Oe Djenneke, bijna verlof. Wat heerlijk

Ik kom direct achter je aan, moet vanaf donderdag nog 2,5 week...
@Orea, lief he die hikjes

Willem is nogal gulzig dus heeft 'm nogal vaak, maar iedere keer is het weer even bijzonder om te voelen dat hij al zoiets menselijks heeft terwijl hij gewoon nog in m'n buik zit...
Troeta wat heerlijk, zowel dat de babykamer bijna klaar is als het feit dat je mag shoppen
Baldria

Ook ik hoop dat de boel snel in aktie gaat komen bij je...
Pvoess, drink je misschien ook meer nu het zo warm is? Bij mij zorgt dat ook voor een extra keer plassen 's nachts...
Ik vind het eigenlijk wel goed dat ze mannen niet té jong al steriliseren (vrouwen ook niet trouwens) In mijn omgeving ken ik zo al een paar mensen die later toch de boel ongedaan wilden maken... Het is geloof ik ook een beetje ingegeven door de 'tweede leg' die steeds meer mannen hebben. Hun eerste gezin is af, maar de nieuwe vriendin wil ook zo graag nog een kindje. Zo staat er bij m'n broer dus ook een hersteloperatie gepland voor volgend jaar. Ik hoop dat het allemaal goed gaat lukken en ze niet ook nog een vruchtbaarheidstraject in moeten....
En ik vind de grens van 35 niet eens zo heel erg hoog liggen, Martijn is nu al ouder

Dank voor de reacties op m'n foto

Ik vind 'm ook zo enorm briljant en baal best wel dat ik 'm met m'n GSM gemaakt heb. De schaduwen zijn te scherp en de uitsnede niet helemaal okay. Zou 'm best op willen hangen namelijk, maar dat kan niet met deze kwaliteit helaas....
Vandaag nog een mooie dag mensen en daarna helaas weer een afname in temperatuur.... Vandaag nog even genieten dus
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:flugeltje is een kloon van yvonne toch?