Je had misschien toch gisteravond nog kunnen kijken?quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja, ik dacht vannacht toen ik lag te slapen laat ik die film nu eens zien, wanneer ik er helemaal niks van meekrijg, verrekte handig jeweettog
Toen was ze begonnen met The Big Lebowski en dat is, zonder dat ik die andere film ken, zeker een toffere filmquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je had misschien toch gisteravond nog kunnen kijken?
Toen zat ik over vergoedingen te vergaderen dus dat heb ik niet meegekregen. TBL en Leon zijn beide geweldige films. Totaal niet met elkaar te vergelijken dus onmogelijk om te zeggen welke toffer is.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Toen was ze begonnen met The Big Lebowski en dat is, zonder dat ik die andere film ken, zeker een toffere film
Oh dan heb je gemist dat ik NCIS en NCIS LA heb gekeken en met The Big Lebowski ben begonnenquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je had misschien toch gisteravond nog kunnen kijken?
quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:02 schreef De_Hertog het volgende:
De directeur van de ANWB heeft gezegd dat hij liever niet heeft dat z'n vrouw met de taxi gaat, 'omdat er wel eens een marokkaan achter het stuur kan zitten.' Inmiddels heeft hij z'n excuses aangeboden en gezegd dat hij 'niemand wilde beledigen'. Vraag me toch af hoe hij die opmerking dan bedoelde
Vergaderen....quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh dan heb je gemist dat ik NCIS en NCIS LA heb gekeken en met The Big Lebowski ben begonnen
quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Echt waar: WHAT THE FUCK? Ze is zich rotgeschrokken. Gaat een wildvreemde creep opeens claimen dat ie HET rustig aan wil doen. Wat???
LAAT HAAR MET RUST!!!!
Ochgossiequote:
De partij wordt ook tot de PVDU omgedoopt.....quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:07 schreef Cobra4 het volgende:
Hoor Ik Cohen nou echt, in het NOS Journaal, zeggen dat het niet de bedoeling is om ontvangers van een uitkering te dwingen weer deel uit te maken van het arbeidsproces!?
Dei heb ik wel gelezenquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat wij het over het zelfde boek hebben. Ik dacht aan het boek Exodus van Leon Uris.
Ook niet jouw favoriete bezigheid?quote:
Was al niet van plan PvdA te stemmen maar dit soort uitspraken maakt het alleen maar makkelijkerquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:07 schreef Cobra4 het volgende:
Hoor Ik Cohen nou echt, in het NOS Journaal, zeggen dat het niet de bedoeling is om ontvangers van een uitkering te dwingen weer deel uit te maken van het arbeidsproces!?
Ik heb ze zelden, maar je keek er zo treurig bijquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ook niet jouw favoriete bezigheid?
Das lief van je!quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb ze zelden, maar je keek er zo treurig bij
Dat zal inderdaad wel overeen komen met zijn visiequote:Op donderdag 20 mei 2010 13:07 schreef Cobra4 het volgende:
Volgens de stemwijzer zou ik CU moeten gaan stemmen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:35 schreef Whiteguy het volgende:
Net even die stemwijzer gedaan. Tering wat is die slecht zeg![]()
En dan te bedenken dat ENORM veel mensen hun keuze daarop baseren.
Het was blijkbaar verdiend, want eerst was je 89 maar die was dubbel, dus ben je 98 gewordenquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:16 schreef LadyBlack het volgende:
Trademarkie gefeliciteerd!
[..]YAYYY
Willen jullie wel geloven dat dit de eerste keer is dat ik iets win
Wat op zijn beurt zeker weer slecht is voor de levensduur van de bank, de keukentafel, het aanrecht enzovoortsquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:44 schreef B.ertha het volgende:
...dat we een veel beter matras krijgenIk hoor ieder veertje kraken en voel iedere beweging
quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:44 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Wat op zijn beurt zeker weer slecht is voor de levensduur van de bank, de keukentafel, het aanrecht enzovoorts
quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:06 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik wist niet dat de stemwijzer hier zo'n impact zou maken
De bank is ook net nieuw en de rest heb ik niet zoveel over te zeggenquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:44 schreef Whiteguy het volgende:
Maar komop zeg.. 30 vragen. Maak dan op zn minst ook een 'extended stemwijzer' ofzo, voor mensen die iets langer dan 30 vragen hun aandacht er bij kunnen houden.
Ik moet maar eens mijn eigen partij starten denk ik, want bijna alle partijen scoren laag
[..]
Wat op zijn beurt zeker weer slecht is voor de levensduur van de bank, de keukentafel, het aanrecht enzovoorts
Dat is te algemeen, daarmee kun je alle banken bedoelenquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:28 schreef Whiteguy het volgende:
Jup, in de context van piepen, kraken, en twijfelachtige betrouwbaarheid
Falersquote:De PvdA stuurt er op aan dat het kabinet alsnog stopt met de testfase van de JSF. PvdA-Kamerlid Eijsink wees in een debat op de grote vertragingen en financiële overschrijdingen bij de ontwikkeling van het vliegtuig, dat de F16 moet vervangen.
De PvdA wil dat de aanschaf van het eerste testtoestel wordt teruggedraaid en dat het tweede helemaal niet wordt gekocht.
Sleutelrol
De PvdA speelt een sleutelrol in het debat, want als de partij zich uit het project terugtrekt, is er geen meerderheid voor in de Kamer.
De discussie over de JSF leidde vorig jaar bijna tot een crisis, maar die werd op het laatste moment voorkomen.
Als ik plaats wat ik denk krijg ik een ban. Dus ik hou het netjes. De partij maakt hun reputatie qua draaideur partij maar weer eens als te duidelijk waar.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:33 schreef Etcetera het volgende:
PVDA wil blijkbaar uit het JSF project stappen
C4, kom er maar in!
Denk aan je bloeddruk, denk aan je bloeddruk...quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:35 schreef Cobra4 het volgende:
Als ik plaats wat ik denk krijg ik een ban. Dus ik hou het netjes. De partij maakt hun reputatie qua draaideur partij maar weer eens als te duidelijk waar.
Ik doe mijn best.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:36 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Denk aan je bloeddruk, denk aan je bloeddruk...
Er zat een betwetertje in de groep die niet door de cursisten zelf ter verantwoording geroepen werd. We hebben de afstand dus 3 keer met 5 kilometer verlengd. Toen kreeg de groep het door en sprak hem aan. 35 kilometer gelopen dus.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:38 schreef iamredleader het volgende:
Hoe was de wandeling vannacht, C4?
Soms duurt het even voor de boodschap aankomtquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:41 schreef Cobra4 het volgende:
Er zat een betwetertje in de groep die niet door de cursisten zelf ter verantwoording geroepen werd. We hebben de afstand dus 3 keer met 5 kilometer verlengd. Toen kreeg de groep het door en sprak hem aan. 35 kilometer gelopen dus.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Soms duurt het even voor de boodschap aankomt
Maar heel goed dat jullie de cursisten het zelf hebt laten oplossen
En nu mag het betwetertje gaan verzinnen hoe hij het goed kan gaan maken.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:48 schreef iamredleader het volgende:
Peer pressure, veel beter dan dat de baas zegt: "dat mag niet".
Goh, laten we dan de Betuwelijn, HSL, noord-zuidlijn, ov chipkaart, Haagse tramtunnel enzovoorts enzovoorts enzovoorts ook maar annuleren.quote:De PvdA stuurt er op aan dat het kabinet alsnog stopt met de testfase van de JSF. PvdA-Kamerlid Eijsink wees in een debat op de grote vertragingen en financiële overschrijdingen bij de ontwikkeling van het vliegtuig, dat de F16 moet vervangen.
Hij dacht o.a. dat hij beter kon kaartlezen dan diegene die wij hadden aangewezen. Wij hebben hem de kans gegeven dat te bewijzen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:52 schreef Etcetera het volgende:
Wat wist het betwetertje dan zoveel beter
Dat hopen we.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |