abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 juli 2010 @ 13:06:54 #51
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_83604721
Ik heb het boek inmiddels ook binnen maar het hoofdstuk van de Moon Matrix vind ik maar wat uit de lucht gegrepen. Tuurlijk zijn er rare zaken. Maar hier ben ik nog niet zo van overtuigd.
Misschien dat Icke in zijn volgende boek het wat verdere uitwerkt.

Iemand anders die wel snapt wat nu precies het punt van de Moon Matrix is?

[ Bericht 0% gewijzigd door Lambiekje op 03-07-2010 13:21:10 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_83604955
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 10:17 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Wat begrijp je er niet aan? Die "versnelling" is helemaal niet vreemd, end dat soort versnellingen kun je ook gewoon nu waarnemen in allerlei situaties die in het klein de situatie toen naspiegelen.
Tsja, mensen denken nou eenmaal graag lineair, want dat is simpel
  vrijdag 9 juli 2010 @ 14:30:32 #53
13132 Core.
schizo eend
pi_83850632
Het boek is inmiddels te bestellen bij Bol.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blessed are the pure in heart: for they shall see God
Blessed are the weird people (poets, misfits, writers, mystics, painters, troubadours) for they teach us to see the world through different eyes
  vrijdag 9 juli 2010 @ 15:29:36 #54
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_83852708
tvp
  vrijdag 9 juli 2010 @ 15:33:14 #55
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_83852824
tvp
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  maandag 12 juli 2010 @ 21:23:56 #56
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_83975029
David blijft een opmerkelijk figuur. Ik las zijn eerste boek in '99 en was onder de indruk. Veel van z'n theorieen blijven staan en zijn zeker de moeite waard om over te filosoferen. Ik heb nooit een direct oordeel kunnen vellen over hem omdat er bepaalde opmerkelijke details in z'n boeken staan die weinigen kunnen achterhalen.

Een ding heb ik wel first hand gezien. De "volgelingen" van Icke zijn makkelijk te manipuleren en te sturen. Ze zijn extremisten in hun eigen zin puur omdat ze "waanzinnige" ideeen als waarheid opvatten zonder de consequenties die daaraan verbonden zijn te accepteren. Dit kan dus leiden tot volledig ontspoorde mensen is mijn idee.
pi_83990442
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:23 schreef Buschetta het volgende:
Een ding heb ik wel first hand gezien. De "volgelingen" van Icke zijn makkelijk te manipuleren en te sturen. Ze zijn extremisten in hun eigen zin puur omdat ze "waanzinnige" ideeen als waarheid opvatten zonder de consequenties die daaraan verbonden zijn te accepteren. Dit kan dus leiden tot volledig ontspoorde mensen is mijn idee.
Ja het lijkt een soort religie eigenlijk. Wat ook gevaarlijk is omdat velen hem blind volgen in plaats van de MSM maar daardoor nog steeds niet voor zichzelf denken. Veel dingen waar hij mee komt zitten vol waarheid, maar zijn eind-verklaringen slaan dan weer op heel veel hete lucht.

Ik weet niet meer precies hoe het verhaal ging, maar klopt het dat hij van een afrikaanse stam heeft gehoord dat in hun geloof de maan hol is? Er was een youtube interview erover, maar ik weet het niet meer precies.

Het is jammer want voor de gemiddelde authority-gelover zijn alle complot-gelovers ook Icke gelovers, omdat je mischien dingen als waar ziet, die Icke toevallig ook zo ziet. Maar er is een groot verschill tussen religeus-ingestelde complot-gelovers en atheistische complot-gelovers. Mensen met een religie-achtergrond geloven veel dingen, ookal zijn ze erg fantastisch, puur omdat zij iets willen geloven. Of dat nou greys zijn, de duivel of reptillians. Icke heeft heel veel invloed op dat soort mensen.

Je moet ook de vraag stellen waarom hij zomaar, zonder gestopt te worden door TPTB, al die dingen mag zeggen? Waarom, als hij zoveel "gevoelige" informatie openbaar maakt, wordt hij niet monddood gemaakt?

Volgens mij doet hij bewust of onbewust, het werk voor TPTB. Hij schaart een heleboel mensen achter zich, die dan vervolgens weer niet voor zichzelf denken, hij schetst een gek beeld van complot-theoristen wat het moeilijk maakt in het openbaar over bepaalde onderwerpen te praten. Eigenlijk werkt hij de hele truth beweging tegen.

Verder vind ik zijn theorien wel interessant Ik geloof niet in zijn reptillian shape-shifters of in het maan-ruimteschip. Daar is geen bewijs voor. Maar zijn verhalen laten je zelf wel wat verder denken en ook een beetje philosoferen, bij voorbeeld over ons bestaan en wat is nou eigenlijk realiteit.
白い付
付いて行く
pi_84145019
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 22:25 schreef poldergeist het volgende:

Het ergste aan Icke vind ik nog dat hij pretentieert dat hij De Waarheid vertelt en dat hij het met ‘bronnen van over de hele wereld’ kan bevestigen. Iedereen die het er niet mee eens is, is gemanipuleerd. Wat voor een zelfingenomen, spirituele zak ben je dan wel niet. Daarmee kun je ook inzien dat Icke een grote paradox is.
Dan moet jij misschien maar beter opletten. David Icke zegt constant; ik zeg niet dat dit de absolute waarheid is. Ik vertel wat ik heb onderzocht en heb gevonden en je moet zelf weten wat je met die informatie doet.
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_84145141
Ik vind het wel erg overdreven om Icke als een onderzoeker te kwalificeren.
  zaterdag 17 juli 2010 @ 00:23:51 #60
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_84157337
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 20:15 schreef Pikanto het volgende:
Ik vind het wel erg overdreven om Icke als een onderzoeker te kwalificeren.
Icke is meer te weten gekomen dan mensen willen beseffen.
Of hij nou een des-info agent is.. of niet.. of hij nou over reptielen en interdimensies praat.. of niet... Icke weet zijn kennis over Queen Semiramis beter dan enig ander.

En dat zegt veel, want als je nou het feitelijke verhaal gaat kijken van bloedlijnen en konings(ELite)heerschappij, dan is het op de hoogte zijn van de grote overname, in die tijd, erg belangrijk.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')