quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:43 schreef DownBusiness het volgende:
Yes!!!
Ik heb hem net gekocht voor de Playstation 3! Die heb ik alleen niet. Ik heb een omgebouwde PS Two. Daar kan die toch ook op afgespeelt worden?
Het spel zit in zo'n wit doorzichtig doosje. Kleiner als normaal DVD doosje.
Maakt toch niks uit?
Zit nog op mijn werk
Jij hebt toch betere dingen te doenquote:
installeren?quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:59 schreef HL_Dog43 het volgende:
Net de Limited Edition bij Eplaza Eindhoven gehaald.
Ik was al klaar om te gaan, toen ik gebeld werd dat ie klaar lag.
Nu ff installeren en hopla... gamen noh? Jup.
Ik start hem op, loop ik daar, wil ik een auto stelen...quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:01 schreef Devz het volgende:
Leuk dat iedereen roept of ie 'm wel/niet heeft, maar ik ben veel meer benieuwd naar de eerste ervaringen.
welke idioot gaat er trouwens bij de Intertoys pre-orderen, dan vraag je om problemen
Dat is pas baasquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:07 schreef NeonPanda het volgende:
Red Dead Redemption, here I come.
[ afbeelding ]
Tot later jongens.
kloptquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jij hebt toch betere dingen te doen? En je nickname
owhquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:04 schreef HL_Dog43 het volgende:
Xbox 360? Dan hoef je dat BZZZZZZZZZZZZZZOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM niet te horen.
Intertoys verkoopt hem.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:13 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
weet iemand of hij er in Hengelo al is in de winkels?
quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:17 schreef Dynd het volgende:
IK HEB HEM!![]()
Elke winkel afgegaan, gast bij e-plaza vertelde me dat ik never een speciale editie meer zou vinden, dat de exclusieve DLC over een week toch op live zou staan en ik lekker zijn spel moest kopen. Dat afgewezen en bij de bart smit hadden ze hem! Dus ik op de balie leggen, ze scanned hem... MAG IK JE LEGITIMATIE BEWIJS ZIEN???????
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toen naar buiten gelopen en aan een gast gevraagt, die heeft hem voor me gekocht.![]()
Ik zag hem bij de Dixons, FRS, E-plaza, Intertoys en BS dus.
wat een klootzak zeg, die verkoperquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:17 schreef Dynd het volgende:
IK HEB HEM!![]()
Elke winkel afgegaan, gast bij e-plaza vertelde me dat ik never een speciale editie meer zou vinden, dat de exclusieve DLC over een week toch op live zou staan en ik lekker zijn spel moest kopen. Dat afgewezen en bij de bart smit hadden ze hem! Dus ik op de balie leggen, ze scanned hem... MAG IK JE LEGITIMATIE BEWIJS ZIEN???????
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toen naar buiten gelopen en aan een gast gevraagt, die heeft hem voor me gekocht.![]()
Ja, bij de FRS en E-plaza werken meestal wel sympatieke jonge gasten waarmee ik dan nog een praatje maak. Maar bij de Bart Smit werken echt alleen vieze zweterige bitches waarvan het enige plezier in leven is dat van anderen weg te halen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:20 schreef wise het volgende:
[..]
wat een klootzak zeg, die verkoper.
Die zag natuurlijk zo'n hebberig pubertje, en dacht, laat ik em ff naaien![]()
Ze houden zich aan de regels. Ergo doen ze niks fout. Zou jij je baan riskeren dan? Dont think so.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:22 schreef Dynd het volgende:
Het is een fucking advies, alsof iemand van 17 nachtmerries krijgt van dode paarden.
[..]
Ja, bij de FRS en E-plaza werken meestal wel sympatieke jonge gasten waarmee ik dan nog een praatje maak. Maar bij de Bart Smit werken echt alleen vieze zweterige bitches waarvan het enige plezier in leven is dat van anderen weg te halen.
op zulke momenten zegt rageguy meer dan duizend woordenquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:17 schreef Dynd het volgende:
IK HEB HEM!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had je niet beter een 360 kunnen kopen?quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:07 schreef NeonPanda het volgende:
Red Dead Redemption, here I come.
[ afbeelding ]
Tot later jongens.
Het was een compleet lege winkel, dus geen gevaar voor mysteryshoppers. (Alsof die ook echt naar de Bart Smit gaanquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:23 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ze houden zich aan de regels. Ergo doen ze niks fout. Zou jij je baan riskeren dan? Dont think so.
Snap jouw standpunt wel, maar snap dan ook dat zij gewoon hun werk doen.
quote:Geachte klant,
In verband met hele beperkte leveringen vanuit uitgever Rockstar zijn er veel minder exemplaren van de titel Red Dead Redemption uitgeleverd aan alle verkooppunten dan oorspronkelijk de bedoeling was. Klanten die de game als eerste hebben besteld, krijgen deze ook het eerste uitgeleverd. Helaas viel uw bestelling daarbij net buiten de boot. Wij verwachten echter begin volgende week al een tweede levering, zodat wij u de game dan alsnog direct kunnen toesturen.
Sorryquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:31 schreef HennyHuisman het volgende:
-edit- genoeg zo. Je persoonlijke vetes met J.Clarkson vecht je maar ergens anders uit.
Cancel je order en koop em gewoon in de winkel gek, over 2 weken is iedereen die game alweer vergeten, now is the time.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:35 schreef DrDentz het volgende:
Ik krijg 'm pas volgende week. (of over 2 weken of 3 of..)![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:37 schreef Dynd het volgende:
[..]
Cancel je order en koop em gewoon in de winkel gek, over 2 weken is iedereen die game alweer vergeten, now is the time.Maar ik bekijk het positief. Nu heb ik langer de tijd om naar de game toe te leven. Zodat ik er dan nog meer van kan genieten. Het mocht niet zo zijn dat ik hem al bij de release had natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies, en dan koop ik m voor een eurootje of 25 van iemand over.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:37 schreef Dynd het volgende:
over 2 weken is iedereen die game alweer vergeten
heb jij een mailtje van hun gehad, van "we hebben hem verzonden" ?quote:
zelfde gedoe bij bol klanten blijkbaar.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:48 schreef kutkabouter het volgende:
ik snap niet waarom een deel hier z'n FRS versie al binnen heeft maar een ander deel nog niet eens een mailtje heeft gehad, dat ie verzonden is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |