Je had misschien toch gisteravond nog kunnen kijken?quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja, ik dacht vannacht toen ik lag te slapen laat ik die film nu eens zien, wanneer ik er helemaal niks van meekrijg, verrekte handig jeweettog
Toen was ze begonnen met The Big Lebowski en dat is, zonder dat ik die andere film ken, zeker een toffere filmquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je had misschien toch gisteravond nog kunnen kijken?
Toen zat ik over vergoedingen te vergaderen dus dat heb ik niet meegekregen. TBL en Leon zijn beide geweldige films. Totaal niet met elkaar te vergelijken dus onmogelijk om te zeggen welke toffer is.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Toen was ze begonnen met The Big Lebowski en dat is, zonder dat ik die andere film ken, zeker een toffere film
Oh dan heb je gemist dat ik NCIS en NCIS LA heb gekeken en met The Big Lebowski ben begonnenquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je had misschien toch gisteravond nog kunnen kijken?
quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:02 schreef De_Hertog het volgende:
De directeur van de ANWB heeft gezegd dat hij liever niet heeft dat z'n vrouw met de taxi gaat, 'omdat er wel eens een marokkaan achter het stuur kan zitten.' Inmiddels heeft hij z'n excuses aangeboden en gezegd dat hij 'niemand wilde beledigen'. Vraag me toch af hoe hij die opmerking dan bedoelde
Vergaderen....quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh dan heb je gemist dat ik NCIS en NCIS LA heb gekeken en met The Big Lebowski ben begonnen
quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Echt waar: WHAT THE FUCK? Ze is zich rotgeschrokken. Gaat een wildvreemde creep opeens claimen dat ie HET rustig aan wil doen. Wat???
LAAT HAAR MET RUST!!!!
Ochgossiequote:
De partij wordt ook tot de PVDU omgedoopt.....quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:07 schreef Cobra4 het volgende:
Hoor Ik Cohen nou echt, in het NOS Journaal, zeggen dat het niet de bedoeling is om ontvangers van een uitkering te dwingen weer deel uit te maken van het arbeidsproces!?
Dei heb ik wel gelezenquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat wij het over het zelfde boek hebben. Ik dacht aan het boek Exodus van Leon Uris.
Ook niet jouw favoriete bezigheid?quote:
Was al niet van plan PvdA te stemmen maar dit soort uitspraken maakt het alleen maar makkelijkerquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:07 schreef Cobra4 het volgende:
Hoor Ik Cohen nou echt, in het NOS Journaal, zeggen dat het niet de bedoeling is om ontvangers van een uitkering te dwingen weer deel uit te maken van het arbeidsproces!?
Ik heb ze zelden, maar je keek er zo treurig bijquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ook niet jouw favoriete bezigheid?
Das lief van je!quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb ze zelden, maar je keek er zo treurig bij
Dat zal inderdaad wel overeen komen met zijn visiequote:Op donderdag 20 mei 2010 13:07 schreef Cobra4 het volgende:
Volgens de stemwijzer zou ik CU moeten gaan stemmen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:35 schreef Whiteguy het volgende:
Net even die stemwijzer gedaan. Tering wat is die slecht zeg![]()
En dan te bedenken dat ENORM veel mensen hun keuze daarop baseren.
Het was blijkbaar verdiend, want eerst was je 89 maar die was dubbel, dus ben je 98 gewordenquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:16 schreef LadyBlack het volgende:
Trademarkie gefeliciteerd!
[..]YAYYY
Willen jullie wel geloven dat dit de eerste keer is dat ik iets win
Wat op zijn beurt zeker weer slecht is voor de levensduur van de bank, de keukentafel, het aanrecht enzovoortsquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:44 schreef B.ertha het volgende:
...dat we een veel beter matras krijgenIk hoor ieder veertje kraken en voel iedere beweging
quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:44 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Wat op zijn beurt zeker weer slecht is voor de levensduur van de bank, de keukentafel, het aanrecht enzovoorts
quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:06 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik wist niet dat de stemwijzer hier zo'n impact zou maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |