Etc gaat dus in een bootje naar de Eskimo'squote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:29 schreef Cobra4 het volgende:
Een pingo (Inuktitut voor kleine heuvel) is een bolvormige heuvel die ontstaat in een gebied met permafrost waar de hydrostatische druk van bevriezend grondwater zorgt voor het opheffen van een laag bevroren grond.
quote:Haarlemse Nancy Lynn heeft de mooiste studentenbillen
HAARLEM - Studente Toegepaste Psychologie Nancy Lynn de Ronde uit Haarlem heeft de mooiste studentenbillen van Nederland. Dat werd donderdagavond bekend gemaakt tijdens het finalefeest van de StudentenAwards van Studenten.net in Amsterdam. Dit jaar werd voor het eerst een extra award toegevoegd aan de reeds bestaande titels ‘Student of the Year’ en ‘Studentenhuis van het Jaar’.
Zowel mannen als vrouwen, en als uitzondering ook ‘mbo-billen’, konden zich inschrijven voor de titel ‘mooiste studentenbillen’. Omdat er onder mannen veel minder animo was voor de titel, is uiteindelijk besloten deze uit te sluiten voor de titel en bleven tien studentes over in de finale. Negen daarvan showden tijdens het finalefeest in Sloggi hun billen voor publiek en jury.
De tweede prijs ging naar webmaster in opleiding Cynthia Cremer uit Alkmaar. Derde werd studente Spaanse Taal en Cultuur Merel Koene uit Utrecht.
Prijzen
De eigenaresse van de mooiste studentenbillen van Nederland wordt beloond met een fotosessie, een jaar gratis Sloggi en een gratis jaarabonnement Fitness First, om de billen mooi in shape te houden.
Haar Facebook is hier te vinden. Dit is haar eigen website. En ook heeft ze een eigen Twitter-account.
Dan kan ik een nieuwe ondertitel gaan nemenquote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dan kan ik een nieuwe ondertitel gaan nemenRaadsel opgelost
My thoughts exactlyquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:05 schreef TradeMarkie het volgende:
Die winnares moet het ook niet van haar hoofd hebben
Dr Martens?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:40 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemiddag![]()
Pfff hele morgen bespreking gehad in Zwolle... en nu weer in Almelo en geen zin meer om nog te werken. En ik heb kapotte blaren op mn hakken van de nieuwe schoenenOp station van Deventer mn schoenen uit gedaan en verder op blote voeten. Nu gaasjes op mn hakken.
Ja, AKQ SC #859 - met het huisje van TM en nesteldrang!quote:heb ik nog iets gemist?
Zoiets had ik ook, dus ik ben nu net thuis, ga nog ff een paar uur proberen te slapenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:44 schreef iamredleader het volgende:
Moet nog tot 5 uur, maar geen zin meer
Yeps, maar die moeten eerst ingelopen worden MET sokjes aan en niet hele stoer zonder sokjes...quote:
Ja, ik hoorde het vanmiddag al in de trein. Wij verbaasden ons ook over het lage bedrag, maar we hebben begrepen dat er wel rekening is gehouden met zijn (hoge) inkomen. Normaal zou zo'n boete rond de paar honderd euro liggen. Er is niet bewezen dat het auto ongeluk door het alcoholgebruik komt en maar wel dat er gebreken waren aan de auto waardoor het ongeluk kon plaatsvinden.quote:
Zonder die kleine sub had ik niet geweten wat het isquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:59 schreef Etcetera het volgende:
DamnTripje Dreamhack voor 99 euro. Da's niet duur
Dreamhack is slechts de grootste LAN ter wereld met zo'n 10.000-11.000 deelnemers
Ik gok vrijwel niemand, ik in ieder geval ook nietquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:04 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zonder die kleine sub had ik niet geweten wat het is
Etcetera + een evenement met als naam 'Dreamhack' = per definitie 'LAN'...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:04 schreef iamredleader het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:04 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik het erbij heb gezetquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ik gok vrijwel niemand, ik in ieder geval ook niet
Ergens wel logisch hequote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Etcetera + een evenement met als naam 'Dreamhack' = per definitie 'LAN'...
ik moet weer TON stemmen volgens kieswijzer.nl ook alquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:35 schreef Etcetera het volgende:
Volgens mijn portemonnee zou ik SP moeten stemmen
Oei, ik duim alvast met je meequote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:40 schreef Diaan73 het volgende:
Is Soempie hier vandaag al geweest? Ben benieuwd hoe het gegaan is bij de bank... en of het koophuis door kan gaan.
Peace heeft over 20 minuten een bijeenkomst op zn werk, de directeur heeft een mededeling. Hopelijk behoudt hij zn werk, hij werkt bij een bouwbedrijf.. een tijdje geleden ging het even wat minder goed...
hmmm, spannend.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:40 schreef Diaan73 het volgende:
Is Soempie hier vandaag al geweest? Ben benieuwd hoe het gegaan is bij de bank... en of het koophuis door kan gaan.
Peace heeft over 20 minuten een bijeenkomst op zn werk, de directeur heeft een mededeling. Hopelijk behoudt hij zn werk, hij werkt bij een bouwbedrijf.. een tijdje geleden ging het even wat minder goed...
Het ging mij ook helemaal niet om mijn bank, maar als "insider" op dit vakgebied help ik mijn collega AKQ(SC)'ers graagquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:04 schreef Diaan73 het volgende:
Ow Red, we hoeven geen gebruik te maken van jouw bank... de ING heeft ons netjes geantwoord en uitleg gegeven. Het is helemaal duidelijk nu en op te lossen.
Snap ikquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:08 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Het ging mij ook helemaal niet om mijn bank, maar als "insider" op dit vakgebied help ik mijn collega AKQ(SC)'ers graag
prettig nieuws Diaanquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:51 schreef Diaan73 het volgende:
Nou het was eigenlijk goed nieuws van de directeur. Het bedrijf heeft 2 andere bedrijven in het Westen van het land overgenomen een timmerbedrijf en een steigerbouwer om zo wat meer mensen daar ook te hebben. Er komen dus 55 mensen bijipv dat het er minder worden.
Precies... en een tijdje geleden heeft Peace een brief gehad waarin stond dat het allemaal wat minder goed ging... nou ja, gelukkig gaat het dus weer beter.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
prettig nieuw Diaan![]()
Ik heb ook wat familieleden in de bouw werken en de meeste verhalen die je hoort zijn nou niet om heel vrolijk van te worden
Lijst 17, bestaat die partij nog?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:52 schreef Cobra4 het volgende:
VVD voor mij volgens 3FM.
Lijst 17 en CDA als 2de.![]()
die is inderdaad erg leuk!! Zelfs het geluidje erbij.quote:
I KNOOOOWWWquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:26 schreef Etcetera het volgende:
Grey's Anatomy seizoen 6 finale is
En niet een beetjemaar heul erg onwijs waanzinnig
* Ofyles2 kan dan nergens meer boodschappen doen..quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:10 schreef iamredleader het volgende:
Straks heeft de Aldi een stemwijzer, als het zo doorgaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |