Welkom in de entertainment-industrie van de 21ste eeuw, daar waar je alles telkens weer opnieuw kunt kopen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:03 schreef Miriampje het volgende:
Helaas heb ik de afgelopen jaren alle seizoenen op dvd gekocht... dus kan nu niet opeens overstappen op Bluray, terwijl ik dat wel graag zou willen![]()
Ik heb de eerste 3 seizoenen ook op dvd gekocht. Vanaf seizoen 4 ben ik wel overgegaan op blu ray. En ik zit er nu zelfs over te denken om toch de complete serie op blu ray te kopen wanneer deze uitkomt. De al gekochte dvd's/blu rays probeer ik dan wel te verkopen. Maar ik baal er ook vaak van dat er steeds weer nieuwere versies, edities enz. uitkomen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:03 schreef Miriampje het volgende:
Helaas heb ik de afgelopen jaren alle seizoenen op dvd gekocht... dus kan nu niet opeens overstappen op Bluray, terwijl ik dat wel graag zou willen![]()
Verklaar je nader? In spoiler aubquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zo! Door afwezigheid gisteren zojuist de aflevering pas kunnen kijken. Ik ben echt benieuwd of Richard echt dood is. In de ALT is hij al jaren dood, dus hij verdient wel een gepast afscheid. Nu Lapidus nog terug
En ik denk dat we, zoals Carlton ooit al heeft aangegeven, het einde van de Island-timeline al gezien hebben, of in elk geval wat er mee gebeurd is, ook het keyword over de finale aflevering in acht genomen. Nouja, heel jammer dat Net 5 m niet meteen uitzendt, beetje minachting van de fans eigenlijk.. al hebben ze maar een laag kijkers aantal. Tis toch de ever final.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
Haha, ze dragen ook echt Dharma jumpsuits. Awesome.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:26 schreef Symer het volgende:
De mensen van de Lostathon zijn nu bij 3x04
40 uur gekeken, nog 52 uur te gaan
De nacht doortrekken, hij zal vast en zeker snel te vinden zijn.quote:Op zondag 23 mei 2010 10:04 schreef Pyttpytt het volgende:
Moet morgen om kwart over 8 weg om te werken... zou ik het redden, de wekker zķ vroeg zetten dat ik de finale morgenochtend kan zien...? Dilemma...
De uitzending is 2,5 uur. Dus dan moet je om 5:45 beginnen met kijken. Ik denk dat die dan nog niet eens online staatquote:Op zondag 23 mei 2010 10:04 schreef Pyttpytt het volgende:
Moet morgen om kwart over 8 weg om te werken... zou ik het redden, de wekker zķ vroeg zetten dat ik de finale morgenochtend kan zien...? Dilemma...
quote:Folks. Things are going to start leaking. Resist. It's Christmas Eve. You've made it this far. Don't read it. EXPERIENCE IT. Please.
about 7 hours ago via web
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |