abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 mei 2010 @ 14:20:58 #101
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_81719357
Morretje, van harte gefeliciteerd met je ongetwijfeld prachtige dochter!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 21 mei 2010 @ 14:20:59 #102
163650 Greys
pi_81719365
Morrie! Wat doe je, zo snel, wat goed!
En gewoon ook nog even heel nuchter posten hier, alsof je even naar de supermarkt bent geweest ofzo

Jij en Ravage hartelijk gefeliciteerd met je meisje
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_81719401
Gefeliciteerd Morretje! Ben benieuwd naar het hele verhaal!

Baldria, ik kan me wel voorstellen hoe je je voelt hoor. Ook al gun je het andere mensen ook heus wel om lekker op tijd te bevallen, als er ineens iemand voor jou bevalt die na jou uitgerekend was, dan baal je van binnen toch wel. Jouw tijd komt ook snel.

@pessie, over dat inleiden met 37 weken, ik zei niet dat het niet kan hoor. Alleen dat het volgens mij erg moeilijk zou zijn, niet dat het onmogelijk is dus.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_81719503
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 14:17 schreef Baldria het volgende:

[..]

Dat Morretje voorpiept is even zo van , maar aan de andere kant: ik gun niemand hier om overtijd te lopen en al helemaal niet als het begint te rommelen. Want hoe erg je ook rekening houd met het feit dat het ook tot 42 weken kan duren, die laatste loodjes zijn toch écht vreselijk, als in: zenuwslopend, maar ook omdat je niet meer zoveel kan en mag (in ieder geval, ík niet)
Ik ben er ook wel een beetje klaar mee (en voor ), maar ik ga hard mijn best doen om niet voor te piepen
  vrijdag 21 mei 2010 @ 14:34:28 #105
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_81719967
Morretje, van harte gefeliciteerd!

Baldria, kop op Komt goed, en over een tijdje denk je 'waar heb ik me toen zo druk over gemaakt?' Echt waar!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_81720094
Da's lief van je CP, maar ik zal heus niet boos op je worden als je dat wel doet..

Vandaag kreeg ik de brief van de bruiloft van mijn zus.. en ik begin er steeds meer tegen op te zien, zeker nu beeb steeds langer op zich laat wachten en al helemaal toen ik zag dat onze dag niet om 12 uur begint (zoals op de kaart staat), maar eerder!
We moeten om half 11 bij mijn opa en oma zijn en dat is gewoon 2 uur rijden, dus zeker om half 9 hier vandaan vertrekken... en dan zo'n hele dag met baby'tje van ongeveer 6 weken oud (want "achterlaten" no way )
Ik ben echt héél benieuwd hoe we dat gaan organiseren.
Want ze lacht alleen nog naar mij!
pi_81720202
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 14:34 schreef RockabeIIa het volgende:
Morretje, van harte gefeliciteerd!

Baldria, kop op Komt goed, en over een tijdje denk je 'waar heb ik me toen zo druk over gemaakt?' Echt waar!
Dat geloof ik graag!!
en zoals het nu gaat houd ik het ook nog wel 2 weken vol hoor, ik slaap weer aardig relaxed en heb veel stof tot nadenken wbt mijn werk en dat leidt ontzettend af!
Want ze lacht alleen nog naar mij!
  vrijdag 21 mei 2010 @ 14:45:16 #108
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_81720435
Morretje van harte gefeliciteerd met je dochter!

Baldria
* pessie spreekt vermanend tegen Baldria baby

Lies fijn dat je kindje toch heeft besloten nog even te blijven zitten!

CP, ook nog even geduld houden.

Wat betreft inleiden met 37 weken. Als het heel heftig zou kunnen zijn kun je dan op voorhand vragen om een ruggeprik? Denk dat dat ook voor veel artsen de voorkeur heeft. Ze snijden je niet zo graag open volgens mij... Maar dit is meer een "what if..." -scenario hoor, zoals gezegd ik weet er echt helemaal niets van. Ik ben benieuwd wat je woensdag gaat horen! Sterkte in ieder geval!
pi_81720857
Morretje, gefeliciteerd! Ik ben erg benieuwd.

Baldria, dat baalgevoel is heel logisch. Mijn bevalling is bij 41 weken en 1 dag ingeleid en ik vond elke dag dat hij niet kwam best teleurstellend. Je zit op een bepaald moment alleen maar te wachten en genieten van de rust die je nog hebt is makkelijker gezegd dan gedaan. Achteraf baal ik nog steeds wel dat ik niet weet hoe het voelt als de bevalling zomaar uit zichzelf op gang komt, dat je met z'n tweeën thuis die spannende momenten beleeft of dit het nu echt is en of je nu moet gaan bellen of niet. Maar ik kan je uit ervaring vertellen dat een 'overtijd'-baby héél erg leuk is, niet zo kwetsbaar en heel voorlijk omdat de ontwikkeling gewoon doorgaat. En als je kleine er eenmaal is dan is - cliché, cliché - al het leed vergeten.
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 14:45 schreef pessie het volgende:
Morretje van harte gefeliciteerd met je dochter!
Wat betreft inleiden met 37 weken. Als het heel heftig zou kunnen zijn kun je dan op voorhand vragen om een ruggeprik? Denk dat dat ook voor veel artsen de voorkeur heeft. Ze snijden je niet zo graag open volgens mij... Maar dit is meer een "what if..." -scenario hoor, zoals gezegd ik weet er echt helemaal niets van. Ik ben benieuwd wat je woensdag gaat horen! Sterkte in ieder geval!
Een ruggenprik is niet (altijd) zaligmakend, hè? Dat proef ik hier wel vaak, maar niet iedereen kan er bijvoorbeeld lekker op slapen. Ik heb het vermoeden dat de ruggenprik bij mij zo weinig deed omdat het inleiden héél heftig was. Ik weet niet of ik de bevalling een volgende keer weer bij ruim een week overtijd in zou laten leiden. Waarschijnlijk wel, omdat de risico's voor de baby nu eenmaal groter worden naarmate de tijd verstrijkt, maar ik had toch wel een behoorlijk helse bevalling.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_81722265
Morretje, gefeliciteerd met je dochter!

Wij zijn weer terug van vakantie, heerlijke tijd gehad.
Helaas bleek daarna mijn bloeddruk nog steeds te hoog te zijn en inmiddels ben ik doorverwezen naar de gynaecoloog. Daar zat mijn onderdruk zelfs boven de 100 en ze vond het verstandig om me medicijnen te geven. Ik slik dus nu drie keer per dag medicijnen en hopelijk gaan die wat doen. Ik mag nog wel blijven werken, maar ze vond het ook verstandig om veel te rusten en dus moet ik mijn werkdagen zo kort mogelijk houden (handig, in het onderwijs, wie doet dan mijn nakijk- en voorbereidingswerk? ).

Volgende week moet ik weer op controle en als de bloeddruk dan nog niet gezakt is moet ik waarschijnlijk echt minder gaan werken, maar ik hoop dat het niet zover komt

Groei van uk was overigens wel op schema en mijn bloed en urine zag er allemaal goed uit, dus dat was dan wel weer positief

Oh, en sinds twee weken voel ik echt duidelijke schopjes, zo'n leuk gevoel! Mijn buik stelt trouwens nog steeds niets voor, je kunt echt nog niet aan me zien dat ik zwanger ben, terwijl ik morgen alweer 23 weken ben!
pi_81723479
Morretje en Ravage, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter
  vrijdag 21 mei 2010 @ 16:03:00 #112
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_81724129
Gefeliciteerd Morretje en Ravage!
pi_81724222
Gefeliciteerd met jullie kersverse dochter, Morretje en Ravage!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  vrijdag 21 mei 2010 @ 16:12:28 #114
259886 pessie
pi_81724614
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 14:54 schreef Claudia_x het volgende:

Een ruggenprik is niet (altijd) zaligmakend, hè? Dat proef ik hier wel vaak, maar niet iedereen kan er bijvoorbeeld lekker op slapen. Ik heb het vermoeden dat de ruggenprik bij mij zo weinig deed omdat het inleiden héél heftig was. Ik weet niet of ik de bevalling een volgende keer weer bij ruim een week overtijd in zou laten leiden. Waarschijnlijk wel, omdat de risico's voor de baby nu eenmaal groter worden naarmate de tijd verstrijkt, maar ik had toch wel een behoorlijk helse bevalling.
Ik denk zelf niet dat een ruggeprik zaligmakend is. Er zitten ook risico's aan. Ikzelf wil thuisbevallen dus heb ik sowieso geen keuze wat betreft pijnstilling. Maar er is ook een ruggeprik nodig bij een keizersnede, en aangezien vrouwen sneller herstellen van een vaginale bevalling kan ik me voorstellen dat je die ruggeprik er sowieso inzet. Zoals gezegd, ik weet er helemaal niets van. Ik hoop echt te horen hoe de artsen dit gaan aanpakken, klinkt nieuwsgierig dat weet ik, terwijl het voor de vrouw die dit moet ondergaan alleen maar superrot is.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 16:16:25 #115
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_81724799
Morretje & Ravage van harte gefeliciteerd met jullie kleine mupke!
Ben benieuwd naar haar naam en de foto's!
A grand adventure has begun.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 16:17:05 #116
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_81724833
Morretje gefeliciteerd!

En Guess., nu is een keizersnee verre van ideaal, je bent er wel gewoon 'bij' en ze doen het niet zomaar. Herstel ging bij mij erg goed, en andere klachten (verzakkingen, ingeknipt ed) heb je natuurlijk wat minder last van... Ik zou me er niet te druk om maken, wel je voorkeur aangeven, maar vroeg inleiden en dan vervolgens dagen liggen wachten op enige vooruitgang lijkt mij psychisch veel zwaarder. Een vlotte natuurlijke bevalling is altijd te preferen, maar soms kan het helaas gewoon niet anders...

Ik sta nog heul onderaan, alleen... Wie komt er na mij?
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  vrijdag 21 mei 2010 @ 16:19:34 #117
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_81724933
Oh verse baby!!! gefeliciteerd!!!

Vanmorgen naar de verloskundige geweest, gewoon alles goed.. Geen bijzonderheden.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_81725024
Mooi zo Tico!!

Ik moet dinsdag weer..en de keer erna heb ik een dubbele afspraak...dan ben ik gewoon 36 weken

Fannetje, je buik komt vanzelf hoor! Bij mij was t ook nog niet veel met 23 weken. Ondertussen begint t al echt wel wat te lijken haha.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 16:22:55 #119
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_81725088
Oh ik heb net wat kleding gekocht.. Gewoon normale kleding, ik pas gewoon in de maat die ik normaal ook draag..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_81725229
Gefeliciteerd Morretje en Ravage
pi_81725829
Morretje en Ravage, van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!
And so the lion fell in love with the lamb
  vrijdag 21 mei 2010 @ 16:41:37 #122
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_81725950
Morretje van harte!!
  vrijdag 21 mei 2010 @ 16:42:48 #123
259886 pessie
pi_81726005
Tico fijn dat alles goed was bij de vk! En hoezo pas je nog in je gewone kleding? Post eens even een buikfoto!

Basboussa, het is inderdaad altijd weer afwachten wie er vanuit het tweede streepje topic hier binnen komt vallen.
pi_81728444
Morretje gefeliciteerd! Ook al zo'n snelle bevalling, ben benieuwd naar het verhaal! En naar de naam van 't meiske! Heel cliché, maar geniet ervan, ze worden zó snel groot!
pi_81730256
Mor en Ravage Gefeliciteerd
En hoe gaat het kleine ravamorretje in het echt heten?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')