Wat moet dat soms lastig zijn, en vooral als je het dus niet in je ritme kunt krijgenquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:34 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben een ramp met dingen die elke dag moeten en niet goed in mn ritme zitten...
quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:42 schreef flugeltje het volgende:
Heb trouwens vanochtend met nog wat restjes behang, wat plakplastic en zo'n reclamekoffertje wat ik op het ziekenhuis gekregen had een logeerkoffer voor Willem geknutseld... Daar zitten nu z'n kleertjes in voor als hij net geboren is...
[ afbeelding ]
Oh wat enorm schattigquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:42 schreef flugeltje het volgende:
Heb trouwens vanochtend met nog wat restjes behang, wat plakplastic en zo'n reclamekoffertje wat ik op het ziekenhuis gekregen had een logeerkoffer voor Willem geknutseld... Daar zitten nu z'n kleertjes in voor als hij net geboren is...
[ afbeelding ]
LOL... dat zou idd wel wat voor mij zijn, zelfs op een Ikea kamertjequote:Op donderdag 20 mei 2010 15:05 schreef Orea het volgende:
Moet je alleen geen deurknopjes kopen die bij elkaar bijna net zo duur zijn als de kamer
Ja en sommige mensen vragen daar echt heel veel geld voor.. Belachelijk.. Mijn meubeltjes hebben bij elkaar nog geen 150 euro gekost...quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:13 schreef Kolonia het volgende:
Er staan ook complete kamers op Marktplaats.
Die hebben ze genoeg in ziekenhuizen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:20 schreef SacreCoeur het volgende:
Staan soms best leuke dingen op MP.
Ja ik kijk al stiekem rond ja.
Maar ik zoek weer speciaal een bedje op wieltjes die je ook vast kan zetten.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:24 schreef Keshet het volgende:
[..]
Die hebben ze genoeg in ziekenhuizen.
Ow een 8 ponder prima maar ik ben nu 36 weken en als de baby in dit tempo blijft groeien en ik beval pas over 4-6 weken dan is het meer een 10 ponder.De omtrek van het hoofd is ook boven gemiddeld en das toch niet echt handig als dat zo door gaatquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:32 schreef Pvoesss het volgende:
Dat lees ik de laatste tijd steeds meer dat een dik kind een keizersnede is.
Terwijl ze soms wel ruim een kilo naast die schatting zitten.
Ik heb er overigens een dikke 8 ponder zonder problemen uitgeperst
Nou, inderdaad. Ik zat ook op schema voor een tienponder (en het werd een tienponder) en er is nooit sprake geweest van een keizersnede. Merkwaardig, die verschillen in beleid.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:34 schreef Pvoesss het volgende:
Ja ik snap je wel. Maar je hoort zoveel verschillende berichten
Wat wil je eraan uitgeven, en ben je evt bereid om het op te halen in Eindhoven?quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:05 schreef pessie het volgende:
Ik wilde graag marktplaatsen maar op de een of andere manier lukte het me niet iets te vinden. Ben nu ook op zoek naar een badset, nadat we dinsdag voor niets ergens heen waren gereden (na een kwartier kwam er eindelijk een stem door de intercom "het badje is al verkocht" terwijl we een duidelijke afspraak hadden gemaakt) heb ik op internet rondgeneust naar een goede aanbieding. Dus wordt ook nieuw.
ik hoefde geen transfusie, maar ben wel bijna een liter verlorenquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:03 schreef Claudia_x het volgende:
Heb je veel bloed verloren, dracu? Ik heb na de bevalling een bloedtransfusie gehad en daar heb ik geen moment spijt van gehad.
Heb je de bevalling achter de rug, voel je je nog steeds niet goed. En juist nu zou je die energie zo goed kunnen gebruiken. Lig je nog in het ziekenhuis?quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik hoefde geen transfusie, maar ben wel bijna een liter verloren
naar verwachting reageer ik nu zo door de bloedarmoede, de energie die alles kost, de pijn van mn been, nieuwe medicatie (of beter gezegd weer gebruik van medicatie) en het lopen met mn krukken
hoop gewoon dat het snel overgaat want het is geen fijn gevoel, jezelf steeds bijna weg voelen zakken
we hebben maar 1 nachtje ziekenhuis gehad en zijn wel lekker thuis!quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Heb je de bevalling achter de rug, voel je je nog steeds niet goed. En juist nu zou je die energie zo goed kunnen gebruiken. Lig je nog in het ziekenhuis?
Sterkte ermee.
Daar is de kraamperiode voor! En laat iedereen maar lekker voor je lopen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:21 schreef draculettetje het volgende:
ik moet er gewoon voor zorgen dat ik niks alleen doe, komt goed, ik geniet alsnog vooral van de kleine meid hoor!
En ik ben blij om te lezen dat jij/jullie er van genieten!quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
we hebben maar 1 nachtje ziekenhuis gehad en zijn wel lekker thuis!
ik moet er gewoon voor zorgen dat ik niks alleen doe, komt goed, ik geniet alsnog vooral van de kleine meid hoor!
dank!
Wat CP zegt!quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:28 schreef CrazyPrincess het volgende:
Draakje, had ik je nou al gefeleciteerd? Ik weet het niet meer. M'n hersenen lijken echt maar op 10% te draaien de laatste dagen
Maar je kunt nooit gefeliciteerd worden, dus van harte met de geboorte
Wat naar dat je zo slap bent door het bloedverlies. Hoop dat je snel opgeknapt bent
En wat Claudia al zegt: laat ze maar lekker voor je lopen
Draakje, nog van harte gefeliciteerd met je schattige kleine meisjequote:Op donderdag 20 mei 2010 21:01 schreef draculettetje het volgende:
hallo lieve allemaal
eigenlijk moet ik verhuizen naar het volgende topic maar wil toch even updaten
Met onze kleine gaat het goed, ze doet het voorbeeldig en groeit al goed op de borstvvoeding
met mij wel redelijk, ik heb alleen last van het bloedverlies waardoor ik bij opstaan veel last van flauwtes heb, mag dus niks alleen doen en ben veel op bed
hoop snel weer regelmatig mee te kunnen posten!
hier verder nog geen nieuwe baby's?
hoe gaat het met jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |