quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:41 schreef Spuuglokje het volgende:
400 gr. kipfilet in blokjes, in soeppan 3 el zonnebloemolie verhitten en die kipblokjes 5 min. bakken. 1 zak Hollandse roerbakmix van AH toevoegen en nog 2 minuten meebakken. 1 pakje Patak's Tikka Masala Currypasta Koriander en Citroen (80 g) erdoor mengen en nog een minuutje zacht meebakken. Ondertussen naanbrood in de oven doen. Dan een blik tomatenblokjes, een halve liter water en 2 verkruimelde kippenbouillontabletten toevoegen. Aan de kook brengen en ongeveer 5 minuten laten sudderen. Linzen afgieten, door de soep roeren en ca. 2 minuten verwarmen. Serveren met naanbrood.
Ik zou hem vegetarisch zeker zo lekker vinden.quote:
Jij hebt toch geld zat?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:01 schreef SacreCoeur het volgende:
In 't vorige topic waren er toch een aantal die de voltrekking gratis hadden laten doen bij de gemeente?(over huwelijk gesproken) Was eens voor de fun aan het kijken maar hier kost het altijd geld.
Ik heb nog nooit linzen gegeten.![]()
Van wat ik heb gehoord is iedere gemeente verplicht om 1 tijdstip per week de mogelijkheid te bieden om gratis te trouwen of geregistreerd partnerschap te doen. Het is vaak op een niet zo populaire ochtend (maandag of dinsdag) om 9 uur ofzo.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:01 schreef SacreCoeur het volgende:
In 't vorige topic waren er toch een aantal die de voltrekking gratis hadden laten doen bij de gemeente?(over huwelijk gesproken) Was eens voor de fun aan het kijken maar hier kost het altijd geld.
hehehe...quote:
Lily, mag ik eens vragen hoe je dat doet met je kinderen. Eten zij wel vlees en vis?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:59 schreef lily het volgende:
Van de 4 eters hier in huis (Leah nog niet meegerekend) zijn er 3 hele makkelijke, die alles lusten. Mijn man en ik eten al jaren vegetarisch en kunnen beiden goed vegetarisch koken.
Linzen en kikkererwten komen vaker voorbij.
Ik was er niet bij, anders had hij het niet eens gekregen waarschijnlijk!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wat dacht je bij jezelf oeke? Goedzo jochie?![]()
Seb eet het liefst alleen maar vlees, al het andere laat hij liggen. Kind van zijn vader. Die eet ook het liefste vlees, veul vlees. Ik eet alles wat je kan etenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:35 schreef p_iglet het volgende:
hihi wat grappig van Ko...
Wij zijn niet vegetarisch, maar eten maar een dag of 2 in de week vlees.
Pepijn heeft echter de eerste 1,5 jaar geen vlees gegeten. Dat liet ie gewoon op zijn bord liggen of spuugde het uit. En nu hij sinds kort af en toe op de opvang eet 's avonds weigert hij het daar ook.
"ik wil geen vlees, bij de kindjes lust ik geen vlees, maar thuis wel" en daar kunnen de juffen het mee doen
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:19 schreef debuurvrouw het volgende:
Hmm, die linzensoep ga ik ook maken, dat klinkt echt lekker.![]()
Ik heb alleen een sojabrok, gierst en linzentrauma van toen mijn ouders door een macrobiotische periode gingenZelfgebakken zuurdesem waar je iemand de hersens mee kon inslaan na twee dagen. Je moet wat over hebben voor de wereld.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:25 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik moest hardop lachensorry
zo heb ik een redelijk trauma van toen mn vader door zn verantwoorde periode ging, met niet-te-vreten soja"gehakt"ballen![]()
T is toch nog goedgekomen, ik heb vier jaar vegetarisch gegeten met heeeeel sporadisch iets van vlees. Op zich zou ik dat best weer willen, ik voelde me daar best prima bij, maar B. wil dat absoluut niet.
En om nou van alles apart te gaan staan koken en maken enzo... dus nu doen halen we maar wat
2 minuten meewarmen. Zie recept.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:33 schreef Belana het volgende:
[..]
hoe lang moeten linzen koken? klinkt heerlijk namelijk.
quote:
ja dat is hier dus het probleem, wij eten dus bijna nooit "los" vlees. Dus aardappels, groente en een stukje vlees ofzo. Als dat zo zou zijn dan was er geen probleem maar we eten eigk altijd rijst met vlees in blokjes of stukjse ofzo ergens doorheen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:33 schreef lily het volgende:
Wij eten bijna nooit vleesvervangers, sonnetje.
Ik eet al geen vlees en vis sinds mijn 17de. Mijn man nu een jaar of 5 dus ik heb jaren gewoon wel vlees gemaakt voor hem.
Nee, wij ook niet hoor. En toen hij nog vlees at ook niet maar als dan maakte ik het vlees los erbij. Deed ik eventueel ook met spahetti (het gehakt los erbij).quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:37 schreef huuphuup het volgende:
ja dat is hier dus het probleem, wij eten dus bijna nooit "los" vlees. Dus aardappels, groente en een stukje vlees ofzo. Als dat zo zou zijn dan was er geen probleem maar we eten eigk altijd rijst met vlees in blokjes of stukjse ofzo ergens doorheen.
Geeft niet hoor.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:25 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik moest hardop lachensorry
zo heb ik een redelijk trauma van toen mn vader door zn verantwoorde periode ging, met niet-te-vreten soja"gehakt"ballen![]()
T is toch nog goedgekomen, ik heb vier jaar vegetarisch gegeten met heeeeel sporadisch iets van vlees. Op zich zou ik dat best weer willen, ik voelde me daar best prima bij, maar B. wil dat absoluut niet.
En om nou van alles apart te gaan staan koken en maken enzo... dus nu doen we maar wat
verkeerd gelezen dan ws, ik begrijp het linzen afgieten dan niet?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:30 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
2 minuten meewarmen. Zie recept.
Graeme
heerlijk hequote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:42 schreef lily het volgende:
Wat gaan we een mooi weekend krijgen hee, wat zon betreft
ah ja op zo'n manier!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:40 schreef lily het volgende:
[..]
Nee, wij ook niet hoor. En toen hij nog vlees at ook niet maar als dan maakte ik het vlees los erbij. Deed ik eventueel ook met spahetti (het gehakt los erbij).
Dat is het enige dat we nu nog wel aan vleesvervangers kopen; het "gehakt" voor door spaghetti.
Wij koken voornamelijk vedisch (indiaas vegetarisch)
Ja heerlijk,quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:44 schreef Belana het volgende:
[..]
heerlijk heiedereen is daar aan toe denk ik
vast wel (en iedereen moet ook lekker eten wat ie wil, toch?)quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:44 schreef huuphuup het volgende:
misschien es zo proberen, kijken of ie protesteert
Ik ook!quote:
Ik kan iedere dag aanschuiven en hoef daarvoor niet bij mijn moeder te wonen, da's pas iets om te juichen!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:32 schreef Estrys het volgende:
Ik moet nog een week koken, de rest van het jaar aanschuiven![]()
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:01 schreef SacreCoeur het volgende:
Er moet dus een gratis tijdstip zijn.quote:De belangstelling voor gratis trouwen is groot. Bruidsparen moeten soms een half jaar wachten voordat ze elkaar kosteloos het Ja-woord kunnen geven.Wie gratis wil trouwen, moet veel geduld hebben. Wachttijden van twee tot vijf maanden zijn geen uitzondering. Houd er wel rekening mee dat als je gratis trouwt in het gemeentehuis, je vaak binnen 10 minuten weer buiten staat
Gemeenten zijn wettelijk verplicht kosteloos huwelijksvoltrekkingen aan te bieden. Gemeenten met meer dan 10.000 inwoners moeten zelfs twee tijdstippen aanbieden.De meeste gemeenten hebben de vroege uren van de maandag of de dinsdag voor het gratis huwelijk gereserveerd.
Helemaal gratis is een huwelijk nooit. Er wordt altijd een uittreksel uit het bevolkingsregister gevraagd. Dat kost per stuk in de meeste gemeenten niet meer dan een tientje.Buiten de gratis tijdstippen variëren de kosten van een burgerlijk huwelijk in prijs per gemeente, tijdstip en locatie.
Hee, vedisch! Daar komt mijn naam vandaanquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:40 schreef lily het volgende:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:51 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik kan iedere dag aanschuiven en hoef daarvoor niet bij mijn moeder te wonen, da's pas iets om te juichen!
Oh heerlijk! Ik vind Indiaas echt zoo lekker. Ik heb gisteren nog een korma gemaakt met bloemkool en ui etc.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:40 schreef lily het volgende:
[..]
Nee, wij ook niet hoor. En toen hij nog vlees at ook niet maar als dan maakte ik het vlees los erbij. Deed ik eventueel ook met spahetti (het gehakt los erbij).
Dat is het enige dat we nu nog wel aan vleesvervangers kopen; het "gehakt" voor door spaghetti.
Jij hebt een hele mooie naam, vind ikquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:57 schreef innepin het volgende:
<omdat ik nooit zo goed mee kan praten over koken enzo omdat ik er gewoon niks van kan>
[..]
Hee, vedisch! Daar komt mijn naam vandaan
Ingrediëntenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:59 schreef She-Wolf het volgende:
Heb jij een lekker recept voor Linzensoep dan Lily? Dat heb ik nog nooit op. Ik maak wel in de winter regelmatig vegetarische erwtensoep, ook lekker.
Vind ik ookquote:
Dan woon ik denk ik de resterende tijd bij mijn schoonvaderquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:37 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja dat is hier dus het probleem, wij eten dus bijna nooit "los" vlees. Dus aardappels, groente en een stukje vlees ofzo. Als dat zo zou zijn dan was er geen probleem maar we eten eigk altijd rijst met vlees in blokjes of stukjse ofzo ergens doorheen.
Estrys, doe je moeder een lol en begin 's morgens vroeg alvast met vragen wat je die dag gaat eten. En als ze eindelijk antwoord, dan ":r lussiknieeee" roepen. En als het voor je neus staat heel hard ieeeeeeuw![]()
Vast voor haar ook sentiment![]()
Goed idee, kruiden ipv kant en klaar saus!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:06 schreef lily het volgende:
Ik gebruik de bruine bij dat recept hierboven
Ik zou trouwens de kormakruiden (kurkuma) gebruiken. Zo'n hele pot kormasaus kopen en dan gebruik je maar 2 el. Of je moet een ander recept verzinnen waar je het weer kan gebruiken.
arm ventje..! Ik heb geen huis tuin en keukenmiddeltje, ik heb altijd zetpillen in huis tegen de misselijkheid, is er iemand die ze voor je zou kunnen halen?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:16 schreef Vivi het volgende:
Weet iemand ms een huismiddeltje tegen misselijkheid? Dean is al sinds gisteravond aan het braken, echt veul. En hij drinkt wel veel water en thee, maar dat komt er meteen weer in golven uit, zo zielg.
Gember.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:16 schreef Vivi het volgende:
Weet iemand ms een huismiddeltje tegen misselijkheid? Dean is al sinds gisteravond aan het braken, echt veul. En hij drinkt wel veel water en thee, maar dat komt er meteen weer in golven uit, zo zielg.
cola helpt hier tegen overgeven. even uit de koelkast laten. En anders wat sportdrank. En dan die snel opneemt. Sterkte en beterschap.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:16 schreef Vivi het volgende:
lekkerquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:03 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben aan het afronden op mijn werk...nog 3 uurtjes en dan heb ik vakantie
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Van wat ik heb gehoord is iedere gemeente verplicht om 1 tijdstip per week de mogelijkheid te bieden om gratis te trouwen of geregistreerd partnerschap te doen. Het is vaak op een niet zo populaire ochtend (maandag of dinsdag) om 9 uur ofzo.
Gemberthee werkt als een tierelier, maar ook ginger ale werkt erg goed...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:27 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Gember.werkt als een trein.
Thee trekken van gember en dat geven. Eventueel met een schepje suiker voor de wrange smaak en zodat ie wat energie binnenkrijgt. Als ie zoveel spuugt is met een lepeltje steeds een beetje thee geven misschien een optie?
Beterschap
ruilen?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:01 schreef oeke het volgende:
Lekker weekend en mooi weer! Wij gaan zo picknicken als Ko vandaag nog eens wakker wordt tenminste. Hij slaapt zoveel de laatste dagen.
Nu begrijp ik waarom R niet wil trouwenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:14 schreef miss_sly het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)trouwde-vrouwen.html
Ik moest aan Ticootje denken
Tinuviel, we gaan naar Turkije, weekje relaxen
Champignons heeft Senna nu ook ontdekt en vindt ze heerlijk! Vooral met veel knoflook
Wij eten wel regelmatig vlees, voornamelijk kip met rijst. Regelmatig ook vis. Soms vegetarisch, maar gewoon omdat het betreffende gerecht zonder vlees is.
laatst een heerlijke hartige taart met geitenkaas, spinazie en amandelen
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:14 schreef miss_sly het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)trouwde-vrouwen.html
Ik moest aan Ticootje denken
dat vlezige komt vast van de uiersquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:07 schreef Basboussa het volgende:
Heeft net dat vlezige, wat lekker vult, en de man vindt het ook nog heerlijk. Stoofpotje met courgette, tomaatjes, veul knoflook, uiers en paddestoelen... Heurlijk!
ik wil ook!!!!!!!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:14 schreef miss_sly het volgende:
Tinuviel, we gaan naar Turkije, weekje relaxen
En dat is slecht omdat?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:36 schreef Tinuviel het volgende:
Het weer is heerlijk. Kan niet naar buiten omdat er hier nog eentje ligt te pitten sinds kwart voor drie. Denk dat ik die straks maar wakker ga maken anders slaapt die vanavond pas om 10 uur.
Dus jij pleit voor lekker laten slapen? Nu al twee uur aan het pitten.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:43 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En dat is slecht omdat?ik zou er zo voor tekenen! Dan kunnen we vanavond tenminste rustig eten en nog napraten, koffie drinken en misschien een kaartspelletje spelen of zo
Yup. Kind slaapt -> kind is moequote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:45 schreef Tinuviel het volgende:
Dus jij pleit voor lekker laten slapen? Nu al twee uur aan het pitten.
Ik heb er ook een recept voorquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:59 schreef She-Wolf het volgende:
Heb jij een lekker recept voor Linzensoep dan Lily? Dat heb ik nog nooit op.
En de reden/ aanleiding voor kind is moe maar wil niet slapen?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Yup. Kind slaapt -> kind is moe
Kind niet meer moe -> kind wordt wakker
Help ik ben voorspelbaarquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:37 schreef lily het volgende:
maar dat dacht ik dus al (dat die middelste echt wat voor jou zou zijn)
Goed! Ik leef helemaal op! En mijn baan is echt fantastisch! En ik heb ook nog eens de leukste collega's die ik me maar kan wensenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:55 schreef lily het volgende:
Hoe bevalt het leven als een buitenshuiswerkende moeder, Vivi?
Ja, klopt!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:13 schreef Belana het volgende:
we moeten allemaal emigreren naar Canada, daar heeft bijna ieder huis een veranda, zelfs rijtjeswoningen worden gebouwd met veranda
wat heerlijk zegquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:13 schreef Vivi het volgende:
[..]
Goed! Ik leef helemaal op! En mijn baan is echt fantastisch! En ik heb ook nog eens de leukste collega's die ik me maar kan wensen.
wat heerlijk dat het zo goed bevalt! Is het nou een secretaresse functie? heb jij daar een opleiding voor? of zit ik er nu helemaal naast?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:13 schreef Vivi het volgende:
[..]
Goed! Ik leef helemaal op! En mijn baan is echt fantastisch! En ik heb ook nog eens de leukste collega's die ik me maar kan wensen.
Ik ben medewerker werving & selectie maar ze zijn zo tevreden dat mijn collega en ik nu ook de taken er (officieel, want eigenlijk doen we die al) van de geplande office manager erbij krijgen...die komt er dus niet en in het lopende jaar wordt onze functie dus ook nog opnieuw ingeschaald.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:18 schreef Belana het volgende:
[..]
wat heerlijk dat het zo goed bevalt! Is het nou een secretaresse functie? heb jij daar een opleiding voor? of zit ik er nu helemaal naast?
Swets...sterkte daar!
ow dat klinkt wel heel leuk! en wat leuk dat je zo gewaardeerd wordt! dat is zo belangrijk!!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:29 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik ben medewerker werving & selectie maar ze zijn zo tevreden dat mijn collega en ik nu ook de taken er (officieel, want eigenlijk doen we die al) van de geplande office manager erbij krijgen...die komt er dus niet en in het lopende jaar wordt onze functie dus ook nog opnieuw ingeschaald.
Ben wel jaren (directie)secretaresse geweest hoor (geen opleiding in gevolgd btw).
Swets, wat naar, ik las het al op Twitter! Hopelijk doorstaat ze het een beetje goed allemaal.
ow jee...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:31 schreef Vivi het volgende:
Relationeel gaat het allemaal wat minder though...
Tis het een of het ander lijkt het.
Ja, echt wel... helemaal omdat Peace een tijdje geleden een brief had ontvangen, dat het allemaal even wat minder goed is. Maar nu gelukkig weer de goede kant op dus. Peace zou het ook erg vreemd vinden dat het slecht zou gaan, omdat hij het heel druk heeft.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Fijn Diaan!Over het algemeen is het niet echt bemoedigend in de bouw op dit moment.
Viel weer mee dus.
Wat fijn dat ze mee naar huis mag! Sterkte de komende nacht iig, het zal best heel pijnlijk zijn...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Saskia is op de uitslaapkamer met E.T. Ze mag gewoon mee naar huis vanavond
Voortand rechtgezet, hoefde niet gespalkt en d'r tandvlees 'in laagjes' gehecht whatever that may be.
Dynamisch dagje...
Gelukkig mag je lekker bij haar blijven, hopelijk doet een nachtje slapen een hoop en is morgen de pijn al minder.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:08 schreef E.T. het volgende:
Herstel, Saskia en ik blijven toch een nachtje. Misselijk, ze wil niet drinken, wil sws niks want ze is bang dat het pijn gaat doen... Toch maar ff hier dan en morgenochtend naar huis. Niet leuk, maar ff niet anders.
oh zo heerlijk is datquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:40 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb mezelf vandaag getrakteerd op een nieuw luchtje en ik blijf er maar aan snuffelen. Zo lekker!Styles Soft, van Jil Sander
Maar wel heul duur voor mijn doen, dus er moet ook nog maar een iets goedkoper luchtje bij voor de zomaar doordeweeks denk ik.
een mannenluchtje bij de Action in een rood flesje (ik weet de naam niet uit mijn hoofd)quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:40 schreef Brighteyes het volgende:
Maar wel heul duur voor mijn doen, dus er moet ook nog maar een iets goedkoper luchtje bij voor de zomaar doordeweeks denk ik.
Meidquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:45 schreef Brighteyes het volgende:
Echt?
Ik moet toch eens naar zo'n action hoor!
Nog nooit geweest!
Ik had een luchtje voor Cas gekocht bij de action, wilde hij zo graag voor sinterklaasquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:41 schreef lily het volgende:
[..]
een mannenluchtje bij de Action in een rood flesje (ik weet de naam niet uit mijn hoofd)
lekker!!!!voor mezelf heh
1,59en de geur blijft echt lang zitten
Srsly?!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:45 schreef Brighteyes het volgende:Echt?
Ik moet toch eens naar zo'n action hoor!
Nog nooit geweest!
quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:46 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
MeidWat een gebrek in je opvoeding!
*onthouden gaat!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:47 schreef Vivi het volgende:
Deze is ook lekkah en niet duur (14 nogwat)
[ afbeelding ]
Hij ruikt heel lekker, alsof je net uit bad komt.
Ik wil graag Insolence van Guerlain, en Chloe, en Armani Code Summer au Fraiche. Maar mijn bankrekeing werkt niet mee.
En mijn allerliefste favo is uit de handel,Sicily
van Dolce & Gabbana
suikerzoetquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:05 schreef She-Wolf het volgende:
Je komt toch wel eens in Vlaardingen, BE? Daar zit er wel een, een action bedoel ik. Ik ben ook ooit één keer bij de Action geweest hoor, er zit er hier ook geen.
Ik heb pas Ocean Lounge van Escada gekocht. Zo lekker mierzoet. Ik heb altijd luchtjes die je aan suikerspinnen doen denken.![]()
Dan ken je deze vast ook welquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:05 schreef She-Wolf het volgende:
Je komt toch wel eens in Vlaardingen, BE? Daar zit er wel een, een action bedoel ik. Ik ben ook ooit één keer bij de Action geweest hoor, er zit er hier ook geen.
Ik heb pas Ocean Lounge van Escada gekocht. Zo lekker mierzoet. Ik heb altijd luchtjes die je aan suikerspinnen doen denken.![]()
Kom hier maar een keer op visite. Gaan we Actionshoppen in de Boogaard.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Er zit er geen hier in Gouda en ik heb echt geen idee waar ik er eentje zou moeten zoeken...
zeg wanneer..dan ga ik meequote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:07 schreef m@x het volgende:
[..]
Kom hier maar een keer op visite. Gaan we Actionshoppen in de Boogaard.
Ik ga morgen ook op jacht naar een luchtje. Nog meer tips? Ik heb nog voor 40 euro kadobonnen liggen en ze mogen op
Nee, maar het past beter bij mijn Inner-Laura Ashleyquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:06 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
suikerzoetdat vind ik nou niet echt met0lverantwoord
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:06 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dan ken je deze vast ook wel.
[ afbeelding ]
Dat is toch Sjors d'r signature luchtje?!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:31 schreef k_i_m het volgende:
Ik was ook erg dol op deze, totdat elke tuinhark van 16 het ging kopen en je hem overal rook.
[ afbeelding ]
Hoe ziet haar mond er nu uit, nog opgezwollen?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 06:55 schreef E.T. het volgende:
Ik heb gewoon al 20 jaar ofzo Jean Paul Gaultier als luchtjenog steeds lekker
waarom zijn ze in ziekenhuizen altijd zo vroeg??? Naja.. Straks lekker naar huis, Saskia wil lekker op de bank en ze mist papa
Ici paris heeft 20% korting op alle luchtjes, dus als je toch gaat...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:07 schreef m@x het volgende:
[..]
Kom hier maar een keer op visite. Gaan we Actionshoppen in de Boogaard.
Ik ga morgen ook op jacht naar een luchtje. Nog meer tips? Ik heb nog voor 40 euro kadobonnen liggen en ze mogen op
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:55 schreef k_i_m het volgende:
En van Jill Sander moet je no. 4 hebben. Dat is mijn sollicitatie parfum, omdat ik weet dat ik de baan krijg als ik hem opdoe.
[ afbeelding ]
die is zoooo lekker hè? Is ook wel een aanrader voor Livelink denk ik, niet zoet, lekker fris en zoooo lekker!!quote:
denk het ook jaquote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:03 schreef Lois het volgende:
[..]
die is zoooo lekker hè? Is ook wel een aanrader voor Livelink denk ik, niet zoet, lekker fris en zoooo lekker!!
Dank jullie wel voor de tip(s). Ik ga vanmiddag eens naar ICI Paris, om mijn bon te verzilveren. En nu heb ik in ieder geval een gerichte zoektocht. Normaal raak ik volledig van de wijs van al het aanbod en dan lukt het me niet meer om een goede keuze te maken.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:03 schreef Lois het volgende:
[..]
die is zoooo lekker hè? Is ook wel een aanrader voor Livelink denk ik, niet zoet, lekker fris en zoooo lekker!!
De nieuwe van Tommy Hilfiger schijnt erg lekker en fris te zijn...is alleen nog niet overal verkrijgbaarquote:Op zaterdag 22 mei 2010 08:34 schreef livelink het volgende:
Ik heb ook nog een bon liggen voor een lekker luchtje. Ik hou van een niet te zoet, lekker fris luchtje.
Ik zie dat hier kenners rondlopen. Iemand een tip voor mij?
Die ga ik eens proberen. In het verleden was een Dali geur mijn favoriet, maar die is er niet meerquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:24 schreef Orea het volgende:
Salvador Dali, Dalisimemijn favo!!
[ afbeelding ]
Da's echt mijn favoriete luchtje. Maar met dit weer vind ik hem weer minder geschikt, dus heb nu een appelparfum uit de disconbak van de Bodyshop. Ook heerlijkquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:01 schreef debuurvrouw het volgende:
ik heb echt een hele collectie lekkere luchtjes maar val steeds terug op dezelfden. Fris-zoet. En een lichte geur. Heb bijvoorbeeld ook Chanel nr5 van Buum gekregen toen hij terug kwam uit Schotland. Maar die vind ik eigenlijk veel te grotemensen voor mij.
Dat zou ik dan toch met een kartonnetje oplossen, daar zou ik me iig niet door tegen laten houden!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:01 schreef Macka66 het volgende:
WheeehLief ging vandaag een bed ophalen in Scheveningen en bij terugkomst bleek het nummerbord van de auto foetsie te zijn. Hij is nu de route terug aan het rijden om het te zoeken. We hadden net geregeld dat we met z'n tweeën de pinksterdagen door zouden brengen in Ost-Friesland, incl. nachtje hotel. En het is zo hard nodig dat we even samen weg gaan...
Oh wacht, dat had ik niet begrepen... Ehm... Dan weet ik niet wat ik zou doen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:24 schreef Macka66 het volgende:
Lief is terug, niks gevonden. Ik vraag me af hoe vriendelijk ze zijn in Dld tegen buitenlandse auto's met een kartonnetje...
Dit is het shirtje:quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
BEFoto
Vief ook
Balen MackaIk zou ook voor een kartonnetje gaan trouwens..
Je moet me maar op mijn woord geloven. Wazige rare foto...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:40 schreef Brighteyes het volgende:
De foto op het 'model' laat nog even op zich wachten. Ik snap mijn nieuwe telefoon nog niet helemaal.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:41 schreef Macka66 het volgende:
Er blijkt een kentekenplaatmaker in de buurt te zijn die open isKost wel wat, maar we kunnen tenminste rijden. Dan maar een kop Ost-Friesische tee minder
Leuk!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dit is het shirtje:
[ afbeelding ]
De foto op het 'model' laat nog even op zich wachten. Ik snap mijn nieuwe telefoon nog niet helemaal.
Ik draag meestal zwart en soms paars. Ik heb zelf het idee dat die kleuren ook wel bij me passen. Ook als ik zo'n online kleurenanalyse qua type enzo invul. Maar echt zeker weten zou ook wel leuk zijn en dan inderdaad qua make-up ook.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:52 schreef livelink het volgende:
Fijn Macka, ik hoop dat jullie een heel fijn weekend zullen hebben.
En BE, hoe zit dat met die kleurenkaart? Heb je een cursus gedaan of je ergens laten informeren of zo? Ik ben ook wel geinteresseerd toe aan advies. Ik ben de laatste tijd zo van uiterlijk veranderd, dat ik mezelf nauwelijks meer herken.
Helaas niet meer in de winkels te verkrijgenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:54 schreef Belana het volgende:
[..]
Die ga ik eens proberen. In het verleden was een Dali geur mijn favoriet, maar die is er niet meer
Ik heb 2 jaar geleden zo'n jurk gekocht en ik dacht er vandaag ook aan. dat hij wel heel leuk is. Maar niet mijn voordeligste kant belicht, namelijk mijn benen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:21 schreef huuphuup het volgende:
Ik twijfel of ik voor in de zomer zo'n lange jurk zal kopen...
aan de ene kant lijken ze me ontzettend fijn zitten enzo, aan de andere kant ben ik bang dat het me heel belegen zal staan.
ja nou... ik vind ze het leukst in een kleurtje, maar in kleur voel ik mezelf niet zo op mn gemakquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:26 schreef oeke het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar geleden zo'n jurk gekocht en ik dacht er vandaag ook aan. dat hij wel heel leuk is. Maar niet mijn voordeligste kant belicht, namelijk mijn benen.![]()
Maar volgens mij hangt het heel erg af van de print en kleur enzo, of het je belegen zal staan.
Wat voor een zou je er willen?
ja hahaha dat waren precies mijn twijfels ookquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:28 schreef oeke het volgende:
Oh, je hebt er al 2 geplaatst zie ik.![]()
Ehm ik vind ze allebei leuk. Maar van die tweede weet ik niet zeker of het model je goed zou staan en de eerste vind ik een kleine print hebben. Zeur.
quote:
quote:
quote:
Die tweede is wel fijn omdat hij een taille aan geeft waar de eerste ook het idee zou kunnen geven dat je zwanger bent. daar ben ik altijd huiverig voor bij zulke jurken.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:32 schreef huuphuup het volgende:
ja hahaha dat waren precies mijn twijfels ook
ik kon zo snel ff geen betere voorbeeldjes vinden.
Die tweede vind ik erg leuk maar ik vermoed dat ik er redelijk kollosaal van wordt. Dankzij tietuuuuh
ik ben meer van t effen geloof ik ook.
Ja ik zit in mn petrol periode![]()
twee jaar geleden was het appeltjesgroen, nu is het petrol.
Ooit toen was ik 12....quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:36 schreef oeke het volgende:
[..]
Die tweede is wel fijn omdat hij een taille aan geeft waar de eerste ook het idee zou kunnen geven dat je zwanger bent. daar ben ik altijd huiverig voor bij zulke jurken.
Maar de manier waarop die taille erin zit, is echt een beetje voor plankjes en erwtjes.![]()
Petrol en appeltjesgroen samen is ook best een toffe combo!
Ja, gewoon uitzieken en hij was niet uitgedroogd verder.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:33 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
dat meen je! Jemig.
hij s er ehm... vlot bij
nee maar serieus, wat kut. En nu? Uitzieken ofzo?
Beterschap
Die eerste is zo mooi!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:26 schreef huuphuup het volgende:
[ afbeelding ]
zoiets bijvoorbeeld
[ afbeelding ]
deze vind k ook erg leuk
maandagochtend even kijken als de voorraden weer aangevuld zijnquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Die eerste is zo mooi!
En precies goed voor mij, verhult mijn hollandsche benen mooi.
Alleen jammer dat hij er niet in mijn maat is...
Ja, maar als ik de drop down goed begrijp is hij er sws niet groter dan 42.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:03 schreef huuphuup het volgende:
[..]
maandagochtend even kijken als de voorraden weer aangevuld zijndan staan vaak alle maten er weer in. Meestal tussen half 8 en 8.
Ja, maar het is een heel wijd model en jij bent aan de bovenkant niet zo breed/groot toch? Dus die past gewoon.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar als ik de drop down goed begrijp is hij er sws niet groter dan 42.![]()
Dat zou idd in dit geval wel kunnen. Ik kom vaak met mouwen in de knoop, maar die zitten hier niet in.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:12 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Ja, maar het is een heel wijd model en jij bent aan de bovenkant niet zo breed/groot toch? Dus die past gewoon.
Dat wilde ik dus net tikken haha.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:12 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Ja, maar het is een heel wijd model en jij bent aan de bovenkant niet zo breed/groot toch? Dus die past gewoon.
quote:
whehequote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:16 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb geen enkele handdoek zonder chloorvlekken...
ik doe rechtermuis, afb.locatie kopiëren en dan hier plakken.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:20 schreef oeke het volgende:
Hoe pak je nou een plaatje van die H&M site? Ik vind die jurk leuk met die langere achterkant. Maar ik krijg hem niet hier.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:20 schreef huuphuup het volgende:
mja maar dit zijn witte handdoeken met bruine haarverfvlekken
t ziet er niet uit man, durf ze bijna niet meer buiten te hangen
Stomme Mac, dat lukt me niet met die stomme touchpad.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:21 schreef huuphuup het volgende:
ik doe rechtermuis, afb.locatie kopiëren en dan hier plakken.
Kan ook rechtermuis, naar eigenschappen gaan, en daar de link kopiëren.
oh whehe, dan schiet t niet opquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:23 schreef oeke het volgende:
[..]
Stomme Mac, dat lukt me niet met die stomme touchpad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |