quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:43 schreef DownBusiness het volgende:
Yes!!!
Ik heb hem net gekocht voor de Playstation 3! Die heb ik alleen niet. Ik heb een omgebouwde PS Two. Daar kan die toch ook op afgespeelt worden?
Het spel zit in zo'n wit doorzichtig doosje. Kleiner als normaal DVD doosje.
Maakt toch niks uit?
Zit nog op mijn werk
Jij hebt toch betere dingen te doenquote:
installeren?quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:59 schreef HL_Dog43 het volgende:
Net de Limited Edition bij Eplaza Eindhoven gehaald.
Ik was al klaar om te gaan, toen ik gebeld werd dat ie klaar lag.
Nu ff installeren en hopla... gamen noh? Jup.
Ik start hem op, loop ik daar, wil ik een auto stelen...quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:01 schreef Devz het volgende:
Leuk dat iedereen roept of ie 'm wel/niet heeft, maar ik ben veel meer benieuwd naar de eerste ervaringen.
welke idioot gaat er trouwens bij de Intertoys pre-orderen, dan vraag je om problemen
Dat is pas baasquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:07 schreef NeonPanda het volgende:
Red Dead Redemption, here I come.
[ afbeelding ]
Tot later jongens.
kloptquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jij hebt toch betere dingen te doen? En je nickname
owhquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:04 schreef HL_Dog43 het volgende:
Xbox 360? Dan hoef je dat BZZZZZZZZZZZZZZOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM niet te horen.
Intertoys verkoopt hem.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:13 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
weet iemand of hij er in Hengelo al is in de winkels?
quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:17 schreef Dynd het volgende:
IK HEB HEM!![]()
Elke winkel afgegaan, gast bij e-plaza vertelde me dat ik never een speciale editie meer zou vinden, dat de exclusieve DLC over een week toch op live zou staan en ik lekker zijn spel moest kopen. Dat afgewezen en bij de bart smit hadden ze hem! Dus ik op de balie leggen, ze scanned hem... MAG IK JE LEGITIMATIE BEWIJS ZIEN???????
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toen naar buiten gelopen en aan een gast gevraagt, die heeft hem voor me gekocht.![]()
Ik zag hem bij de Dixons, FRS, E-plaza, Intertoys en BS dus.
wat een klootzak zeg, die verkoperquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:17 schreef Dynd het volgende:
IK HEB HEM!![]()
Elke winkel afgegaan, gast bij e-plaza vertelde me dat ik never een speciale editie meer zou vinden, dat de exclusieve DLC over een week toch op live zou staan en ik lekker zijn spel moest kopen. Dat afgewezen en bij de bart smit hadden ze hem! Dus ik op de balie leggen, ze scanned hem... MAG IK JE LEGITIMATIE BEWIJS ZIEN???????
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toen naar buiten gelopen en aan een gast gevraagt, die heeft hem voor me gekocht.![]()
Ik zag hem bij de Dixons, FRS, E-plaza, Intertoys en BS dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |