Annuleer je bestelling bij Bart Smit zo snel mogelijk en haal alsnog Red Dead Redemption Limited Edition.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:45 schreef KneusTeun het volgende:
Cock, nu belt de gameshop dat ik de L.E op kan halen....
Maar heb ook nog een pre-order bij bartje smit.
Ja maar die van de bart smit is ook L.Equote:Op donderdag 20 mei 2010 16:51 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Annuleer je bestelling bij Bart Smit zo snel mogelijk en haal alsnog Red Dead Redemption Limited Edition.
Ik ook niet maar ik zit hem nu wel te spelen bij de gamemania vandaan rarara hoe kan datquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:30 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik heb geen sms gekregen...
[..]
Morgen binnen en direct verzenden, zaterdag binnen...
Haha tof! Ja kutkabouter, het ligt aan jou!quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:07 schreef NeonPanda het volgende:
Red Dead Redemption, here I come.
[ afbeelding ]
Tot later jongens.
Echte cowboys vangen gewoon paarden, met de lasso..quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:57 schreef Dynd het volgende:
Kanker m'n warhorse dlc shit codes werken niet, meer mensen met dit probleem?
misschien dat ze morgen pas worden geactiveerd?quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:57 schreef Dynd het volgende:
Kanker m'n warhorse dlc shit codes werken niet, meer mensen met dit probleem?
had ik t maar eerder gewetenquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:50 schreef Asskicker14 het volgende:
MediaMarkt Roermond, ligt ie voor 44 euro.
Die van mij heeft status 'Verstuurd/afgerond' bij FRS!quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:48 schreef kutkabouter het volgende:
ik snap niet waarom een deel hier z'n FRS versie al binnen heeft maar een ander deel nog niet eens een mailtje heeft gehad, dat ie verzonden is
Kijk zojuist in me mailbox, heb alleen ( 2 minuten geleden ) een mailtje gehad met daarin de Deadly Assassin Outfit code. Geen 'Ordernummer ..... is verzonden' email.quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:16 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Die van mij heeft status 'Verstuurd/afgerond' bij FRS!
ik ookquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:17 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Kijk zojuist in me mailbox, heb alleen ( 2 minuten geleden ) een mailtje gehad met daarin de Deadly Assassin Outfit code. Geen 'Ordernummer ..... is verzonden' email.
Ik de hele dag me email in de gaten gehouden met de gedachten 'ALS ZE HEM VANDAAG NIET VERSTUREN BREEKT DE HELL LOS'. Gelukkig is dat nu over.quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik ook![]()
en mijn status is ook net veranderd![]()
in dat mailtje staat trouwens dat mocht ik de SE binnenkrijgen (niet dus), mag ik die deadly assassin outfit mail als niet verzonden beschouwen
Kheb nog wel eventueel een S.E/L.E overquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik ook![]()
en mijn status is ook net veranderd![]()
in dat mailtje staat trouwens dat mocht ik de SE binnenkrijgen (niet dus), mag ik die deadly assassin outfit mail als niet verzonden beschouwen
ja ik las het, ik pm je wel als ik die wil, als dit de gewone versie is verpats ik hem wel aan een vriend van me. die heeft nog niet besteld. dat doet ie na de examens, dus dat komt goedquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Kheb nog wel eventueel een S.E/L.E over
Hoe zou dat komenquote:
hadden ze bij mij ook niet bij gamemania, ik dacht dan maar gewoonquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:17 schreef Qunix het volgende:
Bij de Bartsmit hadden ze geen limited edition
Ik ga zo naar Gamemenia.
Sowieso spoilers gebruiken als het om de storyline gaat, niet alleen tot morgenavondquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:23 schreef kutkabouter het volgende:
please spoilers gebruiken tot aan morgenavond
quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:15 schreef Escape het volgende:
mijn character heeft geen lasso? of krijg je die pas later in het spel?
Waarom? Spel is uit toch, dus kan er over gepraat worden. Is bij series ook zoquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:25 schreef Torrio het volgende:
[..]
Sowieso spoilers gebruiken als het om de storyline gaat, niet alleen tot morgenavond
ja maar sommige mensen hebben hem nog niet en willen het ook zelf ontdekkenquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waarom? Spel is uit toch, dus kan er over gepraat worden. Is bij series ook zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tics van je petten.
Net de bestelling op bol geplaatst. Hopen dat ik nog op tijd ben en m ook morgen krijgquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:03 schreef Mister_T het volgende:
bol.com heeft hem zojuist verstuurd
Morgen spelen dan maar
Ik ook... Zaterdag krijg nog een preorder SE... Dus heb ik er tweequote:Op donderdag 20 mei 2010 17:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Kheb nog wel eventueel een S.E/L.E over
Of toch nietquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:19 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Net de bestelling op bol geplaatst. Hopen dat ik nog op tijd ben en m ook morgen krijg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |