abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81784654
quote:
Op zondag 23 mei 2010 11:20 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Je moet wat over hebben voor je fiep
[..]
Altijd.
quote:
Ja inderdaad. Alleen dat is voor buitenstaanders dus lastig te begrijpen.
[..]
Het is heel subjectief inderdaad
quote:
En hoe doe je dat dan weer?
Wetenschappelijk onderwijs volgen
  zondag 23 mei 2010 @ 11:27:41 #277
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_81784776
quote:
Op zondag 23 mei 2010 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Altijd.
Dat bedoel ik.
quote:
[..]

Het is heel subjectief inderdaad
Het is raar dat iemand opeens wel tegen geluid en andere prikkels. Terwijl als die fiep er niet is dan kan het niet. Dan gaan mensen onterecht denken dat iemand zich aanstelt en niet wilt.
quote:
[..]

Wetenschappelijk onderwijs volgen
Maar ik ben niet slim genoeg om dat te doen
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_81784780
Zelfreflectie! En zelf kennis.

Is echt alles dicht vandaag?
  zondag 23 mei 2010 @ 11:29:34 #279
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_81784823
quote:
Op zondag 23 mei 2010 11:27 schreef Cassandra87 het volgende:
Zelfreflectie! En zelf kennis.

Is echt alles dicht vandaag?
Vast niet. Hoezo wat wil je gaan doen dan?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_81784901
Naar t park! Of bos
Maar ik zat te denken om een kopje koffie te halen (vaste prik) maar wil graag naar a'damse bos dus dan wordt t dat
pi_81784919
quote:
Op zondag 23 mei 2010 11:27 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

..]

Het is raar dat iemand opeens wel tegen geluid en andere prikkels. Terwijl als die fiep er niet is dan kan het niet. Dan gaan mensen onterecht denken dat iemand zich aanstelt en niet wilt.
[..]
Het wordt slecht begrepen.
quote:
Maar ik ben niet slim genoeg om dat te doen
Het maakt je niet gelukkiger hoor

Maaruh een fijne dag iedereen. Familiebezoek. Ik zie jullie later wel weer.

pi_81784995
Goedemorgen,

vliegen is leuk, maar gewoon een redelijke korte afstand, 13 uurtjes in 't vliegtuig net als een sardientje is te overleven. MAar want een pijn aan mijn achterwerk hou ik eraan over, en o wat blij ben ik dan als ik weer op de grond sta en me heerlijk uit kan strekken en zonder moeite bewegen.
HEt hangt oook maar net af in welke klasse je mag vliegen. Ik mocht vanwege een fout op de terugweg naar nederland in business class zitten, o wat was dat heerlijk een droom die uitkwam.
quote:
Op zondag 23 mei 2010 10:26 schreef robuust89 het volgende:
mogge!

ik voelt mij een beetje onbestendig. tegen mezelf: "jongen, hoe moeilijk kan het nou zijn, negeren?! "

En om een paar stappen vooruit te lopen, samenvatting: Ik ben jong, en ik wil nog een heleboel! de grap is dat ik sommige dingen gewoonweg niet kan (of ik heb er veel moeite mee) en dat moet ik accepteren.
Wat is mijn trigger die ik nodig heb om tevreden te zijn? iets wat ik niet helemaal vat.

mams zegt dat ik me teveel bezighoud met mijn kleine vriendelijke stoornis (wat ook wel redelijk zo is), ik wil het gewoon tot op de bodem uitzoeken wat het maakt dat ik zo ben

theorie: Ik ben een vrij knappe gozer, een leuke verschijning (ja, het is een theorie ) en dat is voor sommige mensen voldoende om een beeld over me te vormen. die bepaalde verwachtingen die ze dan hebben (ik neem dus aan dat ze een bepaald gedrag van me verwachten, beter kan ik het niet plaatsen), die kan ik soms niet waarmaken, en dat stoort mij een beetje. niet dat ik met die mensen me leven wil delen oid, ik wil niet bevooroordeeld worden.

tering, dat is lastig uitleggen gek!

(dingen van je afschrijven helpt! )
hmm, deels heeft iedereen last van die vooroordelen, want dat zit nou eenmaal in de mens.
Maar het blijft onprettig, en vooral voor mensen met een handicap, maar daarvan is het makkelijker om te vooroordelen, en ze allerlei etikketen op te plakken.

En de effecten in jezelf accepteren ook al zijn ze klein is iets lastig, en zoals eerder gezegd werd het beste is gewoon je leven te leiden en proberen er niet bij stil te staan en het niet te analyseren, en hoe je dat moet doen is denk ik het meest lastige deel ervan
pi_81785016
Toch vind ik t geen feit dat studeren je niet gelukkig maakt. Ik wil dolgraag verder studeren. Heb 8 jaar gewerkt, zonder startkwalificatie, en vind t nu wel mooi, ik sta te popelen om deeltijd hbo te beginnen

Al baal ik ervan dat ik niet eerder gestart ben. Als mijn opleiding bevalt wil ik mijn master er achteraan plakken, en zou ook wel aan de universiteit willen studeren maar als vrouw ben je gewoon iets eerder oud..
pi_81785347
quote:
Op zondag 23 mei 2010 11:37 schreef Cassandra87 het volgende:
Toch vind ik t geen feit dat studeren je niet gelukkig maakt. Ik wil dolgraag verder studeren. Heb 8 jaar gewerkt, zonder startkwalificatie, en vind t nu wel mooi, ik sta te popelen om deeltijd hbo te beginnen

Al baal ik ervan dat ik niet eerder gestart ben. Als mijn opleiding bevalt wil ik mijn master er achteraan plakken, en zou ook wel aan de universiteit willen studeren maar als vrouw ben je gewoon iets eerder oud..
hierover wil ik zeggen dat ik vindt, dat studeren zelf maakt het geluk niet, maar draagt er meestal wel bij aan het gelukkig zijn en kan heel veel invloed hebben.
Maar dan kom je bij de vraag wat is geluk? Ik zie geluk als het tevreden zijn met je leventje.
En geluk is een fenomeen dat voor iedereen weer anders is, voor de een is geluk een gezin hebben, voor de ander is het een baan hebben.
pi_81785480
Zoals ik t nu zie, zal studeren mij zeker wel gelukkig maken Ik wil toch bij MEE of GGZ werken, die nemen mij écht niet aan met mijn huidige cv hoor. Voordeel binnen de gemeente is dat ik van mijn 15e tot bijna 23e een naam heb opgebouwd. Daar kan ik op klimmen op basis van referenties. Maar ik wil meer.
  zondag 23 mei 2010 @ 12:07:56 #286
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_81785717
quote:
Op zondag 23 mei 2010 11:32 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Het wordt slecht begrepen.
[..]

Het maakt je niet gelukkiger hoor

Maaruh een fijne dag iedereen. Familiebezoek. Ik zie jullie later wel weer.

Later

Dat is zeker waar.
14 SHADES OF GREY
pi_81787111
quote:
Op zondag 23 mei 2010 11:10 schreef tijnbrein het volgende:
EG en auti met jullie kan ik praten ik vind vliegtuigen ook leuk Ik wil nog steeds een keer naar het Aviodrome in Lelystad.
Misschien een idee voor een meet?

Auti dat geluid van die Huey is echt gaaf.
Best grappig dat andere geluiden storend zijn maar geluid van vliegtuigen en heli's niet
Eigenlijk is dat geluid uit het begin van dat liedje niet van een Huey(Bell) H-1 maar van een
Bell AH-1 Cobra.. máár guess what.. de eerste versies van de cobra hadden dezelfde motor en
versnellingsbak etc als de H-1 Heel karakteristiek geluid

Aviodrome lijkt mij ook wel een keer leuk, ben daar nog niet geweest.. Alleen vroeger bij de oude op Schiphol en bij de DDA.

Ik vind het wel superknap dat Pandora73 aan de hand van mijn beschrijvin zo snel het juiste liedje wist.
Een handboek? Een HANDBOEK??? neuh.. sorry.. ik heb een hoofd.
  † In Memoriam † zondag 23 mei 2010 @ 13:10:03 #288
21636 Feestkabouter
pi_81787693
quote:
Op zondag 23 mei 2010 12:51 schreef Autidude het volgende:

Ik vind het wel superknap dat Pandora73 aan de hand van mijn beschrijvin zo snel het juiste liedje wist.
jaren 80 liedje met helicopter............. dat weten toch wel heel veel mensen hoor.
toen ik het las wist ik het ook meteen (maar billy joel was toen al gepost)
  zondag 23 mei 2010 @ 13:55:43 #289
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_81789221
quote:
Op zondag 23 mei 2010 12:51 schreef Autidude het volgende:

[..]

Eigenlijk is dat geluid uit het begin van dat liedje niet van een Huey(Bell) H-1 maar van een
Bell AH-1 Cobra.. máár guess what.. de eerste versies van de cobra hadden dezelfde motor en
versnellingsbak etc als de H-1 Heel karakteristiek geluid

Aviodrome lijkt mij ook wel een keer leuk, ben daar nog niet geweest.. Alleen vroeger bij de oude op Schiphol en bij de DDA.

Op schiphol ben ik ook een aantal keer geweest
14 SHADES OF GREY
pi_81789732
quote:
Op zondag 23 mei 2010 13:55 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Op schiphol ben ik ook een aantal keer geweest
Ik heb nog op de stoel van de piloot gezeten van de PH-DDA DC3
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dakotaramp
Een handboek? Een HANDBOEK??? neuh.. sorry.. ik heb een hoofd.
  zondag 23 mei 2010 @ 14:30:47 #291
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_81790330
quote:
Op zondag 23 mei 2010 14:10 schreef Autidude het volgende:

[..]

Ik heb nog op de stoel van de piloot gezeten van de PH-DDA DC3
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dakotaramp
Ik heb in de cockpit van een spitfire gezeten tijdens open cockpit dagen in het aviodome jammer dat ik er niet mee mocht vliegen
14 SHADES OF GREY
pi_81794317
quote:
Op zondag 23 mei 2010 13:10 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

jaren 80 liedje met helicopter............. dat weten toch wel heel veel mensen hoor.
toen ik het las wist ik het ook meteen (maar billy joel was toen al gepost)
Ja precies, ik vond het ook niet heel bijzonder dat ik het wist. Je moet alleen nét even op titel of artiest kunnen komen. Gelukkig heb ik een hoofd vol met dit soort nutteloze feitjes.
(Ik raad mijn "normale" vrienden ook altijd aan om geen Triviant met mij te gaan spelen. Verliezen ze namelijk altijd, tenzij ik pech heb met dobbelen. Ik weet domweg te veel. En ik kan heel slecht "doen of ik het niet weet". Dus dat is heel frustrerend voor de anderen, hahahaha)
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  † In Memoriam † zondag 23 mei 2010 @ 17:09:59 #293
21636 Feestkabouter
pi_81794652
quote:
Op zondag 23 mei 2010 16:59 schreef Pandora73 het volgende:

[..]

Ja precies, ik vond het ook niet heel bijzonder dat ik het wist. Je moet alleen nét even op titel of artiest kunnen komen. Gelukkig heb ik een hoofd vol met dit soort nutteloze feitjes.
(Ik raad mijn "normale" vrienden ook altijd aan om geen Triviant met mij te gaan spelen. Verliezen ze namelijk altijd, tenzij ik pech heb met dobbelen. Ik weet domweg te veel. En ik kan heel slecht "doen of ik het niet weet". Dus dat is heel frustrerend voor de anderen, hahahaha)
ik herken wel wat je bedoelt, behalve dat ik 'gelukkig' nog wel laag scoor bij biologie en geschiedenis.
dus een leuk spel triviant is met mij nog wel te spelen.
  zondag 23 mei 2010 @ 17:35:53 #294
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_81795415
quote:
Op zondag 23 mei 2010 16:59 schreef Pandora73 het volgende:

[..]

Herkenbaar. Mijn collega's vinden slim omdat ik van heel veel dingen wel iets af weet.
14 SHADES OF GREY
pi_81796096
Zo wat een heerlijkheid. Hebben jullie de hele dag binnen gezeten?
We zijn ff naar t amsterdamse bos geweest. Heerlijk in t gras gelegen, in slaap gevallen en rond een uur of 4 weer wakker geworden. En vlak daarna kwam een heel stel barbequen voor ons neus. Vind t zooo aso.. In een bos gaan barbequen maar ook niet even vragen of t ok is voor de mensen er omheen. Wind stond ook net onze kant op dus we roken weer lekker
pi_81796128
quote:
Op zondag 23 mei 2010 17:35 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Herkenbaar. Mijn collega's vinden slim omdat ik van heel veel dingen wel iets af weet.
Jij bent toch ook slim!
  zondag 23 mei 2010 @ 18:13:09 #297
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_81796563
quote:
Op zondag 23 mei 2010 17:55 schreef Cassandra87 het volgende:
We zijn ff naar t amsterdamse bos geweest. Heerlijk in t gras gelegen, in slaap gevallen en rond een uur of 4 weer wakker geworden. En vlak daarna kwam een heel stel barbequen voor ons neus. Vind t zooo aso.. In een bos gaan barbequen maar ook niet even vragen of t ok is voor de mensen er omheen. Wind stond ook net onze kant op dus we roken weer lekker
Het bos is van iedereen dus het mag

Ja ik heb vandaag mijn nieuwe kasten ingeruimd en verder een beetje gehangen. Verder spoken er weer allemaal vervelende gedachten door mijn hoofd.
14 SHADES OF GREY
pi_81802967
weetjeweetjeweetje!

nog een theorie: ik zie er normaal uit, en ben ook best een leuke gozer EN kan ook vrij goed camoufleren, dus de verrassing is des de groter als ik een steek laat vallen, dat valt dan op. me ma zei ook dat ze t gewoon af en toe vergeet dat ik soms ergens moeite mee heb

zo van, bv gisteravond
blabla, gaat wel lekker, ik lul slap in de ronde, en all of a sudden, zie ik dat ene cruciale stukje lichaamstaal over het hoofd, en dan reageer ik dus een beetje lomp erop

gesprekspartner: LOLWUT, ur retarded?
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  zondag 23 mei 2010 @ 21:02:26 #299
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_81803269
quote:
Op zondag 23 mei 2010 20:58 schreef robuust89 het volgende:
weetjeweetjeweetje!

nog een theorie: ik zie er normaal uit, en ben ook best een leuke gozer EN kan ook vrij goed camoufleren, dus de verrassing is des de groter als ik een steek laat vallen, dat valt dan op. me ma zei ook dat ze t gewoon af en toe vergeet dat ik soms ergens moeite mee heb

zo van, bv gisteravond
blabla, gaat wel lekker, ik lul slap in de ronde, en all of a sudden, zie ik dat ene cruciale stukje lichaamstaal over het hoofd, en dan reageer ik dus een beetje lomp erop

gesprekspartner: LOLWUT, ur retarded?
[ afbeelding ]
Ik ben jaloers Ik wou dat ik dat kon
14 SHADES OF GREY
pi_81803661
quote:
Op zondag 23 mei 2010 17:55 schreef Cassandra87 het volgende:

Leuk dat jullie genoten hebben in het bos.
En... het waren zeker van die !@#$% schaal 2 tokkies die kwamen barbequen zonder te vragen of het oke was?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')