker weten achterna kan komen?
  zaterdag 29 mei 2010 @ 19:22:40 #193
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_82068992
Oh balen cisco wanneer had je de samenlevingstest?? (ik niet zo goed in data's onthouden)

* Droomvrouwtje Flugel en mijsje een stevige knuffel geeft en ook haar armen open houdt voor andere die een dikke knuffel willen
pi_82082110
* Ciscostar wil graag een knuffel van iedereen en wil ook iedereen een knuffel geven!!

Droomvrouwtje hij is maandag 7 juni om 10 uur
pi_82082907
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 11:48 schreef mijsje het volgende:

Laura, heb je nog gouden tips? zodat ik je zeker weten achterna kan komen?
Tsja... mijn eigen houding tegenover de IVF is me erg goed bevallen. Vol hoop, het zien als de eerste serieuze kans. En gewoon doen wat goed voelt. Was dat een wijntje en een sigaret, dan nam ik die (maar niet na de terugplaatsing, dat voelde niet goed). Wanneer ga je 'los'?
pi_82085908
ik ga vrijdag m'n startgesprek in, en als het mag zou ik de zondag daarna kunnen beginnen met prikken met de decapeptyl... ik ben heel benieuwd wat er nou in het startgesprek nog besproken moet worden, aangezien ik al weet dat ik gonal moet gaan spuiten vanaf ongeveer dag 5 en de hoeveelheid weet ik ook al. (het dubbele van de IUI, dus 150 IE om mee te beginnen...) misschien dat er nog extra uitleg komt over de decapeptyl en de andere medicijnen, en misschien nog wat over de pijnbestrijding/roesje tijdens de punctie... we gaan het zien... ik moet zeggen, ik ben helemaal zenuwachtig en wil graag beginnen hiermee... en net wat je zegt, ik zie het nu ook als eerste serieuze kans, aangezien we bij de IUI eigenlijk al wisten dat er geen extra kansen gemaakt werden voor ons persoonlijk... (schijnt zo te zijn bij onbegrepen onvruchtbaarheid...)
pi_82086754
Mijsje, de eerste serieuze poging na zoveel jaar. Dat moet goed voelen. Ik duim mijn duimen stuk voor jullie.
pi_82087731
Spannend mijsje ik ga voor je duimen
pi_82092260
quote:
Op zondag 30 mei 2010 00:29 schreef mijsje het volgende:
ik ga vrijdag m'n startgesprek in, en als het mag zou ik de zondag daarna kunnen beginnen met prikken met de decapeptyl... ik ben heel benieuwd wat er nou in het startgesprek nog besproken moet worden, aangezien ik al weet dat ik gonal moet gaan spuiten vanaf ongeveer dag 5 en de hoeveelheid weet ik ook al. (het dubbele van de IUI, dus 150 IE om mee te beginnen...) misschien dat er nog extra uitleg komt over de decapeptyl en de andere medicijnen, en misschien nog wat over de pijnbestrijding/roesje tijdens de punctie... we gaan het zien... ik moet zeggen, ik ben helemaal zenuwachtig en wil graag beginnen hiermee... en net wat je zegt, ik zie het nu ook als eerste serieuze kans, aangezien we bij de IUI eigenlijk al wisten dat er geen extra kansen gemaakt werden voor ons persoonlijk... (schijnt zo te zijn bij onbegrepen onvruchtbaarheid...)
Heb je al contracten gekregen? Soort van prikinstructie van de andere medicatie?
Dat soort dingen kreeg ik te horen in het persoonlijke gesprek

Tuurlijk ga ik nu ook weer voor jullie duimen
pi_82095472
dat zijn dan inderdaad vast de dingen waar het over zal gaan Tally gonal en pregnyl ken ik wat prikken betreft, maar decapeptyl heb ik nog nooit eerder gehad. (ik ga er vanuit dat dat niet heel anders zal zijn dan de pregnyl, maar dan iedere dag...)
bedankt voor het duimen weer meiden, ik heb echt het gevoel dat we nu pas echt van start gaan, ben weer bijna net zo zenuwachtig als toen we net waren gestopt met de pil...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')