Ohjee. Een communist.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:06 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Zeker weten, lullo!
Succes is een keuze, zeg ik altijd maar. Wat jij, Marie-Antoinette?
Zeg ober, zet dat dineetje maar op rekening van paps.
Hé, lullo. We faxen nog hè. Reuze leuke trui trouwens. Echt onwijs te gek.
Uit het verkiezingsprogramma komt dit toch echt niet naar voren, dus ik ben wel heel benieuwd naar je bron.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:15 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat een dooddoener.![]()
Maar goed, toch vreemd dan dat de VVD het minimumloon wilt afschaffen voor alle hardwerkende mensen in fabrieken en magazijnen en anderen die lichamelijk zwaar werk verrichten dat vaak laag betaald wordt.
Inderdaad, het zou verboden moeten worden. Wat jij, Diederik?quote:
Nee tot mijn verbazing staat dit niet in het verkiezingsprogramma van de VVD, terwijl dit idee al wel meerdere keren is geopperd door diverse VVD-ers de afgelopen jaren.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:29 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Uit het verkiezingsprogramma komt dit toch echt niet naar voren, dus ik ben wel heel benieuwd naar je bron.
Studeren is sowieso zinloos. 30 jaar gelden was het anders. Ik leef 30 jaar te laat.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:37 schreef Arnold_fan het volgende:
Studieschuld is heel fout, tenzij je dit van je bruto loon mag terugbetalen zodat je netto minder kosten hebt. Op die manier is het gelijk motiverend om ns je studie hard te werken.
Klopt, Bolkestein heeft het vooral in de jaren 90 geopperd. Maar het idee stuitte ook binnen de VVD op veel verzet.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee tot mijn verbazing staat dit niet in het verkiezingsprogramma van de VVD, terwijl dit idee al wel meerdere keren is geopperd door diverse VVD-ers de afgelopen jaren.
Dit dus.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:02 schreef Devz het volgende:
VVD komt op voor de hardwerkende mensen en is het beste voor onze economie. Het antwoord is dus absoluut ja. Arme mensen, voor zover die in Nederland uberhaupt bestaan, worden al meer dan voldoende (of eigenlijk veel te veel, want werken wordt voor die groep ontmoedigd) opgevangen door ons sociale stelsel. Bovendien heeft of krijgt iedereen in Nederland kansen, het is maar net wat je ermee doet.
Wat een belachelijke post.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:39 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Studeren is sowieso zinloos. 30 jaar gelden was het anders. Ik leef 30 jaar te laat.
Die man heet gewoon Bolkestein: http://www.fritsbolkestein.com/quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:39 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Klopt, Bolkesteijn heeft het vooral in de jaren 90 geopperd. Maar het idee stuitte ook binnen de VVD op veel verzet.
Oh noes, een typfout! Stel je aan zegquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die man heet gewoon Bolkestein: http://www.fritsbolkestein.com/
Kom, kom, we studeren niet allemaal geschiedenis.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:39 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Studeren is sowieso zinloos. 30 jaar gelden was het anders. Ik leef 30 jaar te laat.
Zeg eens eerlijk, jij hebt niet gestudeerd en bent nu een steuntrekker?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:39 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, laat ik Rouvoet maar eens Rauwvoet gaan noemen, of Cohen dan maar Kohen of Ruute Rutten..quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:42 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Oh noes, een typfout! Stel je aan zeg
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:44 schreef Reya het volgende:
[..]
Kom, kom, we studeren niet allemaal geschiedenis.
Ik heb het al verbeterd dus kappen met zeuren jijquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, laat ik Rouvoet maar eens Rauwvoet gaan noemen, of Cohen dan maar Kohen of Ruute Rutten..
Het is trouwens geen typefout als je het consequent doet..![]()
Ik zie mijzelf niet als een winnaar, wel als een gelukkig mens die het goed heeft. Ik heb als student zijnde geen top inkomen en vind dit ook absoluut niet het belangrijkste voor mijn toekomstige baan. Er is veel meer in het leven dan geld. Verder kom ik uit een normaal arbeidersgezin. Wel stem ik al sinds mijn achttiende VVD, omdat ik dit de eerlijkste partij vind die we in Nederland hebben en ook bij deze verkiezingen geloof ik dat zij de beste maatregelen willen nemen voor Nederland.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:57 schreef EchtGaaf het volgende:
TT spreekt voor zich. De partij is slechts bedoeld voor de winnaars onder ons.
Verliezers bestaan niet of worden gemarginaliseerd.
Verwerpelijk imo.
Dus: zou je ook VVD stemmen als je pech hebt?
Je bent dus een op en top democraat. Dan blijf je dus af van het koningshuis want geheel democratisch is een meerderheid van de bevolking voor een koningshuis en men vind niet eens in meerderheid dat de rol van de koning moet worden ingeperkt.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:49 schreef Spanky78 het volgende:
Ik vind d66 wel een goed alternatief. Ook tijd om eens van dat koningshuis af te raken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |