quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:02 schreef Ticker het volgende:
[..]
Amos_ je logica slaat weer eens nergens op... mens of massief bouw werk?De vergeijking ijsblokjes - WTC is gelukkig heel realistischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
En waarom zou de massa bij het WTC dan niet teveel verschillen?quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:02 schreef mediacurator het volgende:
[..]
de vergelijking auto mens gaat niet op want verschillen te veel van massa, de afrem is dan idd niet echt zichtbaar
dat geldt voor beide kanten natuurlijk he. dat begrijp je hopelijk wel?quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:03 schreef VancouverFan het volgende:
Denken mensen hier nou echt dat ze een ander kunnen overtuigen?
Het lijkt me ondertussen wel duidelijk dat bepaalde mensen bepaalde dingen gewoon niet willen weten.
Sorry kom net binnen vallen, die heb ik nog niet gezien.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:02 schreef Amos_ het volgende:
[..]
De vergeijking ijsblokjes - WTC is gelukkig heel realistisch
Ja dat begrijp ik zeker.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:04 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
dat geldt voor beide kanten natuurlijk he. dat begrijp je hopelijk wel?
Geen probleem. Dat is namelijk het experiment in het filmpje van deel 1.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:05 schreef Ticker het volgende:
[..]
Sorry kom net binnen vallen, die heb ik nog niet gezien.
Ja dat vond ik ook raar. Maar op YT kun je diverse clips vinden waarin brandweermannen, politie, en andere getuigen hun zegje doen over dat 'molten steel' bij het puinruimen weken ná 9/11. Het was mij niet duidelijk of ze nou zeiden dat het nog vloeibaar was of dat het vast gesmolten staal was. Hoe dan ook. Volgens NIST zelf zou vliegtuigbrandstof en alleen vliegtuigbrandstof de stalen kollommen van de gebouwen alleen hebben verzwákt. Daaruit kan gesmolten (en daarna verhard) staal uit ontstaan denk ik. Alleen gebogen stalen kollommen maar geen gesmolten "plassen" verhard staal..quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:04 schreef Amos_ het volgende:
Staal dat weken na 9/11 nog vloeibaar is? Nou dat zou wel heel knap zijn natuurlijk. Dan zou niemand in de buurt van ground zero kunnen zijn vanwege de onvoorstelbare hitte die daarvoor nodig is.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:09 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook raar. Maar op YT kun je diverse clips vinden waarin brandweermannen, politie, en andere getuigen hun zegje doen over dat 'molten steel' bij het puintuimen weken ná 9/11. Het was mij niet duidelijk of ze nou zeiden dat het nog vloeibaar was of dat het vast gesmolten staal was. Hoe dan ook. Volgens NIST zelf zou vliegtuigbrandstof en alleen vliegtuigbrandstof de talen kollommen van de gebouwen alleen hebben verzwakt. Daaruit kan gesmolten (en daarna verhard) staal niet ontsaan denk ik. Alleen gebogen stalen kollommen maar geen gesmolten "plassen" verhard staal.
Weetje wat, laat maar. Als je zo simpel denkt dat je die niet ziet geef ik het op. Veel plezier met je 'discussie'.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:49 schreef mediacurator het volgende:
[..]
waarom is jou post belangrijker dan mijn vraag, die ik al eerder had gesteld?
maar jij ontweek?
Maar vind je die alternatieve theorieën omtrent 9/11 echt zo ver gegrepen dan?quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:06 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik zeker.
Ik denk niet dat ik jou, Ticker of MC kan overtuigen.
Wie zegt dat hij de WTC wilde nabootsen?quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:02 schreef Amos_ het volgende:
[..]
De vergeijking ijsblokjes - WTC is gelukkig heel realistisch
Ja.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:16 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Maar vind je die alternatieve theorieën omtrent 9/11 echt zo ver gegrepen dan?
Jij mag zelf wel met volle vaart tegen al mijn argumenten aan trappen en tekeer gaanquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:16 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Weetje wat, laat maar. Als je zo simpel denkt dat je die niet ziet geef ik het op. Veel plezier met je 'discussie'.
Zei je maar iets zinnigs en solide terug. Dat was beter opgeschoten.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:26 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Jij mag zelf wel met volle vaart tegen al mijn argumenten aan trappen
maar oh wee oh wee als ik iets durf terug te zeggen he?
Tja, dan word het lastig natuurlijk niet waar?![]()
Het zal je toch niet verbazen als je bijdrage hieraan niet echt ga missen hoop ik
nee, laat maarquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:28 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Zei je maar iets zinnigs en solide terug. Dat was beter opgeschoten.
Tsja voor elk argument heb je weer een tegen-argument denk ik zo blijf je aan de gang. Ik weet niet waarom ze een CD op een CD hebben laten lijken. Maar de "truthers" hebben ook hun vragen zeg maar tov. het verhaal van de overheid. En er zijn moet ik zeggen erg veel vaagheden omtrent 9/11 en die officiele verklaring.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:24 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ja.
Plus dat ik complot denkers die geen normale discussie willen voeren niet vertrouw. Als jij of iemand anders mij duidelijk uit kan leggen hoe het dan wel is gegaan of waarom 'ze' een CD op een CD laten lijken wil ik best iets anders gaan denken.
Zolang het officiele verhaal overtuigender is dan de alternatieven ga ik er niet in geloven.
Eisen zelfs. Voor de goede orde, welke vraag eis je dan beantwoord te krijgen?quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:28 schreef mediacurator het volgende:
[..]
nee, laat maar
ik eis alleen maar dat wie de vraag eerst stelt deze ook als eerste beantwoord mag hebben
ik mag ook voor mezelf opkomen, anders verlies ik het overzicht
alsof het zo eenvoudig is als een man of 3, 4 of 5 mij tegelijkertijd tegenspreken
als jij daar zo nodig over wil piepen en zielig doen kan ik daar toch niets aan doen toch?
Omdat er een relatief kleinere massa tegen een veel grotere massa opbotstquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:03 schreef Amos_ het volgende:
[..]
En waarom zou de massa bij het WTC dan niet teveel verschillen?
Zeker weten dat er dingen zijn die niet goed verklaard kunnen worden. Daar ontkom je niet aan bij een dergelijke gebeurtenis. Maar accepteer dan gewoon dat er geen sluitend antwoord is op alle vragen. Het heeft geen enkele zin om als iets vaag is een nog vager verhaal te presenteren.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:35 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Tsja voor elk argument heb je weer een tegen-argument denk ik zo blijf je aan de gang. Ik weet niet waarom ze een CD op een CD hebben laten lijken. Maar de "truthers" hebben ook hun vragen zeg maar tov. het verhaal van de overheid. En er zijn moet ik zeggen erg veel vaagheden omtrent 9/11 en die officiele verklaring.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |