Bleef de chauffeur stil of ging hij ook schelden.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:49 schreef Etcetera het volgende:
Ook mijn eerste (ja echt!) vorm van OV-agressie meegemaaktDe stadsbuschauffeur sneed blijkbaar een fietser af, en die gast gaat links om de bus heen om hem er op aan te spreken
Buschauffeur gelooft het wel, rijdt verder, fietst die vent mee
En schelden tegen de chauffeur (dat hij hem wel op zou zoeken enzo
), ramt een keer met vlakke hand tegen de bus aan
RIP Driekquote:Oh en Driek van Wissen is overleden.
Ik verstond niet alles, maar die riep volgens mij vooral iets terug dattie niet zo stom moest doen en dat hij 'm dan wel zag verschijnenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bleef de chauffeur stil of ging hij ook schelden.![]()
Jaquote:RIP Driek
Ik lees net dat het op het vliegveld was.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:55 schreef Etcetera het volgende:
JaVind het vrij onverwachts ook, schijnt een hersenbloeding te hebben gehad in Istanboel ofzo.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:36 schreef MadMaster het volgende:Autoradio is vervangen en we hebben dus weer muziek e.d. in de auto...
![]()
De afgelopen week voelde het daardoor alsof een been geamputeerd was, kan niet tegen stilte...
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 06:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Doe nou rustig Cobra,
Ze komt uit Amsterdam en daar heeft de PvdA de afgelopen 200 jaar geheerst en op die manier iedereen gebrainwasht die er woont. Dus stem je pvdA
Goedemorgen
Zoiets eens gehad met de auto van mijn opa en oma. We zouden met de familie naar Zeeland en omdat ze toen al niet zoveel meer reden zouden ze met mijn ouders meerijden en m'n broertje en ik met de auto van opa en oma. Prima oplossing zeg maa. We stappen in, en willen wegrijden en komen op dat moment tot de ontdekking dat de auto gewoon geen radio heeftquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:36 schreef MadMaster het volgende:Autoradio is vervangen en we hebben dus weer muziek e.d. in de auto...
![]()
De afgelopen week voelde het daardoor alsof een been geamputeerd was, kan niet tegen stilte...
zie je wel, de indoctrinatie heeft gewerkt maar inzicht komt met de jarenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:38 schreef MadMaster het volgende:
[..], nietes.
Heb in den beginne wel PVDA gestemd, maar dat doe ik al jaren niet meer...
Wat een non-onderzoek weerquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:55 schreef iamredleader het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_moet_anders___.html
of
of
ook goed?
Ik geloof dat mijn ouders wel PVDA stemde.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zie je wel, de indoctrinatie heeft gewerkt maar inzicht komt met de jaren
5000 Euro is een schijntje voor dit soort gasten, klasse justitie weer...quote:vr 21 mei 2010, 10:09
5000 euro boete voor Theo Janssen
ALMELO - Theo Janssen van landskampioen FC Twente moet 5000 euro boete betalen wegens rijden onder invloed. Dat heeft de rechtbank in Almelo vrijdag bepaald. Van het veroorzaken van een ernstig verkeersongeluk is hij vrijgesproken.
Janssen schoot in de nacht van zaterdag 21 op zondag 22 november vorig jaar, na de wedstrijd van FC Twente tegen Vitesse, met zijn auto van de weg. De wagen raakte een boom en sloeg over de kop. Janssen en drie andere inzittenden raakten gewond. Een van hen, keeper Kevin Moeliker van FC Lienden, lag enkele dagen in coma en is na maandenlange revalidatie nog altijd niet volledig hersteld.
quote:De naam Finland heeft de betekenis van veenland, en is zo genoemd vanwege de talrijke hoogvenen. Ook de Finse benaming voor hun land, Suomi, heeft deze betekenis.
Etcie heeft sjans!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:53 schreef Etcetera het volgende:
Kwam er net achter dat een collega bi is. Verrassend, maar achteraf gezien: I could have known
Etc gaat dus in een bootje naar de Eskimo'squote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:29 schreef Cobra4 het volgende:
Een pingo (Inuktitut voor kleine heuvel) is een bolvormige heuvel die ontstaat in een gebied met permafrost waar de hydrostatische druk van bevriezend grondwater zorgt voor het opheffen van een laag bevroren grond.
quote:Haarlemse Nancy Lynn heeft de mooiste studentenbillen
HAARLEM - Studente Toegepaste Psychologie Nancy Lynn de Ronde uit Haarlem heeft de mooiste studentenbillen van Nederland. Dat werd donderdagavond bekend gemaakt tijdens het finalefeest van de StudentenAwards van Studenten.net in Amsterdam. Dit jaar werd voor het eerst een extra award toegevoegd aan de reeds bestaande titels ‘Student of the Year’ en ‘Studentenhuis van het Jaar’.
Zowel mannen als vrouwen, en als uitzondering ook ‘mbo-billen’, konden zich inschrijven voor de titel ‘mooiste studentenbillen’. Omdat er onder mannen veel minder animo was voor de titel, is uiteindelijk besloten deze uit te sluiten voor de titel en bleven tien studentes over in de finale. Negen daarvan showden tijdens het finalefeest in Sloggi hun billen voor publiek en jury.
De tweede prijs ging naar webmaster in opleiding Cynthia Cremer uit Alkmaar. Derde werd studente Spaanse Taal en Cultuur Merel Koene uit Utrecht.
Prijzen
De eigenaresse van de mooiste studentenbillen van Nederland wordt beloond met een fotosessie, een jaar gratis Sloggi en een gratis jaarabonnement Fitness First, om de billen mooi in shape te houden.
Haar Facebook is hier te vinden. Dit is haar eigen website. En ook heeft ze een eigen Twitter-account.
Dan kan ik een nieuwe ondertitel gaan nemenquote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dan kan ik een nieuwe ondertitel gaan nemenRaadsel opgelost
My thoughts exactlyquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:05 schreef TradeMarkie het volgende:
Die winnares moet het ook niet van haar hoofd hebben
Dr Martens?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:40 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemiddag![]()
Pfff hele morgen bespreking gehad in Zwolle... en nu weer in Almelo en geen zin meer om nog te werken. En ik heb kapotte blaren op mn hakken van de nieuwe schoenenOp station van Deventer mn schoenen uit gedaan en verder op blote voeten. Nu gaasjes op mn hakken.
Ja, AKQ SC #859 - met het huisje van TM en nesteldrang!quote:heb ik nog iets gemist?
Zoiets had ik ook, dus ik ben nu net thuis, ga nog ff een paar uur proberen te slapenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:44 schreef iamredleader het volgende:
Moet nog tot 5 uur, maar geen zin meer
Yeps, maar die moeten eerst ingelopen worden MET sokjes aan en niet hele stoer zonder sokjes...quote:
Ja, ik hoorde het vanmiddag al in de trein. Wij verbaasden ons ook over het lage bedrag, maar we hebben begrepen dat er wel rekening is gehouden met zijn (hoge) inkomen. Normaal zou zo'n boete rond de paar honderd euro liggen. Er is niet bewezen dat het auto ongeluk door het alcoholgebruik komt en maar wel dat er gebreken waren aan de auto waardoor het ongeluk kon plaatsvinden.quote:
Zonder die kleine sub had ik niet geweten wat het isquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:59 schreef Etcetera het volgende:
DamnTripje Dreamhack voor 99 euro. Da's niet duur
Dreamhack is slechts de grootste LAN ter wereld met zo'n 10.000-11.000 deelnemers
Ik gok vrijwel niemand, ik in ieder geval ook nietquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:04 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zonder die kleine sub had ik niet geweten wat het is
Etcetera + een evenement met als naam 'Dreamhack' = per definitie 'LAN'...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:04 schreef iamredleader het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:04 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik het erbij heb gezetquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ik gok vrijwel niemand, ik in ieder geval ook niet
Ergens wel logisch hequote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Etcetera + een evenement met als naam 'Dreamhack' = per definitie 'LAN'...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |