Ik zou het graag willen doen een klein vliegtuig vliegenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:48 schreef Autidude het volgende:
[..]
túúrlijk snap ik het, ik ben een vreemde vogel.... maar ik weet wel wat vliegen is hoor
Ik zou niet in zo'n dure auto durven te rijdenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:51 schreef Autidude het volgende:
[..]
Absoluut!
[..]
Ja en nee.. zelf bezitten niet.. Maar genieten kan nog steeds.. autoclubs en autosport is erg toegankelijk, dat is echt fiepwerk.. zelfs voor NT'ers.. iedereen is gelijk, en hoe meer je weet hoe vrolijker men wordt..
It's all good! En daarnaast zijn er mogelijkheden qua werk.. heb ik zelf ook geprobeerd.
Mijn broer werkt momenteel voor Nissan, hij rijdt splinternieuwe auto's die hier vanaf de fabriek per boot worden afgeleverd rond op het Europees "magazijn" .. Rij je niet alleen in een Nissan Micra.. maar ook GTR of 370Z of Infinity's.. auto's van meer dan 100k, SPLINTERNIEUW.. 3km op de teller.
En leaseauto's die bij hun in onderhoud zijn.. maar ook soms Corvette of Hummer. De hele dag lang.
Ik ging het daar ook proberen, maar ik trok het niet.. Ik ben op tijd weg gegaan om zware schade te voorkomen. Hoop Tokkie gebeuren, mensen waar ik totaal niet tussen pas.. en dan faalwerk.. faalwerk waar ik echt last van had in de zin van extreme triggers. Maar wel super mooi werk hoor op auto gebied.
[..]
Inderdaad. Onbegrijpelijk dat er lui zijn die hulpverleners bedreigen.quote:Standaard man.. ik heb de verhalen van dat ik er zelf bij ben geweest en ik heb de verhalen van mijn pa die 30 jaar beroepsbrandweerman is geweest en het is inderdaad zeer en zeer triest. En dan laat ik het geweld tegen hulpverleners nog helemaal buiten schot.. werkelijk ongekend.
Het is mooi hoor zo'n grote kist.. en er komt tuurlijk wel wat bij kijken.. maar echt vliegen vilegen is het niet meer.. allemaal computer techniek en veiligheden en protocollen etc etc..quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[quote]
Huh![]()
Mijn ultieme droom zou toch vliegen op ene 747 zijn
Dat kloptquote:Op zondag 23 mei 2010 00:02 schreef Autidude het volgende:
[..]
Het is mooi hoor zo'n grote kist.. en er komt tuurlijk wel wat bij kijken.. maar echt vliegen vilegen is het niet meer.. allemaal computer techniek en veiligheden en protocollen etc etc..
Ik vind dit juist weer prachtig:quote:Waar zijn de analoge tellers? snap je wat ik bedoel? Het gaat mij ook niet om het formaat.. Ik vlieg net zo graag in een B17 als in een Cessnaatje.. als het maar "plain" plane is![]()
quote:Dat is qua vliegen zelf trouwens, en qua moderne techniek vind ik de straaljagers wél weer helemaal te gek... want ik ben niet alleen een mooie jongen, maar ook een snelle jongen, jong![]()
![]()
Alleen voor het kijken en al en qua fiep achtig gedoe ben ik meer van de "pokke pokke pok" Helikopters dus.. al vanaf ukkepukke tijd![]()
Pokke pokke pok is mooi!!! Ik herken ze zelfs aan het geluid
Ik weet denk ik wel welk liedje je bedoelt, maar ook ik kan er even niet opkomenquote:Op zondag 23 mei 2010 00:22 schreef Autidude het volgende:
FS .. kan er wel mee overweg, maar is meer iets voor mijn pa.. Doe het ook niet meer. Speelde zelf als klein jochie wel heel erg veel battle of britain en retaliation.
Maar helikopters, vooral het geluid.. is een tik denk ik.. pokke pokke pok.. Er was in de jaren 80 ook een liedje wat begon met helikopter geluid.. dat was mijn super uber favoriete liedje.. en dat noemde ik ook pokke pokke pok..Kan er niet op komen welke het precies was... begon met we are the hero's geloof ik.. soort vietnam song, jaren 80.
En de lifeliner, politiehelikopter, westland lynx van de kooy of een chinook.. ik kan ze feilloos onderscheiden, waarbij een chinook toch inderdaad wel het allergeilste is... alsof alle Harley's van NL langs komen scheuren..
quote:Op zondag 23 mei 2010 00:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik weet denk ik wel welk liedje je bedoelt, maar ook ik kan er even niet opkomen![]()
Ach, alles wat vliegt vind ik wel leuk
Het geluid van heli'squote:Op zondag 23 mei 2010 00:38 schreef Autidude het volgende:
[..]
Niet heel ver hier vandaan is er in recreatiegebied spaarnwoude een terein voor RC vliegspul.. dat vind ik ook erg gaaf en ga ik wel eens kijken bij mooi weer..
Qua pokke pokke pok en in combi met overige fiepjes e.d. vind ik dit ook echt fantastisch...
Stukje film klassieker
Die muziek ook.. en dan nog Huey'spokke pokke pok!
![]()
En daarna die compleet geflipte chaos en zooi..
Deze misschien:quote:Op zondag 23 mei 2010 00:22 schreef Autidude het volgende:
Maar helikopters, vooral het geluid.. is een tik denk ik.. pokke pokke pok.. Er was in de jaren 80 ook een liedje wat begon met helikopter geluid.. dat was mijn super uber favoriete liedje.. en dat noemde ik ook pokke pokke pok..Kan er niet op komen welke het precies was... begon met we are the hero's geloof ik.. soort vietnam song, jaren 80.
quote:
Dat is wel heel typisch autistisch, jezelf analyseren. Je moeder heeft gelijkquote:Op zondag 23 mei 2010 10:26 schreef robuust89 het volgende:
mogge!
ik voelt mij een beetje onbestendig. tegen mezelf: "jongen, hoe moeilijk kan het nou zijn, negeren?!"
En om een paar stappen vooruit te lopen, samenvatting: Ik ben jong, en ik wil nog een heleboel! de grap is dat ik sommige dingen gewoonweg niet kan (of ik heb er veel moeite mee) en dat moet ik accepteren.
Wat is mijn trigger die ik nodig heb om tevreden te zijn? iets wat ik niet helemaal vat.
mams zegt dat ik me teveel bezighoud met mijn kleine vriendelijke stoornis (wat ook wel redelijk zo is), ik wil het gewoon tot op de bodem uitzoeken wat het maakt dat ik zo ben![]()
...
Analyseren waarom je zo analyseert.quote:Op zondag 23 mei 2010 10:45 schreef robuust89 het volgende:
Oke, en hoe stop ik dan met mezelf analyseren?
Kun je nagaan hoe iemand getriggerd kan worden in een fok! topic. Ik heb het ook hoor. Positief en negatiefquote:Op zondag 23 mei 2010 01:21 schreef Autidude het volgende:
Echt heh... zit dus als een debieltje al 10 minuten lang de eerste 10 seconde steeds te herhalen...
En hoe doe je dat dan weer?quote:
Een beetje ver weg, maar het idee is wel goedquote:Op zondag 23 mei 2010 11:10 schreef tijnbrein het volgende:
EG en auti met jullie kan ik praten ik vind vliegtuigen ook leukIk wil nog steeds een keer naar het Aviodrome in Lelystad.
![]()
Misschien een idee voor een meet?
Goeie. Het hangt vanaf of geluid gewenst is of niet.quote:Auti dat geluid van die Huey is echt gaaf.![]()
Best grappig dat andere geluiden storend zijn maar geluid van vliegtuigen en heli's niet![]()
[..]
Leer analyseren.quote:En hoe doe je dat dan weer?
Meer tijd aan nuttige of leuke dingen besteden. Proberen zoveel mogelijk te leven als mensen zonder autisme doen. Kijk naar mensen om je heen.quote:Op zondag 23 mei 2010 10:45 schreef robuust89 het volgende:
Oke, en hoe stop ik dan met mezelf analyseren?
Je moet wat over hebben voor je fiepquote:Op zondag 23 mei 2010 11:14 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Een beetje ver weg, maar het idee is wel goed![]()
Ja inderdaad.quote:[..]
Goeie. Het hangt vanaf of geluid gewenst is of niet.
En hoe doe je dat dan weer?quote:[..]
Leer analyseren.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |