Ik heb geen sms gekregen...quote:
Morgen binnen en direct verzenden, zaterdag binnen...quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:20 schreef HennyHuisman het volgende:
[..]
Je kan hem gewoon retourneren toch? Maaruh, in dat mailtje staat verwachte extra levertijd 2-3 werkdagen. Dus dat is woensdag verzenden en vrijdag binnen lijkt me?!
wtfquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:27 schreef HalloweenJack het volgende:
Whoo mijn bol.com bestelling is verzonden dus morgen heb ik hem sowieso.
Ik kan bijna niet wachten, fffff.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:31 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
wtf
Bij mij staat nog steeds "word verwerkt"..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als-ie hem niet heeft, morgen he. Maar goed, ik heb het in heel 2010 nog maar 1 keer meegemaakt dat de post er al 's ochtend was. Normaal tussen 2 en 4 uur 's middags.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:32 schreef Roces18 het volgende:
Mijn klote postbode komt altijd pas rond 4 a 5 uur s'middags dus als ie hem niet heeft
Oke dan zal Den Haag hem ook wel hebbenquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:32 schreef maxamius het volgende:
net gekocht bij media markt in zoetermeer 55 euro
Zover ik weet was die maar heel beperkt beschikbaar ..en volgens mij alleen te pre-orderen maar dont quote me on that.quote:
Bij sommige winkels ligt er af en toe nog eentje, maar goed: het is dan ook een Limited Edition.quote:
waarom jij wel en ik nietquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
Heb hem binnen! FRS had hem gister al verzonden
Hmm....ik heb blijkbaar nog bijna 20 euro op mn GM pas staan. *Twijfel, twijfel*quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:32 schreef maxamius het volgende:
net gekocht bij media markt in zoetermeer 55 euro
Gastquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:43 schreef DownBusiness het volgende:
Yes!!!
Ik heb hem net gekocht voor de Playstation 3! Die heb ik alleen niet. Ik heb een omgebouwde PS Two. Daar kan die toch ook op afgespeelt worden?
Het spel zit in zo'n wit doorzichtig doosje. Kleiner als normaal DVD doosje.
Maakt toch niks uit?
Zit nog op mijn werk
nee, ik heb nog examens. maar ik wil zo graag dat spel in m'n handen houdenquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:37 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Den bosch toch? ga halen
Ik heb net in Oss gehaald
Obvious troll enzo.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:06 schreef DownBusiness het volgende:
Ik wil het spel ook kopen.
Komt die ook uit voor de Playstation 2?
nee, maar zal wel later worden. Zelfde gebeurde met gta4.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:42 schreef nattermann het volgende:
Komt deze uit voor de PC? Nee hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |