quote:
ja, en m'n haar ook kort, die heb ik vaker gehoordquote:
Nee, alleen een snor is voor automonteurs, daar kunnen ze de olie in wegsmeren van hun vingers af... Heb normaal ook een modelletje Chriet Titulaer, dus zo veel zit er ook niet nuquote:
Nee, nog geen Marco Hietala taferelenquote:
Van die lijst namen ga ik dan toch liever voor Arie Ribbensquote:
Hmm, dat is een hele goede optie! Dank jequote:Op woensdag 19 mei 2010 20:57 schreef Sander het volgende:
Alles onder je kin weg, met een mooie rand (niet te strak tegen je kaaklijn aan). Snor weg is optioneel, en alles mooi bijgewerkt.
Veel beter toch? Hoezo zou je een baard hebben die je zelf ook onverzorgd vindt?quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:00 schreef Alexxxxx het volgende:
In de praktijk zal het er trouwens wel op neer kamen dat ik er dapper een model in probeer te scheren/trimmen, datik dan een verkeerde beweging maak, en van ellende alles er maar af haal
Om te sparen voor vlechten!quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:02 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Veel beter toch? Hoezo zou je een baard hebben die je zelf ook onverzorgd vindt?
de trouwloft is pas morgen aan het eind van de middag, zou eventueel nog naar een kapper kunnenquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:03 schreef Eix het volgende:
Trimmen. Bij de kapper werken ze altijd mijn bakkebaarden bij door er een kam tegen te leggen en dan even met een tondeuse nog er langs te gaan. Misschien dat je op die manier het een en ander kan bij werken. Maar ik weet het verder ook niet echt.
Volgens mij ben je trouwens wel een beetje laat hiermee, beter had je vandaag gewoon naar een goede herenkapper kunnen gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |