ik moet weer TON stemmen volgens kieswijzer.nl ook alquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:35 schreef Etcetera het volgende:
Volgens mijn portemonnee zou ik SP moeten stemmen
Oei, ik duim alvast met je meequote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:40 schreef Diaan73 het volgende:
Is Soempie hier vandaag al geweest? Ben benieuwd hoe het gegaan is bij de bank... en of het koophuis door kan gaan.
Peace heeft over 20 minuten een bijeenkomst op zn werk, de directeur heeft een mededeling. Hopelijk behoudt hij zn werk, hij werkt bij een bouwbedrijf.. een tijdje geleden ging het even wat minder goed...
hmmm, spannend.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:40 schreef Diaan73 het volgende:
Is Soempie hier vandaag al geweest? Ben benieuwd hoe het gegaan is bij de bank... en of het koophuis door kan gaan.
Peace heeft over 20 minuten een bijeenkomst op zn werk, de directeur heeft een mededeling. Hopelijk behoudt hij zn werk, hij werkt bij een bouwbedrijf.. een tijdje geleden ging het even wat minder goed...
Het ging mij ook helemaal niet om mijn bank, maar als "insider" op dit vakgebied help ik mijn collega AKQ(SC)'ers graagquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:04 schreef Diaan73 het volgende:
Ow Red, we hoeven geen gebruik te maken van jouw bank... de ING heeft ons netjes geantwoord en uitleg gegeven. Het is helemaal duidelijk nu en op te lossen.
Snap ikquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:08 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Het ging mij ook helemaal niet om mijn bank, maar als "insider" op dit vakgebied help ik mijn collega AKQ(SC)'ers graag
prettig nieuws Diaanquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:51 schreef Diaan73 het volgende:
Nou het was eigenlijk goed nieuws van de directeur. Het bedrijf heeft 2 andere bedrijven in het Westen van het land overgenomen een timmerbedrijf en een steigerbouwer om zo wat meer mensen daar ook te hebben. Er komen dus 55 mensen bijipv dat het er minder worden.
Precies... en een tijdje geleden heeft Peace een brief gehad waarin stond dat het allemaal wat minder goed ging... nou ja, gelukkig gaat het dus weer beter.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
prettig nieuw Diaan![]()
Ik heb ook wat familieleden in de bouw werken en de meeste verhalen die je hoort zijn nou niet om heel vrolijk van te worden
Lijst 17, bestaat die partij nog?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:52 schreef Cobra4 het volgende:
VVD voor mij volgens 3FM.
Lijst 17 en CDA als 2de.![]()
die is inderdaad erg leuk!! Zelfs het geluidje erbij.quote:
I KNOOOOWWWquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:26 schreef Etcetera het volgende:
Grey's Anatomy seizoen 6 finale is
En niet een beetjemaar heul erg onwijs waanzinnig
* Ofyles2 kan dan nergens meer boodschappen doen..quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:10 schreef iamredleader het volgende:
Straks heeft de Aldi een stemwijzer, als het zo doorgaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |