Is dit een garp?quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:06 schreef DownBusiness het volgende:
Ik wil het spel ook kopen.
Komt die ook uit voor de Playstation 2?
Nee, wel dit fail-mailtje vanmiddag gekregen:quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:12 schreef RudyCarell het volgende:
Heeft iemand de preorder van Intertoys toevallig al?
Ik hou de officiele releaseday aanquote:
Intertoys is niet eens in staat om een foutloos mailtje te sturenquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:14 schreef HennyHuisman het volgende:
[..]
Nee, wel dit fail-mailtje vanmiddag gekregen:
Geachte heer/mevrouw,
Onlangs heeft u bij ons een bestelling geplaatst voor de game Read Dead Redemption (566359) op de Playstation 3. Bij deze game was een actie toegevoegd, waarbij u de Limited Edition op de dag van de release zou ontvangen.
Helaas moeten wij u mededelen dat door een vertraging in het productieproces van de leverancier de levering van deze Limited Edition een kleine vertraging heeft opgelopen.
Wat betekend dit voor u:
· Red Dead Redemption zal niet vrijdag 21 mei bij u worden afgeleverd. Onze verwachting is dat de vertraging beperkt blijft tot 2-3 werkdagen.
Onze excuses voor het ongemak.
Mocht u nog vragen hebben kunt u contact opnemen met onze Webshop Service Desk (0180-330770 / webshop@intertoys.nl).
Ik heb twee dagen eerder nog specifiek gevraagd of de leverdatum klopte en of het de LE betrof, beiden bevestigd gekregen van de klantenservice. Nu ineens dit mailtje. Wordt dus een week later, dan mogen ze hem houden van me. Ik bedoel, waarom pre-order je die shit? Niet om een week langer te moeten wachten natuurlijk.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:16 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Intertoys is niet eens in staat om een foutloos mailtje te sturen
Net gebeld. Zaterdag binnen. Dan heb ik er dus 2, boeien!quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:14 schreef HennyHuisman het volgende:
[..]
Nee, wel dit fail-mailtje vanmiddag gekregen:
Geachte heer/mevrouw,
Onlangs heeft u bij ons een bestelling geplaatst voor de game Read Dead Redemption (566359) op de Playstation 3. Bij deze game was een actie toegevoegd, waarbij u de Limited Edition op de dag van de release zou ontvangen.
Helaas moeten wij u mededelen dat door een vertraging in het productieproces van de leverancier de levering van deze Limited Edition een kleine vertraging heeft opgelopen.
Wat betekend dit voor u:
· Red Dead Redemption zal niet vrijdag 21 mei bij u worden afgeleverd. Onze verwachting is dat de vertraging beperkt blijft tot 2-3 werkdagen.
Onze excuses voor het ongemak.
Mocht u nog vragen hebben kunt u contact opnemen met onze Webshop Service Desk (0180-330770 / webshop@intertoys.nl).
Hadden ze daar de Limeted Edition?quote:
gamemaniaquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:11 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Jij komt toch uit Leiden? Waar kan je hem halen dan?
Je kan hem gewoon retourneren toch? Maaruh, in dat mailtje staat verwachte extra levertijd 2-3 werkdagen. Dus dat is woensdag verzenden en vrijdag binnen lijkt me?!quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:18 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Net gebeld. Zaterdag binnen. Dan heb ik er dus 2, boeien!
Ik heb geen ideequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |