Mooi om te horen. Ben benieuwd morgen. En tja, het begin: ik denk dat je er toch eerst even in moet komen. Het gebeurt niet elke maand dat er een game uitkomt die zich in het Wilde Westen afspeelt.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:45 schreef Jmsls het volgende:
In het begin dacht ik; is dit het ?? toen ik de random event tegenkwam van een man die achterna gerent werd door een groep coyotes had ik the hunting spirit, ik hunt nu allen maar zowat. Maar daarna weer wat missies gedaan en het word steeds leuker. Het begon mocht wel iets spectaculairder.
Ik ben trouwens wel zeer evil, ik heb gewoon de neiging bijna iedereen neer te knallen![]()
![]()
Serieus?quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:47 schreef Tauchmeister het volgende:
Rijd je met je paard tussen de cactussen en de herten, kom je plotseling een andere ruiter tegen die van zijn paard afstapt en tegen een rots begint te pissen
Same here, beetje jammer.quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:52 schreef Rossdale het volgende:
Hmm ik kan niet connecten met random multiplayer, connection could not be made. Dat is zuur
Private match kan wel, maar public wil niet...
Ok, ik zal rechterstick eens proberen indrukken. Ik heb al 2 slangen afgeknald die me hadden gebeten, Opeens werd me screen rood en ik kijken zit er zo'n ratelslang. Ik ga morgen even wat bait kopen en dan hunten. Heb denk ik al 12 verschillende beesten. Maar als een wolf je aanvalt zit je al van WTF ga weg!!. Dus laat staan een grizzly beer die mij makkelijk opeet.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:46 schreef Dynd het volgende:
Deadeye doe je door de rechterstick in te drukken, op de 360 dan.
En vooral slangen en rendieren leveren redelijk veel geld op rond Armadillo.
Als je onder de 10 dollar bet, heb je x - 0 - x - 0 - x - 0 - xquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:58 schreef Dynd het volgende:
@Roces18
Haha ja dat met Bonny gebeurde bij mij precies hetzelfde, 2x zelfs. En toch nog de race gewonnen. Maar hoe werkt dat finger filet? Want ik druk het zo snel mogelijk in (Niet onjuist) maar toch blijf ik in mijn vingers prikken.
Volgensmij moet je drukken voordat hij op de helft is van de een naar de andere.. maar ik druk zelf altijd zo snel mogenlijk.. werkt hier iig perfect..quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:58 schreef Dynd het volgende:
@Roces18
Haha ja dat met Bonny gebeurde bij mij precies hetzelfde, 2x zelfs. En toch nog de race gewonnen. Maar hoe werkt dat finger filet? Want ik druk het zo snel mogelijk in (Niet onjuist) maar toch blijf ik in mijn vingers prikken.
Zolang de verhaallijn maar niet wordt verraden vind ik het best. Dat met die vingers, of bijvoorbeeld dat iemand plots tegen een rots aan gaat pissen is toch niet zo erg om te lezen?quote:
ik heb het niet gelezen maar ik zag lappen tekst dus ik nam aan dat een hoop gameplay daarin stondquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:11 schreef WSquater het volgende:
[..]
Zolang de verhaallijn maar niet wordt verraden vind ik het best. Dat met die vingers, of bijvoorbeeld dat iemand plots tegen een rots aan gaat pissen is toch niet zo erg om te lezen?
Om half 10 's avonds nog?!quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:30 schreef Tobi-wan het volgende:
heb hem net binne, leipe shit ouwe!!!!!
Nope geen mailtje gehad.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:44 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
heb jij een mailtje van hun gehad, van "we hebben hem verzonden" ?
Gaat niet meer lukken aangezien iedereen aan het spelen is.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:28 schreef WSquater het volgende:
Kom op, we moeten nog wel #16 halen binnen 2,5 uur.
En leuke site.
Niet zo negatief. :pquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:41 schreef Dynd het volgende:
[..]
Gaat niet meer lukken aangezien iedereen aan het spelen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |