Nou ik wist het niet en ben op zoek naar een 550d, dus wie weetquote:
Om nog maar te zwijgen over hun voorraad tijdens dit soort acties.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:49 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Nou ik wist het niet en ben op zoek naar een 550d, dus wie weet![]()
FotoKlein kennende zijn ze echter met die 19% korting nog steeds duur.
Niet 19% korting, maar geen BTW. Is wat anders.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:49 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Nou ik wist het niet en ben op zoek naar een 550d, dus wie weet![]()
FotoKlein kennende zijn ze echter met die 19% korting nog steeds duur.
Ja okey maar dat was mijn punt niet, zuchtquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:52 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Niet 19% korting, maar geen BTW. Is wat anders.
Vorige week nog langs fotoklein geweest maar ben het alweer vergeten...quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:58 schreef RacerDKB het volgende:
Hoe duur is een 550D + kitlens bij ze? Hun kutsite doet het niet.
Nah oke ik zoek wel met kitlensquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:01 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Vorige week nog langs fotoklein geweest maar ben het alweer vergeten...
Weet wel dat het veel te veel was (vergeleken met Kamera-express)
Wil hem ook niet met kitlens, alleen de body
voor 588?quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:02 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nah oke ik zoek wel met kitlens
550D + kitlens was onlangs ¤588 bij de Media Markt dus ik wacht wel weer op zo'n aanbieding, lijkt me sterk dat dit zaakje onder die prijs zit.
Media Markt Den Haag, aanbieding was geldig t/m vorige zondagquote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:08 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Media Markt Den Haag, aanbieding was geldig t/m vorige zondagKom er ook net pas achter helaas.
Ja, wees eens eerlijk over MM / Fotoklein / KE en de prijzen / grijze import /garantiekwesties / inkoopprijzen / btw enz...quote:
Ze hebben van Canon serieus alleen de 1000D en 450D?quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:50 schreef Ame_thyst het volgende:
MM heeft nu weer een fotomania actie http://www.mediamarkt.nl/webapp/wcs/stores/servlet/MultiChannelSpecial?storeId=10263&special=fotomania
In de winkels niet.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:55 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ze hebben van Canon serieus alleen de 1000D en 450D?Of kijk ik nu niet goed?
Moet je wel naar een winkel gaanquote:voordeel op alle camera's
dat kan ik wel, maar dan ga ik bedrijfsinformatie vrijgeven en dat doen we dan weer nietquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:16 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja, wees eens eerlijk over MM / Fotoklein / KE en de prijzen / grijze import /garantiekwesties / inkoopprijzen / btw enz...
als ik goed onthouden heb waar jij werkt (ke) hebben jullie, volgens de site dan, de camera die ik wil hebben nietquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:01 schreef ebeaydojraes het volgende:
dat kan ik wel, maar dan ga ik bedrijfsinformatie vrijgeven en dat doen we dan weer niet. Ik wil graag blijven werken
tsja. oude voorraad, oude prijzen. Als je weet waar ik werk dan weet je ook dat wij camera's ongeveer per pallet bestellen en das dan hooguit weekje voorraad in het geval van de populaire camera's. Alles wat momenteel binnen komt is alles wat leverbaar is (backorders blijven oplopen), maar ook tegen de huidige euro/dollar koers prijzen en niet die van twee maanden terug ...quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:06 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
als ik goed onthouden heb waar jij werkt (ke) hebben jullie, volgens de site dan, de camera die ik wil hebben niet
en voor 25 euro meer als waarvoor ik hem net bij fk besteld heb ( komt vrijdag aan )
![]()
plus dat fk bij mij in t durp zit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |