Stekende pijn in je zij of ribben wordt meestal veroorzaakt door te diep inademen (volgens een boek over hardlopen dat ik heb). Gaat vanzelf over zodra je conditie weer beter wordt en ademen door je mond verlicht het ook vaak. Ik had er zelf rond les 10-15 wel eens last van, de laatste tijd totaal niet meer (en ik ga over een uurtje les 24 ofzo lopen). In het boek staat overigens ook "aan steken in de zij is nog nooit iemand dood gegaan, het is hoogstens oncomfortabel".quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:36 schreef Dwab het volgende:
Ging lekker, al had ik aan het einde last van mijn rechter ribben. Soort stekende pijn. Denk dat het komt omdat ik een kwartier daarvoor nog gegeten had, maar het kon niet anders. Druk dagje vandaag...
Ah ok, goed om te weten. Het is zéker wel oncomfortabel ja, deed behoorlijk pijn, kreeg het ook aardig benauwd, maarja, die laatste 5 minuten wilde ik me niet laten kennen. De volgende keer toch proberen rustiger te lopen, en een uur van tevoren etenquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:29 schreef Vido het volgende:
[..]
Stekende pijn in je zij of ribben wordt meestal veroorzaakt door te diep inademen (volgens een boek over hardlopen dat ik heb). Gaat vanzelf over zodra je conditie weer beter wordt en ademen door je mond verlicht het ook vaak. Ik had er zelf rond les 10-15 wel eens last van, de laatste tijd totaal niet meer (en ik ga over een uurtje les 24 ofzo lopen). In het boek staat overigens ook "aan steken in de zij is nog nooit iemand dood gegaan, het is hoogstens oncomfortabel".
Weer wat geleerd. Ik dacht altijd dat het de milt was, maar lees net ook dit op wiki:quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:29 schreef Vido het volgende:
[..]
Stekende pijn in je zij of ribben wordt meestal veroorzaakt door te diep inademen (volgens een boek over hardlopen dat ik heb). Gaat vanzelf over zodra je conditie weer beter wordt en ademen door je mond verlicht het ook vaak. Ik had er zelf rond les 10-15 wel eens last van, de laatste tijd totaal niet meer (en ik ga over een uurtje les 24 ofzo lopen). In het boek staat overigens ook "aan steken in de zij is nog nooit iemand dood gegaan, het is hoogstens oncomfortabel".
Lijkt me een goede beslissing.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:22 schreef DeLuna het volgende:
Pfffff, ik blijf vanavond maar thuis. Het ligt dit keer niet aan de motivatie, maar de zwemtraining net was wel heel zwaar. Denk dat het beter is als ik morgenochtend ga. Ik ben nu toch alleen maar moe.
Dat bijhouden is het enige leuke aan hardlopenquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:12 schreef Bosbeetle het volgende:
al die mensen die precies bijhouden hoe hard en hoe lang ze lopen dat maakt lopen nog irritanter. Ik hou alleen mijn hartslag een beetje in de gaten, maar dat is vooral zodat ik niet te hard loop. Het blijft de saaiste sport die er bestaatvooral om te doen.
Ja of achteruitgang als je de dag ervoor flink gezopen hebt.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:15 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dat bijhouden is het enige leuke aan hardlopendat en je vooruitgang zien dan
Ik loop ook bepaald rondje en daar doe ik een half uur over, als ik het sneller doe maak ik het rondje groter. Maar zoals ik al zei leuker wordt het er niet op.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:33 schreef CaLeX het volgende:
Zolang ik loop met een doel (bepaald rondje / bepaalde tijd) en een lekker muziekje, hou ik het goed vol.
Maar willekeurig straatjes inschieten vind ik ook saai.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |