De hoofdstukken zijn als volgt:quote:Nearly 700 pages, 355,000 words, 325 illustrations and 32 pages of original colour art by Neil Hague
A Monumental Work
David Icke marks his 20th year of uncovering astounding secrets and suppressed information with the publication of his most amazing book yet.
He takes the manipulation of the human race and the nature of reality to still new levels of understanding and he calls for humanity to rise from its knees and take back the world from the sinister network of families and non-human entities that covertly control us from cradle to grave.
David has moved the global cutting edge so many times since his incredible ‘awakening’ in 1990 and here he does it again - and then some.
His most staggering revelation is that the Earth and the collective human mind is manipulated from the Moon, which, he says, is not a ‘heavenly body’, but an artificial construct – a gigantic ‘spacecraft’ (probably a hollowed-out 'planetoid') – which is home to the extraterrestrial group that has been manipulating humanity for aeons.
He describes what he calls the ‘Moon Matrix’, a fake reality broadcast from the Moon which is decoded by the human body/mind in much the same way as portrayed in the Matrix movie trilogy. The Moon Matrix has ‘hacked’ into the human ‘body-computer’ system, he says, and it is feeding us a manipulated sense of self and the world 24/7.
We live in extraordinary times. On one side we are seeing the imposition of a global Orwellian State of total surveillance and control by those who serve the Moon Matrix, and on the other a fantastic energetic transformation is taking place – what David calls the ‘Truth Vibrations’, a phenomenon he first predicted in 1990 and used as the title of his first book after his ‘eyes opened’.
The Truth Vibrations are awakening vast numbers of people to remember who they really are – infinite, eternal Consciousness.
Humanity is at a fork in the road and it is time to make a choice. Are we going to awaken to our true genius and potential as Infinite Consciousness? Or are we going to remain entrapped in body/mind and the manufactured illusions of the Moon Matrix?
One choice will give us freedom and potential on a scale we could not have thought possible, while the other will condemn us and our children to a global fascist/communist dictatorship on a scale that would make George Orwell wince.
You cannot read Human Race Get Off Your Knees and be the same person you were when you picked it up. It is life-changing, reality-changing and its information, if acted upon, will set us free.
Moet je voorstellen dat je David Icke zelf bent, en er tot je verbazing achterkomt dat er echt mensen zijn die je verhalen geloven.quote:
quote:His most staggering revelation is that the Earth and the collective human mind is manipulated from the Moon, which, he says, is not a ‘heavenly body’, but an artificial construct – a gigantic ‘spacecraft’ (probably a hollowed-out 'planetoid') – which is home to the extraterrestrial group that has been manipulating humanity for aeons.
Ik vind het jammerlijk om altijd maar op 1 punt te bashen en hier dan net zo lang over door te gaan zodat zijn andere punten ondergesneeuwd worden.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:17 schreef Gulo het volgende:
Is dit trouwens eigenlijk geen TRU-materiaal i.p.v. BNW?
Ik sta in principe open voor alle BNW-complot theorieën al geloof ik er maar in enkele, maar zodra er buitenaardse entiteiten aan te pas komen haak ik toch af hoor.
Ik bedoel ik lees nu net weer iets over zijn reptilians. Veel gekker moet het toch niet worden.![]()
![]()
![]()
Volgens een artikel dat ik net lees dicht hij joden geen belangrijke rol toe in de wereld maar bepaalde 'mensen' die van Aliens afstammen wel. Sure.Frank Sinatra zou ook van aliens afstammen.
![]()
Come on, get real. Als zijn schrijfsels als fictie verkocht zouden worden zou niemand het lezen omdat het te ongeloofwaardig is.![]()
Jammer dat mensen hier in op gaan terwijl er zich wel delijk complotten voltrekken in de wereld. Een typische desinformant ook weer deze Icke, zoveel moge duidelijk zijn.
QFTquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:17 schreef Gulo het volgende:
Jammer dat mensen hier in op gaan terwijl er zich wel delijk complotten voltrekken in de wereld. Een typische desinformant ook weer deze Icke, zoveel moge duidelijk zijn.
is te erg.. De mensheid die miljarden jaren bestaat.. Is die man ooit naar school geweest?quote:His most staggering revelation is that the Earth and the collective human mind is manipulated from the Moon, which, he says, is not a ‘heavenly body’, but an artificial construct – a gigantic ‘spacecraft’ (probably a hollowed-out 'planetoid') – which is home to the extraterrestrial group that has been manipulating humanity for aeons.
Ik denk dat jij dat beter af kunt vragen voor wat betreft de aanhangers van zijn 'theorieën'. Hij zal er zelf immers wel niet in geloven, maar het legt hem geen windeieren natuurlijk.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:38 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
is te erg.. De mensheid die miljarden jaren bestaat.. Is die man ooit naar school geweest?
Jij wel toch? Zelfs vrijmetselaar geweest..quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:38 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Zo heerlijk! Zo veel stof voor prachtige SF verhalen!
Maar dit:
[..]
is te erg.. De mensheid die miljarden jaren bestaat.. Is die man ooit naar school geweest?
quote:Yuga (Devanāgari: युग) in Hindu philosophy is the name of an 'epoch' or 'era' within a cycle of four ages. These are the Satya Yuga (or Krita Yuga), the Treta Yuga, the Dvapara Yuga and finally the Kali Yuga. According to Hindu cosmology, life in the universe is created, destroyed once every 4.1 to 8.2 billion years[1] [2], which is one full day (day and night) for Brahma. The lifetime of a Brahma himself may be 311 trillion and 40 Billion years.[1] The cycles are said to repeat like the seasons, waxing and waning within a greater time-cycle of the creation and destruction of the universe. Like Summer, Spring, Winter and Autumn, each yuga involves stages or gradual changes which the earth and the consciousness of mankind goes through as a whole. A complete yuga cycle from a high Golden Age of enlightenment to a Dark Age and back again is said to be caused by the solar system's motion around a central sun.[citation needed
Denk dat je daar helemaal gelijk in hebt. Dan zou het het zoveelste science-fiction boek zijn. Enorm spannend en goed geschreven,maar niet meer dan dat.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:17 schreef Gulo het volgende:
Come on, get real. Als zijn schrijfsels als fictie verkocht zouden worden zou niemand het lezen omdat het te ongeloofwaardig is.![]()
Waarom geef je mij een note voor iets wat ik serieus meen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:16 schreef Bastard het volgende:
Ticker schudt het allemaal zo uit zijn mouw he, wat een parate kennis, respect!
True.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:16 schreef Bastard het volgende:
Ticker schudt het allemaal zo uit zijn mouw he, wat een parate kennis, respect!
[BNW] Feedback op zijn Javaansquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:27 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Waarom geef je mij een note voor iets wat ik serieus meen.
*kuch* De Vrijmetselarij is een west-europees cultuurverschijnsel..quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:48 schreef Ticker het volgende:
[..]
Jij wel toch? Zelfs vrijmetselaar geweest..
En niet bekend zijn met de kennis van het oude india...![]()
[..]
en 70.000 op een paar na compleet uitgestorven. Jammerlijk dat we het gered hebben....en nu met miljarden rond lopen. Al hebben we maar 1/4 mondiale voetafdruk ivm de mier.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:32 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
*kuch* De Vrijmetselarij is een west-europees cultuurverschijnsel..
Verder kan ik me aardig vinden in de evolutietheorie, de mensheid is ongeveer 200.000 jaar geleden ontstaan.
Mooi toch? Humankind is it's own undoingquote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:18 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
en 70.000 op een paar na compleet uitgestorven. Jammerlijk dat we het gered hebben....en nu met miljarden rond lopen. Al hebben we maar 1/4 mondiale voetafdruk ivm de mier.
Funny. kijk wat mensen Frequently Bought Together op Amazonquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:23 schreef Core. het volgende:
Vandaag heb ik het nieuwe boek, Human Race Get Off Your Knees van auteur/onderzoeker David Icke binnengekregen vanuit de UK.
Erg interessant boek, waar David verdergaat in de Global Conspiracy, en een nieuw en erg controversieel onderwerp aanhaalt, de zgn. 'Moon Matrix'.
Volgens zijn eigen woorden is de Moon Matrix: een onechte realiteit, uitgezonden vanaf de Maan welke gedecodeerd word door de menselijke lichaam/geest in bijna dezelfde manier als gevisualiseerd is in de Matrix film-trilogy. De Moon Matrix heeft zich gehackt in het menselijke lichaams-systeem (het lichaam, de body-computer waarvan je de menselijke geest als 'software' kan zien die de hardware aanstuurt) en het voed ons een gemanipuleerd zelfgevoel en een gemanipuleerd gevoel over hoe wij de Wereld continu ervaren.
Erg controversieel dus. Maar dat de Maan niet helemaal is wat wij ervan worden geacht te denken, hoef ik natuurlijk niet uit te leggen. (zie boeken: Who Built The Moon? & de NL versie: Het mysterie van de Maan,
Dark Mission: The Secret History of NASA voor meer info en achtergronden.)
T'is inderdaad bijna absurd te noemen dat we geloven dat we als 'mens' 200.000 jaar geleden begonnen zijn.. en dan in feite in de afgelopen 15.000 jaar, ofwel sinds de ijstijd, volledig de aarde hebben overgenomen, en zodanig dat we als parasieten te werk gaan.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:18 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
en 70.000 op een paar na compleet uitgestorven. Jammerlijk dat we het gered hebben....en nu met miljarden rond lopen. Al hebben we maar 1/4 mondiale voetafdruk ivm de mier.
Jep, de evolutietheorie in een lichte versnellingquote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:50 schreef Ticker het volgende:
T'is inderdaad bijna absurd te noemen dat we geloven dat we als 'mens' 200.000 jaar geleden begonnen zijn.. en dan in feite in de afgelopen 15.000 jaar, ofwel sinds de ijstijd, volledig de aarde hebben overgenomen, en zodanig dat we als parasieten te werk gaan.
Tuuuurlijk.. wat hebben we die resterende 185.000 jaar gedaan dan? Ons ontwikkeld?
Wat is daar eigenlijk vreemd aan dan?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:50 schreef Ticker het volgende:
[..]
T'is inderdaad bijna absurd te noemen dat we geloven dat we als 'mens' 200.000 jaar geleden begonnen zijn.. en dan in feite in de afgelopen 15.000 jaar, ofwel sinds de ijstijd, volledig de aarde hebben overgenomen, en zodanig dat we als parasieten te werk gaan.
Tuuuurlijk.. wat hebben we die resterende 185.000 jaar gedaan dan? Ons ontwikkeld?
Wat begrijp je er niet aan? Die "versnelling" is helemaal niet vreemd, end dat soort versnellingen kun je ook gewoon nu waarnemen in allerlei situaties die in het klein de situatie toen naspiegelen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:10 schreef Ticker het volgende:
Moeten jullie niet eens op letten hoe die Amos_ redeneert.
Ik praat over het feit dat de mens naar waarschijnlijkheid 200.000 jaar geleden is begonnen, en dat we 'spontaan' sinds 15.000 jaar de gehele wereld hebben overgenomen, ofwel in een fractie van deze gehele periode waar wij als mens al waren zoals nu, en meneer maakt er een of ander evolutie verhaal van, met de kern dat wij 15 miljoen jaar geleden apen waren.
Kan iemand die jongen uitleggen dat hij in elk topic de plank misslaat. T'is net of hij over zichzelf sprak, toen hij het had over oermensen. (<--- komtie dan he)
Bottom line is dat Ticker mij niet lief lijkt te vinden en daarom bij voorbaat al de inhoud van mijn posts niet leest. En dat is een gemiste kans voor iedereen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:17 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Wat begrijp je er niet aan? Die "versnelling" is helemaal niet vreemd, end at soort versnellingen kun je ook gewoon nu waarnemen in allerlei situaties die in het klein de situati toen naspiegelen.
flauw, ik vind je ook niet lief maar lees wel je postsquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:18 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Bottom line is dat Ticker mij niet lief lijkt te vinden en daarom bij voorbaat al de inhoud van mijn posts niet leest. En dat is een gemiste kans voor iedereen.
Die versnelling is ook niet vreemd, we komen er alleen telkens te laat achter waar we mee bezig zijn. Conclusie -> catastrofe, en we kunnen weer overnieuw beginnen. Niet geloofwaardig omdat we geen resten van vorige beschavingen kunnen vinden? Man we kijken niet eens op de plekken waar het logisch zou zijn dat de vorige beschavingen geweest zouden zijn.. in de zee namelijk, ver onder het zeeniveau danwel landniveau van vandaag.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:17 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Wat begrijp je er niet aan? Die "versnelling" is helemaal niet vreemd, end dat soort versnellingen kun je ook gewoon nu waarnemen in allerlei situaties die in het klein de situatie toen naspiegelen.
Flauw, dit op de persoon spelen. Stop daar eens mee.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:10 schreef Ticker het volgende:
Moeten jullie niet eens op letten hoe die Amos_ redeneert.
Ik praat over het feit dat de mens naar waarschijnlijkheid 200.000 jaar geleden is begonnen, en dat we 'spontaan' sinds 15.000 jaar de gehele wereld hebben overgenomen, ofwel in een fractie van deze gehele periode waar wij als mens al waren zoals nu, en meneer maakt er een of ander evolutie verhaal van, met de kern dat wij 15 miljoen jaar geleden apen waren.
Kan iemand die jongen uitleggen dat hij in elk topic de plank misslaat. T'is net of hij over zichzelf sprak, toen hij het had over oermensen. (<--- komtie dan he)
Jij vertelt hem dat nu toch. En als jij dat vindt wil dat nog niet zeggen dat iedereen die mening deelt. Het zou nogal een narcistisch trekje van je zijn als jij denkt dat jouw mening over iemand een feit isquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:10 schreef Ticker het volgende:
Kan iemand die jongen uitleggen dat hij in elk topic de plank misslaat.
Volgens mij zit er meer waarheid in de Matrix dan we beseffen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:56 schreef semexo het volgende:
Ik heb het boek "Infinite love is the only truth, everything else is an illusion" van hem. Goed boek, de wereld is in mijn ogen slechts een geprojecteerde illusie door iets anders, de "geest".
Net zoals het ook niet te verklaren is waarom sommige mensen na een weekendje stappen ergens wakker worden en vervolgens niet meer weten waarom en hoe ze daar komen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:08 schreef Ticker het volgende:
En kan jij wel verklaren waarom mensen in een televisie studio wakker worden en vervolgens niet meer weten waarom en hoe ze daar komen?
Als je dat niet kan verklaren raad ik je aan de Fok! stappen te volgen.. ofwel subforum voor subforum. Je bent op dit moment toe aan Uitgaan & Vrije tijdquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:15 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Net zoals het ook niet te verklaren is waarom sommige mensen na een weekendje stappen ergens wakker worden en vervolgens niet meer weten waarom en hoe ze daar komen.
Ik heb vanuit de omslag een geciteerd stukje vertaald naar het Nederlands.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:02 schreef Ticker het volgende:
Ik was bij deze show in de Amsterdam Rai, erg goed moet ik zeggen, maar dat kwam eigenlijk ook niet zo overeen als wat je nu in de OP vermeld.
Dit boek heb ik sinds kort ook, alleen nog niet gelezen. Maar er zijn teveel toevalligheden met de Maan wat tegenspreekt dat het een puur natuurlijk ontstaan object is.quote:
Wat ik wel erg toevallig vind, is dat ik gister dat boek van 'het mystery van de maan' aangeschaft hebt. Ik weet dat er veel onwerkelijkheden zijn die met de maan te maken hebben, en zelfs John Lear is zo gedurfd geweest om een uitspraak over een machine die iets met de mens op aarde te maken zou hebben.
De experimenten waaruit blijkt dat de korst erg dun is.. wat zit er binnen in? Of hebben we te maken met gigantische ondergrondse kamers/grotten?
Als de Maan niet zijn oorsprong heeft als de natuurlijke Maan van planeet Aarde en dus onnatuurlijk in orbit geplaatst is, dan zou het goed mogelijk moeten zijn dat de gesteente ouder is op de Maan dan op de Aarde. Maar dat is met alles zo, moeten we de zogenaamde 'Experts' altijd op hun woord geloven of vertellen ze niet helemaal alles omdat dat invloed kan hebben op de algemene Status Quo en de Illuminati een Agenda te voltooien heeft.quote:
Wat is er waar van het verhaal dat de stenen op de maan ouder zijn gedateerd dan de aarde.. ?
Ben zelf nog met een ander boek bezig wat ik eerst even uitlees, maar daarna ga ik dit boek lezen.quote:In iedergeval TVP, ik zal eens wat verder inlezen over dit boek en zijn nieuwste theorie.
De Moon Matrix theorie van Icke zet veel mensen aan om ook andere boeken met het onderwerp van de Maan erbij te bestellen, niet zo onlogisch dus.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:26 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Funny. kijk wat mensen Frequently Bought Together op Amazon
Op meerdere boekbestel sites is het boek out of order. En als gebruikelijk loopt BOL achter de feiten aan.
Is dat in de trant "All that we are are is the results of thought" (Buddha) ?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:56 schreef semexo het volgende:
Ik heb het boek "Infinite love is the only truth, everything else is an illusion" van hem. Goed boek, de wereld is in mijn ogen slechts een geprojecteerde illusie door iets anders, de "geest".
The missing link! We hebben hem!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:10 schreef Ticker het volgende:
quote:David Icke - HUMAN RACE, GET OFF YOUR KNEES : A Project Avalon Interview with Bill Ryan
David Icke talks with Bill Ryan from Project Avalon about his newly published (May 2010) book: HUMAN RACE, GET OFF YOUR KNEES.
http://www.youtube.com/user/AlphaZebra#p/u/0/e7WTxb-Oe7s
Tsja, mensen denken nou eenmaal graag lineair, want dat is simpelquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:17 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Wat begrijp je er niet aan? Die "versnelling" is helemaal niet vreemd, end dat soort versnellingen kun je ook gewoon nu waarnemen in allerlei situaties die in het klein de situatie toen naspiegelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blessed are the pure in heart: for they shall see God
Blessed are the weird people (poets, misfits, writers, mystics, painters, troubadours) for they teach us to see the world through different eyes
Ja het lijkt een soort religie eigenlijk. Wat ook gevaarlijk is omdat velen hem blind volgen in plaats van de MSM maar daardoor nog steeds niet voor zichzelf denken. Veel dingen waar hij mee komt zitten vol waarheid, maar zijn eind-verklaringen slaan dan weer op heel veel hete lucht.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:23 schreef Buschetta het volgende:
Een ding heb ik wel first hand gezien. De "volgelingen" van Icke zijn makkelijk te manipuleren en te sturen. Ze zijn extremisten in hun eigen zin puur omdat ze "waanzinnige" ideeen als waarheid opvatten zonder de consequenties die daaraan verbonden zijn te accepteren. Dit kan dus leiden tot volledig ontspoorde mensen is mijn idee.
Dan moet jij misschien maar beter opletten. David Icke zegt constant; ik zeg niet dat dit de absolute waarheid is. Ik vertel wat ik heb onderzocht en heb gevonden en je moet zelf weten wat je met die informatie doet.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:25 schreef poldergeist het volgende:
Het ergste aan Icke vind ik nog dat hij pretentieert dat hij De Waarheid vertelt en dat hij het met ‘bronnen van over de hele wereld’ kan bevestigen. Iedereen die het er niet mee eens is, is gemanipuleerd. Wat voor een zelfingenomen, spirituele zak ben je dan wel niet. Daarmee kun je ook inzien dat Icke een grote paradox is.
Icke is meer te weten gekomen dan mensen willen beseffen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:15 schreef Pikanto het volgende:
Ik vind het wel erg overdreven om Icke als een onderzoeker te kwalificeren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |