Lightinthebox is idd groot, maar DealExtreme heeft toch echt meer bezoekers per dag.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:51 schreef Karina het volgende:
Als ik tijd heb zal ik het artikel uit de PCM over Chinese webshops scannen en hier neerzetten. Wat me wel al opviel is dat er een paar shops genoemd worden, die ik hier volgens mij nog niet ben tegengekomen:
Lightinthebox (er staat zelfs bij dat dit een van de bekendste is). Ik heb heel even op de site gekeken, ze hebben ook heel veel andere dingen, kleding bijvoorbeeld.
Tradestead
Chinagrabber
Favordeals
Echt veel interessants staat er trouwens niet in het artikel, oppassen voor namaakbijvoorbeeld.
Lightindebox heb ik 2x een dvd spele besteld voor in de autoquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:51 schreef Karina het volgende:
Als ik tijd heb zal ik het artikel uit de PCM over Chinese webshops scannen en hier neerzetten. Wat me wel al opviel is dat er een paar shops genoemd worden, die ik hier volgens mij nog niet ben tegengekomen:
Lightinthebox (er staat zelfs bij dat dit een van de bekendste is). Ik heb heel even op de site gekeken, ze hebben ook heel veel andere dingen, kleding bijvoorbeeld.
Tradestead
Chinagrabber
Favordeals
Echt veel interessants staat er trouwens niet in het artikel, oppassen voor namaakbijvoorbeeld.
Ik had er nog nooit van gehoord. Maar ik ga zeker een keertje rondkijken op die site.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:10 schreef revpolen het volgende:
[..]
Lightindebox heb ik 2x een dvd spele besteld voor in de auto
top dingen! DVB-T, GPS, touchscreen en dat is al zeker 3 jaar geleden
Je punt? Of ben je weer de eerstvolgende faler die moet lachen om het woord pedo bij deze stappenteller? Zo ja, blijf eens wakker tijdens je Engelse les.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:08 schreef Stickvis het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.buyincoins.com(...)er-product-1305.html
http://www.dealextreme.com/search.dx/search.tabletquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:10 schreef Stickvis het volgende:
Weet iemand een leuke android tablet? die draait op 2.2
Edit: Ik wil geen illegale tattie
Ik woon in Engelandquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:37 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Je punt? Of ben je weer de eerstvolgende faler die moet lachen om het woord pedo bij deze stappenteller? Zo ja, blijf eens wakker tijdens je Engelse les.
[..]
Het is inderdaad wel kort maar dacht misschien toch nog iemand met ietsquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:08 schreef neo2000 het volgende:
Mja, is al wel eens eerder gepost in dit topic en werd toen hilarisch bevonden. Ik moest eerder huilen omdat schijnbaar het onderwijs zo achteruit holt.
Overigens, m.b.t. je tablet vraag, wil je specifiek android 2.2, dan ben je nog even te vroeg denk ik. De eerste betaalbare android tablets zijn nog niet zo lang verkrijgbaar in China voor zover ik heb kunnen zien, en naar mijn weten is Android 2.2 pas sinds begin april uit, dus da's nog wel erg kort dag.
?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:32 schreef meth1745 het volgende:
de camera in balpen werkt veel beter dan verwacht. Over anere items bij taiwanese shop kan ik niets zeggen, want pepper spray en taser is verboden.
Scan? Foto?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:28 schreef DIJK het volgende:
Dit topic wordt genoemd in het bijblad van het FD.
Ja.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:25 schreef Niemand.. het volgende:
vraagje: is focal price betrouwbaar? Ik wil wel dat het aankomt natuurlijk
Ja, gewoon betrouwbaarquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:25 schreef Niemand.. het volgende:
vraagje: is focal price betrouwbaar? Ik wil wel dat het aankomt natuurlijk
Kijk, je hebt van die mensen, die al topics gaan openen op internet dat ze opgelicht zijn als hun order na 2 dagen nog niet verzonden is, of omdat het na 2 weken nog niet aangekomen is in Nederland. Maar uiteindelijk komt het altijd wel goed, je moet gewoon veel geduld hebben, maar de service is acceptabel.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:31 schreef Niemand.. het volgende:
Ik lees namelijk veel op google dat het scam is en dat ze totaal niet betrouwbaar zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |