abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 mei 2010 @ 19:33:44 #201
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_81687055
ineens is het topic dood
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
  donderdag 20 mei 2010 @ 19:38:00 #202
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_81687256
nog een half uur en dan es ff kijken
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_81687439
Vanmiddag bij de Fame/GameMania A'dam gehaald . En zowel voor áls achter mij in de rij twee anderen die de game ook kwamen halen.
pi_81687479
Blij dat ik 'm vandaag niet heb. Was vanmiddag even vrij, maar vanaf ong. 3 uur weer helemaal bezig geweest en zit nu eindelijk weer even lekker zitten. Zometeen weer door en dan naar bed. Morgen is the day for me.
pi_81687627
Net een tijdje PS3 versie gespeeld. Ook een beetje de beginmissies gedaan.

Gameplay: tot nu toe top! Voelt allemaal goed en vertrouwd aan.

Graphics: Veel bugs! Vóór GTA4 had je vaak dat er aan de horizon ineens dingen begonnen de spawnen enzo. Dat is nu weer terug (al zie je het maar af en toe) Ook weet hij soms niet hoe hij een gebouw moet belichten ofzo. Dan zie je ineens allerlei belichtingen in elkaar overvloeien. Ik hoop dat er snel een patch komt die de graphics van de PS3 versie een beetje op poetst en bugvrij maakt.

M'n Fok nickname is trouwens ook m'n PSN ID

Ik zie trouwens niks van exclusieve PS3 outfits ofzo? Waar moet je die vinden?
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_81687870
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:41 schreef Roeni3 het volgende:
Vanmiddag bij de Fame/GameMania A'dam gehaald . En zowel voor áls achter mij in de rij twee anderen die de game ook kwamen halen.
Omdat meer mensen hem halen is het maar meteen
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_81688124
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:41 schreef Roeni3 het volgende:
Toen ik er vanmiddag was hadden ze em nog niet... Die aan het einde van de kalverstraat bedoel je?

Kheb em nu net maar ff bij de FRS gehaald.

Het valt me nog mee met hoe lelijk het er op de ps3 uitziet. Ik vind het er zelfs beeldig uitzien hier op mijn tv!
  donderdag 20 mei 2010 @ 19:58:22 #208
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_81688245
Ik voel me nu al een Treasure Hunter faalhaas. Kan de rots nog wel herleiden, maar dat was het dan ook
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_81688346
Nog precies 4 uur te gaan tot de officiele release. De grote vraag is nu: wordt dit topic nog wel actief, zodat we topic #16 nog halen?
pi_81688743
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:50 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Omdat meer mensen hem halen is het maar meteen
Oh, dat was geen negatieve smiley hoor . Vond het gewoon typerend voor hoe gewild deze game is.

Heb hem bij de Fame op de Kalver gehaald, ja. Was om 15:15 uur.
  donderdag 20 mei 2010 @ 20:12:30 #211
160987 abruzzese
Veel geld veel vrijheid
pi_81688897
Vanmiddag omstreeks 16:00 belde MediaMarkt mij op mijn mobiel op maar ik was aan het hardlopen ( 18 KM heuvelachtig ) , later teruggebeld en ik kon de game afhalen voor een prijs van ¤47,50 .
Ik ben er zeker blij mee en nu maar hopen dat mijn Playstation 3 niet stuk gaat .
Hardlopen is mijn grote passie en loop ongeveer 3000 KM per jaar
  donderdag 20 mei 2010 @ 20:17:39 #212
160987 abruzzese
Veel geld veel vrijheid
pi_81689100
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:45 schreef DaFrenk het volgende:
Net een tijdje PS3 versie gespeeld. Ook een beetje de beginmissies gedaan.

Gameplay: tot nu toe top! Voelt allemaal goed en vertrouwd aan.

Graphics: Veel bugs! Vóór GTA4 had je vaak dat er aan de horizon ineens dingen begonnen de spawnen enzo. Dat is nu weer terug (al zie je het maar af en toe) Ook weet hij soms niet hoe hij een gebouw moet belichten ofzo. Dan zie je ineens allerlei belichtingen in elkaar overvloeien. Ik hoop dat er snel een patch komt die de graphics van de PS3 versie een beetje op poetst en bugvrij maakt.

M'n Fok nickname is trouwens ook m'n PSN ID

Ik zie trouwens niks van exclusieve PS3 outfits ofzo? Waar moet je die vinden?
Volgens mij hebben wij pech en is deze extra,s DLC niet op elke PS3 disc , omdat het normaal op de cover moet staan .
Daarom was hij bij de MediaMarkt zo goedkoop ????
Hardlopen is mijn grote passie en loop ongeveer 3000 KM per jaar
  donderdag 20 mei 2010 @ 20:20:35 #213
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_81689245
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 20:12 schreef abruzzese het volgende:
Vanmiddag omstreeks 16:00 belde MediaMarkt mij op mijn mobiel op maar ik was aan het hardlopen ( 18 KM heuvelachtig ) , later teruggebeld en ik kon de game afhalen voor een prijs van ¤47,50 .
Ik ben er zeker blij mee en nu maar hopen dat mijn Playstation 3 niet stuk gaat .
Ik ben gewoon naar de Mediamarkt gereden en heb er 44 voor betaald in Amsterdam Noord
  Redactie Games donderdag 20 mei 2010 @ 20:21:48 #214
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_81689310
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 20:20 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Ik ben gewoon naar de Mediamarkt gereden en heb er 44 voor betaald in Amsterdam Noord
3,50 voor de belminuten p.
.....Kennedy
  donderdag 20 mei 2010 @ 20:21:56 #215
179248 De_Nylon_Badmuts
cola saved my life
pi_81689320
is het wat voor de ps3 ?? ik twijfel namelijk of ik hem wel moet halen voor de ps3 na al die negatieve verhalen over de graphics en framerate...
DNB
  donderdag 20 mei 2010 @ 20:22:41 #216
296894 Xblister
Simply the best..
pi_81689353
Nog mensen die vanavond willen free roamen, beetje gang hideouts ofzo doen.. beetje chillen te paard.

gamertag : Xblister
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
pi_81689407
Installing now... Wel relaxed dat dat nu ook op USB-stick kan!
  donderdag 20 mei 2010 @ 20:23:52 #218
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_81689413
Geen idee of ik vanavond online ga, maar op PSN ben ik Paxlie
  donderdag 20 mei 2010 @ 20:26:03 #219
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_81689520
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 20:17 schreef abruzzese het volgende:

[..]

Volgens mij hebben wij pech en is deze extra,s DLC niet op elke PS3 disc , omdat het normaal op de cover moet staan .
Die extra DLC krijg je toch via 1 of andere code? Kan het mis hebben hoor, code heb ik al in de mail nu nog het spel. Morgen krijg ik hem als het goed is binnen maar kheb zondag pas tijd
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_81689527
quote:
Analist Michael Pachter was erg sceptisch over Red Dead Redemption, maar heeft nu toegegeven dat hij helemaal fout zat.

Fout
Tegenover Computer and Video Games liet Pachter weten dat hij het bij het verkeerde eind had met zijn mening over de western game, Red Dead Redemption. De analist vond namelijk dat de keuze van RockStar om wederom een western game te maken geen goed idee:

"I suppose we should call them visionaries. I have been sceptical [for] a long time, but they always believed that a Western, if done well, would sell well. It looks like they were right all along. Nobody can doubt that they made a great game."

Red Dead Redemption
Net als bij GTA4 schijnt de PlayStation 3 versie van Red Dead Redemption op een lagere resolutie te draaien dan de Xbox 360 versie. De PS3 versie draait waarschijnlijk op 640p en de Xbox 360 versie gewoon op 720p.
Pachter die het fout heeft... Gebeurt niet vaak!
pi_81689716
Iedereen is aan het spelen.
Ik heb al honderden dollars met poker gewonnen, echt een handige inkomstenbron als je een beetje kan pokeren. Maar kan iemand zijn Rockstar social club account al linken met PSN/Gamertag? Ik krijg steeds de error Platform ID must be specified op de site. En account in-game aanmaken werkt ook niet, kan hij niet verbinden met servers ofzo.
pi_81689838
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 20:17 schreef abruzzese het volgende:

[..]

Tja, ik neem aan dat de MM dezelfde versie krijgt die andere winkels in NL ook krijgen? Volgens mij waren die foto's met die sticker ook niet van Nederlandse releases?
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 20:30 schreef Dynd het volgende:
Iedereen is aan het spelen.
Ik heb al honderden dollars met poker gewonnen, echt een handige inkomstenbron als je een beetje kan pokeren. Maar kan iemand zijn Rockstar social club account al linken met PSN/Gamertag? Ik krijg steeds de error Platform ID must be specified op de site. En account in-game aanmaken werkt ook niet, kan hij niet verbinden met servers ofzo.
Ik wacht denk ik tot morgenavond met die Social Club registratie ingame, geen idee of ze dat pas de 21e toegankelijk maken voor Europa?
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
  donderdag 20 mei 2010 @ 20:33:16 #223
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_81689840
Tvp, morgen krijg ik em binnen
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_81689943
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 20:21 schreef De_Nylon_Badmuts het volgende:
is het wat voor de ps3 ?? ik twijfel namelijk of ik hem wel moet halen voor de ps3 na al die negatieve verhalen over de graphics en framerate...
De graphics zijn inderdaad wat slechter i.v.m. de Xbox 360 maar ze zijn heus niet zo slecht hoor. Is ook wel te merken, aangezien genoeg mensen hier nu al de PS3 versie hebben terwijl ze afweten van het verschil. De framerate is juist beter op de PS3 heb ik gehoord van verschillende mensen. Maar goed. Ik heb morgen het spel en dan zal ik nog wel eens m'n mening geven, tenzij je dan al hebt besloten natuurlijk

Social club dinges
Balen voor jullie. Ik had me vorige week al ingeschreven, dus als het goed is is het bij mij in orde
pi_81689956
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 20:33 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Tja, ik neem aan dat de MM dezelfde versie krijgt die andere winkels in NL ook krijgen? Volgens mij waren die foto's met die sticker ook niet van Nederlandse releases?
[..]

Ik wacht denk ik tot morgenavond met die Social Club registratie ingame, geen idee of ze dat pas de 21e toegankelijk maken voor Europa?
Ik was er al lid van. En me xbox live-id is al gekoppeld. Denk dat je eerst een keer online moet spelen.
  donderdag 20 mei 2010 @ 20:39:06 #226
286575 Roces18
Chef de party
pi_81690141
Zo ,

4 uurtjes gespeeld nu, en het bevalt me wel. Heb wat misisies gedaan maar heb nog geen lasso ofzo weet ook niet wanneer ik hem krijg. En aangezien het de eerste ps3 game voor mij is ben ik er niet zo bedreven in. Ik voel me vooral onveilig als ik aan het bounty hunten ben, en ik hem de leider getagd, en als ik ondertussen iedereens geld wil jatten enzo, dan komen er ineens nog meer gangmembers die maar blijven komen. Ternauwer dood ontsnapt met de paard .

Toen ik begon met gamen had ik een knol, en na een tijdje had die meer vertrouwen in mijn en kon hij langer rennen ( meer stamina) loop ik in het eentje door de prairies komt er een troep wolven en die bijten me paard dood . En moet ik dus lopen omdat het 2 min duurt ofzo voordat je een nieuwe paard kan roepen.

Weet echt niet hoe ik dead-eye moet gebruiken, heb het 2x opeens gebruikt ofzo wist niet hoe maja . Maar ben nu vooral aan het jagen, spelletjes spelen , mensen helpen , wapens kopen. Probeer eerst een good-guy te worden.

[ Ik reed op een pad, toen ik plots een man hoorde schreeuwen. Het was een treasure hunter die werd aangevallen door 2 cowboys. Maja ik wist niet wie wie was dus ik schoot er maar 1tje dood was het de treasure hunter, fame -100 en die tering politie achter me aan, die ik nog lang niet van me af weet te schudden dus ik deed me handen omhoog. 3 dagen in gevangenis en daarna moet je bounty hunten als je te weinig geld hebt.

Zo, nu weer verder gamen haha
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_81690454
Gaaf om te lezen. Zomaar dingen waarvan je helemaal niet verwacht dat het zou gebeuren. Ik weet nog niet of ik de good of bad guy word, al weet ik wel zeker dat ik op z'n minst 1x een onschuldige burger dood zal schieten.
  donderdag 20 mei 2010 @ 20:45:34 #228
291753 Jmsls
Feeling really bla bla
pi_81690493
In het begin dacht ik; is dit het ?? toen ik de random event tegenkwam van een man die achterna gerent werd door een groep coyotes had ik the hunting spirit, ik hunt nu allen maar zowat. Maar daarna weer wat missies gedaan en het word steeds leuker. Het begon mocht wel iets spectaculairder.

Ik ben trouwens wel zeer evil, ik heb gewoon de neiging bijna iedereen neer te knallen
I want to bla bla bla
pi_81690525
Deadeye doe je door de rechterstick in te drukken, op de 360 dan.
En vooral slangen en rendieren leveren redelijk veel geld op rond Armadillo.
pi_81690594
Rijd je met je paard tussen de cactussen en de herten, kom je plotseling een andere ruiter tegen die van zijn paard afstapt en tegen een rots begint te pissen
pi_81690603
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 20:45 schreef Jmsls het volgende:
In het begin dacht ik; is dit het ?? toen ik de random event tegenkwam van een man die achterna gerent werd door een groep coyotes had ik the hunting spirit, ik hunt nu allen maar zowat. Maar daarna weer wat missies gedaan en het word steeds leuker. Het begon mocht wel iets spectaculairder.

Ik ben trouwens wel zeer evil, ik heb gewoon de neiging bijna iedereen neer te knallen
Mooi om te horen. Ben benieuwd morgen. En tja, het begin: ik denk dat je er toch eerst even in moet komen. Het gebeurt niet elke maand dat er een game uitkomt die zich in het Wilde Westen afspeelt.
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 20:47 schreef Tauchmeister het volgende:
Rijd je met je paard tussen de cactussen en de herten, kom je plotseling een andere ruiter tegen die van zijn paard afstapt en tegen een rots begint te pissen
Serieus? Haha!
pi_81690720
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 18:52 schreef Rossdale het volgende:
Hmm ik kan niet connecten met random multiplayer, connection could not be made. Dat is zuur

Private match kan wel, maar public wil niet...
Same here, beetje jammer.
  donderdag 20 mei 2010 @ 20:54:13 #233
286575 Roces18
Chef de party
pi_81690935
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 20:46 schreef Dynd het volgende:
Deadeye doe je door de rechterstick in te drukken, op de 360 dan.
En vooral slangen en rendieren leveren redelijk veel geld op rond Armadillo.
Ok, ik zal rechterstick eens proberen indrukken. Ik heb al 2 slangen afgeknald die me hadden gebeten, Opeens werd me screen rood en ik kijken zit er zo'n ratelslang. Ik ga morgen even wat bait kopen en dan hunten. Heb denk ik al 12 verschillende beesten. Maar als een wolf je aanvalt zit je al van WTF ga weg!!. Dus laat staan een grizzly beer die mij makkelijk opeet.

In het cafe is niet zoveel te doen, beetje zuipen na 5 shots of whiskey ben je al lam en kan je niet meer staan. Beetje kroegvechten, en als je naar de hoeren wilt zegt John, I am married.

Eerste keer dat ik met Bonny ofzo ging racen op de paard, werd ik van me paard afgesteigerd omdat ik hem te vaak zou schoppen van ga harder!! Daarna finger-filet gespeeld wat tot 10 dollar best makkelijk is maar daarna heb je 3 verschillende knoppen die je elke keer moet indrukken.

Ook wat vrouwen geholpen die werden verkracht naast de kroeg .

Als jullie vragen hebben stel ze gerust
pi_81691146
@Roces18
Haha ja dat met Bonny gebeurde bij mij precies hetzelfde, 2x zelfs. En toch nog de race gewonnen. Maar hoe werkt dat finger filet? Want ik druk het zo snel mogelijk in (Niet onjuist) maar toch blijf ik in mijn vingers prikken.
  donderdag 20 mei 2010 @ 21:00:32 #235
286575 Roces18
Chef de party
pi_81691238
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 20:58 schreef Dynd het volgende:
@Roces18
Haha ja dat met Bonny gebeurde bij mij precies hetzelfde, 2x zelfs. En toch nog de race gewonnen. Maar hoe werkt dat finger filet? Want ik druk het zo snel mogelijk in (Niet onjuist) maar toch blijf ik in mijn vingers prikken.
Als je onder de 10 dollar bet, heb je x - 0 - x - 0 - x - 0 - x
Dus die al indrukken voordat je ze ziet. Als je in je vinger snijd heb je verkeerd gedrukt. GL
pi_81691392
Is finger filet dat met je hand zo op de tafel en dan met een mes er heel snel tussendoor tikken? Dat vond ik altijd al leuk (niet in de game, maar gewoon )
  donderdag 20 mei 2010 @ 21:04:48 #237
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_81691468
SPOILERS MENSEN, PLEASE
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
  donderdag 20 mei 2010 @ 21:04:49 #238
296894 Xblister
Simply the best..
pi_81691469
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 20:58 schreef Dynd het volgende:
@Roces18
Volgensmij moet je drukken voordat hij op de helft is van de een naar de andere.. maar ik druk zelf altijd zo snel mogenlijk.. werkt hier iig perfect..
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
pi_81691825
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 21:04 schreef kutkabouter het volgende:
SPOILERS MENSEN, PLEASE
Zolang de verhaallijn maar niet wordt verraden vind ik het best. Dat met die vingers, of bijvoorbeeld dat iemand plots tegen een rots aan gaat pissen is toch niet zo erg om te lezen?
pi_81692706
http://reddead.wikia.com/ is nog een leuke link om te bookmarken, vanzelfsprekend nog flink in aanbouw omdat veel details (missie walkthroughs etc.) nog allemaal geschreven moeten worden. Maar wel interessant.

Iemand nog meer goede RDR links?
  donderdag 20 mei 2010 @ 21:28:37 #241
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_81692778
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 21:11 schreef WSquater het volgende:

[..]

Zolang de verhaallijn maar niet wordt verraden vind ik het best. Dat met die vingers, of bijvoorbeeld dat iemand plots tegen een rots aan gaat pissen is toch niet zo erg om te lezen?
ik heb het niet gelezen maar ik zag lappen tekst dus ik nam aan dat een hoop gameplay daarin stond
pi_81692787
Kom op, we moeten nog wel #16 halen binnen 2,5 uur.

En leuke site.
pi_81692873
heb hem net binne, leipe shit ouwe!!!!!
pi_81692929
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 21:30 schreef Tobi-wan het volgende:
heb hem net binne, leipe shit ouwe!!!!!
Om half 10 's avonds nog?!
pi_81692964
Koopavond?
pi_81693108
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 21:32 schreef DaFrenk het volgende:
Koopavond?
oh, omdat je zei dat je 'm binnen had dacht ik binnen als in ontvangen :p
pi_81693198
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 16:44 schreef Scarface2004 het volgende:

[..]

heb jij een mailtje van hun gehad, van "we hebben hem verzonden" ?
Nope geen mailtje gehad.
pi_81693358
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 21:36 schreef Fom het volgende:

[..]

Nope geen mailtje gehad.
Balen voor je. Ik hoop voor je dat-ie toch al verzonden is.
pi_81693529
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 21:28 schreef WSquater het volgende:
Kom op, we moeten nog wel #16 halen binnen 2,5 uur.

En leuke site.
Gaat niet meer lukken aangezien iedereen aan het spelen is.
pi_81693734
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 21:41 schreef Dynd het volgende:

[..]

Gaat niet meer lukken aangezien iedereen aan het spelen is.
Niet zo negatief. :p
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')