abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 mei 2010 @ 14:37:45 #276
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_81790516
Eerste dochter is hier 10 dagen eerder gehaald, maar ik had het gevoel dat ik er nog helemaal niet klaar mee was. Had verder ook een best prettige zwangerschap, en was nog maar net gestopt met werken. Had me ook ingesteld op een late bevalling. Zelf ben ik 2,5 week te laat geboren. Als ik die dag niet geboren zou zijn, had mijn moeder naar het ziekenhuis gemoeten om daar ingeleid te worden. Had gedacht, zo moeder, zo dochter, zo dochter, zo kleindochter ofzo

En de man, wij zijn allebei niet heel erg roze wolkerig, ik misschien wel wat meer dan hij, maar hij is superbezorgd. Vraagt me elke morgen of ik me wel goed voel en of ik iets nodig heb. Hij vindt het fantastisch om weer vader te worden en is heel actief bezig met het zoeken naar zijn 'identiteit als papa' en zijn 'opvoedstijl'. Als baby er strak is, dan staat hij 's nachts vaak voor mij naast het bed, ook al doe ik de voeding (bv), hij is er graag bij om te kijken of alles goed is met kind en of hij ergens kan helpen.

We praten veel over het opvoeden, onze dromen en idealen mbt opvoeden en kinderen, en dat vind ik eigenlijk wel heel fijn. Maakt het allemaal wat concreter, en word ik gelukkiger van dan het kopen van leuke babykleertjes...
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_81791012
Ik heb het bij de 1e hetzelfde gedaan als mijn moeder..
Mijn moeder is van mij 3 weken en 1 dag te vroeg bevallen! En ik van Shenaya ook.. Er zat alleen zo'n 2,5 uur verschil tussen de tijd maar het was wel dezelfde dag (zondag..)
Nu bij de 2e doe ik het al anders.. Mijn moeder heeft de 2e zwangerschap een miskraam gehad.. Bij de 3e zwangerschap werd mijn broertje 5 dagen te laat geboren. Dus of ik dat nu ook ga doen?! De verloskundige denkt zelf van niet omdat er nu al iets een opening zit.. Zo heb ik bij Shenaya 2 weekjes gelopen en toen kwam ze ineens!
Nou hoop ik dat deze dame nog ruim 3 weken wil blijven zitten!
Altijd blijven lachen... :)
pi_81792831
quote:
Op zondag 23 mei 2010 13:38 schreef flugeltje het volgende:
En zo ben je de zere heupjes weer vergeten...

Lazy Sunday Afternoon

[ afbeelding ]
Briljante foto Fluugs!

@Baldria: Ik kan het me goed voorstellen, het wordt nu maar eens tijd dat die kleine van jou zichzelf eens laat zien

Nog twee weekjes werken en dan heb ik verlof... ik ben echt aan het aftellen nu hoor. Nog 8 werkdagen
Wie duimt er nog even mee dat het weer zo blijft?
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_81794394
quote:

Lazy Sunday Afternoon

[ afbeelding ]
Want ze lacht alleen nog naar mij!
pi_81796760
Mijn dochter heeft de hik volgens mij tis voor het eerst dat ik het voel
  zondag 23 mei 2010 @ 18:50:41 #281
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_81797446
Fluugs mooie foto!

Orea hikkende baby'tjes zijn schattig

Lies, was het eerste waar ik aan dacht! Maar wegens grote families zijn er meerdere espacen in mn omgeving.

Basboussa lief dat je man je zo ondersteunt! Ik ben erg benieuwd hoe de mijne het gaat doen straks.

Djenneke het is inderdaad heerlijk weer vandaag. Ik heb lekker een rondje gevaren met de motorboot terwijl manlief met zn vader op de cat aan het zeilen was. Zo genieten! Zon erbij, heerlijk!
pi_81799484
Pessie, had m nog niet gehoord moest echt heel hard lachen om je opmerking !
Ik krijg nu al vragen of er dan ook nog meer kinderen komen nu we straks zo'n grote auto hebben maar eerst deze er maar eens uit!
pi_81799542
quote:

Lazy Sunday Afternoon

[ afbeelding ]
Wat lief

En een voor Baldria
pi_81801984
Wat een lieve foto flugeltje
Ik kan niet wachten tot ik weer zo'n lekkere dikke buik heb.

Baldria, overtijd lopen is stom. Ik hoop dat de bevalling zich eerdaags aandient! Vervelend dat het allemaal pijn begint te doen
  zondag 23 mei 2010 @ 21:24:08 #285
259886 pessie
pi_81804668
quote:
Op zondag 23 mei 2010 19:51 schreef Lieszdraaijer het volgende:
Pessie, had m nog niet gehoord moest echt heel hard lachen om je opmerking !
Ik krijg nu al vragen of er dan ook nog meer kinderen komen nu we straks zo'n grote auto hebben maar eerst deze er maar eens uit!
Wilde ik in eerste instantie ook vragen . Vind ik alleen zo persoonlijk, en een grote auto hoeft echt niet altijd te betekenen veel kids. Veel kids betekent dan wel weer grote auto

Baldria . Ik hoop dat je wel hebt kunnen genieten van het zonnetje vandaag.
pi_81807758
Ik zeg nooit nooit maar eerst deze maar eens eruut ! We hebben eigenlijk al wel besloten dat we het hierbij laten en nu het 2e ongelukje vond ik dat manlief er wel een knuppie in mag gaan leggen..
Maar onze huisarts heeft ons naar huis gestuurd en wil ons over 6 jaar pas doorsturen daarvoor als manlief de leeftijd van 35 bereikt heeft!
  zondag 23 mei 2010 @ 23:21:04 #287
259886 pessie
pi_81812235
quote:
Op zondag 23 mei 2010 22:04 schreef Lieszdraaijer het volgende:
Ik zeg nooit nooit maar eerst deze maar eens eruut ! We hebben eigenlijk al wel besloten dat we het hierbij laten en nu het 2e ongelukje vond ik dat manlief er wel een knuppie in mag gaan leggen..
Maar onze huisarts heeft ons naar huis gestuurd en wil ons over 6 jaar pas doorsturen daarvoor als manlief de leeftijd van 35 bereikt heeft!
Huh? Mag je in NL dan niet zelf beslissen of je een dergelijke operatie wilt? Ikzelf zou voordat mn man 35 is hem niet bij de uroloog willen zien, maar wat raar dat de huisarts dat voor jullie beslist...
pi_81818552
Vind ik eigenlijk wel goed dat huisartsen zich daar mee bemoeien, misschien vervelend voor mensen, maar er zijn al zoveel mannen die het weer ongedaan laten maken en dat kost toch behoorlijk wat..

Succes nog even Baldria!!

Hier is de babykamer klaar met behang en vinyl en de meubeltjes staan, heerlijk!! Heb al leuk de kleertjes en alles erin gelegd en ik moet zeggen, valt toch behoorlijk mee met wat ik allemaal gekocht heb, kan nog veel meer bij!!! Dus lekker shoppen deze week!
pi_81820188
Tjah we mogen ook zelf ook over een abortus beslissen waarom we dan niet over een knipje mogen beslissen snap ik dan niet zo eigenlijk.. Spijt hebben mensen wel van meer dingen..

En goedemorgen
pi_81820245
Goedemorgen

Vannacht viel er weinig te lachen, maar in de wakkere uren heb ik toch nog één keer gelachen waardoor het positief blijven toch weer iets makkelijker is geworden:
Oud klasgenootje (van het weekend bevallen met 40w6) is nu lekker wél zwaar ongesteld ! nee, nou niet gaan kijken op d'r hyves naar de prachtige foto's...

O ja, niet bevallen dus.
Want ze lacht alleen nog naar mij!
pi_81820285
ik ben dol op uitslapen en ik kan dat dus echt niet meer nu.
En ik plas nooit snachts en nu al 2 nachten achter elkaar.. grmbl

Jammer Baldria.. maar heel snel ben jij aan de beurt
pi_81820377
Balen Baldria, hopelijk komt er snel actie!

Goedemorgen trouwens!
29/10/'10 - 25/03/'13
  maandag 24 mei 2010 @ 08:43:32 #293
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_81820508
Oe Djenneke, bijna verlof. Wat heerlijk Ik kom direct achter je aan, moet vanaf donderdag nog 2,5 week...

@Orea, lief he die hikjes Willem is nogal gulzig dus heeft 'm nogal vaak, maar iedere keer is het weer even bijzonder om te voelen dat hij al zoiets menselijks heeft terwijl hij gewoon nog in m'n buik zit...

Troeta wat heerlijk, zowel dat de babykamer bijna klaar is als het feit dat je mag shoppen

Baldria Ook ik hoop dat de boel snel in aktie gaat komen bij je...

Pvoess, drink je misschien ook meer nu het zo warm is? Bij mij zorgt dat ook voor een extra keer plassen 's nachts...

Ik vind het eigenlijk wel goed dat ze mannen niet té jong al steriliseren (vrouwen ook niet trouwens) In mijn omgeving ken ik zo al een paar mensen die later toch de boel ongedaan wilden maken... Het is geloof ik ook een beetje ingegeven door de 'tweede leg' die steeds meer mannen hebben. Hun eerste gezin is af, maar de nieuwe vriendin wil ook zo graag nog een kindje. Zo staat er bij m'n broer dus ook een hersteloperatie gepland voor volgend jaar. Ik hoop dat het allemaal goed gaat lukken en ze niet ook nog een vruchtbaarheidstraject in moeten....

En ik vind de grens van 35 niet eens zo heel erg hoog liggen, Martijn is nu al ouder

Dank voor de reacties op m'n foto Ik vind 'm ook zo enorm briljant en baal best wel dat ik 'm met m'n GSM gemaakt heb. De schaduwen zijn te scherp en de uitsnede niet helemaal okay. Zou 'm best op willen hangen namelijk, maar dat kan niet met deze kwaliteit helaas....

Vandaag nog een mooie dag mensen en daarna helaas weer een afname in temperatuur.... Vandaag nog even genieten dus
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_81820569
Nee ik heb gister en eergister juist heek weinig gedronken.. wat dan weer erg slecht is maar ik heb een ontsteking in mijn lies dus ik loop liever niet steeds heen en weer naar de keuken
  maandag 24 mei 2010 @ 09:02:16 #295
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_81820645
quote:
Op maandag 24 mei 2010 08:54 schreef Pvoesss het volgende:
Nee ik heb gister en eergister juist heek weinig gedronken.. wat dan weer erg slecht is maar ik heb een ontsteking in mijn lies dus ik loop liever niet steeds heen en weer naar de keuken
Hidradenitis?

Heb ik juist (gelukkig) veel minder last van sinds ik met de pil gestopt ben. Al kan het ook aan de laatste operatie liggen dat 't bijna weg is...
pi_81820661
en ik kan niet echt nu naar de huisarts morgen pas.
maar ja dan kan het opengeklapt zijn dus lekker onsmakelijk weer.
  maandag 24 mei 2010 @ 09:10:49 #297
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_81820704
quote:
Op maandag 24 mei 2010 09:05 schreef Pvoesss het volgende:
en ik kan niet echt nu naar de huisarts morgen pas.
maar ja dan kan het opengeklapt zijn dus lekker onsmakelijk weer.
offtopic; al eens aan deroofing of andere grote operatie gedacht? Bij mij hebben ze de huid uit beide liezen verwijderd en daarna nog een keer wat kleine plekjes, sindsdien is het rustig en na het stoppen met de pil op 2 mini-plekjes na zelfs helemaal niet meer teruggekomen. Check dit topic ook maar eens; Hidradenitis, ervaringen...

Ontopic; Ai dat is klote inderdaad, vooral als je al minder goed uit de weg kunt en dan ook nog met dit lekkere broeierige weer... Vanaf morgen dalen de temperaturen wat, samen met openmaken door huisarts (of vanzelf) zou het dan volgens mij snel weer wat minder moeten worden.
pi_81820824
Dankje!! ik ga het eens even nalezen allemaal.. en snel ophouden erover ik vind het idee alleen al zo vies.(ookal heb ik het vaker meegemaakt) Net als bij luizen dat ik spontaan jeuk krijg

Oh mijn dame is zo lief.. Ze vertelde net weer van de baby. En dan wil ze mijn borsten zien. En vertellen dat de baby daar uit moet drinken en het heel lekker is. Ik vind dat zo bijzonder ze heeft al een jaar bijna geen bv meer gehad en toch denkt ze daarbij aan een baby En in onze omgeving is er ook niet iemand met bv of baby.
Gister liet ik mijn moeder de gekochte babykleertjes zien en wilde de dame ze ook vasthouden en knuffen
Volgens mij gaat ze een hele lieve grote zus zijn
  maandag 24 mei 2010 @ 10:09:05 #299
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_81821580
Hidradenitis heb ik ook last van, alleen niet in mijn liezen maar onder mijn oksels. Ik was net weer met (de zoveelste) antibiotica begonnen, de laatste om het rustig te krijgen voor deroofing, maar die mag ik nu niet meer slikken tijdens de zwangerschap. Tot nu toe blijft het redelijk rustig. Maar ik verwacht dat het tegen het einde weer een stuk erger wordt
pi_81822448
Ik vind het opzich ook wel goed dat de huisarts zich ermee bemoeide hoor!
Manlief en ik zijn vorig jaar een korte periode uit elkaar geweest en ook daardoor zei de huisarts het en dat snap ik wel!
Henk is nu bijna 29 dus heeft nog een periode te gaan voor hij 35 word en gezien kindjes bij ons nogal onverwachts komen durf ik het niet meer zo heel erg goed aan.. Maar vind 35 een mooie leeftijd als je oudste kindje dan 8/9 is.. Goed, we zien wel!

Pff wat een nacht.. wat een onrust.. weer weeen.. weer verwarring.. op het punt gestaan de vk te bellen maar toen viel ik toch in slaap.. Het is nu weer onrustig en voel me misselijk.. moe.. op.. pfff! Ik moet nog 6 weken..
Sorry voor me geklaag.. word er zo onzeker van van die vroege weeen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')