Altijd.quote:Op zondag 23 mei 2010 11:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet wat over hebben voor je fiep![]()
[..]
Het is heel subjectief inderdaadquote:Ja inderdaad.Alleen dat is voor buitenstaanders dus lastig te begrijpen.
[..]
Wetenschappelijk onderwijs volgenquote:En hoe doe je dat dan weer?
Dat bedoel ik.quote:
Het is raar dat iemand opeens wel tegen geluid en andere prikkels. Terwijl als die fiep er niet is dan kan het niet. Dan gaan mensen onterecht denken dat iemand zich aanstelt en niet wilt.quote:[..]
Het is heel subjectief inderdaad![]()
Maar ik ben niet slim genoeg om dat te doenquote:[..]
Wetenschappelijk onderwijs volgen
Vast niet. Hoezo wat wil je gaan doen dan?quote:Op zondag 23 mei 2010 11:27 schreef Cassandra87 het volgende:
Zelfreflectie! En zelf kennis.
Is echt alles dicht vandaag?
Het wordt slecht begrepen.quote:Op zondag 23 mei 2010 11:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
..]
Het is raar dat iemand opeens wel tegen geluid en andere prikkels. Terwijl als die fiep er niet is dan kan het niet. Dan gaan mensen onterecht denken dat iemand zich aanstelt en niet wilt.
[..]
Het maakt je niet gelukkiger hoorquote:Maar ik ben niet slim genoeg om dat te doen
hmm, deels heeft iedereen last van die vooroordelen, want dat zit nou eenmaal in de mens.quote:Op zondag 23 mei 2010 10:26 schreef robuust89 het volgende:
mogge!
ik voelt mij een beetje onbestendig. tegen mezelf: "jongen, hoe moeilijk kan het nou zijn, negeren?!"
En om een paar stappen vooruit te lopen, samenvatting: Ik ben jong, en ik wil nog een heleboel! de grap is dat ik sommige dingen gewoonweg niet kan (of ik heb er veel moeite mee) en dat moet ik accepteren.
Wat is mijn trigger die ik nodig heb om tevreden te zijn? iets wat ik niet helemaal vat.
mams zegt dat ik me teveel bezighoud met mijn kleine vriendelijke stoornis (wat ook wel redelijk zo is), ik wil het gewoon tot op de bodem uitzoeken wat het maakt dat ik zo ben![]()
theorie: Ik ben een vrij knappe gozer, een leuke verschijning (ja, het is een theorie) en dat is voor sommige mensen voldoende om een beeld over me te vormen. die bepaalde verwachtingen die ze dan hebben (ik neem dus aan dat ze een bepaald gedrag van me verwachten, beter kan ik het niet plaatsen), die kan ik soms niet waarmaken, en dat stoort mij een beetje. niet dat ik met die mensen me leven wil delen oid, ik wil niet bevooroordeeld worden.
tering, dat is lastig uitleggen gek!![]()
![]()
(dingen van je afschrijven helpt!)
hierover wil ik zeggen dat ik vindt, dat studeren zelf maakt het geluk niet, maar draagt er meestal wel bij aan het gelukkig zijn en kan heel veel invloed hebben.quote:Op zondag 23 mei 2010 11:37 schreef Cassandra87 het volgende:
Toch vind ik t geen feit dat studeren je niet gelukkig maakt. Ik wil dolgraag verder studeren. Heb 8 jaar gewerkt, zonder startkwalificatie, en vind t nu wel mooi, ik sta te popelen om deeltijd hbo te beginnen
Al baal ik ervan dat ik niet eerder gestart ben. Als mijn opleiding bevalt wil ik mijn master er achteraan plakken, en zou ook wel aan de universiteit willen studeren maar als vrouw ben je gewoon iets eerder oud..
Laterquote:Op zondag 23 mei 2010 11:32 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het wordt slecht begrepen.
[..]
Het maakt je niet gelukkiger hoor
Maaruh een fijne dag iedereen. Familiebezoek. Ik zie jullie later wel weer.![]()
Eigenlijk is dat geluid uit het begin van dat liedje niet van een Huey(Bell) H-1 maar van eenquote:Op zondag 23 mei 2010 11:10 schreef tijnbrein het volgende:
EG en auti met jullie kan ik praten ik vind vliegtuigen ook leukIk wil nog steeds een keer naar het Aviodrome in Lelystad.
![]()
Misschien een idee voor een meet?
Auti dat geluid van die Huey is echt gaaf.![]()
Best grappig dat andere geluiden storend zijn maar geluid van vliegtuigen en heli's niet
jaren 80 liedje met helicopter............. dat weten toch wel heel veel mensen hoor.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:51 schreef Autidude het volgende:
Ik vind het wel superknap dat Pandora73 aan de hand van mijn beschrijvin zo snel het juiste liedje wist.
Op schiphol ben ik ook een aantal keer geweestquote:Op zondag 23 mei 2010 12:51 schreef Autidude het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat geluid uit het begin van dat liedje niet van een Huey(Bell) H-1 maar van een
Bell AH-1 Cobra.. máár guess what.. de eerste versies van de cobra hadden dezelfde motor en
versnellingsbak etc als de H-1Heel karakteristiek geluid
Aviodrome lijkt mij ook wel een keer leuk, ben daar nog niet geweest.. Alleen vroeger bij de oude op Schiphol en bij de DDA.
Ik vind het wel superknap dat Pandora73 aan de hand van mijn beschrijvin zo snel het juiste liedje wist.
Ik heb nog op de stoel van de piloot gezeten van de PH-DDA DC3quote:Op zondag 23 mei 2010 13:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op schiphol ben ik ook een aantal keer geweest
Ik heb in de cockpit van een spitfire gezeten tijdens open cockpit dagen in het aviodomequote:Op zondag 23 mei 2010 14:10 schreef Autidude het volgende:
[..]
Ik heb nog op de stoel van de piloot gezeten van de PH-DDA DC3
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dakotaramp
Ja precies, ik vond het ook niet heel bijzonder dat ik het wist. Je moet alleen nét even op titel of artiest kunnen komen. Gelukkig heb ik een hoofd vol met dit soort nutteloze feitjes.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:10 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
jaren 80 liedje met helicopter............. dat weten toch wel heel veel mensen hoor.
toen ik het las wist ik het ook meteen (maar billy joel was toen al gepost)
ik herken wel wat je bedoelt, behalve dat ik 'gelukkig' nog wel laag scoor bij biologie en geschiedenis.quote:Op zondag 23 mei 2010 16:59 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Ja precies, ik vond het ook niet heel bijzonder dat ik het wist. Je moet alleen nét even op titel of artiest kunnen komen. Gelukkig heb ik een hoofd vol met dit soort nutteloze feitjes.
(Ik raad mijn "normale" vrienden ook altijd aan om geen Triviant met mij te gaan spelen. Verliezen ze namelijk altijd, tenzij ik pech heb met dobbelen. Ik weet domweg te veel. En ik kan heel slecht "doen of ik het niet weet". Dus dat is heel frustrerend voor de anderen, hahahaha)
Herkenbaar. Mijn collega's vinden slim omdat ik van heel veel dingen wel iets af weet.quote:Op zondag 23 mei 2010 16:59 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Ja precies, ik vond het ook niet heel bijzonder dat ik het wist. Je moet alleen nét even op titel of artiest kunnen komen. Gelukkig heb ik een hoofd vol met dit soort nutteloze feitjes.
(Ik raad mijn "normale" vrienden ook altijd aan om geen Triviant met mij te gaan spelen. Verliezen ze namelijk altijd, tenzij ik pech heb met dobbelen. Ik weet domweg te veel. En ik kan heel slecht "doen of ik het niet weet". Dus dat is heel frustrerend voor de anderen, hahahaha)
Jij bent toch ook slim!quote:Op zondag 23 mei 2010 17:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Herkenbaar. Mijn collega's vinden slim omdat ik van heel veel dingen wel iets af weet.
Het bos is van iedereen dus het magquote:Op zondag 23 mei 2010 17:55 schreef Cassandra87 het volgende:
Zo wat een heerlijkheid. Hebben jullie de hele dag binnen gezeten?
We zijn ff naar t amsterdamse bos geweest. Heerlijk in t gras gelegen, in slaap gevallenen rond een uur of 4 weer wakker geworden. En vlak daarna kwam een heel stel barbequen voor ons neus. Vind t zooo aso.. In een bos gaan barbequen maar ook niet even vragen of t ok is voor de mensen er omheen. Wind stond ook net onze kant op dus we roken weer lekker
![]()
Ik ben jaloersquote:Op zondag 23 mei 2010 20:58 schreef robuust89 het volgende:
weetjeweetjeweetje!
nog een theorie: ik zie er normaal uit, en ben ook best een leuke gozer EN kan ook vrij goed camoufleren, dus de verrassing is des de groter als ik een steek laat vallen, dat valt dan op. me ma zei ook dat ze t gewoon af en toe vergeet dat ik soms ergens moeite mee heb![]()
zo van, bv gisteravond
blabla, gaat wel lekker, ik lul slap in de ronde, en all of a sudden, zie ik dat ene cruciale stukje lichaamstaal over het hoofd, en dan reageer ik dus een beetje lomp erop![]()
gesprekspartner: LOLWUT, ur retarded?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 mei 2010 17:55 schreef Cassandra87 het volgende:
Zo wat een heerlijkheid. Hebben jullie de hele dag binnen gezeten?
We zijn ff naar t amsterdamse bos geweest. Heerlijk in t gras gelegen, in slaap gevallenen rond een uur of 4 weer wakker geworden. En vlak daarna kwam een heel stel barbequen voor ons neus. Vind t zooo aso.. In een bos gaan barbequen maar ook niet even vragen of t ok is voor de mensen er omheen. Wind stond ook net onze kant op dus we roken weer lekker
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |