Dan kan je gerust VVD stemmen, want slechter kan niet.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:30 schreef Reya het volgende:
Ik zit al aan het absolute nulpunt, betreft geluk.
VVD stemmen zou betekenen dat ik andere mensen hun geluk gun; u overschat duidelijk mijn medemenselijkheid.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:31 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dan kan je gerust VVD stemmen, want slechter kan niet.
Goh , da's waar ook.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:32 schreef Reya het volgende:
[..]
VVD stemmen zou betekenen dat ik andere mensen hun geluk gun; u overschat duidelijk mijn medemenselijkheid.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:30 schreef Reya het volgende:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:30 schreef Reya het volgende:
Oh maar dat wil ik niet, en dat zal ook niet gebeuren. Geen enkele partij kan de gigantische sociale zekerheid van Nederland aantasten. De VVD biedt echter tegenwicht. Het beste van beide werelden, als we het goed doen en niet in een loopgravenoorlog als deze 'discussie' met jou belanden.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:25 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als jij iever een knetterharde samenleving wilt, dan feliciteer ik je ermee.
Als de VVD aan de macht komt is dat de doodsteek voor dit land zeker in deze tijden.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:57 schreef EchtGaaf het volgende:
TT spreekt voor zich. De partij is slechts bedoeld voor de winnaars onder ons.
Verliezers bestaan niet of worden gemarginaliseerd.
Verwerpelijk imo.
Dus: zou je ook VVD stemmen als je pech hebt?
Je blaat echt zomaar wat he, je lijkt EchtGaaf welquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:06 schreef DeParo het volgende:
[..]
Als de VVD aan de macht komt is dat de doodsteek voor dit land zeker in deze tijden.
Ze willen alleen maar snijden, snijden, en nog eens snijden.
Snijden op sociaal gebied.
Snijden op onderwijs o.a..
Maar denk maar niet dat de hoogste inkomens relatief het meest moeten inleveren.
Nee dat zijn juist de mensen die minder verdienen.
Ze zijn er zogenaamd voor de mensen die willen werken. Toen ik een VVD'er vroeg, waar was je op 1 mei (de dag vd arbeid), ja dat vonden ze allemaal maar niets, niet hun mensen, maar ik zag een heleboel mensen die willen werken en
ook zo behandeld willen worden hm.
Nee, de VVD wil onderscheid maken, ze willen niet dat het onderwijs kwalitatief hoger wordt in het algemeen. Ze willen een marktwerking voor scholen wat ridicuul is en alleen op intellectueel gebied zou moeten, niet op economisch terrein, en dat mensen met een bepaalde intellectuele klasse zich alleen door geldtekens laten sturen. Stel dat dat in de zorg zou gebeuren (wat ze ook willen). Dan zou je dus in de rijkere buurten dure goede ziekenhuizen krijgen. Maar in de armere buurten zou je de grootste fouten en bezuinigingen in ziekenhuizen zien.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:23 schreef Cyber2003 het volgende:
[..]
Je blaat echt zomaar wat he, je lijkt EchtGaaf wel
VVD wil juist investeren in het onderwijs en heeft daar enkele honderden miljoenen voor klaarliggen. Ik snap wel dat je krampachtig wil vasthouden aan het PvdArabieren-kliekje van je, maar de VVD gaat er echt aankomen!
Wat had je dan op 2? ton?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:06 schreef MikeyMo het volgende:
Ik moet PVV stemmen, vast omdat ik op elke moslim vraag waarschijnlijk negatief heb geantwoord. Alleen zou ik dat ook doen wat betreft andere religieuze symbolen
VVD kwam bij mij op 3
Als ik als student 1 ding niet zie zitten, is het wel geld lenen. Ik ken mensen die onderhand 30 zijn en nog steeds hun IBG schuld aan het af betalen zijn.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:38 schreef Boris_Karloff het volgende:
Iedereen kan bij het IBG geld lenen tegen een gunstig tarief. Hoeveel is die basisbeurs tegenwoordig eigenlijk. Alsof dat al geen gek aanstekerij is.
Ja, lekker reactie weer. Wat nou als je al 3 kids had en opeens in een minimumloon komt?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:54 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
waarom neem je dan 3 kinderen als je een minimumloon hebt?
Tja, ik heb ook nog een beetje studieschuld. De enige schuld die ik heb. Maar dat was gewoon een investering in mijn toekomst en dat geld is zeer goed besteed. Beter als lenen voor een auto of en vakantie.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als ik als student 1 ding niet zie zitten, is het wel geld lenen. Ik ken mensen die onderhand 30 zijn en nog steeds hun IBG schuld aan het af betalen zijn.
Ik heb mezelf dan ook voorgenomen dat als de stufi eraf gaat en er een leenstelsel kom, ik genoodzaakt ben met mijn studie te stoppen.
Wat studeer je dan?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als ik als student 1 ding niet zie zitten, is het wel geld lenen. Ik ken mensen die onderhand 30 zijn en nog steeds hun IBG schuld aan het af betalen zijn.
Ik heb mezelf dan ook voorgenomen dat als de stufi eraf gaat en er een leenstelsel kom, ik genoodzaakt ben met mijn studie te stoppen.
Absoluut. Maar ik wil gewoon helemaal niet gedwongen worden om te lenen. En dat wordt je op deze manier wel. Wil je een goeie baan? Dan moet je naar school. Wil je naar school en kun je het niet zelf betalen? Dan zul je moeten lenen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:53 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Tja, ik heb ook nog een beetje studieschuld. De enige schuld die ik heb. Maar dat was gewoon een investering in mijn toekomst en dat geld is zeer goed besteed. Beter als lenen voor een auto of en vakantie.
Dat is een breed begrip. Wat studeer je exact.quote:
Vanwaar is er nou intresse in wat ik exact studeer. Dat doet helemaal niets af aan de discussiequote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat is een breed begrip. Wat studeer je exact.
Je hebt toch ook nog na je dertigste profijt van je studie? Ten minste, dat mag ik hopen, het is helemaal niet erg als je voor langere tijd een studieschuld af moet betalen. Of los jij een hypotheek binnen 10 jaar af?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:48 schreef Qwea het volgende:
Dat is dan 1 kabinetsperiode. De volgende kelderen ze weer terug naar waar ze horen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:23 schreef Cyber2003 het volgende:
[..]
Je blaat echt zomaar wat he, je lijkt EchtGaaf wel
VVD wil juist investeren in het onderwijs en heeft daar enkele honderden miljoenen voor klaarliggen. Ik snap wel dat je krampachtig wil vasthouden aan het PvdArabieren-kliekje van je, maar de VVD gaat er echt aankomen!
Yipquote:
Dat is nog maar de vraag. De VVD is verder met zijn bezuinigingen na een periode dan alles op links. Geeft ze dan meer ruimte om bijvoorbeeld weer meer te investeren in onderwijs. Dan wel minder te bezuinigen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:03 schreef dubbel1 het volgende:
[..]
Dat is dan 1 kabinetsperiode. De volgende kelderen ze weer terug naar waar ze horen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |