Omdat meer mensen hem halen is het maar meteenquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:41 schreef Roeni3 het volgende:
Vanmiddag bij de Fame/GameMania A'dam gehaald. En zowel voor áls achter mij in de rij twee anderen die de game ook kwamen halen.
Toen ik er vanmiddag was hadden ze em nog niet... Die aan het einde van de kalverstraat bedoel je?quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:41 schreef Roeni3 het volgende:
Vanmiddag bij de Fame/GameMania A'dam gehaald. En zowel voor áls achter mij in de rij twee anderen die de game ook kwamen halen.
Oh, dat was geen negatieve smiley hoorquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Omdat meer mensen hem halen is het maar meteen
Volgens mij hebben wij pech en is deze extra,s DLC niet op elke PS3 disc , omdat het normaal op de cover moet staan .quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:45 schreef DaFrenk het volgende:
Net een tijdje PS3 versie gespeeld. Ook een beetje de beginmissies gedaan.
Gameplay: tot nu toe top!Voelt allemaal goed en vertrouwd aan.
![]()
Graphics:Veel bugs! Vóór GTA4 had je vaak dat er aan de horizon ineens dingen begonnen de spawnen enzo. Dat is nu weer terug
(al zie je het maar af en toe) Ook weet hij soms niet hoe hij een gebouw moet belichten ofzo. Dan zie je ineens allerlei belichtingen in elkaar overvloeien. Ik hoop dat er snel een patch komt die de graphics van de PS3 versie een beetje op poetst en bugvrij maakt.
M'n Fok nickname is trouwens ook m'n PSN ID![]()
Ik zie trouwens niks van exclusieve PS3 outfits ofzo? Waar moet je die vinden?
Ik ben gewoon naar de Mediamarkt gereden en heb er 44 voor betaald in Amsterdam Noordquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:12 schreef abruzzese het volgende:
Vanmiddag omstreeks 16:00 belde MediaMarkt mij op mijn mobiel op maar ik was aan het hardlopen ( 18 KM heuvelachtig ) , later teruggebeld en ik kon de game afhalen voor een prijs van ¤47,50 .
Ik ben er zeker blij mee en nu maar hopen dat mijn Playstation 3 niet stuk gaat .
3,50 voor de belminuten p.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:20 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik ben gewoon naar de Mediamarkt gereden en heb er 44 voor betaald in Amsterdam Noord
Die extra DLC krijg je toch via 1 of andere code? Kan het mis hebben hoor, code heb ik al in de mail nu nog het spel. Morgen krijg ik hem als het goed is binnen maar kheb zondag pas tijdquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:17 schreef abruzzese het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij pech en is deze extra,s DLC niet op elke PS3 disc , omdat het normaal op de cover moet staan .
Daarom was hij bij de MediaMarkt zo goedkoop ????
Pachter die het fout heeft... Gebeurt niet vaak!quote:Analist Michael Pachter was erg sceptisch over Red Dead Redemption, maar heeft nu toegegeven dat hij helemaal fout zat.
Fout
Tegenover Computer and Video Games liet Pachter weten dat hij het bij het verkeerde eind had met zijn mening over de western game, Red Dead Redemption. De analist vond namelijk dat de keuze van RockStar om wederom een western game te maken geen goed idee:
"I suppose we should call them visionaries. I have been sceptical [for] a long time, but they always believed that a Western, if done well, would sell well. It looks like they were right all along. Nobody can doubt that they made a great game."
Red Dead Redemption
Net als bij GTA4 schijnt de PlayStation 3 versie van Red Dead Redemption op een lagere resolutie te draaien dan de Xbox 360 versie. De PS3 versie draait waarschijnlijk op 640p en de Xbox 360 versie gewoon op 720p.
Tja, ik neem aan dat de MM dezelfde versie krijgt die andere winkels in NL ook krijgen? Volgens mij waren die foto's met die sticker ook niet van Nederlandse releases?quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:17 schreef abruzzese het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij pech en is deze extra,s DLC niet op elke PS3 disc , omdat het normaal op de cover moet staan .
Daarom was hij bij de MediaMarkt zo goedkoop ????
Ik wacht denk ik tot morgenavond met die Social Club registratie ingame, geen idee of ze dat pas de 21e toegankelijk maken voor Europa?quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:30 schreef Dynd het volgende:
Iedereen is aan het spelen.![]()
Ik heb al honderden dollars met poker gewonnen, echt een handige inkomstenbron als je een beetje kan pokeren. Maar kan iemand zijn Rockstar social club account al linken met PSN/Gamertag? Ik krijg steeds de error Platform ID must be specified op de site.En account in-game aanmaken werkt ook niet, kan hij niet verbinden met servers ofzo.
De graphics zijn inderdaad wat slechter i.v.m. de Xbox 360 maar ze zijn heus niet zo slecht hoor. Is ook wel te merken, aangezien genoeg mensen hier nu al de PS3 versie hebben terwijl ze afweten van het verschil. De framerate is juist beter op de PS3 heb ik gehoord van verschillende mensen. Maar goed. Ik heb morgen het spel en dan zal ik nog wel eens m'n mening geven, tenzij je dan al hebt besloten natuurlijkquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:21 schreef De_Nylon_Badmuts het volgende:
is het wat voor de ps3 ?? ik twijfel namelijk of ik hem wel moet halen voor de ps3 na al die negatieve verhalen over de graphics en framerate...
Ik was er al lid van. En me xbox live-id is al gekoppeld. Denk dat je eerst een keer online moet spelen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:33 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Tja, ik neem aan dat de MM dezelfde versie krijgt die andere winkels in NL ook krijgen? Volgens mij waren die foto's met die sticker ook niet van Nederlandse releases?
[..]
Ik wacht denk ik tot morgenavond met die Social Club registratie ingame, geen idee of ze dat pas de 21e toegankelijk maken voor Europa?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |