Al enige tijd ben ik gek op een bekend Nederlands meisje dat een rol heeft gespeeld in een tv-serie en hier jaren erg bekend door was, realist dat ik heb ik het nooit in mijn hoofd gehaald maar contact te zoeken met haar. Het meisje is nu niet meer te zien in de serie en lijkt volledig terug te gaan naar haar 'normale' leven. In de loop der jaren ben geheel toevallig via-via haar e-mail adres te weten gekomen. Jammer zou ik het vinden als haar niet de kans gegeven wordt om haar 'showbizz' carrière voort te zetten.
Ik weet dat ze een jeugdvriend gehad heeft en dat dit een jaar of twee geleden uit gegaan. Omdat het nu allemaal rustiger is, wilde ik er een gooi naar doen om in contact te komen. In een wilde bui heb ik toen in een mail naar postadres gevraagd omdat ik haar graag iets wilde sturen. Als antwoord heb ik het adres gehad, maar enkele dagen later kreeg ik het bericht dat ze daar al niet meer woonde. Nadien heb ik geen antwoord meer gehad op de inmiddels twee mailtjes die ik gestuurd heb waarin ik meer over mijzelf vertelde en waarom ik haar leuk vindt.
Fokkers, wat moet ik? Leest ze de mail niet? Wordt ik genegeerd? Zal ik opnieuw een mail sturen? Zal ik mijn eigen adres en telefoonnummer sturen en afwachten? Of moet ik dit gewoon nu uit hoofd zetten? Ik heb geen afwijzing gehad of ze nu wel of geen contact wil. Het is frustrerend dat er ineens geen dialoog is.
[ Bericht 0% gewijzigd door Gewiko op 20-05-2010 17:05:52 ]