quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 13:44 schreef EchtGaaf het volgende:[..]
Daar geef ik je wel gelijk in hoor.

Maar het is wel een kapstok. En het erge is: de misplaatste status van werk. Tja.
I know, "ik had zelfs het t-shirt, maar dat heb ik verbrand"
Het ligt ook maar weer net aan je omgeving en met wie je omgaat en hun kijk op dat hele plaatje etc.
Ik heb diverse banen gehad die ontzettend gaaf en indrukwekkend waren, waar, sommige, mensen respect voor
hebben.. al komt dat misschien ook door de manier van vertellen.. Maar ook door de mensen een kijkje
achter de schermen te gunnen. En dat waren stuk voor stuk banen van niet meer dan 9 euro bruto per uur.
Hou het maar op 8.50 gemiddeld.
En ook voor de vrouwtjes hoor.. ligt ook een beetje aan jezelf en hoe je eruit ziet natuurlijk, want ik ben gewoon een mooie jongen

, maar zelfs als vuilnisman of plantsoenendienst kan je zwaar "sjans" hebben en lekker lopen flirten hoor.. wordt nog gewoon over het algemeen geaccepteerd ook door die dames.. Mits je het leuk, netjes en subtiel houdt natuurlijk..
Maar de andere kant ken ik ook maar al te goed.. ik ben een pauper en "skeer" en schraal.
Zeker nu ik weer een tijd werkeloos ben en zelfs een WA-jong uitkering heb.. Maar als ik straks weer werk heb, zal ik er financieel niet echt op vooruit gaan.. voorlopig niet, dat is een feit.. en wellicht in de toekomst ook niet. Ik ben een minima.. vind het prima, ik ben niet jaloers.. dat soort gevoelens heb ik niet. Al heb ik wel een dure smaak en hou ik van luxe.. maar ik heb een prima fantasie en droomwereld in mijn hoofd.. Noem het maar VMware voor het menselijk brein

Ik kan ook prima meegenieten van andere mensen hun succes, sommige mensen zijn ook heel erg aardig. Vooral in de autowereld, en dat is voor mij heel fijn.
Bijvoorbeeld de baas van Trust is een groot autoliefhebber en hij heeft echt een paar heeeeeeel dikke geile vette auto's, en daar mocht ik gewoon bij staan en ging ik met hem praten.. was een superdag! En zo zijn er nog meer van dat soort mensen die gewoon heel aardig zijn en van passie delen houden en geen vooroordelen hebben. Dat is het mooie van de autosport en autofanaten.. passie delen, maakt niet uit wie je bent.
Ik zal zonder een loterij te winnen nooit één van mijn droomauto's kunnen kopen, zelfs niet de goedkoopste.
Maar ik kan en mag wel meegenieten van auto's en meetings en fimpjes en verhalen van anderen. En gewoon meedoen en meegenieten. Dat is de juiste kant van de maatschappij.
En dan is er dus dat snel oordelende, vooroordelende, stug volhoudende, nog 15 jaar terug levende soort mensen die, welliswaar net als mij heel erg veel lopen te klagen, maar het nooit kunnen onderbouwen en
zichzelf vreselijk goed vinden maar ondertussen zo asociaal als de pest zijn.. Of mensen die uberhaupt niet denken; sorry dat ik nu ga uitweiden maar dit is een schitterend voorbeeld;
eergister was er weer eens een ongeluk.. bekende kruising. snorfietser tegen auto.
Het is ff lastig uit te leggen om de situatie in beeld te brengen maar het kwam er op neer dat de straat
waar de auto uit kwam dus voor auto verkeer geblokeerd was (want daar stond de auto van betrokkkene)
en dat het achteropkomend verkeer dus daar linksom heen tegen het verkeer in zou moeten. Het is een vrij druk kruispunt, maar goed.. beetje verkeersinzicht en al is dat allemaal prima te doen..
Komt de ambulance aan.. en die zet hem, heel logisch, pal naast de auto van betrokkene, zo dicht mogelijk bij het slachtoffer maar blokeert daarmee dus wel die ene straat. De andere straat is de grootste doorgaande route in de gemeente dus hij deed het uitstekend!
Gaat er een groep van 4 a 5 mensen staan schreeuwen.. OOOOOHHH!!! JAAA HOOOR!!!! je ziet het aankomen heh!!!! ze blokeren gewoon de straat... WAAR HEEFT DIE ZIJN CURSUS GEHAALD??

wtf.. srry??
Auti: "cursus? cursus? Nou, iig op een hogere school dan dat jij hebt gezeten en ook niet via de SoZa..
Wie is er nu dom.. een ambulance chauffeur die pal naast een slachtoffer parkeert, of iemand die daar over gaat lopen klagen.. Je zal er zelf maar liggen.. komt de ambulance, gaat naast je staan.. raampje open; Blijft
u even rustig liggen? Dan zoek ik even een parkeerplekje!

Waar zou jij hem neer zetten?
Dom mens: "... .. ... . euuuhhh.. muuuhhhhh. deuuhhh. eeuuh.."
Echt heh... ik zou nog net niet zeggen.. "nee dat doe je ook fout, je moet beeehhhh behhh beehhhhhh zeggen"
Maar ja, wie ben ik.. ik ben auti, wellicht een stukje verder.. maar zij geen schaap en ik ben geen herder..
Een handboek? Een HANDBOEK??? neuh.. sorry.. ik heb een hoofd.