Ze willen wel de stress op de stuipen jagen bij afgekeurden door extra verplichte herkeuringen. Hoezo bashen ze deze mensen niet?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:33 schreef Spanky78 het volgende:
Het goede van de VVD vind ik dat die de uitvreters eens zullen aanpakken. Dus niet werk-willende criminele mannetjes, uitkeringstrekkende immigranten die het wel best vinden zo. Kortweg, de mensen die wel kunnen maa rneit willen. DIE verzieken ons land namelijk. Dus niet gehandicapten of arbeidsongeschikten. Maar wel de steuntrekkers met wietplantage in de kelder. Ook baal ik ervan te moeten betalen voor kutprojecten met randgroepjongeren, laat ze dat geld steken in kinderen/mensen die wel hun best doen, zoals studenten of scholieren.
bezuinig die kutbuurthuizen maar weg en schiet met scherp op scooterjongetjes die iemand beroven. Wat mij betreft doen ze hetzelfde met voetbalhooligans, hoe minder er overblijven, hoe beter voor iedereen. Zo. Dat lucht op.
Ik behoor tot beide groepen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:52 schreef dubbel1 het volgende:
Meer dan 1 miljoen mensen in dit land leven onder de armoedegrens.
Hopelijk kunnen de VVD stemmers onder jullie nog een beetje slapen
EG, neem een biertje van me, relax, zodat je bloeddruk weer enigszins op niveau raaktquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:34 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ze willen wel de stress op de stuipen jagen bij afgekeurden door extra verplichte herkeuringen. Hoezo bashen ze deze mensen niet?
Ik vrees van na 9 juniquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:06 schreef StarGazer het volgende:
[..]
EG, neem een biertje van me, relax, zodat je bloeddruk weer enigszins op niveau raakt
Je krijgt gratis geld van de samenleving, het lijkt me niet meer dan logisch dat je hier af en toe een controle voor krijgt? Mijn werkgever voert ook regelmatig controles uit of ik werk en dus recht heb op geld.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:34 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ze willen wel de stress op de stuipen jagen bij afgekeurden door extra verplichte herkeuringen. Hoezo bashen ze deze mensen niet?
Inderdaad! Laat die arme afgekeurde mensen gewoon lekker levenslang in hun uitkering zitten! Als je namelijk op je 22e wordt afgekeurd, dan heeft het totaal geen zin meer om je te laten herkeuren in de rest van je leven...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:34 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Want jij vindt het terecht als iemand last van zn rug heeft om die dan maar een levenslange uitkering te geven zonder hercontroles?quote:Op zondag 23 mei 2010 01:58 schreef Repelsteeltju het volgende:
Er wordt al super streng gecontroleerd op de uitkeringsgerechtigden... En wordt nu wel gedaan alsof het leuk is om gedeeltelijk afgekeurd te zijn, maar dan nog ontvangt je werkgever een aardige subsidie om jouw - waarschijnlijk - geestdodend werk te laten verrichten en als je dat niet doet kan je fluiten naar je uitkering.
Je moet mensen wel in hun recht laten.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:57 schreef EchtGaaf het volgende:
TT spreekt voor zich. De partij is slechts bedoeld voor de winnaars onder ons.
Verliezers bestaan niet of worden gemarginaliseerd.
Verwerpelijk imo.
Dus: zou je ook VVD stemmen als je pech hebt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |