quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:41 schreef Spuuglokje het volgende:
400 gr. kipfilet in blokjes, in soeppan 3 el zonnebloemolie verhitten en die kipblokjes 5 min. bakken. 1 zak Hollandse roerbakmix van AH toevoegen en nog 2 minuten meebakken. 1 pakje Patak's Tikka Masala Currypasta Koriander en Citroen (80 g) erdoor mengen en nog een minuutje zacht meebakken. Ondertussen naanbrood in de oven doen. Dan een blik tomatenblokjes, een halve liter water en 2 verkruimelde kippenbouillontabletten toevoegen. Aan de kook brengen en ongeveer 5 minuten laten sudderen. Linzen afgieten, door de soep roeren en ca. 2 minuten verwarmen. Serveren met naanbrood.
Ik zou hem vegetarisch zeker zo lekker vinden.quote:
Jij hebt toch geld zat?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:01 schreef SacreCoeur het volgende:
In 't vorige topic waren er toch een aantal die de voltrekking gratis hadden laten doen bij de gemeente?(over huwelijk gesproken) Was eens voor de fun aan het kijken maar hier kost het altijd geld.
Ik heb nog nooit linzen gegeten.![]()
Van wat ik heb gehoord is iedere gemeente verplicht om 1 tijdstip per week de mogelijkheid te bieden om gratis te trouwen of geregistreerd partnerschap te doen. Het is vaak op een niet zo populaire ochtend (maandag of dinsdag) om 9 uur ofzo.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:01 schreef SacreCoeur het volgende:
In 't vorige topic waren er toch een aantal die de voltrekking gratis hadden laten doen bij de gemeente?(over huwelijk gesproken) Was eens voor de fun aan het kijken maar hier kost het altijd geld.
Ik heb nog nooit linzen gegeten.![]()
hehehe...quote:
Lily, mag ik eens vragen hoe je dat doet met je kinderen. Eten zij wel vlees en vis?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:59 schreef lily het volgende:
Van de 4 eters hier in huis (Leah nog niet meegerekend) zijn er 3 hele makkelijke, die alles lusten. Mijn man en ik eten al jaren vegetarisch en kunnen beiden goed vegetarisch koken.
Linzen en kikkererwten komen vaker voorbij.
Ik was er niet bij, anders had hij het niet eens gekregen waarschijnlijk!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wat dacht je bij jezelf oeke? Goedzo jochie?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |