RDR pist vanuit de hemel op het graf van ME2.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:06 schreef speknek het volgende:
Nee ik ook niet, game is ook wel wat minder mooi dan ik had gedacht, maar ik heb net ME2 weer gespeeld dus dat verpest je verwachtingen over karakters wel een beetje.
Precies, dat zei ik ook al eerderquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:15 schreef WSquater het volgende:
[..]
Die random encounters maakt niks uit, zei hij zelf ook. Verhaallijn is verhaallijn. Die spoil je niet.
Nog nergens, maar toen ik dat zei, dat je dingen over de storyline beter in spoiler kan zetten, kwam Nick even vertellen dat dat niet nodig was omdat iedereen de game heeft.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:17 schreef Dynd het volgende:
Waar in dit topic is dan de verhaallijn gespoiled?
dit dus.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:19 schreef Torrio het volgende:
[..]
Nog nergens, maar toen ik dat zei, dat je dingen over de storyline beter in spoiler kan zetten, kwam Nick even vertellen dat dat niet nodig was omdat iedereen de game heeft.
In RDR kun je niet met Miranda naar bedquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
RDR pist vanuit de hemel op het graf van ME2.
Dat zijn strangers toch?quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
De random meetings niet in spoilers maar de vraagteken quests misschien wel ? aangezien die vaak een verrassend einde hebben ?
Ja, maar dingen die je onderweg toevallig tegenkomt maakt niet zo heel veel uit.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
De random meetings niet in spoilers maar de vraagteken quests misschien wel ? aangezien die vaak een verrassend einde hebben ?
We kunnen blij zijn dat de singleplayer uberhaupt boven de 20 uur uitkomt. Tegenwoordig heb je met een beetje geluk maar 5 a 10 uur ofzo.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:22 schreef Jmsls het volgende:
De helft van dit topic is geruzie![]()
Het spel begint wel steeds beter te worden bij mij maar bij 1 uur en 6 minuten al 5.7%???
Welke vete? Iz ikke nie znap...quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:31 schreef HennyHuisman het volgende:
-edit- genoeg zo. Je persoonlijke vetes met J.Clarkson vecht je maar ergens anders uit.
scheelt dat dan echt zoveel, als je hem installeert?quote:
Niet doen alsof het vreemd is. Dat is juist super. Tegenwoordig zijn games maar 8 uren lang ofzo.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:22 schreef Jmsls het volgende:
De helft van dit topic is geruzie![]()
Het spel begint wel steeds beter te worden bij mij maar bij 1 uur en 6 minuten al 5.7%???
Je hebt in ieder geval geen last meer van ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ geluidquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:33 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
scheelt dat dan echt zoveel, als je hem installeert?
Doe ik altijd met games die ik intensief ga spelen, scheelt vooral heel veel herrie. Geen idee of het laden dan sneller zal gaan, maar dat zou best wel eens kunnen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:33 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
scheelt dat dan echt zoveel, als je hem installeert?
nog steeds die kutventilator toch?quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:34 schreef Torrio het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval geen last meer van ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ geluid
toch maar eens proberen danquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:35 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Doe ik altijd met games die ik intensief ga spelen, scheelt vooral heel veel herrie. Geen idee of het laden dan sneller zal gaan, maar dat zou best wel eens kunnen.
Moest erom vechtenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |