Zal wel opgelost worden. Er komt vast nog wel een patch. Bugs vallen nou eenmala veel eerder op als heel veel mensen het spel kopen.quote:
Nee geen last van, maar misschien omdat ik de game op de HDD heb geïnstalleerd.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:45 schreef Bafrokapper het volgende:
framerate in de stadjes op de ps3 is wel heel kut, is dit op de xbox ook?
Ik moet ook echt dik wennen aan de controls, alles gaat me nog iets te snel in het spel zeg maar. Die random events bijvoorbeeld, voordat ik weet wat er aan de hand is zijn ze al klaar.
Maar verder is ie wel leuk hoor.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:04 schreef kutkabouter het volgende:
SPOILERS MENSEN, PLEASE
Nee, hij vind het alleen kut dat hij hem nog niet heeftquote:
ik heb hem morgen, hij is nu dus wel verstuurd. maar daar gaat het niet om. ik wil gewoon zelf alles ontdekkenquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee, hij vind het alleen kut dat hij hem nog niet heeft
Dus als jij een film hebt besteld, maar nog niet hebt en ik vertel je ondertussen het einde. Dan vind je niet dat ik de spoiler-tag moest gebruiken, maar dat jij zelf het gewoon kut vind dat je 'm nog niet hebt?quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee, hij vind het alleen kut dat hij hem nog niet heeft
Vogels zie je toch in de lucht bijvoorbeeld? Puma's kunnen zich heel goed verschuilen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat ik jammer vind is dat de wilden beesten niet worden aangeven als rooie stippen op de map.
Bij de kleine dieren en de herbivoren geen probleem maar de puma´s ! oei oei oei.
De PS3 versie installeert toch automatisch? Of kan je nog meer dan de default installatie installeren?quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:46 schreef Dynd het volgende:
Ik heb al rond de $600 met alleen pokeren.
Zo easy, zometeen een mooi paard kopen.
[..]
Nee geen last van, maar misschien omdat ik de game op de HDD heb geïnstalleerd.
Edit: Jeuh, krijg net een berichtje ingame, social club doet het ineens.![]()
Waar kom jij poema's tegen? Heb na uren spelen nog niks gezienquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat ik jammer vind is dat de wilden beesten niet worden aangeven als rooie stippen op de map.
Bij de kleine dieren en de herbivoren geen probleem maar de puma´s ! oei oei oei.
Had ik bij de eerste opdracht al, ik liep een klein beetje achter op die vrouw, hop opgegeten door een poemaquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:02 schreef Kwork het volgende:
[..]
Waar kom jij poema's tegen? Heb na uren spelen nog niks gezien
Jij vindt het meer een 10- natuurlijk :pquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:04 schreef Jmsls het volgende:
Ik vind RDR net als alle andere goeie spellen maar geen 9,5 ofzo
Dan moet ie niet in dit topic kijken! Niet iedereen gaat rekening met hem houdenquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:01 schreef WSquater het volgende:
[..]
Dus als jij een film hebt besteld, maar nog niet hebt en ik vertel je ondertussen het einde. Dan vind je niet dat ik de spoiler-tag moest gebruiken, maar dat jij zelf het gewoon kut vind dat je 'm nog niet hebt?
Hij heeft gewoon gelijk. Info etc. over het verhaal horen in de spoiler tag.
[..]
Vogels zie je toch in de lucht bijvoorbeeld? Puma's kunnen zich heel goed verschuilen.
EDIT: Nick, was jij trouwens niet een van de personen die het hardst riep om gewoon te wachten op 21 mei in plaats van alvast eerder bij winkels langs te gaan om het spel eerder te krijgen?
Als het over de verhaallijn gaat hoor je gewoon een spoiler tag te gebruiken. Zijn genoeg mensen die dat willen, niet alleen hij.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan moet ie niet in dit topic kijken! Niet iedereen gaat rekening met hem houden. En nee, want als ik hem eerder kon kopen had ik het ook gedaan, alleen niet met bonnentjes uitprinten
. Dat ik hem eerder heb, ligt aan FRS
Hij wil dingen zelf mee maken, nou dan moeten we alles in spoilers zettenquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:10 schreef WSquater het volgende:
[..]
Als het over de verhaallijn gaat hoor je gewoon een spoiler tag te gebruiken. Zijn genoeg mensen die dat willen, niet alleen hij.
In mijn eerste bounty hunt snachts rondom de wildernis van Armadilo. ..quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:02 schreef Kwork het volgende:
[..]
Waar kom jij poema's tegen? Heb na uren spelen nog niks gezien
Die random encounters maakt niks uit, zei hij zelf ook. Verhaallijn is verhaallijn. Die spoil je niet.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hij wil dingen zelf mee maken, nou dan moeten we alles in spoilers zetten.
Ach, ik vind het wel best. Ik ga lekker gamen
RDR pist vanuit de hemel op het graf van ME2.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:06 schreef speknek het volgende:
Nee ik ook niet, game is ook wel wat minder mooi dan ik had gedacht, maar ik heb net ME2 weer gespeeld dus dat verpest je verwachtingen over karakters wel een beetje.
Precies, dat zei ik ook al eerderquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:15 schreef WSquater het volgende:
[..]
Die random encounters maakt niks uit, zei hij zelf ook. Verhaallijn is verhaallijn. Die spoil je niet.
Nog nergens, maar toen ik dat zei, dat je dingen over de storyline beter in spoiler kan zetten, kwam Nick even vertellen dat dat niet nodig was omdat iedereen de game heeft.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:17 schreef Dynd het volgende:
Waar in dit topic is dan de verhaallijn gespoiled?
dit dus.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:19 schreef Torrio het volgende:
[..]
Nog nergens, maar toen ik dat zei, dat je dingen over de storyline beter in spoiler kan zetten, kwam Nick even vertellen dat dat niet nodig was omdat iedereen de game heeft.
In RDR kun je niet met Miranda naar bedquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
RDR pist vanuit de hemel op het graf van ME2.
Dat zijn strangers toch?quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
De random meetings niet in spoilers maar de vraagteken quests misschien wel ? aangezien die vaak een verrassend einde hebben ?
Ja, maar dingen die je onderweg toevallig tegenkomt maakt niet zo heel veel uit.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
De random meetings niet in spoilers maar de vraagteken quests misschien wel ? aangezien die vaak een verrassend einde hebben ?
We kunnen blij zijn dat de singleplayer uberhaupt boven de 20 uur uitkomt. Tegenwoordig heb je met een beetje geluk maar 5 a 10 uur ofzo.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:22 schreef Jmsls het volgende:
De helft van dit topic is geruzie![]()
Het spel begint wel steeds beter te worden bij mij maar bij 1 uur en 6 minuten al 5.7%???
Welke vete? Iz ikke nie znap...quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:31 schreef HennyHuisman het volgende:
-edit- genoeg zo. Je persoonlijke vetes met J.Clarkson vecht je maar ergens anders uit.
scheelt dat dan echt zoveel, als je hem installeert?quote:
Niet doen alsof het vreemd is. Dat is juist super. Tegenwoordig zijn games maar 8 uren lang ofzo.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:22 schreef Jmsls het volgende:
De helft van dit topic is geruzie![]()
Het spel begint wel steeds beter te worden bij mij maar bij 1 uur en 6 minuten al 5.7%???
Je hebt in ieder geval geen last meer van ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ geluidquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:33 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
scheelt dat dan echt zoveel, als je hem installeert?
Doe ik altijd met games die ik intensief ga spelen, scheelt vooral heel veel herrie. Geen idee of het laden dan sneller zal gaan, maar dat zou best wel eens kunnen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:33 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
scheelt dat dan echt zoveel, als je hem installeert?
nog steeds die kutventilator toch?quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:34 schreef Torrio het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval geen last meer van ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ geluid
toch maar eens proberen danquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:35 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Doe ik altijd met games die ik intensief ga spelen, scheelt vooral heel veel herrie. Geen idee of het laden dan sneller zal gaan, maar dat zou best wel eens kunnen.
Moest erom vechtenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |