Daar heb ik ook nogal last van. Door die pauper tubers de hele tijd in Skidrow tijdens DOMquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:00 schreef Marurk het volgende:
Het lukt me niet meer.Ik kom vandaag de hele dag al niet aan de 9 kills die ik nodig heb voor een pavelow.
Net ook weer. Had Hardline aanstaan (dus 1 kill minder nodig), en elke keer dat ik op 7 kills stond (8 kills nodig voor pavelow) werd ik gekilld.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar heb ik ook nogal last van. Door die pauper tubers de hele tijd in Skidrow tijdens DOM
En ook als je iemand doodschiet, blijf doorschieten op die plek voor 2 seconden, spawnen altijd 1 of 2 bij.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:02 schreef Mortaxx het volgende:
Hoe kan je met een chopper gunner zoveel kills halen? Had vanmiddag m'n eerste () en had maar 1 kill voor m'n chopper verdween
wat die ulreazj dus zegtquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:00 schreef Ulreazj het volgende:
Prestige 5 lvl 31 alweer. Killstreak gehaald van 26-0 in demolition met alleen pavelow. Nog geen nuke unlockedAch wel grappig.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 07:42 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
wat die ulreazj dus zegt
bij een respawnspot kan je zo 4 kills maken, al niet meer.
Rust wel, Wasteland met geluk ook, derail is twijfelgevalletje.. Moet je beetje geluk hebben.. Een piloot met Parkinson kan roet in het eten gooien...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:27 schreef porsche1 het volgende:
[..]Rust = meer dan 4. Wasteland = meer dan 4. Derail = meer dan 4. Etc.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:31 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Rust wel, Wasteland met geluk ook, derail is twijfelgevalletje.. Moet je beetje geluk hebben.. Een piloot met Parkinson kan roet in het eten gooien...
Favela ook met wat luck, ze spawnden continu onder mijn chopper en in die bunker toen mkijn chopper daar laag hing naast dat bunkergeval.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:27 schreef porsche1 het volgende:
[..]Rust = meer dan 4. Wasteland = meer dan 4. Derail = meer dan 4. Etc.
Haha, ook heel droog he GGquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:25 schreef bigbass het volgende:
[..]
Favela ook met wat luck, ze spawnden continu onder mijn chopper en in die bunker toen mkijn chopper daar laag hing naast dat bunkergeval.
en nog even een lekkere score, waarbij 3 deaths kwamen doordat ik een teammate neerschoot die geen naampje had... daar moeten ze echt wat aan doen, laat die shit desnoods door objecten heen komen.
[ afbeelding ]
Dan ligt dat aan jou.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:12 schreef MagischMannetje het volgende:
Echt, ik speel MW2 steeds minder. Puur omdat ik niet ff 10 minuten kan knallen zonder lagg, conection error etc.
Nee gewoon dat je niet zoals bij cod4 je server aanklikt en kan spelen. Maar dat je eerst moet wachten en dan heb IK vaak dat hij blijft hangen en dan na 1 minuut hij alsnog server connection timed out aangeeft.quote:
Gehackte servers heb ik nog nooit last van gehad, Hardcore HQ lijkt dus een veilige gamemodequote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:21 schreef Thrilled het volgende:
Ik heb hem sinds een week ook op de PC, bevalt me prima alleen ben wel bang om op de gehackte servers te komenZijn er nog veel actieve spelers uit de OP lijst hier? Voordat ik iedereen toevoeg en nooit iemand online zie
Nog nooit een tegengekomenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:36 schreef bigbass het volgende:
[..]
Gehackte servers heb ik nog nooit last van gehad, Hardcore HQ lijkt dus een veilige gamemode
No sarcarm..quote:
Sorry, maar ik moest lachenquote:Op maandag 24 mei 2010 01:05 schreef aight1 het volgende:
Leuk, hackservers die je hele KD verneuken
[ afbeelding ]
Wtf.. Dat is wel fucking kansloosquote:Op maandag 24 mei 2010 01:05 schreef aight1 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 mei 2010 01:05 schreef aight1 het volgende:
[ afbeelding ]
In HC HQ kom je vaak van die dingen tegen.quote:Op maandag 24 mei 2010 11:32 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
![]()
Ben nu bezig met het halen van SitRep Pro, lijkt me toch eens leuk in plaats van Ninja Pro. Maar damn, wat een taak.
Zit nu op 16/120 ofzo. Zonder boosten duurt dit vrij lang vrees ik. Iemand hier had toch al SitRep Pro 6? Hoe heb je dat gedaan in godsnaam? Ik speel nu gewoon FFA met een wapen + FMJ en Thumper.
At4 op zo'n heli schieten. Als die begint rond te draaien/roken met je lmg erop raggen. Elke bullet telt dan voor een kill. Je hebt dan met 1 zo'n helicopter Cold Blooded Proquote:Op maandag 24 mei 2010 13:21 schreef Marurk het volgende:
Die Coldblooded Pro is overigens wel moeilijk te halen sinds dat ze Cage Match (1 vs 1) eruit gehaald hebben.
Werkt (hier) niet meer.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:19 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
At4 op zo'n heli schieten. Als die begint rond te draaien/roken met je lmg erop raggen. Elke bullet telt dan voor een kill. Je hebt dan met 1 zo'n helicopter Cold Blooded Pro
De coldblooded helikopter glitch werkt nog steeds hoorquote:Op maandag 24 mei 2010 13:21 schreef Marurk het volgende:
Die Coldblooded Pro is overigens wel moeilijk te halen sinds dat ze Cage Match (1 vs 1) eruit gehaald hebben.
Nja, dat ligt aan VAC. Echt waterdicht is dat niet natuurlijk.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:07 schreef Ulreazj het volgende:
Ik stop d'r mee, 6 potjes gespeeld. 5/6 cheaters. Eentje had oneindig tubes met supersnelschieten, andere een hack server waar je supersnel liep. Andere potjes vol aimbots/wallhacks. Tot er een fatsoenlijke patch is doe ik het niet weer.
Ik ook vanmiddag, SPAS + FMJquote:Op maandag 24 mei 2010 22:09 schreef PieterBas het volgende:
En All Pro (2 headshots 1 bullet) gehaald met een shotgun
U rang?quote:Op maandag 24 mei 2010 11:32 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
![]()
Ben nu bezig met het halen van SitRep Pro, lijkt me toch eens leuk in plaats van Ninja Pro. Maar damn, wat een taak.
Zit nu op 16/120 ofzo. Zonder boosten duurt dit vrij lang vrees ik. Iemand hier had toch al SitRep Pro 6? Hoe heb je dat gedaan in godsnaam? Ik speel nu gewoon FFA met een wapen + FMJ en Thumper.
Ik had gisteren een paar koningkillsquote:
Prestige 1, level 70. K/D van ongeveer 1.65.quote:
Tja in HQ wordt niet veel C4 of claymoresgebruikt, kun je beter S&D spelen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nou, in alle eerlijkheid.. SitRep pro 6 halen is echt een kutklus.. Ik ben er volgens mij 3 maanden mee bezig geweest. Ik speel HC HQ en daarbij is het een beetje hopen dat tegenstanders C4/claymores gebruiken.. Met pech heb je 0 of 1 SitRep per potje. Soms heb je geluk en haal je er 6+...
clanbased zijn er regels, ook voor wapens.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:04 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Vandaag met een vriend meegespeeld die in zo'n clan ding zat. Wat een stel noobs waren dat zeg. Allemaal noobtuben en dan ook nog op het andere team whinen. Tevens waren ze ook niet de beste spelers. Gingen ze ook nog vragen of ik erbij wilde komen ;c
Blah, wat een kul heb vaak genoeg tegen tube clans gespeeld. Zijn trouwens vaak niet erg goed georganiseerd.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:13 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
clanbased zijn er regels, ook voor wapens.
Zoals: Geen tube wapens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |