Dat impliceert dat er een bevriend kamp zou zijn....? Liberaal is ze in ieder geval nooit geweest.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:18 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Ja ja, je zult ook maar eens één positief of uberhaubt ongekleurd woord overhebben voor iemand uit het 'vijandige kamp'.
Sharon Dijksma is ook staatssecretaris, en Eimert Van Middelkoop minister. Dat maakt ze nog niet geschikt als premier. Ik vond Kroes helemaal niet zo'n denderende minister. Verder is dat Nederland Distributieland van haar natuurlijk een ramp, en heeft ze de vingertjes sowieso wat te ver in de aars van het bedrijfsleven. Wel kunnen we de Betuwelijn aan haar toeschrijven.quote:Kroes was in de jaren '70 al staatssecretaris en 8 jaar lang minister dus doe nou maar niet alsof ze geen verstand van zaken heeft.
Jij bent in de war met de EGKS.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:32 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Zeg grapjas, als de EU er niet was geweest waren we misschien wel opnieuw bezet geweest.
EU brengt tenminste enigszins stabiliteit en vrede.
Ideologische bullshit, vrede middels afhankelijkheid.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:32 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Zeg grapjas, als de EU er niet was geweest waren we misschien wel opnieuw bezet geweest.
EU brengt tenminste enigszins stabiliteit en vrede.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:36 schreef SeLang het volgende:
Overigens een interessant tegengewicht tegen eurofobe PVV en TON die stemmen wegkapen bij de VVD
Kroes en Rutte zijn beiden niet verkiesbaar voor het premierschap.quote:
Interesseert me niet, ze is het wel. Onloyale trut.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:53 schreef Ringo het volgende:
Met je landverradersretoriek ga je het niet redden, Tarak.
Het zit je diep?quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:00 schreef Tarak het volgende:
[..]
Interesseert me niet, ze is het wel. Onloyale trut.
quote:
Zelfs al ben je tegen een Europa in de huidige vorm, zoals overduidelijk bij jou het geval is, dan nog is Neelie Kroes een zeer sterke Nederlandse factor in het systeem. Zij is degene die Europa voor ons kan laten werken. Zij is degene die onze belangen kan en wil behartigen in dat Europa. Ook de tegenstand is dan beter af met een Neelie dan met een slappe zak die over zich heen laat walsen en beslissingen overlaat aan daadkrachtigere politici uit Frankrijk.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:00 schreef Tarak het volgende:
[..]
Ik zou haar nog steeds geven.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:09 schreef Tarak het volgende:
[..]
Natuurlijk, we zitten nu midde in een periode van ideologische waanzin. Na het communisme is er weer wat nieuws ontdekt aan geschifte maakbare samenlevingsidealen. Dat gaat niet goed, dat gaat niet goed komen, daar geloof ik gewoon niet in.
Het wrange is ook nog dat de EU blauwdruk een nazi-achtergrond (ik ben bloedserieus) en dat het corporatische gedachtegoed nu over heel veel partijen verspreid is. En burgers accepteren het ook nog onder mom van holle retoriek, terwijl hun invloed steeds beperkter wordt. Staatsdwang die verkocht wordt als solidariteit, ik snap dat niet.
Neelie Kroes is geen Margaret Thatcher: No, No, No
quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:13 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Zelfs al ben je tegen een Europa in de huidige vorm, zoals overduidelijk bij jou het geval is, dan nog is Neelie Kroes een zeer sterke Nederlandse factor in het systeem. Zij is degene die Europa voor ons kan laten werken. Zij is degene die onze belangen kan en wil behartigen in dat Europa. Ook de tegenstand is dan beter af met een Neelie dan met een slappe zak die over zich heen laat walsen en beslissingen overlaat aan daadkrachtigere politici uit Frankrijk.
Dacht ik ook aan, zou een betere kandidaat zijn dan Kroes. Ik zou wel bang zijn dat z'n hart het elk moment kon begeven...quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:24 schreef Sloggi het volgende:
Misschien roept Opstelten morgen wel dat 'ie premier wil worden.
Nee hoor, dat mag ze helemaal niet. Ze zit er voor het belang van de EU, wat er praktisch gezien op neerkomt dat ze er vooral zit voor het belang van de instituties van de EU en het bedrijfsleven wat daar zijn ingangen heel mooi voor elkaar heeft. Commissarissen mogen het nationaal belang helemaal niet behartigen. Wel moeten ze allemaal uit een ander land komen, zodat elk land trots op zijn eigen commissaris kan zijn, en de EU en zijn uitbreiding dus gepromoot wordt.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:13 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Zelfs al ben je tegen een Europa in de huidige vorm, zoals overduidelijk bij jou het geval is, dan nog is Neelie Kroes een zeer sterke Nederlandse factor in het systeem. Zij is degene die Europa voor ons kan laten werken. Zij is degene die onze belangen kan en wil behartigen in dat Europa.
Zou Wiegel het al uitgesloten hebben?quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:24 schreef Sloggi het volgende:
Misschien roept Opstelten morgen wel dat 'ie premier wil worden.
Dat klinkt leuk op papier maar is in de werkelijkheid natuurlijk niet zo. Ze komen niet voor niets allemaal uit een ander land.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:30 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee hoor, dat mag ze helemaal niet. Ze zit er voor het belang van de EU, wat er praktisch gezien op neerkomt dat ze er vooral zit voor het belang van de instituties van de EU en het bedrijfsleven wat daar zijn ingangen heel mooi voor elkaar heeft. Commissarissen mogen het nationaal belang helemaal niet behartigen. Wel moeten ze allemaal uit een ander land komen, zodat elk land trots op zijn eigen commissaris kan zijn, en de EU en zijn uitbreiding dus gepromoot wordt.
Kroes is ouder dan Opstelten.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:29 schreef Tarak het volgende:
[..]
Dacht ik ook aan, zou een betere kandidaat zijn dan Kroes. Ik zou wel bang zijn dat z'n hart het elk moment kon begeven...
Iedereen die het niet met jou eens is/niet jouw standpunten heeft, is volgens jou een "landverrader"..quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:00 schreef Tarak het volgende:
[..]
Jawel hoor, eeuwige trouw aan de Groot-Europese heilstaatgedachte is het eerste vereiste om in aanmerking te komen.Of je nooit ergens voor verkozen bent, veroordeeld bent geweest voor corruptie, deel hebt uitgemaakt van een misdadig regime of gewoon incompetent bent, dat maakt niet uit. Maar ooit kritisch of sceptisch geweest op de Europese gedachte, en er staat een streep door je naam nog voor je ooit in Brussel bent geweest.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:50 schreef Pinterman het volgende:
Dat klinkt leuk op papier maar is in de werkelijkheid natuurlijk niet zo.
Dat heb ik je net uitgelegd. Elk land heeft zijn eigen stukje nationale trots om mee te pronken, dat is uitstekende promotie voor de EU naar politieke partijen en bevolkingen.quote:Ze komen niet voor niets allemaal uit een ander land.
Onzin, het is alleen de neo-koloniale EU waar ik me tegen verzet.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Iedereen die het niet met jou eens is/niet jouw standpunten heeft, is volgens jou een "landverrader"..![]()
Je holt het begrip een beetje uit...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |