abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81770616
Het goede van de VVD vind ik dat die de uitvreters eens zullen aanpakken. Dus niet werk-willende criminele mannetjes, uitkeringstrekkende immigranten die het wel best vinden zo. Kortweg, de mensen die wel kunnen maa rneit willen. DIE verzieken ons land namelijk. Dus niet gehandicapten of arbeidsongeschikten. Maar wel de steuntrekkers met wietplantage in de kelder. Ook baal ik ervan te moeten betalen voor kutprojecten met randgroepjongeren, laat ze dat geld steken in kinderen/mensen die wel hun best doen, zoals studenten of scholieren.

bezuinig die kutbuurthuizen maar weg en schiet met scherp op scooterjongetjes die iemand beroven. Wat mij betreft doen ze hetzelfde met voetbalhooligans, hoe minder er overblijven, hoe beter voor iedereen. Zo. Dat lucht op.
Whatever...
pi_81770648
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 20:33 schreef Spanky78 het volgende:
Het goede van de VVD vind ik dat die de uitvreters eens zullen aanpakken. Dus niet werk-willende criminele mannetjes, uitkeringstrekkende immigranten die het wel best vinden zo. Kortweg, de mensen die wel kunnen maa rneit willen. DIE verzieken ons land namelijk. Dus niet gehandicapten of arbeidsongeschikten. Maar wel de steuntrekkers met wietplantage in de kelder. Ook baal ik ervan te moeten betalen voor kutprojecten met randgroepjongeren, laat ze dat geld steken in kinderen/mensen die wel hun best doen, zoals studenten of scholieren.

bezuinig die kutbuurthuizen maar weg en schiet met scherp op scooterjongetjes die iemand beroven. Wat mij betreft doen ze hetzelfde met voetbalhooligans, hoe minder er overblijven, hoe beter voor iedereen. Zo. Dat lucht op.
Ze willen wel de stress op de stuipen jagen bij afgekeurden door extra verplichte herkeuringen. Hoezo bashen ze deze mensen niet?

[ Bericht 0% gewijzigd door EchtGaaf op 22-05-2010 20:40:04 ]
  zaterdag 22 mei 2010 @ 20:39:23 #253
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_81770861
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 00:52 schreef dubbel1 het volgende:
Meer dan 1 miljoen mensen in dit land leven onder de armoedegrens.
Hopelijk kunnen de VVD stemmers onder jullie nog een beetje slapen
Ik behoor tot beide groepen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_81771841
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 20:34 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ze willen wel de stress op de stuipen jagen bij afgekeurden door extra verplichte herkeuringen. Hoezo bashen ze deze mensen niet?
EG, neem een biertje van me, relax, zodat je bloeddruk weer enigszins op niveau raakt
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_81772244
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 21:06 schreef StarGazer het volgende:

[..]

EG, neem een biertje van me, relax, zodat je bloeddruk weer enigszins op niveau raakt
Ik vrees van na 9 juni
pi_81772413
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 21:19 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik vrees van na 9 juni
Neem er toch maar een
Porcupine Tee - Normal
pi_81772624
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 21:23 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Neem er toch maar een
Dank je. Wijze raad
pi_81772651
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 21:30 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Dank je. Wijze raad
You're welcome.
Porcupine Tee - Normal
  zaterdag 22 mei 2010 @ 22:09:47 #259
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_81773753
quote:

[..]

Je krijgt gratis geld van de samenleving, het lijkt me niet meer dan logisch dat je hier af en toe een controle voor krijgt? Mijn werkgever voert ook regelmatig controles uit of ik werk en dus recht heb op geld.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 22:48:43 #260
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_81774945
Afgekeurden die gaan stressen....het is een drama

Stel je voor dat uit de controle blijkt dat je toch iets kunt doen dat lijkt me vreselijk!
pi_81780509
quote:

[..]

Inderdaad! Laat die arme afgekeurde mensen gewoon lekker levenslang in hun uitkering zitten! Als je namelijk op je 22e wordt afgekeurd, dan heeft het totaal geen zin meer om je te laten herkeuren in de rest van je leven...

Ik snap dat soort stellingen van mensen zoals jij serieus niet. Wát is er erg aan een herkeuring? Je zit de hele dag thuis, dus het is niet dat je er een dag vrij voor moet nemen ofzo. Bovendien lijkt het mij dat je het fijner vindt om weer aan de slag te gaan, onder de mensen te komen, dan 50 jaar wegrotten in je kamertje. Het is toch schitterend om bij zo'n herkeuring te horen dat je weer (gedeeltelijk) aan de slag kan?

En zoals hier boven al staat; je krijgt gratis geld toegeworpen, is het dan zo erg om dan om de zoveel tijd te laten bepalen of dat door de staat betaalde huis, voeding, vakantie en auto nodig is? En als daar uit komt dat je écht niet kan, prima, dan behoud je je uitkering. Daar is ook geen VVD-er tegen.
  zondag 23 mei 2010 @ 01:58:28 #262
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_81780606
Er wordt al super streng gecontroleerd op de uitkeringsgerechtigden... En wordt nu wel gedaan alsof het leuk is om gedeeltelijk afgekeurd te zijn, maar dan nog ontvangt je werkgever een aardige subsidie om jouw - waarschijnlijk - geestdodend werk te laten verrichten en als je dat niet doet kan je fluiten naar je uitkering.

Je moet mensen wel in hun recht laten.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_81780628
quote:
Op zondag 23 mei 2010 01:58 schreef Repelsteeltju het volgende:
Er wordt al super streng gecontroleerd op de uitkeringsgerechtigden... En wordt nu wel gedaan alsof het leuk is om gedeeltelijk afgekeurd te zijn, maar dan nog ontvangt je werkgever een aardige subsidie om jouw - waarschijnlijk - geestdodend werk te laten verrichten en als je dat niet doet kan je fluiten naar je uitkering.

Je moet mensen wel in hun recht laten.
Want jij vindt het terecht als iemand last van zn rug heeft om die dan maar een levenslange uitkering te geven zonder hercontroles?
  zondag 23 mei 2010 @ 12:50:12 #264
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_81787039
ik stem vanaf mijn 18e vvd. toen wist ik nog niet of ik geluk zou krijgen. ik ben op mijn 16e gaan werken voor een minimum loon, maar wist gewoon dat ik hard in mezelf zou moeten investeren om er iets van te maken.
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_81787471
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 21:19 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik vrees van na 9 juni
Niet doen, je zult vanzelf zien dat het allemaal beter wordt
pi_81787945
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:57 schreef EchtGaaf het volgende:
TT spreekt voor zich. De partij is slechts bedoeld voor de winnaars onder ons.

Verliezers bestaan niet of worden gemarginaliseerd.

Verwerpelijk imo.

Dus: zou je ook VVD stemmen als je pech hebt?

Geluk bestaat niet, je komt er door hard werken en de juiste keuzes maken. Verliezen doe je als je met je reet op de bank zit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')