Thanks voor je helderziende blik.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:03 schreef dubbel1 het volgende:
[..]
Dat is dan 1 kabinetsperiode. De volgende kelderen ze weer terug naar waar ze horen.
Ik leen liever wat voor een studie met het vooruitzicht op een goede baan.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Absoluut. Maar ik wil gewoon helemaal niet gedwongen worden om te lenen. En dat wordt je op deze manier wel. Wil je een goeie baan? Dan moet je naar school. Wil je naar school en kun je het niet zelf betalen? Dan zul je moeten lenen.
Daar heb ik gewoon geen begrip voor.
En dan? De SP in een regering. Dat zal nooit gebeurenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:03 schreef dubbel1 het volgende:
[..]
Dat is dan 1 kabinetsperiode. De volgende kelderen ze weer terug naar waar ze horen.
hypotheek is imho iets anders dan een studieschuld.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:00 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Je hebt toch ook nog na je dertigste profijt van je studie? Ten minste, dat mag ik hopen, het is helemaal niet erg als je voor langere tijd een studieschuld af moet betalen. Of los jij een hypotheek binnen 10 jaar af?
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:10 schreef MikeyMo het volgende:
Overigens is een thuiswonende beurs zo rond de 100 euro gemiddeld...
Als je niet kan studeren als dat wegvalt ben je wel heel erg pauper
De champagne is al in huis gehaaldquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:56 schreef eriksd het volgende:
Hoelang nog tot de eclatante overwinning?
Dresscode: lelijke das.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:08 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
We kunnen wel een FOK!-VVD feest organiseren.
Op niveau drinken, ben ik wel bijquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:08 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
We kunnen wel een FOK!-VVD feest organiseren.
SPquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:41 schreef Sala-adin het volgende:
Welk partij is van plan om niets te veranderen wat betreft stufi?
Lol, je kunt ook een bijbaan nemen. Pas als je 2 studies of meer doet kun je gaan klagen dat je daar geen tijd voor hebt. Als student zijnde kan je je prima redden zonder lening als je echt wilt.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Absoluut. Maar ik wil gewoon helemaal niet gedwongen worden om te lenen. En dat wordt je op deze manier wel. Wil je een goeie baan? Dan moet je naar school. Wil je naar school en kun je het niet zelf betalen? Dan zul je moeten lenen.
Daar heb ik gewoon geen begrip voor.
trollquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:40 schreef wasbakverkoper het volgende:
Ik heb al ruim 3 jaar een uitkering. Het plan was altijd om na een paar maanden weer te gaan werken, maar ik heb er geen zin meer in hoor. Waarom weer werken als ik het gratis kan krijgen?
Het leukste is nog altijd die vrije tijd, lekker doen waar je zin in hebt.
Een VVD stemmer heeft daar een gemakkelijk antwoord op: Eigen verantwoordelijkheid.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:52 schreef dubbel1 het volgende:
Meer dan 1 miljoen mensen in dit land leven onder de armoedegrens.
Hopelijk kunnen de VVD stemmers onder jullie nog een beetje slapen
Zeker weten, lullo!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:02 schreef Devz het volgende:
VVD komt op voor de hardwerkende mensen en is het beste voor onze economie. Het antwoord is dus absoluut ja. Arme mensen, voor zover die in Nederland uberhaupt bestaan, worden al meer dan voldoende (of eigenlijk veel te veel, want werken wordt voor die groep ontmoedigd) opgevangen door ons sociale stelsel. Bovendien heeft of krijgt iedereen in Nederland kansen, het is maar net wat je ermee doet.
Wat een dooddoener.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:02 schreef Devz het volgende:
VVD komt op voor de hardwerkende mensen en is het beste voor onze economie. Het antwoord is dus absoluut ja. Arme mensen, voor zover die in Nederland uberhaupt bestaan, worden al meer dan voldoende (of eigenlijk veel te veel, want werken wordt voor die groep ontmoedigd) opgevangen door ons sociale stelsel. Bovendien heeft of krijgt iedereen in Nederland kansen, het is maar net wat je ermee doet.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:06 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Zeker weten, lullo!
Succes is een keuze, zeg ik altijd maar. Wat jij, Marie-Antoinette?
Zeg ober, zet dat dineetje maar op rekening van paps.
Hé, lullo. We faxen nog hè. Reuze leuke trui trouwens. Echt onwijs te gek.
Ohjee. Een communist.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:06 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Zeker weten, lullo!
Succes is een keuze, zeg ik altijd maar. Wat jij, Marie-Antoinette?
Zeg ober, zet dat dineetje maar op rekening van paps.
Hé, lullo. We faxen nog hè. Reuze leuke trui trouwens. Echt onwijs te gek.
Uit het verkiezingsprogramma komt dit toch echt niet naar voren, dus ik ben wel heel benieuwd naar je bron.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:15 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat een dooddoener.![]()
Maar goed, toch vreemd dan dat de VVD het minimumloon wilt afschaffen voor alle hardwerkende mensen in fabrieken en magazijnen en anderen die lichamelijk zwaar werk verrichten dat vaak laag betaald wordt.
Inderdaad, het zou verboden moeten worden. Wat jij, Diederik?quote:
Nee tot mijn verbazing staat dit niet in het verkiezingsprogramma van de VVD, terwijl dit idee al wel meerdere keren is geopperd door diverse VVD-ers de afgelopen jaren.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:29 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Uit het verkiezingsprogramma komt dit toch echt niet naar voren, dus ik ben wel heel benieuwd naar je bron.
Studeren is sowieso zinloos. 30 jaar gelden was het anders. Ik leef 30 jaar te laat.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:37 schreef Arnold_fan het volgende:
Studieschuld is heel fout, tenzij je dit van je bruto loon mag terugbetalen zodat je netto minder kosten hebt. Op die manier is het gelijk motiverend om ns je studie hard te werken.
Klopt, Bolkestein heeft het vooral in de jaren 90 geopperd. Maar het idee stuitte ook binnen de VVD op veel verzet.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee tot mijn verbazing staat dit niet in het verkiezingsprogramma van de VVD, terwijl dit idee al wel meerdere keren is geopperd door diverse VVD-ers de afgelopen jaren.
Dit dus.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:02 schreef Devz het volgende:
Wat een belachelijke post.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:39 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Studeren is sowieso zinloos. 30 jaar gelden was het anders. Ik leef 30 jaar te laat.
Die man heet gewoon Bolkestein: http://www.fritsbolkestein.com/quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:39 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Klopt, Bolkesteijn heeft het vooral in de jaren 90 geopperd. Maar het idee stuitte ook binnen de VVD op veel verzet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |