Jij zuigt wel vaker uit je linkerduim he?quote:Op donderdag 20 mei 2010 07:40 schreef ethiraseth het volgende:
Hmm ja. Alleen komen er geen 25000 per jaar bij. De immigratie ligt meer onder de 10.000 de laatste jaren aangezien een groot deel van wat er binnenkomt gecompenseerd wordt door vertrekkende allochtonen. Dus die cijfers kan je door een factor 2,5 tot 5 delen.
Kun je misschien aangeven waarom dit fout is?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:05 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Jij zuigt wel vaker uit je linkerduim he?
Kom je wel eens op de site van het CBS?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:05 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Jij zuigt wel vaker uit je linkerduim he?
Tuurlijk kan ik dat.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:08 schreef Zith het volgende:
Kun je misschien aangeven waarom dit fout is?
Ja, ik wel.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:17 schreef ethiraseth het volgende:
Kom je wel eens op de site van het CBS?
Je moet wel kijken naar niet-westerse allochtonen, niet de totale immigratie. Of wil je gaan beweren dat de integratie van Belgen en Duitsers het grote probleem is?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:30 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Tuurlijk kan ik dat.
[..]
Ja, ik wel.
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)2009/2009-006-pb.htm
"In 2008 bereikte de immigratie met bijna 143 duizend mensen een recordhoogte."
"De emigratie daalde het afgelopen jaar juist van 123 duizend naar 116 duizend personen"
143.000 - 116.000 = 27.000
Wanneer was jij voor het laatst op de website van het CBS voor je uit je duim begon te zuigen?
Sow hey, daar heb je even goed over na moeten denken, niet?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:52 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Je moet wel kijken naar niet-westerse allochtonen, niet de totale immigratie. Of wil je gaan beweren dat de integratie van Belgen en Duitsers het grote probleem is?
En onderbouw nu eens jouw uitspraken en sommetjes dan. Waar blijft die?quote:Op donderdag 20 mei 2010 07:40 schreef ethiraseth het volgende:
Hmm ja. Alleen komen er geen 25000 per jaar bij. De immigratie ligt meer onder de 10.000 de laatste jaren aangezien een groot deel van wat er binnenkomt gecompenseerd wordt door vertrekkende allochtonen. Dus die cijfers kan je door een factor 2,5 tot 5 delen.
Ben je blind? De hele OP en het hele Nyfer-rapport gaan alleen over niet-westerse allochtonen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:01 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Sow hey, daar heb je even goed over na moeten denken, niet?
Jij maakt dus, ondanks het topictitel, er een westers vs. niet-westers discussie van. Straks ga je ook nog beginnen over nazi's zoals je wel vaker doet... (typisch links trekje)
Maar goed, ik kijk naar de totale immigratie. Zoals het rapport ook bedoeld is, en deze discussie. Als jij er perse in je eentje er een niet-westerse immigratie van wilt maken moet je maar een nieuwe discussie openen ofzo.
Lol... ik ben inderdaad blind.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:06 schreef Pool het volgende:
[..]
Ben je blind? De hele OP en het hele Nyfer-rapport gaan alleen over niet-westerse allochtonen.
Hoeft niet, ligt ook wel een beetje aan de TT en de eerste twee zinnen van de OP. Dus verwarring is enigszins begrijpelijk, maar Wilders wilde onderzoek naar niet-westerse allochtonen. Japanners, Indonesiėrs, Polen, Belgen en Amerikanen zijn dus bijvoorbeeld niet meegenomen in deze cijfers. Antillianen vallen vreemd genoeg wel onder niet-westers, dus die zijn wel meegenomen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:09 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Lol... ik ben inderdaad blind.![]()
Ik ga hier even in een hoekje 10 minuten schamen.
Het viel me trouwens op dat het CBS ook met cijfers goochelt. Zo komt de optelsom op 27.000 terwijl ze in een ander artikel spreken over "meer dan 30.000 immigranten", over 2008.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:12 schreef Pool het volgende:
[..]
Hoeft niet, ligt ook wel een beetje aan de TT en de eerste twee zinnen van de OP. Dus verwarring is enigszins begrijpelijk, maar Wilders wilde onderzoek naar niet-westerse allochtonen. Japanners, Indonesiėrs, Polen, Belgen en Amerikanen zijn dus bijvoorbeeld niet meegenomen in deze cijfers. Antillianen vallen vreemd genoeg wel onder niet-westers, dus die zijn wel meegenomen.
Ik wel. Het overgrote deel ervan gedraagt zich als uitvreters en cowboys. Ik kan enkel respect opbrengen voor die eerst generatie. Hoe gek ook spreken die amper tot geen Nederlands. Maar juist die 1ste generatie waren de allochtonen die zich rond lieten duwen en zich kapot werkten voor een appel en een ei. Terwijl ze vaak hier alleen woonden en hun familie nog in land van herkomst vertoefde. Dat waren de bikkels en die mogen ze best in de watten leggen voor hun lef, doorzettingsvermogen en onze dankbaarheid dat wij ze gebruikt hebben.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:23 schreef Pool het volgende:
Ik geloof dat die 50.000 aanwas bestaat uit 25.000 nieuwe immigranten en 25.000 hier geboren kinderen van immigranten, maar dat moet ik nog een keer checken als ik tijd heb om het rapport wat diepgaander te lezen. Want dat moet ik Wilders wel nageven: nu het rapport er is, vind ik het toch wel interessant. Ook al sta ik verder achter geen enkele van de maatregelen die hij naar aanleiding hiervan wil treffen.
Meer kort door de bocht denk ik, heeft niet zo veel met links of rechts te makenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:36 schreef KoffieMetMelk het volgende:
. Maar het is niet links zo te denken en rechts is ook maar impopulair he?
En dan nog een vraag. Wat verstaan we onder een 'bijdrage aan de maatschappij' . Is dat zoveel mogelijk belasting afdragen ? Of mag het ook iemand zijn die trouw 40 jaar vrijwilligers werk op de voetbalclub doet ?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:53 schreef Re het volgende:
Ik vraag me af hoeveel mensen daadwerkelijk netto positief bijdragen aan de maatschappij
Beide. Vergeet niet dat die voetbalclub ook weer subsidie ontvangt, afkomstig uit belastinggeld.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:55 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
En dan nog een vraag. Wat verstaan we onder een 'bijdrage aan de maatschappij' . Is dat zoveel mogelijk belasting afdragen ? Of mag het ook iemand zijn die trouw 40 jaar vrijwilligers werk op de voetbalclub doet ?
geld in het laatje brengen, puur geld, al het andere is subjectieve nonsensequote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:55 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
En dan nog een vraag. Wat verstaan we onder een 'bijdrage aan de maatschappij' . Is dat zoveel mogelijk belasting afdragen ? Of mag het ook iemand zijn die trouw 40 jaar vrijwilligers werk op de voetbalclub doet ?
Dus ze zijn pas iets waard als ze uitgebuit kunnen worden.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:36 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Ik wel. Het overgrote deel ervan gedraagt zich als uitvreters en cowboys. Ik kan enkel respect opbrengen voor die eerst generatie. Hoe gek ook spreken die amper tot geen Nederlands. Maar juist die 1ste generatie waren de allochtonen die zich rond lieten duwen en zich kapot werkten voor een appel en een ei. Terwijl ze vaak hier alleen woonden en hun familie nog in land van herkomst vertoefde. Dat waren de bikkels en die mogen ze best in de watten leggen voor hun lef, doorzettingsvermogen en onze dankbaarheid dat wij ze gebruikt hebben.
De rest erna, wat aan nageslacht of import hier kwam, is het overgrote deel rot. Dat er een handjevol goeden tussen zitten vind ik geen excuus om er met de mantel der liefde overheen te gaan. Maar het is niet links zo te denken en rechts is ook maar impopulair he?
ik vind dat een bijdrage niet alleen geld in het laatje zou moeten zijn.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:57 schreef Re het volgende:
[..]
geld in het laatje brengen, puur geld, al het andere is subjectieve nonsense
dat boeit Wilders toch niet met zijn boerenkool christelijke-joodse cultuur fetish, nee het gaat puur om het netto bedragquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
ik vind dat een bijdrage niet alleen geld in het laatje zou moeten zijn.
Ik vind het wel prettig dat ik bv met pasen langs de turk kan voor een boodschap die ik vergeten was, vind ik wel zo prettig.
De shoarma is niet meer weg te denken; wat moeten al die nachtbrakers die tijdens het stappen iets te eten willen hebben?!
We hebben andere groenten, vruchten en andere levensmiddelen leren eten.
We hebben kennisgemaakt met een nieuwe cultuur, het zal vast niet alleen kommer en kwel zijn.
Het rot werk wordt vaak door deze mensen gedaan, waardoor wij ons kunnen beroepen op onze properheid.
De groep moet ook eten, drinken, zich kleden etc, dus de economie en werkgelegenheid vaart er wel bij.
Etc, etc, (daarmee vergeet ik de nadelen niet).
lol.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:01 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Sow hey, daar heb je even goed over na moeten denken, niet?
Jij maakt dus, ondanks het topictitel, er een westers vs. niet-westers discussie van. Straks ga je ook nog beginnen over nazi's zoals je wel vaker doet... (typisch links trekje)
Maar goed, ik kijk naar de totale immigratie. Zoals het rapport ook bedoeld is, en deze discussie. Als jij er perse in je eentje er een niet-westerse immigratie van wilt maken moet je maar een nieuwe discussie openen ofzo.
[..]
En onderbouw nu eens jouw uitspraken en sommetjes dan. Waar blijft die?
Of reken je jezelf het recht toe zomaar te schreeuwen?
Daarbij zie ik jou duidelijk het woord "immigratie" gebruiken zonder zelf al aan te geven dat jouw klemtoon ligt bij niet-westerse immigranten.
Zullen we maar gewoon concluderen dat je in je laatste post maar wat uit de mouw schudde omtrent niet-westers om je gezicht te redden?
Oh, en voor jou nog even speciaal gecopy-paste, de topictitel:
10 jaar immigratie kost 72 miljard euro
Totale immigratie dus. Als je je daar niet aan kunt houden: GTFO
Moeten we niet de belastingen verhogen (waarom 60% als het ook 80% kan zijn?), zodat we 16 miljoen kansarmen op kunnen nemen en hun allen een uitkering kunnen verstrekken?:quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:44 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Moeten we misschien niet van iedereen in Nederland berekenen of ze een toevoeging zijn, en zo nee ze het land uitschoppen of een spuitje geven?
Origineel, niet dus.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:44 schreef ethiraseth het volgende:
Moeten we misschien maar van iedereen in Nederland berekenen of ze een toevoeging zijn, en zo nee ze het land uitschoppen of een spuitje geven?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |