Hoe zou dat komenquote:
hadden ze bij mij ook niet bij gamemania, ik dacht dan maar gewoonquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:17 schreef Qunix het volgende:
Bij de Bartsmit hadden ze geen limited edition
Ik ga zo naar Gamemenia.
Sowieso spoilers gebruiken als het om de storyline gaat, niet alleen tot morgenavondquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:23 schreef kutkabouter het volgende:
please spoilers gebruiken tot aan morgenavond
quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:15 schreef Escape het volgende:
mijn character heeft geen lasso? of krijg je die pas later in het spel?
Waarom? Spel is uit toch, dus kan er over gepraat worden. Is bij series ook zoquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:25 schreef Torrio het volgende:
[..]
Sowieso spoilers gebruiken als het om de storyline gaat, niet alleen tot morgenavond
ja maar sommige mensen hebben hem nog niet en willen het ook zelf ontdekkenquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waarom? Spel is uit toch, dus kan er over gepraat worden. Is bij series ook zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tics van je petten.
Net de bestelling op bol geplaatst. Hopen dat ik nog op tijd ben en m ook morgen krijgquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:03 schreef Mister_T het volgende:
bol.com heeft hem zojuist verstuurd
Morgen spelen dan maar
Ik ook... Zaterdag krijg nog een preorder SE... Dus heb ik er tweequote:Op donderdag 20 mei 2010 17:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Kheb nog wel eventueel een S.E/L.E over
Of toch nietquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:19 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Net de bestelling op bol geplaatst. Hopen dat ik nog op tijd ben en m ook morgen krijg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |