abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81641210
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 20:02 schreef Ticker het volgende:

[..]

Amos_ je logica slaat weer eens nergens op... mens of massief bouw werk?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De vergeijking ijsblokjes - WTC is gelukkig heel realistisch
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_81641230
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 20:02 schreef mediacurator het volgende:

[..]

de vergelijking auto mens gaat niet op want verschillen te veel van massa, de afrem is dan idd niet echt zichtbaar
En waarom zou de massa bij het WTC dan niet teveel verschillen?
  woensdag 19 mei 2010 @ 20:03:26 #53
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_81641231
Als je uitgaat van de uitleg van NIST zelf. Die gaat namelijk uit van de zogenaamde "pancaking-theory". NIST kreeg in het begin erg veel weerstand van diverse kanten om die pancaking-theorie aanvaardbaar te krijgen. NIST heeft die theorie zelfs herzien/bijgesteld dacht ik maar dat weet ik niet zeker. Het punt is. Pancaking of iets anders. Het is en blijft een theorie en hoeft dus niet precies het geval te zijn geweest wat er in het echt met die twin-towers is gebeurd. Nog een belangrijk struikelblok vind ik is dat NIST de mogelijkheid dat er explosieven zijn gebruikt. Geen kans geeft. De "Molten Steel" dat weken na 9/11 onder het puin werd gevonden. Naar zeggen nog stromend, zo heet dat het was maar dat is mij niet helemaal duidelijk. Zou betekenen dat alleen vliegtuigbrandstof niet de val van de twin-towers heeft veroorzaakt. NIST deed geen uitgebreid verslag van dat staal in het officiele oevrheids-rapport. Ondanks de oooggetuigen.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_81641237
Denken mensen hier nou echt dat ze een ander kunnen overtuigen?

Het lijkt me ondertussen wel duidelijk dat bepaalde mensen bepaalde dingen gewoon niet willen weten.
Leaf
pi_81641284
Staal dat weken na 9/11 nog vloeibaar is? Nou dat zou wel heel knap zijn natuurlijk. Dan zou niemand in de buurt van ground zero kunnen zijn vanwege de onvoorstelbare hitte die daarvoor nodig is.
  woensdag 19 mei 2010 @ 20:04:35 #56
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_81641287
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 20:03 schreef VancouverFan het volgende:
Denken mensen hier nou echt dat ze een ander kunnen overtuigen?

Het lijkt me ondertussen wel duidelijk dat bepaalde mensen bepaalde dingen gewoon niet willen weten.
dat geldt voor beide kanten natuurlijk he. dat begrijp je hopelijk wel?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  woensdag 19 mei 2010 @ 20:05:39 #57
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_81641335
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 20:02 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Sorry kom net binnen vallen, die heb ik nog niet gezien.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_81641377
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 20:04 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

dat geldt voor beide kanten natuurlijk he. dat begrijp je hopelijk wel?
Ja dat begrijp ik zeker.

Ik denk niet dat ik jou, Ticker of MC kan overtuigen.
Leaf
pi_81641407
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 20:05 schreef Ticker het volgende:

[..]

Sorry kom net binnen vallen, die heb ik nog niet gezien.
Geen probleem. Dat is namelijk het experiment in het filmpje van deel 1.
De beste man maakt de simpele fout door enkel een homogene structuur te gebruiken. Een gebouw is allesbehalve homogeen.
  woensdag 19 mei 2010 @ 20:09:38 #60
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_81641547
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 20:04 schreef Amos_ het volgende:
Staal dat weken na 9/11 nog vloeibaar is? Nou dat zou wel heel knap zijn natuurlijk. Dan zou niemand in de buurt van ground zero kunnen zijn vanwege de onvoorstelbare hitte die daarvoor nodig is.
Ja dat vond ik ook raar. Maar op YT kun je diverse clips vinden waarin brandweermannen, politie, en andere getuigen hun zegje doen over dat 'molten steel' bij het puinruimen weken ná 9/11. Het was mij niet duidelijk of ze nou zeiden dat het nog vloeibaar was of dat het vast gesmolten staal was. Hoe dan ook. Volgens NIST zelf zou vliegtuigbrandstof en alleen vliegtuigbrandstof de stalen kollommen van de gebouwen alleen hebben verzwákt. Daaruit kan gesmolten (en daarna verhard) staal uit ontstaan denk ik. Alleen gebogen stalen kollommen maar geen gesmolten "plassen" verhard staal..

[ Bericht 0% gewijzigd door Schenkstroop op 19-05-2010 20:20:33 ]
pi_81641625
Dat ligt aan de verklaringen en wat ze hebben gezien.
Staal dat bij de inslag te maken heeft gehad met die explosie + de druk + de kracht zal smelten en zo een "plas" geven. Als ze dat gezien hebben (de torens zijn ingestort) dan is dat op die manier te verklaren.
pi_81641709
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 20:09 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ja dat vond ik ook raar. Maar op YT kun je diverse clips vinden waarin brandweermannen, politie, en andere getuigen hun zegje doen over dat 'molten steel' bij het puintuimen weken ná 9/11. Het was mij niet duidelijk of ze nou zeiden dat het nog vloeibaar was of dat het vast gesmolten staal was. Hoe dan ook. Volgens NIST zelf zou vliegtuigbrandstof en alleen vliegtuigbrandstof de talen kollommen van de gebouwen alleen hebben verzwakt. Daaruit kan gesmolten (en daarna verhard) staal niet ontsaan denk ik. Alleen gebogen stalen kollommen maar geen gesmolten "plassen" verhard staal.

Jones foto die geldt als HET bewijs van gesmolten staal.

Maar die blijkt bewerkt te zijn.

Het origineel:

Een foto van reddingswerkers die met en zaklamp schijnen wordt zo gemaakt alsof ze naar gesmolten staal kijken.
Leaf
  woensdag 19 mei 2010 @ 20:16:44 #63
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_81641935
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 19:49 schreef mediacurator het volgende:

[..]

waarom is jou post belangrijker dan mijn vraag, die ik al eerder had gesteld?

maar jij ontweek?
Weetje wat, laat maar. Als je zo simpel denkt dat je die niet ziet geef ik het op. Veel plezier met je 'discussie'.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 19 mei 2010 @ 20:16:50 #64
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_81641942
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 20:06 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Ja dat begrijp ik zeker.

Ik denk niet dat ik jou, Ticker of MC kan overtuigen.
Maar vind je die alternatieve theorieën omtrent 9/11 echt zo ver gegrepen dan?
pi_81642010
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 20:02 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Wie zegt dat hij de WTC wilde nabootsen?

De WTC bestaat uit massa, al zij het dat het verschilt van samenstelling,

De ijsblokken vertegenwoordigen net zo goed een massa

Niemand beweerd dat de blokken ijs de WTC torens zelf voorstellen

Er zijn wel 2 dingen die het ijs en de gebouwen gelijk hebben,

Namelijk 2 soort gelijke gewichten van soortgelijke samenstelling die tegen elkaar een vliegen

dat is dan ook de enige vergelijking die je daarmee zou kunnen maken

En zoals gezegd alleen maar om te laten zien dat de onderliggende blokken Ijs niet als sneeuw voor de zon zomaar verdwijnen zodra er een ander blok ijs boven op valt

En dus niet om de WTC torens zelf na te bootsen, wel om een universeel principe mee aan te tonen

[ Bericht 1% gewijzigd door mediacurator op 19-05-2010 20:28:01 ]
pi_81642365
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 20:16 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Maar vind je die alternatieve theorieën omtrent 9/11 echt zo ver gegrepen dan?
Ja.

Plus dat ik complot denkers die geen normale discussie willen voeren niet vertrouw. Als jij of iemand anders mij duidelijk uit kan leggen hoe het dan wel is gegaan of waarom 'ze' een CD op een CD laten lijken wil ik best iets anders gaan denken.

Zolang het officiele verhaal overtuigender is dan de alternatieven ga ik er niet in geloven.
Leaf
pi_81642486
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 20:16 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Weetje wat, laat maar. Als je zo simpel denkt dat je die niet ziet geef ik het op. Veel plezier met je 'discussie'.
Jij mag zelf wel met volle vaart tegen al mijn argumenten aan trappen en tekeer gaan

maar oh wee oh wee als ik iets durf terug te zeggen he?

Tja, dan word het lastig natuurlijk niet waar?

Het zal je toch niet verbazen als ik je bijdrage hieraan niet echt ga missen hoop ik
  woensdag 19 mei 2010 @ 20:28:22 #68
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_81642635
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 20:26 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Jij mag zelf wel met volle vaart tegen al mijn argumenten aan trappen

maar oh wee oh wee als ik iets durf terug te zeggen he?

Tja, dan word het lastig natuurlijk niet waar?

Het zal je toch niet verbazen als je bijdrage hieraan niet echt ga missen hoop ik
Zei je maar iets zinnigs en solide terug. Dat was beter opgeschoten.
Onikaan ni ov dovah
pi_81642669
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 20:28 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Zei je maar iets zinnigs en solide terug. Dat was beter opgeschoten.
nee, laat maar

ik eis alleen maar dat wie de vraag eerst stelt deze ook als eerste beantwoord mag hebben

ik mag ook voor mezelf opkomen, anders verlies ik het overzicht

alsof het zo eenvoudig is als een man of 3, 4 of 5 mij tegelijkertijd tegenspreken

als jij daar zo nodig over wil piepen en zielig doen kan ik daar toch niets aan doen toch?

[ Bericht 16% gewijzigd door mediacurator op 19-05-2010 20:36:17 ]
  woensdag 19 mei 2010 @ 20:35:19 #70
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_81643091
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 20:24 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Ja.

Plus dat ik complot denkers die geen normale discussie willen voeren niet vertrouw. Als jij of iemand anders mij duidelijk uit kan leggen hoe het dan wel is gegaan of waarom 'ze' een CD op een CD laten lijken wil ik best iets anders gaan denken.

Zolang het officiele verhaal overtuigender is dan de alternatieven ga ik er niet in geloven.
Tsja voor elk argument heb je weer een tegen-argument denk ik zo blijf je aan de gang. Ik weet niet waarom ze een CD op een CD hebben laten lijken. Maar de "truthers" hebben ook hun vragen zeg maar tov. het verhaal van de overheid. En er zijn moet ik zeggen erg veel vaagheden omtrent 9/11 en die officiele verklaring.
  woensdag 19 mei 2010 @ 20:37:46 #71
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_81643226
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 20:28 schreef mediacurator het volgende:

[..]

nee, laat maar

ik eis alleen maar dat wie de vraag eerst stelt deze ook als eerste beantwoord mag hebben

ik mag ook voor mezelf opkomen, anders verlies ik het overzicht

alsof het zo eenvoudig is als een man of 3, 4 of 5 mij tegelijkertijd tegenspreken

als jij daar zo nodig over wil piepen en zielig doen kan ik daar toch niets aan doen toch?
Eisen zelfs. Voor de goede orde, welke vraag eis je dan beantwoord te krijgen?
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 19 mei 2010 @ 20:38:02 #72
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_81643245
Trouwens niet alleen alien-hunters wantrouwen het officiele 9/11 verhaal hoor.
pi_81643466
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 20:03 schreef Amos_ het volgende:

[..]

En waarom zou de massa bij het WTC dan niet teveel verschillen?
Omdat er een relatief kleinere massa tegen een veel grotere massa opbotst

Dat is juist een ideale verhouding om een spectaculaire botsing te kunnen aanschouwen

Wat schetst echter de verbazing? de relatief kleinere massa doorboord of doorklieft de veel grotere massa alsof het een pakje boter is..

Voor zover ik weet zijn er nergens voorbeelden van ter wereld waarbij dit fenomeen eerder is vertoont

Behalve dan de WTC 1 + 2 torens zelf
pi_81643777
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 20:35 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Tsja voor elk argument heb je weer een tegen-argument denk ik zo blijf je aan de gang. Ik weet niet waarom ze een CD op een CD hebben laten lijken. Maar de "truthers" hebben ook hun vragen zeg maar tov. het verhaal van de overheid. En er zijn moet ik zeggen erg veel vaagheden omtrent 9/11 en die officiele verklaring.
Zeker weten dat er dingen zijn die niet goed verklaard kunnen worden. Daar ontkom je niet aan bij een dergelijke gebeurtenis. Maar accepteer dan gewoon dat er geen sluitend antwoord is op alle vragen. Het heeft geen enkele zin om als iets vaag is een nog vager verhaal te presenteren.
En die vaagheden zijn vooral in de details. De grote lijnen zijn wel bekend en goed onderbouwd in het officiële verhaal.
Leaf
pi_81644067
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 20:37 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Eisen zelfs.
Eisen ja, waarom niet?

Ik moet 3 of meerder mensen bijhouden die allen te gelijkertijd mijn stelling er onderuit willn trappen
quote:
Voor de goede orde, welke vraag eis je dan beantwoord te krijgen?
hoeft nu niet meer, liever niet zelfs
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')