abonnement Unibet Coolblue
pi_81623018
Geld verdienen door online enquetes in te vullen? Dat kan!

Deel 1: Nipo Capi @ Home
Deel 2: nipo capi @home deel 2
Deel 3: Online enquêtebureau's deel 3 - oa. Nipo, Intomart ea.
Deel 4: [Centraal] Online enquetebureaus 4 (Nipo, Intomart, Invotes)
Deel 5: Online enquetebureau's (NIPO, Intomart, DoublePoints etc)
Deel 6: Online enquetebureau's (NIPO, Intomart, DoublePoints etc)
Deel 7: Online enquetebureau's (NIPO, Intomart, DoublePoints etc)
Deel 8: Online enquetebureau's - Deel 8
Deel 9: Online enquete bureau's deel 9
Deel 10 Online enquetebureau's deel 10
Deel 11 Online Enquetebureaus Deel 11
Deel 12 Online Enquetebureau's Deel 12
Online Enquetebureau's deel 13
Online Enquetebureau's #14
Online Enquetebureau's #15

Ik heb vragen!
Stel ze gerust in dit topic, er is misschien iemand die een antwoord weet!

Nipo: https://capi.nipo.nl/secure/login.asp
Intomart: https://panel.intomartgfk.nl/
Invotes: https://n34.noties.nl/invotes/index.php
Ciao: http://www.ciao-surveys.nl/
Ciao Shopping: http://www.ciao-shopping.nl/
Interview NSS: http://www.online.interview.nl/loginpp.htm
Lightspeed: http://nl.lightspeedpanel.com/member/Login
Opionbar: http://www.opinionbar.com/NL/login.asp
Flycatcher: http://www.flycatcher.nl/
Pollland: http://www.pollland.nl/
MoneyMiljonair: http://www.moneymiljonair.nl/
Panelwizard: http://www.panelwizard.com/
Buzzer: http://www.buzzer.nl
Webtester bij Kijkshop: http://www.kijkshop.nl/index.asp?strPageType=styleit&intStyleITID=340

Voor nipo moet een van de enqueteurs je aanmelden, geef even een naam en emailadres door.

Handige link: http://www.opiniepeilers.nl/
ervaringen van deelnemers bij "meer info" helemaal rechts


[ Bericht 3% gewijzigd door Lucky_Strike op 20-05-2010 00:21:27 ]
Spoilers!
pi_81623089
Uit vorige topic:

quote:
Op woensdag 19 mei 2010 13:30 schreef Reflectionne het volgende:
Kent iemand Test and Vote?
Ja, daar ben ik een paar jaar geleden lid van geweest. Je krijgt heel weinig enquêtes, je kunt eigenlijk alleen maar punten verdienen met mini-polls op hun site. Na 1 jaar schrappen ze al je punten omdat die maar een jaar geldig zijn. Tegen die tijd heb je er voor je gevoel veel maar nog veel te weinig om te laten uitbetalen. Alsof je je salaris op je spaarrekening stort en je baas na een jaar zegt dat hij het terug wil omdat je het niet hebt opgemaakt....
Spoilers!
pi_81623268
Terugvindpost enzo.

Ben zelf momenteel aan het sparen voor punten met DoublePoints, zit nu op ong 1000 punten. Ben benieuwd of het iets is. ;o
Ook nog begonnen bij Toluna, maar dat gaat voor mn gevoel zo vreselijk langzaam omdat ik steeds buiten de doelgroep val met enquetes.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 19 mei 2010 @ 14:33:52 #4
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_81625303
Pollland heeft wel een kutservice zeg, .
Ik krijg aldoor mailtjes voor Polls, maar ik kan niet inloggen om te zien hoeveel Polletjes ik heb, .
Hij zegt constant dat mijn ww verkeerd is en als ik in activatiemails kijk staat er geen ww.

Ik heb ze wel eens gemailed, maar nooit antwoord teruggekregen, .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_81625731
wat zijn de beste sites om je te registreren en geld te verdienen dmv enquete's?
pi_81627554
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 13:55 schreef Crientj het volgende:
....
Ook nog begonnen bij Toluna, maar dat gaat voor mn gevoel zo vreselijk langzaam omdat ik steeds buiten de doelgroep val met enquetes.
Dat To Luna is dus het Test & Vote waar ik het in een paar posts hierboven over had...
Spoilers!
pi_81628887
Hier verder Test & Vote had ik later al op gezocht op zo'n site waar alles vergeleken werd (uit het vorige topic, door LS geplaatst geloof ik). Daar waren ze ook niet positief dus had me alweer uitgeschreven haha.

Doe nu mee aan:
Buzzer, Polland, TNS Nipo, Insiders, Intomart, Stempunt, Flycatcher en Opinionbar

En vier van die mailclick dingen:
Moneymiljonair, Euroclix, Zinngeld en Surfrace

Lijken er vrij veel maar ik krijg er weinig vind ik, stempunt ben ik het meest tevreden over! En buzzer is leuk als je een keer een product mag testen (dat vind ik toch wel erg leuk, producten testen en beoordelen, dus als daar nog meer goede tips voor zijn?!))

Ik moet binnenkort eens gaan selecteren of ik er wat uitgooi want als ik zelden/nooit een enquete krijg laat 't maar hoor. Oh en die mailklik dingen ga ik denk ik ook mee stoppen zodra ik 't kan laten uitbetalen, opzich gaat 't prima maar ik heb niet zo veel zin meer om die mails te klikken.
pi_81630543
http://www.opiniepeilers.nl/

ervaringen van deelnemers bij "meer info" helemaal rechts
pi_81636161
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:19 schreef Zana het volgende:
http://www.opiniepeilers.nl/

ervaringen van deelnemers bij "meer info" helemaal rechts
Die ja --> Misschien handig voor in de OP? (Wou 't zelf doen, maar zag geen linkje naar de wiki)
  woensdag 19 mei 2010 @ 18:43:20 #10
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_81637406
TVP
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_81638586
heeft iemand al een keertje Douglasbonnen besteld bij Pollland, ik zou graag weten wat de waarde is, er staan alleen wat ze kosten aan punten, maar verder geen uitleg en toen ik via e-mail erna vroeg, kreeg k geen antwoord
pi_81640072
BTW de linkjes van: Invotes, ciao surveys, online interview doen 't niet meer..
pi_81641721
Zo, uitgeschreven voor Flycatcher, want ik had sinds ik me aangemeld heb (oktober) maar 1 enquete gekregen. 2e uitgeschreven is Intomart, kreeg ook nooit een uitnodiging van hen.
pi_81643629
Zo, de verwijdere zijn vervangen voor Valuewait en Metrolifepanel Ben benieuwd!
pi_81647469
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 14:42 schreef HowAreYouDoing het volgende:
wat zijn de beste sites om je te registreren en geld te verdienen dmv enquete's?
iemand een antwoord? en hoe word je uitbetaald?
pi_81655797
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 21:44 schreef HowAreYouDoing het volgende:

[..]

iemand een antwoord? en hoe word je uitbetaald?
je kunt bij opiniepeilers kijken, over het algemeen klopt de waardering daar goed (let wel dat het gebaseerd is op meerdere deelnemers),
buiten dat is het afhankelijk hoe gewild je profiel is, er zijn nu eenmaal groepen die veel tijd voor zoiets hebben, dan hebben ze de keuze, maar behoor je tot een groep waar maar weinig mensen in de database staan, wordt je ook vaker uitgenodigd (denk ik in elk geval), bovendien gaat het ook in golven, soms wekenlang niets en dan weer een paar achter elkaar
pi_81658020
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 18:12 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

Die ja --> Misschien handig voor in de OP? (Wou 't zelf doen, maar zag geen linkje naar de wiki)
Weet niet hoe dat wiki gebeuren werkt... vond t al heel wat dat ik een OP kon kopieren Maar heb de link wel in de OP geplaatst. Goed he
Spoilers!
pi_81662271
Ja goed man LS! Haha

Ik ben erg enthousiast over Valuewait nu, je krijgt een sms dat er weer een vragenlijst is, kun je op een linkje klikken en een korte vragenlijst invullen. (Wel dus mobiel met internet nodig). Je vult van te voren in wanneer je wacht (dus als je elke ochtend en avond lang moet reizen naar school/werk dan krijg je in die tijden een smsje).

Iemand die 't kent? Want ik vraag me 1 ding af, ze zeggen dat de smsjes gratis zijn, ik vraag me af of 't niet wel 1 smsje uit je eigen bundel kost? Of kan dat niet? (Want je hoeft niet terug te smsen)..
pi_82610081
Baal!! Eindelijk weer eens 1000 punten bij inVotes, wil ik laten uitbetalen, staat de Bol.com-bon er niet meer tussen Irisscheque ook niet, kan alleen kiezen uit Bart Smit, Tijdschriftenbon en nog iets anders wazigs Dawilikheulniet! Verdorie.

En de eerste uitkering van EUpanel gehad Wel Bol.com, 5 euro.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_82610150
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 13:55 schreef Crientj het volgende:
Terugvindpost enzo.

Ben zelf momenteel aan het sparen voor punten met DoublePoints, zit nu op ong 1000 punten. Ben benieuwd of het iets is. ;o
Ook nog begonnen bij Toluna, maar dat gaat voor mn gevoel zo vreselijk langzaam omdat ik steeds buiten de doelgroep val met enquetes.
Ik heb er bijijijna 2800 Het gaat er erg langzaam, maar ze hebben Bol.com bonnen, Irischeques en je kunt gewoon voor geld kiezen. Ben nog aan het bedenken wat het gaat worden Irischeques zijn onbeperkt geldig en kun je op veel plaatsen inwisselen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_82610183
Ik vergeet alleen steeds als ik bij Bol bestel om het via DP of Moneymiljonair te doen. Schiet niet echt op dus
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_82879975
Ik kijk net nogmaals bij inVotes, staat de Bol.com optie er ineens weer bij Heb dus maar snel op uitbetalen gedrukt
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_85178765
Is er iemand die mij aan wil melden bij TNS Nipo (en bij lightspeed moet je volgens mij ook door een ander aangemeld worden, of niet?).

Thanks alvast!
Once upon a midnight dreary, while I pondered weak and weary...
pi_85433727
Ik doe nu al een tijdje via tns nipo online die vraaglijsten invullen. Maar de afgelopen 2 maanden zijn er geen punten bijgeschreven ik heb wel wat onderzoekjes gedaan. Iemand anders die dat ook heeft? Ik heb zelfs 76 punten maar nog steeds geen bon.
pi_85444823
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 13:39 schreef davo1979 het volgende:
Ik doe nu al een tijdje via tns nipo online die vraaglijsten invullen. Maar de afgelopen 2 maanden zijn er geen punten bijgeschreven ik heb wel wat onderzoekjes gedaan. Iemand anders die dat ook heeft? Ik heb zelfs 76 punten maar nog steeds geen bon.
Er is een mail rondgegaan dat er in juli geen punten worden verwerkt en dus was weer eind augustus...

Ik word trouwens enorm gespamd door Toluna opeens, alleen ik vul niets meer in..
pi_85453745
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 18:15 schreef Arnette het volgende:

[..]

Er is een mail rondgegaan dat er in juli geen punten worden verwerkt en dus was weer eind augustus...

Ik word trouwens enorm gespamd door Toluna opeens, alleen ik vul niets meer in..
Di e heb ik dus gemist en ook niet ontvangen. Daarom dus. Bedankt!
pi_85737167
Heeft iemand ervaring met lightspeedpanel,

Heb in juni een uitbetaling aangvraagd 10 euro paypal maar nog niks ontvangen,heb ook al 2 mailtje gestuurd maar ook daar word niet op gereageerd.
pi_85744109
Vandaag kwam er onverwachts weer een Blokker bon in de brievenbus gevallen.
pi_85800547
wie wil mij inschrijven bij tns NIPO?

stuur me even een p.m. alsjeblieft...voor mijn mail adres. ;)
Ik zou erg graag ook meedoen! :Y
pi_85801329
Op dit moment kan ik niemand aanmelden, ze hebben genoeg mensen bij TNS.
pi_86028067
is er ook iets met online enquete's voor Belgie?
pi_86280987
Alle enquetes die ik van polland krijg kan ik op de een of andere manier niet invullen. Maar eens over mailen
pi_86283694
Eindelijk. 1200 punten bij Doublepoints. Nog maar even te gaan tot de 2800 :')
maar krijg gelukkig wel dagelijks mailtjes van ze. In tegenstelling tot bv Euroclix; die sturen steeds minder.
pi_86301229
Kan iemand me aanmelden voor TNS ?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_86305160
Bij TNS NIPO is op dit moment een opnamestop.

Flycatcher zoekt wel mensen.
pi_86388483
Iemand ervaring met opiniecentrum.nl? Hij staat niet bij opiniepeilers maar schijnt wel snel te gaan..

[ Bericht 0% gewijzigd door Reflectionne op 13-09-2010 17:46:46 ]
pi_86502724
Iemand ervaring met ziningeld.nl?
pi_86525032
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:34 schreef Crientj het volgende:
Iemand ervaring met ziningeld.nl?
Niet met de uitbetaling maar wel met de mailtjes, euroclix en moneymiljonair gaan dubbel zo snel. Ik stop met zinngeld zodra ik uit kan laten betalen..
pi_86526165
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 06:59 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

Niet met de uitbetaling maar wel met de mailtjes, euroclix en moneymiljonair gaan dubbel zo snel. Ik stop met zinngeld zodra ik uit kan laten betalen..
Hmm kay. Eens zien hoe euroclix mij nu weer gaat naaien.
Aangemeld bij ziningeld via euroclix, maar geen bijschrijving van de 100 clix. :r
pi_86527755
Volgens mij hebben jullie t over 2 GPT's: ZinINgeld en ZiNNgeld ;)

Ik vind Zinngeld niet eens zo heel traag gaan en gelukkig is hun betalingsgrens 5 euro dus dat scheelt ook. Ziningeld ken ik niet.
Spoilers!
pi_86528091
OH. Ik faal echt weer eens. :')
Blijkbaar zag ik dr een i tussen, die zit er dus niet. :') :')
pi_86751194
}:| Euroclix zit weer eens te naaien.
Vul onderzoekjes in en krijg gewoon geen punten. :r Waardeloos.
pi_86820793
Ik krijg de schijt van Pollland. Deze week drie enquetes gekregen, die alledrie vastliepen. Sommige openen niet eens, eentje liep tot drie keer toe halverwege vast.

:( En het ligt niet aan mijn pc, ik heb het op een paar plaatsen geprobeerd. Kreeg net een 500-error, dus de fout ligt bij hun.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_86866779
Oh, ik dacht al dat het aan mij lag dat het niet lukte met Pollland.
pi_87321757
Als iemand lid wil worden van Invotes mag die mij een pm sturen, beiden krijgen wij dan 100 epoints als beloning (actie is t/m 31 oktober).
pi_87321938
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:59 schreef Zana het volgende:
Als iemand lid wil worden van Invotes mag die mij een pm sturen, beiden krijgen wij dan 100 epoints als beloning (actie is t/m 31 oktober).
Of mij ;)
Spoilers!
pi_87322170
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 14:03 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Of mij ;)
Of mij!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_87540928
Kun je nu bij Ipsos voor Ikeabonnen kiezen, kreeg ik ze vandaag zijn ze voor Ikea Duitsland. Nemen ze die dan ook in Nederland aan?
Was ooit ook hetzelfde probleem met mediamarktbonnen, maar weet niet bij welk bureau dit was...
pi_87556799
Met die MM bonnen was inderdaad ook van Ipsos. Heb na een half uur overhalen toch mijn korting gekregen toen bij Media Markt R'dan Centrum maar heb daarna mijn lidmaatschap van Ipsos opgezegd.
Spoilers!
pi_87557790
ik vind dit echt stom, het stond er ook niet, toen ik ze ging bestellen. Je gaat er toch automatisch van uit dat je dan bonnen voor Nederland krijgt...Ik heb er wel een mailtje gestuurd, even wachten wat ze zeggen, misschien is het ook maar een vergissing...
pi_87673785
Ik kreeg vandaag antwoord van Ipsos en volgens hun kunnen de Ikea Duitsland bonnen in elk Ikeavestiging in Nederland worden gebruikt. Heb het zelf natuurlijk nog niet geprobeerd.

Nadat ik voor de derde keer Pollland had benaderd vanwege de waarde van de Douglasbonnen, kreeg ik nu wel eens antwoord: 500 punten = 10 Euro bon.
pi_87860644
Klopt het of doe ik iets verkeerd dat ik telkens maar 10euro Bol.com krijg van TNS nipo.. Je kunt ze niet combineren (neem ik aan) en ik zou liever doorsparen voor meer dan, maar kan dat niet?
pi_87860765
Je krijgt bij Nipo idd altijd maar 10 euro bonnen. Maar je kan er bij Bol net zoveel invoeren als je wilt.
Ik spaar ze meestal op in een mail folder en voer er dan een stuk of 7, 8 in als ik een grote bestelling doe.
pi_87860825
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 10:33 schreef MissX het volgende:
Je krijgt bij Nipo idd altijd maar 10 euro bonnen. Maar je kan er bij Bol net zoveel invoeren als je wilt.
Ik spaar ze meestal op in een mail folder en voer er dan een stuk of 7, 8 in als ik een grote bestelling doe.
Echt? Mag je meerdere kortingsbonnen invoeren?
pi_87863936
Echt waar Reflectionne. Ik heb pas voor 125 euro aan bonnen van 5 en 10 euro ingevoerd ;)
Spoilers!
pi_87863965
Ik heb inderdaad ook meerdere bonnen gebruikt bij bol.com :Y.
pi_87864092
Wauw wauw goed nieuws! (heb ik de vorige keren voor niks dingen van 10 euro gezocht en gekocht :P) maar die bonnen gaan best snel, dus ik ga nu sparen!
pi_87869681
Ik ben al lange tijd lid van TNS Nipo. Erg leuk om af en toe aan een onderzoek mee te doen moet ik zeggen en ik krijg regelmatig een bon voor Bol.com in de bus.

Zijn er nog meer sites die aan te raden zijn die Bol.com bonnen verstrekken? Heb me, n.a.v. dit topic, zojuist ook aangemeld voor EUpanel.

Ik spaar de bonnen bij Bol trouwens ook gewoon op, goed geregeld daar.
Quidquid latine dictum sit, altum viditur
pi_87877589
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 16:42 schreef Dionysius85 het volgende:
Ik ben al lange tijd lid van TNS Nipo. Erg leuk om af en toe aan een onderzoek mee te doen moet ik zeggen en ik krijg regelmatig een bon voor Bol.com in de bus.

Zijn er nog meer sites die aan te raden zijn die Bol.com bonnen verstrekken? Heb me, n.a.v. dit topic, zojuist ook aangemeld voor EUpanel.

Ik spaar de bonnen bij Bol trouwens ook gewoon op, goed geregeld daar.
Pollland, IntomartGFK, inVotes , IkZieHetZo, Internet Panel, Flycatcher en Metropanel hebben ook Bol.com-bonnen. Alleen ligt Metropanel even op z'n gat. IkZieHetZo keert al uit bij 50 punten (=5 euro), maar hebben niet heel vaak enquetes voor je.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_87877633
Zodra ik een bon krijg voer ik die trouwens al in bij mijn Bolcom account, onder betaalmethoden. Dan heb ik ze meteen bij de hand als ik iets zie dat ik wil hebben, hoef ik de mails niet nog eens op te zoeken (die bewaar ik nog wel voor de zekerheid).
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_87878644
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 21:10 schreef Syrena het volgende:Pollland, IntomartGFK, inVotes , IkZieHetZo, Internet Panel, Flycatcher en Metropanel hebben ook Bol.com-bonnen. Alleen ligt Metropanel even op z'n gat. IkZieHetZo keert al uit bij 50 punten (=5 euro), maar hebben niet heel vaak enquetes voor je.
Bedankt, ik ga eens even kijken of daar nog wat leuks tussen zit!

Ik voer de bonnen ook altijd gelijk in, wel zo makkelijk inderdaad. Op het moment ben ik ze aan het sparen zelfs :)
Quidquid latine dictum sit, altum viditur
pi_87964986
Ben nu iets meer dan een jaar lid bij Nipo en heb nu toch al 70 euro aan Bol.com bonnen :o (waarvan 40 euro al uitgegeven). Vind ik best veel, gratis geld gewoon.
Had wel iets van 2 bonnen verzameld laatst met dat allochtone respondenten lid maken :') :D
pi_87971210
Ik ben ook al een tijdje lid:
quote:
Het totaal aantal verwerkte NIPOints: 1043
Zonder allochtonen lid te maken overigens, ik ken er niet zoveel :P
Quidquid latine dictum sit, altum viditur
pi_88055521
Heb me voor wat meer enquete sites aangemeld, ik kijk ook regelmatig alles langs als ze me nooit wat sturen zeg ik het weer af.. Bol.com bonnen sparen nu ik weet dat je ze bij elkaar kan doen! *O*
pi_88064216
Is er iemand lid bij: http://www.opinion-people.com?

Je moet uitgenodigd worden om deel te nemen!
pi_88625376
Aanrader: http://www.globaltestmarket.com/index.php

Krijg er veel enquêtes voor het zijn leuke enquêtes!
pi_88626169
Krijg je daar niet in Dollar met een cheque uitbetaald en dan pas vanaf 50 of zo? Heb je dan nog kosten van het inwisselen van de cheque, kurswisselingen?
pi_88627062
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 10:13 schreef Zana het volgende:
Krijg je daar niet in Dollar met een cheque uitbetaald en dan pas vanaf 50 of zo? Heb je dan nog kosten van het inwisselen van de cheque, kurswisselingen?
Ik zie inderdaad nu pas dat het in dollars uitbetaald wordt.. dat is wel minder.. hmm, geen idee hoe het verder zit. Begin nu wel te twijfelen, misschien weer afzeggen.. Zijn wel fijne enquetes enzo!
pi_88700800
Wat de uitbetalingen van Globaltestmarket betreft hoef je je geen zorgen te maken wat betreft het inwisselen van cheques.
Tot nu toe heb ik 2x een betaling opgevraagd. Enige tijd later krijg je een mail met het verzoek je bankgegevens te verstrekken. Het bedrag wordt dan gewoon op je bankrekening gestort.
Natuurlijk kan je uitbetaling wel verschillen door de dollarkoers. Mijn uitbetalingen waren daardoor ook verschillend, ¤ 34,44 en ¤38,08. Geen schrikbarend verschil.
pi_88706837
Ik heb mij laatst afgemeld bij Euroclix (gaat niet snel en ik vind 't maar niks) en heb nu een nieuwe gevonden, hetzelfde principe maar wel beter met enquetes enzo.

Het heet Nucash, weet niet of jullie het kennen, maar als je je graag wilt aanmelden, doe het dan hier:

http://www.nucash.nl/?ref=46712
pi_89935817
Heeft iemand enig idee hoe je met Polland in contact kunt komen zonder het contactformulier op de website in te vullen? Ik probeer al maanden via dat formulier het emailadres van mijn vriend te wijzigen en ik krijg geen reactie.
Inmiddels is de abo op de domeinnaam van zijn emailadres vervallen en kan ik nog wel inloggen op polland.nl met dat adres maar er geen mail op ontvangen. Hij heeft 463 punten dus die wil ik eigenlijk even opkrikken naar 500 ;)
Spoilers!
pi_89936122
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe je met Polland in contact kunt komen zonder het contactformulier op de website in te vullen? Ik probeer al maanden via dat formulier het emailadres van mijn vriend te wijzigen en ik krijg geen reactie.
Inmiddels is de abo op de domeinnaam van zijn emailadres vervallen en kan ik nog wel inloggen op polland.nl met dat adres maar er geen mail op ontvangen. Hij heeft 463 punten dus die wil ik eigenlijk even opkrikken naar 500 ;)
probeer het hier eens: http://www.devosjansen.nl/contact/contact.html
maar weet niet of dat wel lukt,
ik had laatst heel snel antwoord via het mailformulier van Pollland, terwijl ze mij de twee keer ervoor volledig hebben genegeerd, ligt misschien eraan of ze zin en tijd hebben :{
pi_90744342
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:43 schreef Zana het volgende:

[..]

probeer het hier eens: http://www.devosjansen.nl/contact/contact.html
maar weet niet of dat wel lukt,
ik had laatst heel snel antwoord via het mailformulier van Pollland, terwijl ze mij de twee keer ervoor volledig hebben genegeerd, ligt misschien eraan of ze zin en tijd hebben :{
Lol, zie je bericht nu pas. Maar aangezien ik nog steeds geen antwoord heb zal ik eens naar hun reguliere emailadres mailen.

Ik heb zelf daarnet eindelijk de 500 punten gehaald en heb gelijk een bol bon aangevraagd. Zodra die binnen is schrijf ik me uit. Maar dat duurt vast nog een tijd, ik ben ook nog aan het wachten op een bon die ik 26 november heb aangevraagd.

Ik heb het zo gehad met die gasten, gare enquetes, rotsite, niet antwoorden, bleh. :N
Spoilers!
pi_91841712
Hier nog iemand met Pollland problemen. Mijn vader mailde vanochtend dat ie 50 euro aan bonnen wilde gaan cashen, maar hij kan niet meer inloggen met zijn gegevens. Ik heb het zelf geprobeerd met mijn eigen account en ik kom er ook niet meer in.

Ben wel blij dat ik zo hebberig ben dat ik bij 500 al meteen een bon aanvraag. Ik zal hem de link eens doorsturen van devosjansen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_91849297
Ik heb 2 januari de laatste mail gestuurd naar DeVosJansen en ook van hen geen antwoord gekregen... Ik moet en zal mijn zuurverdiende tientje krijgen.
Spoilers!
pi_91884624
Mijn vader heeft Pollland gebeld. Ze namen nog op oO< en ze zouden er naar gaan kijken. Ben benieuwd.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_92343717
Ik zou me graag willen inschrijven in een online enquete en er iets voor terug krijgen, welke is de beste in Nederland en België?
pi_92346359
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 10:11 schreef Syrena het volgende:
Mijn vader heeft Pollland gebeld. Ze namen nog op oO< en ze zouden er naar gaan kijken. Ben benieuwd.
ik kan nu opeens niet meer met mijn e-mail adres inloggen via hun homepage, ik krijg een foutmelding dat mijn responentennummer niet kloppt, nog meer mensen last van??
pi_92346504
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 21:09 schreef HowAreYouDoing het volgende:
Ik zou me graag willen inschrijven in een online enquete en er iets voor terug krijgen, welke is de beste in Nederland en België?
het hangt een beetje van je profiel af hoeveel enquetes je krijgt, dus het is voor iedereen verschillend
kijk hier eens: http://www.opiniepeilers.nl
pi_92349946
quote:
Op vrijdag 4 februari 2011 21:51 schreef Zana het volgende:

[..]

het hangt een beetje van je profiel af hoeveel enquetes je krijgt, dus het is voor iedereen verschillend
kijk hier eens: http://www.opiniepeilers.nl
moet je daarvoor niet aangemeld worden door iemand anders?
pi_92360526
quote:
Op vrijdag 4 februari 2011 22:44 schreef HowAreYouDoing het volgende:

[..]

moet je daarvoor niet aangemeld worden door iemand anders?
??? De link gaat naar een overzichtssite die kan gewoon iedereen bezoeken, rechts bij meer info, kun je voor elk bureau ook persoonlijke ervaringen lezen van gebruikers

bij de meeste enquetebureaus kun je je zelf opgeven, soms zoeken ze bepaalde groepen, bijvoorbeeld jongeren of mensen met een bepaald achtergrond, dan kan het zo zijn dat ze extra punten toekennen aan iemand die zo iemand opgeeft, alleen bij Nipo moet je door iemand opgegeven worden, maar volgens mij hebben die nog steeds een ledenstop. Het beste kun je je bij meerdere aanmelden en dan zie je met de tijd hoeveel enquêtes je krijgt, volgens mij is dit ook in intervallen, soms veel in een maand en soms niets. Bij sommige bureaus lopen ook langdurige onderzoeken, dan krijg je bijvoorbeeld elke week de vraag of je bepaalde folders hebt ontvangen, of welke Tv zender je hebt gekeken, maar hiervoor wordt je vanzelf door het enquetebureau uitgenodigd, je kunt alleen bepalen of je mee wilt doen of niet...
  zaterdag 26 februari 2011 @ 17:20:26 #82
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_93354916
heey ik doe ook al een lange tijd enquettes. chooz vind ik het fijnst leuke vragen en 10 minutjes 50 cent. Ik had laats 1 van 10 minuten met 200 punten= 2 euro.
Ik doe ook mee aan gfk consumer jury ook wel fijn. Kan iemand mij lid maken bij nipo? Of hebben die nog een leden stop? Groetjes loll
BAM dit is 3KB
pi_94085432
Na 3 keer mailen heb ik weer toegang tot mijn Polllandaccount, er staan ook nog punten op, of dat het juiste aantal is kan ik niet meer controleren, want je ziet alleen het totaal aan punten, niet hoe je eraan komt.

Vreemd dat je blijkbaar zomaar je toegang kunt kwijtraken, ik weet de reden er ook niet voor, want ik heb altijd keurig aan de enquêtes meegedaan, maar het valt ook niet direct op als je een tijdje niets krijgt via hun...en een beetje stom dat je eerst weer meerdere keren moet zeuren, voordat ze eindelijk actie ondernemen...komt eerlijk gezegd niet betrouwbaar over.
pi_94470116
Nog meer mensen lid geworden van het ConsumerClickPanel van Gfk?
Ik mag de komende tijd mijn boodschappen scannen :D
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_94470195
Oh ieks, zie nu pas dat er persoonlijk iemand langskomt om dat ding te installeren oO< Datkannikookzelf. Nou ja, ik zie wel :+
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_94475900
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 15:58 schreef Syrena het volgende:
Nog meer mensen lid geworden van het ConsumerClickPanel van Gfk?
Ik mag de komende tijd mijn boodschappen scannen :D
Ze hebben mij gebeld maar voor 30 cent per week zie ik het niet zitten eigenlijk. Weet je hoeveel weken je dan moet scannen voor een bon van 15 euro? Ik ben groot fan van vaste panels maar het moet wel redelijk blijven.
Spoilers!
pi_94480286
/care, ik vind het gewoon leuk :) Ik doe ook met panels mee waar ik minder krijg of helemaal niets.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Moderator dinsdag 22 maart 2011 @ 20:21:53 #88
9859 crew  Karina
Woman
pi_94481740
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 15:58 schreef Syrena het volgende:
Nog meer mensen lid geworden van het ConsumerClickPanel van Gfk?
Ik mag de komende tijd mijn boodschappen scannen :D
IIk doe sinds kort mee met Consumer Jury is dat hetzelfde? Wel vaag dat je al je aankopen "moet" doorgeven, geen idee nog wat je met de punten kunt doen of hoeveel je er nodig hebt voor iets.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_94501588
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 19:57 schreef Syrena het volgende:
/care, ik vind het gewoon leuk :) Ik doe ook met panels mee waar ik minder krijg of helemaal niets.
Ik snap je helemaal, het leek mij ook leuk hoor ;) . Maar ik heb met mezelf afgesproken dat ik mijn tijd nuttiger moet gaan besteden omdat ik toch een keer moet afstuderen en voor dit soort dingen toch geen tijd heb als ik zo fulltime werk.
Spoilers!
pi_94501679
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 20:21 schreef Karina het volgende:

[..]

IIk doe sinds kort mee met Consumer Jury is dat hetzelfde? Wel vaag dat je al je aankopen "moet" doorgeven, geen idee nog wat je met de punten kunt doen of hoeveel je er nodig hebt voor iets.
ConsumerJury is het onderzoeksbureau dat onder andere ConsumerClicks uitvoert, jij hoeft je boodschappen dus niet te scannen. Zo'n apart panel is iets waarvoor je benaderd moet worden door het bureau zelf.

Die aankopen 'moet' je natuurlijk niet perse doorgeven, het is alleen een extra manier om punten te verdienen. Dat gaat sowieso wel hard bij ConsumerJury, voor 3000 punten heb je een VVV bon van 15 euro en ze hebben vaak onderzoeken.
Spoilers!
pi_94501910
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 10:11 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik snap je helemaal, het leek mij ook leuk hoor ;) . Maar ik heb met mezelf afgesproken dat ik mijn tijd nuttiger moet gaan besteden omdat ik toch een keer moet afstuderen en voor dit soort dingen toch geen tijd heb als ik zo fulltime werk.
Ik had er idd meer tijd voor toen ik een andere baan had ja :+ maar goed, ik ben alleenstaand :'( :+ dus tijd zat oO<

En afstuderen is idd wel belangrijk ja! Veel succes!!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 8 april 2011 @ 13:03:13 #92
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_95214210
Ik heb net eindelijk De Vos en Jansen gebeld om het emailadres waarmee mijn vriend ingeschreven is bij Polland te wijzigen. Ik ben al een maand of 8 aan het proberen om dat via mail en contactformulieren voor elkaar te krijgen. En nou krijg ik een stagiaire aan de lijn die zegt dat er niemand op kantoor is, zucht. Als het goed is ga ik teruggebeld worden, ik reken er maar niet op.

Als het eenmaal gewijzigd is, kan hij de laatste 37 punten nog sparen voor hij aan een bol.com bon zit. Daarna schrijven we ons allebei uit. Wat een prutsers daar zeg.
Spoilers!
  woensdag 4 mei 2011 @ 12:10:20 #93
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_96336103
Ik ben net gebeld door een dame die zegt van 'het onderzoeksgroep' te zijn. Of ik het leuk vind om mijn mening te geven. Gratis. Op internet ziet het er vrij plausibel uit maar ik werk niet gratis en ook niet voor mensen die de Nederlandse taal niet machtig zijn. En ik hou er niet van om door een wildvreemde op mijn mobiel gebeld te worden. Ze zal het nummer verwijderen zei ze...
Spoilers!
  woensdag 18 mei 2011 @ 10:12:40 #94
327255 Kreupel
Sorry alle hamburgers!
pi_96979397
Vervelende vraag misschien, sorry alvast...

Maar kan iemand mij bij het Nipo aanmelden? En welke gegevens zijn daarvoor nodig?
pi_96979561
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:12 schreef Kreupel het volgende:
Vervelende vraag misschien, sorry alvast...

Maar kan iemand mij bij het Nipo aanmelden? En welke gegevens zijn
daarvoor nodig?
Ze hebben nog steeds een ledenstop (al sinds 06/2010), ik heb net gekeken.
pi_96979623
Foutje, sorry.
  woensdag 18 mei 2011 @ 10:37:48 #97
327255 Kreupel
Sorry alle hamburgers!
pi_96980157
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:19 schreef Zana het volgende:

[..]

Ze hebben nog steeds een ledenstop (al sinds 06/2010), ik heb net gekeken.
Oh stom van me, sorry had ik nog niet gevonden...

Bedankt i.i.g!
pi_97531136
Nou, de mensen van ConsumerClick zijn nogal van het fanatieke :') Ik doe niet elke week boodschappen en heb nu al 2x een mail te pakken dat ze geen codes hebben gekregen. Vermoedelijk hebben ze gisteren ook gebeld, maar ik neem niet op als er Onbekend staat.

Tja, ik kan er ook niets aan doen, afgelopen week de hele week elders gegeten, en twee weken geleden zoveel boodschappen gedaan dat ik er makkelijk twee weken mee toe kon. En vanaf donderdag deze week ben ik anderhalve week bij mijn ouders :+ Dat zal ik maar als vakantie aangeven.

Over de internetmonitor hebben ze ook al gemaild, maar als ik die heb draaien opent mij Gmail niet meer. En dat is mijn belangrijkste mailprogramma. In plaats van dat ze het probleem proberen op te lossen halen ze me maar uit het programma?! Ik zal toch niet de enige zijn die er problemen mee heeft denk ik dan.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 31 mei 2011 @ 11:34:17 #99
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_97533525
Ik heb ook last van de internet monitor, maar dan in de nieuwste versie van Firefox. Die wordt er echt ontzettend traag van. In Internet Explorer gaat het goed maar die gebruik ik maar sporadisch. Ik heb de plugin in FF dus maar uitgeschakeld en ze een mail gestuurd. Ze zouden er aan gaan werken zeiden ze.
Spoilers!
pi_97639736
Snapt iemand het e-mail van Pollland over het nieuwe beloningssysteem? Wordt het nu alleen maar nog een loterij of iets met hotelwaardecheques? Ik heb best wel nog wat punten staan, moet ik die nu snel nog inwisselen zodat ik zeker ben van een leuke beloning, want loterij vind ik niets, als je pech hebt, heb je helemaal niets voor je zuur verdiende punten....
  donderdag 2 juni 2011 @ 23:59:56 #101
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_97641059
Voor zover ik heb begrepen gaan ze nu Hotelwaardecheques en een loterij aanbieden.

Ik heb ze vanavond een nijdig mailtje gestuurd dat ik het geen stijl vind om iemand een tijd lang te laten sparen, dan anderhalf jaar te laten proberen om zijn e-mailadres te wijzigen en als je dan eindelijk belooft om je leven te beteren en nu toch echt bereikbaar te gaan zijn de boel helemaal om te gooien en een waardeloze beloning te geven.
Ik heb het echt zo gehad met die lui. Ik heb ergens een oude notitie gevonden en ik blijk al anderhalf jaar bezig te zijn om het e-mailadres van mijn vriend te wijzigen. Bellen, mailen, het helpt helemaal niets. En ik geloof er niets van dat ze hun leven gaan beteren zoals ze beloven. Als ze netjes zouden zijn, zouden ze me morgen terug mailen met een heleboel excuses en het puntentotaal aangevuld tot 500 zodat ik een bon kan bestellen en ons uit kan schrijven.
Spoilers!
  vrijdag 3 juni 2011 @ 01:49:09 #102
277985 tanteklara
fly farfaraway
pi_97645308
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 23:30 schreef Zana het volgende:
Snapt iemand het e-mail van Pollland over het nieuwe beloningssysteem? Wordt het nu alleen maar nog een loterij of iets met hotelwaardecheques? Ik heb best wel nog wat punten staan, moet ik die nu snel nog inwisselen zodat ik zeker ben van een leuke beloning, want loterij vind ik niets, als je pech hebt, heb je helemaal niets voor je zuur verdiende punten....
Ik zou maar zo snel mogelijk je punten gaan inwisselen. De brief suggereert dat je je punten kwijt bent. Plus de nieuwe beloning is of hotelcheques, wie zit daar op te wachten of een loterij met veel prijzen, wie zit daar op te wachten.
Het is net als alle reorganisaties: bezuinigen.
Ik stop ermee als mijn bon binnen is.
En ik neem niet eens de moeite om hen te mailen dat het niet netjes is wat ze doen. En erg onduidelijk.
pi_97654014
Ik heb geen mail gehad van Pollland oO<
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 3 juni 2011 @ 12:54:52 #104
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_97654100
Beste Pollland lid,

Zoals u ongetwijfeld heeft gemerkt, hebben zich bij Pollland de afgelopen jaren de nodige veranderingen voorgedaan. Zo zijn wij in 2009 overgestapt naar een nieuwe webshop, zijn daaraan andere beloningen gekoppeld en zijn we naast online onderzoek ook product testen, groepsdiscussies en telefonisch onderzoek gaan doen.

Uit een evaluatie met Pollland leden en eigen ervaring blijkt dat niet alle veranderingen goed hebben uitgepakt. We hebben daarom besloten om Pollland een grondige metamorfose te geven. Voor u concreet zal dit het volgende betekenen:

- De website van Pollland wordt vernieuwd en verbeterd. Vanaf volgende week is er kortom een compleet nieuwe website in de lucht.

- De bereikbaarheid van Pollland wordt verbeterd. Al uw vragen of opmerkingen kunt u direct richten aan: onderzoek@pollland.nl. Sla dit adres dus op in uw adresboek! Als u een antwoord wilt geven vanuit een toegestuurde uitnodiging, dan zullen deze ook altijd naar dit adres worden gestuurd.

- Door de vertragingen in het leveren van beloningen en het werken met een leverancier wordt het belonen van panelleden anders ingericht. De Polletjes blijven bestaan, de concrete beloning wordt anders. Vanaf volgende week introduceren we de Hotelwaardecheque en de Pollland Maandloterij, waarmee elke maand aantrekkelijke prijzen gewonnen kunnen worden!

Met deze veranderingen hopen we u in de toekomst weer te voorzien van leuke onderzoeken en optimale service. Omdat we een ander beloningssysteem gaan hanteren, is de huidige webshop nog maar enkele dagen open. U heeft nog tot maandag 6 juni 10:00 uur de mogelijkheid om uw saldo te verzilveren in ons oude systeem, daarna zal worden overgestapt op ons nieuwe beloningssysteem. Alle bestellingen die voor die tijd geplaatst worden, zullen uiteraard worden geleverd.

Wij hopen u hiermee voldoende op de hoogte te hebben gesteld en gaan er vanuit dat we ook in de toekomst kunnen blijven rekenen op jullie waardevolle mening!

Met vriendelijke groet,

Eelco Markensteyn
Pollland
Spoilers!
  vrijdag 3 juni 2011 @ 18:04:46 #105
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_97664481
Nou ja zeg, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Het emailadres is gewijzigd en mijn saldo is van 463 naar 500 opgehoogd zodat ik een bol.com bon aan kan vragen. Het mailtje was wel bijzonder kortaf maar ik heb eindelijk mijn zin. Dit lijkt me een goed moment voor een koetje: ):O
Spoilers!
pi_97665270
Ik heb nog nooit problemen oid gehad met Pollland maar de 420 punten die ik nu heb staan kan ik dus wel 'vergeten' straks lijkt het op?
Hmm dit weekend maar ff uitzoeken :+
pi_97679116
Ik kan nog steeds niet inloggen. Ik heb weinig zin om ze te mailen :') Ik heb wel nog heel lang hun internetmonitor op mijn pc gehad, maar die heb ik er laatst ook maar af gemieterd, geloof niet dat ik er ooit polletjes voor gekregen heb :{ (kan het dus ook niet nakijken).

Laatste bon was november 2010.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zaterdag 4 juni 2011 @ 00:26:23 #108
277985 tanteklara
fly farfaraway
pi_97682754
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 23:13 schreef Syrena het volgende:
Ik kan nog steeds niet inloggen. Ik heb weinig zin om ze te mailen :') Ik heb wel nog heel lang hun internetmonitor op mijn pc gehad, maar die heb ik er laatst ook maar af gemieterd, geloof niet dat ik er ooit polletjes voor gekregen heb :{ (kan het dus ook niet nakijken).

Laatste bon was november 2010.
Ik zou er gewoon nog 1 mailtje tegenaan gooien. En inderdaad ook die internetmonitor noemen.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 10:52:43 #109
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_97690135
Ha, ik heb mijn bol bon bij Polland besteld en er een bevestiging van gekregen.
Spoilers!
pi_97779102
Lekker dan. :')
eindelijk 5 euro verdiend bij Zinngeld. Maar nergens een mogelijkheid om mijn rekeningnummer toe te voegen zodat ik het kan laten uitbetalen.
  maandag 6 juni 2011 @ 11:34:43 #111
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_97779233
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 11:30 schreef Crientj het volgende:
Lekker dan. :')
eindelijk 5 euro verdiend bij Zinngeld. Maar nergens een mogelijkheid om mijn rekeningnummer toe te voegen zodat ik het kan laten uitbetalen.
Als je inlogt op www.zinngeld.nl, zie je rechts in het groen 'Mijn Account' staan. Daaronder staat 'Mijn profiel bekijken'. Als je daarop klikt, kan je daar je rekeningnummer invullen ;)
Spoilers!
pi_97779249
Aha. Duidelijk. Lekker handig dat ze daar mijn emailadres hebben ingevuld, dan lees je er vanzelf overheen. :')
pi_97787916
En alle polletjes staan op 0 bij Pollland -O-
:W 480 punten..
  maandag 6 juni 2011 @ 15:37:20 #114
195761 Reflectionne
Hm hm ja ja
pi_97788060
quote:
6s.gif Op maandag 6 juni 2011 15:33 schreef lynda het volgende:
En alle polletjes staan op 0 bij Pollland -O-
:W 480 punten..
Hier ook :?
pi_97788323
Pollland mailtje gestuurd:
polletjes worden gekoppeld aan deze nieuwe website als alle bestellingen die in de oude webshop zijn gedaan ook zijn goedgekeurd. Uiterlijk vrijdag zijn de polletjes beschikbaar op de nieuwe website.
  maandag 6 juni 2011 @ 15:45:31 #116
195761 Reflectionne
Hm hm ja ja
pi_97788392
quote:
6s.gif Op maandag 6 juni 2011 15:43 schreef lynda het volgende:
Pollland mailtje gestuurd:
polletjes worden gekoppeld aan deze nieuwe website als alle bestellingen die in de oude webshop zijn gedaan ook zijn goedgekeurd. Uiterlijk vrijdag zijn de polletjes beschikbaar op de nieuwe website.
In het algemeen of voor jou?
pi_97791186
Ik verwacht algemeen :)
pi_97972408
Weet iemand iets over stempunt? Er staat niets meer in de cadeaushop onder digitale cadeaubonnen :S
  zaterdag 11 juni 2011 @ 13:16:27 #119
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_98021561
o kak wou net wat gaan laten uitbetalen hopelijk doen ze er nieuwe zooi bij.
BAM dit is 3KB
pi_98093399
nu, ik dacht dat ik dat mailtje van Pollland verkeerd had begrepen, maar je kunt je punten inderdaad alleen maar nog inwisselen voor een "Hotelwaardecheque" en de loterij :N , ben blij dat ik vorige week nog Bol.com bonnen heb besteld, nu nog afwachten of en wanneer ik die krijg...
denk dat nu meer mensen gaan stoppen met hun enquêtes
pi_99042468
Eerste keer dat ik in deze reeks post. Ik gebruik zelf Money Miljonair, inmiddels 6 euro gespaard in een maand of 2. :) Wel 5 euro uitgegeven aan bingo en 1,25 aan krassen, maar als je daar niets aan uitgeeft dan kom je zo op 12,50! Zou iemand mijn aan kunnen melden voor Intomart? Verdient dat een beetje? Als er iemand is die een uitnodiging voor Money Miljonair wil, stuur me gerust een PM. ;)
pi_99409675
TNS Nipo gaat ook wel lekker, zal deze maand wel weer aantal bonnetjes krijgen!
pi_99439113
ik zit nog steeds te wachten op de Pollland Bol bonnen, is dat normaal, is nu ongeveer 5 weken geleden :? Het is toch maar een code die ze per e-mail moeten doorsturen, of???
  donderdag 14 juli 2011 @ 03:13:19 #124
277985 tanteklara
fly farfaraway
pi_99442328
Ik heb gisteren de bon gekregen via email.
  zaterdag 30 juli 2011 @ 19:16:39 #125
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_100133039
Mijn TNS Nipo-account is verlopen ;(
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zondag 31 juli 2011 @ 00:45:36 #126
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_100145020
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 01:04 schreef Zana het volgende:
ik zit nog steeds te wachten op de Pollland Bol bonnen, is dat normaal, is nu ongeveer 5 weken geleden :? Het is toch maar een code die ze per e-mail moeten doorsturen, of???
Ik wacht ook nog steeds...

Elisa, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Spoilers!
  zondag 31 juli 2011 @ 00:56:30 #127
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_100145315
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 00:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Elisa, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Tijdelijk niet in de gelegenheid geweest om enquetes in te vullen :X
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_100145430
Pollland reageerd natuurlijk ook weer niet...heb deze week het contactformulier via de website ingevuld, maar (nog) geen reactie... Het bevestigingsmail van de bestelling hielp mij helaas ook niet verder, dat e- mail adres is buiten gebruik... zo veel werk kan het niet wezen dat wij daar al sinds begin juni op wachten...
pi_100503388
Ik heb toch wel de Polland Bol.com bon gekregen, al 3 weken geleden zie ik nu in mijn mail. De afzender is Cherio Helpdesk (service@cherio.com).
Dan ga ik me nu uitschrijven! Eindelijk.
Spoilers!
pi_100941136
iemand hier toluna ervaring?
Dat is eens wat anders...
pi_100943538
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 15:51 schreef cora4034 het volgende:
iemand hier toluna ervaring?
Yep, toen ik erachter kwam dat je punten maar 1 of 2 jaar blijven staan en je binnen die tijd nooit tot uitbetaling kan komen heb ik opgezegd. Misschien is het inmiddels veranderd daar, het is al een paar jaar geleden.
Spoilers!
pi_100946383
Ik heb er een account, maar het is me te slecht geregeld.
Enquete's die niet starten, de website faalt regelmatig. Moet me daar afmelden, maar ben er te lui voor.
pi_100966165
Toluna reageert niet op mail, boekt punten niet bij na 30 dagen, heeft regelmatig enquetes waar pas na 15 minuten blijkt dat je niet tot de doelgroep behoord.
Maar meer mensen hebben dus die ervaring. ik zie het nog wel even aan, maar toch jammer. Is het eerste bureau wat er heel negatief uitspringt bij mij.
Dat is eens wat anders...
pi_100966677
-edit-

[ Bericht 91% gewijzigd door jonathan22 op 20-08-2011 12:42:17 ]
pi_100966891
Nipo neemt helaas nog steeds geen nieuwe respondenten aan Jonathan.
Spoilers!
pi_100966899
Hier deze week toch nog de Bol.com
bonnen van Pollland gekregen, heb wel eerst een paar keer moeten mailen, maar uiteindelijk is het toch nog geregeld. Jammer, dat de beloning nu veranderd is, ik ga er denk ik niet meer verder mee.
Toluna doe ik ook niet aan mee, omdat de punten vervallen.
Waardevolle mening heeft ook van die lange vragenlijsten, waar je heel vaak opeens niet meer bij de doelgroep hoort als je al behoorlijk wat tijd hebt ingestoken.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 12:57:43 #137
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_100969465
hmm ik heb goed geboerd met enquêtes.

50 euro via talk to change community's en 30 via euro via stempunt en intomart gfk en chooz in vorm van bol.com bonnen natuurlijk.
BAM dit is 3KB
pi_100969772
Wat is dat Talk to Change? Ik snap de website niet zo, hoe verdien je geld?
Spoilers!
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 13:16:37 #139
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_100969971
meestal vul je een vragenlijst in en verdien je niks(winnen). Maar soms kan je meedoen aan een community bijv. over cocacola en dan doe je 2 weken mee aan een soort forum en dan krijg je beloningen van 20/60 euro aan bol.com bonnen.
BAM dit is 3KB
pi_100970223
Hmm, ik zal er eens naar kijken. Thanks voor de info.
Spoilers!
pi_100972247
Stel ik besteed 1 uur per dacht aan dit, aan hoeveel inkomsten per maand moet ik dan denken?
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 20:55:45 #142
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_100981300
niet meer dan 20 euron denk ik.
BAM dit is 3KB
pi_100995329
Zou iemand me kunnen helpen ik wil graag enquetes van tno gaan invullen
pi_100995776
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 11:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nipo neemt helaas nog steeds geen nieuwe respondenten aan Jonathan mtchel112.
Spoilers!
pi_100997550
Krijg ik opeens mail dat ik voor 500 punten een hotelcheque heb besteld bij Polland en dat ik de cheque binnen zoveel tijd kan ontvangen.. EUh say whut? Ik heb niets besteld ik snap al geen f*ck van die hotelcheque :')

Mailtje terug gestuurd, direct automatisch antwoord ik ben op vakantie t/m half september.. Ja maar 5 minuten geleden kreeg ik nog mail van je.. ;(
Andere collega mail gestuurd en nu wachten maar.. Zelfs ik begin polland nu een beetje zat te raken
pi_101394547
Welke enquete bureau's zijn een beetje aan te raden?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_101396723
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 23:31 schreef rene90 het volgende:
Welke enquete bureau's zijn een beetje aan te raden?
Hangt ook een beetje vanaf of je in de juste doelgroep valt.

Kijk hier eens: http://www.opiniepeilers.nl/

bij "more info" helemaal rechts vind je ook wat deelnemers ervan vinden
pi_120235554
Ja ik weet dat dit een oud topic is maar ik neem aan dat er nog veel mensen zijn die aan deze onderzoeken mee doen?

Iig ik doe al jaren mee met nipo en intomart. Toen ik dit hier las heb ik mij ook aangemeld bij choozz en GFK.

Bij Choozz kreeg ik buiten de vragen over mijn profel. (heel wat lijstjes trouwens) ook diverse lange onderzoeken. Tot mijn verbazing als ik op mijn belonings geschiedenis klik, staat er nog steeds 0 punten. Nu krijg ik nog steeds uitnodigingen binnen van hen maar ik sta niet meer zo te springen.

Heb ze net gemaild maar daarna las ik dat de help desk het niet deed of zo. Lekker allemaal. :')
Zit me nu af te vragen hoe dat bij julliie zit. Hoe is de recente ervaring met Choozz?

Eta ik heb nu weer 2 uitnodigingen binnen. Een voor 19! minuten. de andere voor 15.
  woensdag 12 december 2012 @ 22:42:07 #149
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_120250084
ik heb er nooit last van bij chooz diverse malen een utikering gehad.
BAM dit is 3KB
pi_120251955
Ik ken Chooz niet. Wel leuk dat dit topic weer eens omhoog komt in MyAT. Ik doe nu ruim 10 jaar aan online onderzoeken en op een gegeven moment werd ik er echt doodmoe van. Ik heb nu bij een aantal panels precies zoveel ingevuld zodat ik een bon oid aan kon vragen om daarna op te zeggen. Ik zag dat Panelwizard van de week had uitgekeerd, ik zal morgen gelijk opzeggen. Dan is het alleen nog wachten op MySurvey. Daar moet je goed opletten want voor veel onderzoeken krijg je geen punten maar loten voor de loterij. Daar doe ik mooi niet aan mee :')

Ik hou nog wel een paar panels: Nipo, ConsumerJury en Gfk. Daar ga ik ook zo hard dat ik elke paar maanden een bon heb dus dan schiet het wel op.
Spoilers!
pi_128962937
Bump.

Ik spaarde bij TNS NIPO voor Free Record Shop punten.. Maar gezien die falliet is gegaan en nu weer een doorstart maakt, zijn al die cadeaupassen niet meer geldig.
Dus ik denk, ik bel ze even, vraag ze hoe het zit.

Drie keer gebeld, drie keer een nietszeggend antwoord gekregen en ik moest maar dit telefoonnummer proberen, die kon mij er meer over vertellen.
Beetje jammer dat ik uitkom op de voicemail van die persoon en hij mij niet terugbelt.

Meer mensen die hier last van hebben? Of waar sparen jullie voor bij NIPO?
pi_128972346
Voor een aantal jaren terug vulde ik altijd enquetes in voor TNS Nipo. Hier kreeg ik dan waardebonnen voor. Op een gegeven moment kreeg ik geen enquetes meer en is het een beetje doodgebloed.

Het bestaat nog steeds zie ik, maar hoe kan ik mij 'weer' aanmelden? Zoveel jaar terug moest je uitgenodigd worden dacht ik. Is dat nog zo?
Puur uit belang van de medemens en niet voor de waardebonnen natuurlijk... :@
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_128981940
Ik las al dat ze bij nipo momenteel geen mensen uitnodigen.
Ik heb wel een beetje gelijk :)
  dinsdag 16 juli 2013 @ 09:11:01 #154
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_128996698
Ik kan wel mensen die roken een uitnodiging voor Nipo sturen. Dan moet je even je mailadres PM'en naar me en dan geef ik je op.
Spoilers!
pi_128999849
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 09:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kan wel mensen die roken een uitnodiging voor Nipo sturen. Dan moet je even je mailadres PM'en naar me en dan geef ik je op.
En als ik niet rook niet?
Ik heb wel een beetje gelijk :)
  dinsdag 16 juli 2013 @ 11:38:22 #156
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_128999971
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 11:35 schreef maxmit het volgende:

[..]

En als ik niet rook niet?
Nope, helaas.
Spoilers!
pi_129000034
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 11:38 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Nope, helaas.
Jammer, toch bedankt. Volgende keer misschien.
Ik heb wel een beetje gelijk :)
  dinsdag 16 juli 2013 @ 11:40:45 #158
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_129000069
Niet roken is een betere keuze dan enquetes invullen ;)
Spoilers!
pi_129049914
Haha, en dan is je nickname Lucky_Strike. :D
  woensdag 17 juli 2013 @ 21:37:59 #160
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_129061416
Toen ik me tien jaar geleden registreerde rookte ik nog wel ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Lucky_Strike op 18-07-2013 09:25:40 ]
Spoilers!
pi_132064008
Kan iemand me bij NIPO aanmelden?
  Moderator vrijdag 11 oktober 2013 @ 12:12:52 #162
9859 crew  Karina
Woman
pi_132064141
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 12:08 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Kan iemand me bij NIPO aanmelden?
Ze zoeken alleen nog rokers momenteel.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_132066281
Iemand hier lid van het LISS panel? Een jaar of drie geleden kreeg ik een briefje van tien euro per post, inclusief begeleidende brief dat dit 'vast voor de moeite' was. Uit nieuwsgierigheid ingeschreven en sindsdien krijg ik elke maand één of meer digitale vragenlijsten. In drie jaar toch al ruim 500 euro mee verdiend. :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_132067730
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 13:26 schreef Cat22 het volgende:
Iemand hier lid van het LISS panel? Een jaar of drie geleden kreeg ik een briefje van tien euro per post, inclusief begeleidende brief dat dit 'vast voor de moeite' was. Uit nieuwsgierigheid ingeschreven en sindsdien krijg ik elke maand één of meer digitale vragenlijsten. In drie jaar toch al ruim 500 euro mee verdiend. :)
Klinkt goed!
Spoilers!
pi_132068038
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 13:26 schreef Cat22 het volgende:
Iemand hier lid van het LISS panel? Een jaar of drie geleden kreeg ik een briefje van tien euro per post, inclusief begeleidende brief dat dit 'vast voor de moeite' was. Uit nieuwsgierigheid ingeschreven en sindsdien krijg ik elke maand één of meer digitale vragenlijsten. In drie jaar toch al ruim 500 euro mee verdiend. :)
Ik zie nergens op de website staan hoe ik me kan aanmelden?

Edit: zie het staan

Hoe word ik benaderd voor dit onderzoek?

De huishoudens die we aanschrijven, selecteren we in samenwerking met het Centraal Bureau voor de Statistiek. Uw adres en telefoonnummer zijn gekozen, omdat u met uw huishouden een belangrijk deel van de Nederlandse bevolking vertegenwoordigt. U krijgt eerst een brief waarin we iets over het onderzoek vertellen. Niet lang daarna zal een enquêteur u bellen of bezoeken. Deze enquêteur legt uit wat het panel inhoudt en vraagt u of u mee wilt doen. De enquêteur zal u ongeveer 10 minuten interviewen. Hij of zij stelt u vragen over allerlei aspecten van uw leefsituatie. Over uw werk, uw woonomgeving en uw vrijetijdsbesteding, maar ook over uw gezondheid, uw welzijn, uw opvattingen en voorkeuren. Op die manier krijgt u een idee van het soort vragen dat u in het panel kunt verwachten. De enquêteur is in dienst van onderzoeksbureau TNS NIPO. Dit bureau legt de eerste contacten en werkt in opdracht van de stichting CentERdata en Tilburg University.
pi_132068048
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 12:12 schreef Karina het volgende:

[..]

Ze zoeken alleen nog rokers momenteel.
Jammer...
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 00:55:06 #167
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_132090834
Laatst weer 10 euro gestort gekregen van Opinionbar :9
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_132092985
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 14:17 schreef Ron.Jeremy het volgende:

[..]

Ik zie nergens op de website staan hoe ik me kan aanmelden?

Edit: zie het staan

Hoe word ik benaderd voor dit onderzoek?

De huishoudens die we aanschrijven, selecteren we in samenwerking met het Centraal Bureau voor de Statistiek. Uw adres en telefoonnummer zijn gekozen, omdat u met uw huishouden een belangrijk deel van de Nederlandse bevolking vertegenwoordigt. U krijgt eerst een brief waarin we iets over het onderzoek vertellen. Niet lang daarna zal een enquêteur u bellen of bezoeken. Deze enquêteur legt uit wat het panel inhoudt en vraagt u of u mee wilt doen. De enquêteur zal u ongeveer 10 minuten interviewen. Hij of zij stelt u vragen over allerlei aspecten van uw leefsituatie. Over uw werk, uw woonomgeving en uw vrijetijdsbesteding, maar ook over uw gezondheid, uw welzijn, uw opvattingen en voorkeuren. Op die manier krijgt u een idee van het soort vragen dat u in het panel kunt verwachten. De enquêteur is in dienst van onderzoeksbureau TNS NIPO. Dit bureau legt de eerste contacten en werkt in opdracht van de stichting CentERdata en Tilburg University.

Ja, je moet geselecteerd worden. :Y Nooit een enqueteur over de vloer gehad trouwens, zal nieuw zijn.
Wat mij erin aanspreekt is dat de onderzoeken alleen voor en door wetenschappers zijn ipv de commerciele hoek. En ze hebben leuke vormen. Pas nog een onderzoek over beleggen ingevuld waarbij ik een denkbeeldige 100 euro mocht inleggen. Later worden er een aantal mensen getrokken wiens 100 euro echt belegd gaat worden en na een jaar krijgen die mensen het gehele bedrag wat dan staat op hun rekening gestort. :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_137358303
Kick. Kwam er net achter dat sinds 6 januari GfK op punten is overgestapt ipv euro's. :{
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 3 maart 2014 @ 20:49:39 #170
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_137359230
Ja jammer hè
BAM dit is 3KB
  maandag 3 maart 2014 @ 21:00:03 #171
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_137359768
Die punten zijn volgens mij gewoon hetzelfde waard hoor.
Spoilers!
pi_141847609
Heb me voor het eupanel aangemeld, die geven ook punten, maar die zijn dan wel 1 euro waard. Alleen wel jammer dat ze enkel bij bol.com te besteden zijn, verlies je op je spaarsaldo weer een paar euro omdat het product bij bol duurder is.
pi_149595277
Nog iemand bij Ipsos voor Ikeabonnen als beloning gekozen?

Ik zie net dat de Duitse cadeaupassen die je van de (Nederlandse) Ipsos kreeg maar 3 jaar geldig zijn vanaf verkoopdatum....best lullig als dat klopt, want de Nederlandse cadeaupassen zijn onbeperkt geldig volgens de Ikea website en je kunt het salto niet on-line checken en ook niet zien wanneer ze gekocht zijn....ik was ze aan het opsparen :{ , en je kon er wel mee betalen in Nederland, maar als het tegoed na 3 jaar vervalt omdat het op een Duitse pas staat vind ik dat best wel stom, altijd gedonder met de cadeaubonnen.

Trouwens, er staat op
"Gültig wird die Karte erst mit ihrer Aktivierung in deinem IKEA Einrichtungshaus."
"Die Geschenkkarte ist ab dem Kaufdatum 3 Jahre lang gültig."

Ik kann best wel goed Duits, maar wat moet ik mij eigenlijk hieronder voorstellen? 3 Jahr vanaf de datum dat Ipsos de card heeft gekocht of 3 Jahr op het resttegoed, wanneer ik de kaart voor het eerst bij Ikea heb gebruikt, dus na activiering, of bedoelen ze 3 jaar nadat het tegoed is erop gezet?

[ Bericht 13% gewijzigd door Zana op 12-02-2015 11:07:11 ]
pi_153046433
Ipsos Online Interview past de cadeaushop aan, nog tot eind mei kun je bestellen en dan wekenlang geen toegang meer....
Oh wat heb ik een hekel aan dit soort acties...Waarom kunnen ze dat niet eerder communiceren en waarom niet hoe het dan gaat uitzien en voor welke digitale cadeaus je binnenkort kunt kiezen...Wat is wijsheid?
pi_155839444
Kan iemand me bij NIPO aanmelden?
pi_155856584
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 13:45 schreef DutchMan0211 het volgende:
Kan iemand me bij NIPO aanmelden?
Ja, ik. Ik kom hier morgen even op terug.
Spoilers!
pi_155860558
Er zijn op het moment twee opties bij TNS Nipo:

1. de reguliere enquetes. Je kunt me pm'en met je mailadres als je voldoet aan een van de volgende voorwaarden:
•huishoudens met kinderen/jongeren tussen de 6 en 19 jaar
•huishoudens met personen tot 35 jaar
•huishoudens bestaande uit 4 of meer personen
•huishoudens met een niet-westerse achtergrond

2. meedoen aan het Mediapanel. In het mediapanel houden ze bij welke soorten media gebruikt worden op computers, laptops, tablets, telefoons en tv's. Je moet software installeren op elk apparaat en per apparaat krijg je 2 euro per maand. Voor mij levert dat maandelijks 18 euro op :o Per half jaar gebruiken krijg je ook 2 euro per apparaat en voor de eenmalige installatie ook 2 euro per apparaat.
Je kunt hier aan meedoen als je aan een van de volgende voorwaarden voldoet:
- huishoudens met kinderen/jongeren tussen de 6 en 19 jaar
- huishoudens met personen tot 35 jaar
- huishoudens bestaande uit 4 of meer personen
- huishoudens met een niet-westerse achtergrond
Eerlijkheidshalve moet ik er wel bij zeggen dat ik een beloning krijg voor het aanbrengen van mensen bij het Mediapanel. Mensen die daarvoor in aanmerking willen komen, mogen nog geen lid zijn van het enquetepanel. Wanneer je aangemeld wordt voor het Mediapanel krijg je ook vanzelf de vraag of je aan het enquetepanel mee wilt doen.

^O^

quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 13:45 schreef DutchMan0211 het volgende:
Kan iemand me bij NIPO aanmelden?
Laat je even weten voor welk panel je aangemeld wilt worden via pm met je mailadres?
Spoilers!
pi_155887148
Zijn de enquetes van de eerste panel de moeite waard qua beloning? Ik heb een huishouden van meer dan 4 mensen namelijk (studentenhuis).
pi_155887157
Sowieso, wat zijn een beetje de aanraders qua enquetebureaus online tegenwoordig?
pi_155910419
Ja dat vraag ik me ook af, ben pas lid geworden van opinieland maar die enquetes willen niet laden iedere keer.
pi_155919153
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 00:50 schreef bamibij het volgende:
Zijn de enquetes van de eerste panel de moeite waard qua beloning? Ik heb een huishouden van meer dan 4 mensen namelijk (studentenhuis).
Het gaat wel om 4 mensen die voor jou enquêtes in willen vullen. Ze vragen regelmatig of persoon x een vragenlijst in wil vullen. Ik vul de vragen meestal voor mijn vriend in omdat die er geen zin in heeft. Maar eigenlijk is dat niet de bedoeling. De beloning komt ook binnen op 1 account. Als ik jouw huisgenoot zou zijn, zou ik er geen zin in hebben ;)
Ik vind de beloning van Nipo goed. Je krijgt punten en bij 66 punten krijg je via de mail automatisch een kadobon. Aan het eind van elke vragenlijst kan je kiezen waar je je punten in om wilt zetten, een bon voor Bol, Blokker, Wehkamp. Of naar een goed doel, of omzetten in Airmiles.
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 00:50 schreef bamibij het volgende:
Sowieso, wat zijn een beetje de aanraders qua enquetebureaus online tegenwoordig?
Ik zou het eigenlijk niet weten. Ik heb jarenlang bijna dagelijks enquêtes ingevuld tot ik het financieel beter kreeg en knettergek werd van al die vragen. Nu hou ik alleen Nipo en Intomart Gfk nog aan. Zij hadden destijds de beste beloning en de meest regelmatige enquêtes. Intomart heb ik aangehouden omdat ik af en toe aan mysteryshopping doe voor hen en Nipo omdat ik daar ook enquêtes voor krijg voor mijn bedrijf en die leveren erg veel op.
Spoilers!
  dinsdag 8 september 2015 @ 14:30:15 #182
202348 Susi
Temple of Love
pi_155922938
Ik doe al enige tijd voor GFK en dat bevalt erg goed. Ik registreer mijn post voor hen, krijg ongeveer 1 keer per twee weken een proefbrief en 'verdien' per proefbrief 50 cent. Als er dan een tracker inzit, krijg ik nog een euro meer. Dit kan ik in geld laten uitbetalen. Voor iets meer dan een jaar zit ik op zo'n 35 euro.
Daarnaast stuurt GFK regelmatig enquetes waar je punten mee verdient. Daardoor kan ik twee of drie keer per jaar een waardebon van 10 euro krijgen voor bijv. de Wehkamp, beltegoed, een donatie aan het Rode Kruis oid.

[ Bericht 5% gewijzigd door Susi op 08-09-2015 14:37:12 ]
pi_156316273
Ik ben lid van GFK en Consumerjury. Van beiden krijg ik met enige regelmaat onderzoeken, maar heel snel gaat het niet. Gemiddeld één of twee bonnen per bedrijf per jaar.

Ik heb ook wel interesse in het mediapanel van Nipo, zal ik je mijn mailadres per pm sturen, Lucky_Strike?
pi_156316319
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 10:21 schreef Jester65 het volgende:
Ik ben lid van GFK en Consumerjury. Van beiden krijg ik met enige regelmaat onderzoeken, maar heel snel gaat het niet. Gemiddeld één of twee bonnen per bedrijf per jaar.

Ik heb ook wel interesse in het mediapanel van Nipo, zal ik je mijn mailadres per pm sturen, Lucky_Strike?
Is goed ^O^ Ik heb toevallig gelijk even tijd om het te regelen.
Spoilers!
  woensdag 23 september 2015 @ 10:27:53 #185
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_156316383
Ik zou ook graag mee doen met Nipo :)
BAM dit is 3KB
pi_156316497
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 10:27 schreef Loll het volgende:
Ik zou ook graag mee doen met Nipo :)
Dat kan :Y Met het Mediapanel of met het enquetepanel?
Spoilers!
  donderdag 24 september 2015 @ 13:39:17 #187
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_156348327
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 10:35 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dat kan :Y Met het Mediapanel of met het enquetepanel?
Alle 2 :)
BAM dit is 3KB
pi_156348537
ik zou ook graag mee willen doen met Nipo.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_156348722
Ik ga het regelen mensen ^O^
Spoilers!
pi_156370081
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 13:39 schreef Loll het volgende:

[..]

Alle 2 :)
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 13:49 schreef marsan het volgende:
ik zou ook graag mee willen doen met Nipo.
Ik heb wel jullie mailadressen nodig per PM natuurlijk mensen ;)
Spoilers!
  maandag 5 oktober 2015 @ 13:09:05 #191
202348 Susi
Temple of Love
pi_156617094
Dankjewel Lucky_Strike !

Ik heb inmiddels een paar enquetes ingevuld voor TNS NIPO. Wat ik vervelend vind, of waar ik teveel aan gewend ben bij Gfk, is dat ik niet kan zien hoe ver ik in een vragenlijst ben en hoeveel ik nog moet. Al ging het maar om een indicatie.
Daarnaast krijg je dus per vragenlijst een bon? Ik krijg nu een bon van 0.45 cent en van 4.50 euro. Kan dat niet worden opgespaard? Dat zou ik ook veel handiger vinden.
  maandag 5 oktober 2015 @ 13:21:15 #192
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_156617306
quote:
7s.gif Op maandag 5 oktober 2015 13:09 schreef Susi het volgende:
Dankjewel Lucky_Strike !

Ik heb inmiddels een paar enquetes ingevuld voor TNS NIPO. Wat ik vervelend vind, of waar ik teveel aan gewend ben bij Gfk, is dat ik niet kan zien hoe ver ik in een vragenlijst ben en hoeveel ik nog moet. Al ging het maar om een indicatie.
Daarnaast krijg je dus per vragenlijst een bon? Ik krijg nu een bon van 0.45 cent en van 4.50 euro. Kan dat niet worden opgespaard? Dat zou ik ook veel handiger vinden.
Je krijgt een bon als je bij 10 euro bent, dat gaat automatisch. Dat zijn 66 Nipoints.

En dat van die voortgang vind ik ook het enige irritante aan TNS Nipo maar ja, het is niet anders.
Spoilers!
  maandag 5 oktober 2015 @ 13:22:42 #193
202348 Susi
Temple of Love
pi_156617334
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 13:21 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Je krijgt een bon als je bij 10 euro bent, dat gaat automatisch. Dat zijn 66 Nipoints.

En dat van die voortgang vind ik ook het enige irritante aan TNS Nipo maar ja, het is niet anders.
Ah oké, duidelijk. Zoals ik het nu las (maar ik heb nog niets ontvangen), begreep ik dat ik per enquete een mailtje krijg met een bon. Leek mij erg onhandig, dus top dat het toch anders gaat.
  zaterdag 2 januari 2016 @ 22:39:23 #194
202348 Susi
Temple of Love
pi_158774356
Hoe gaat het met de online enquête-invullers?
Voor NIPO word ik echt zelden uitgenodigd, misschien één enquête per maand. Mijn situatie is blijkbaar niet zo interessant voor de bedrijven.

Via GFK houd ik mijn post en tv-programma's die ik kijk dagelijks bij. Het is vijf minuten invulwerk, kleine moeite. Voor het bijhouden van de post heb ik nog niet heel veel verdiend, ik spaar het jaarlijks op voor extraatje voor op vakantie. Voor de enquêtes en de tv-programma's heb ik inmiddels al een aantal tijdschriftabonnementen en bonnen gekregen :s)
pi_160144966
Het NIPO mediapanel is zeer de moeite waard. We hebben nu 7 apparaten geregistreerd geloof ik, en dat levert ruim 2 bonnen van bol.com per maand op, meer dan ¤ 20,-- euro per maand dus. Vorige week kreeg ik er weer 4 toegestuurd. Alleen het installeren van de app en software kost wat moeite. Ze zitten er wel dicht op bij NIPO, ik werd vorige week gebeld dat er één apparaat niet goed ingesteld stond.

GFK gaat wat langzamer, maar daar staat inmiddels ook al weer ruim 30 euro aan tegoed.
pi_160146742
Wie kan mij aanmelden bij NIPO?
pi_160148204
quote:
11s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 14:30 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Wie kan mij aanmelden bij NIPO?
Ik als je mij je naam en mailadres stuurt via PM en als je voldoet aan een van deze criteria:

huishoudens met kinderen/jongeren tussen de 6 en 19 jaar
huishoudens met personen tot 35 jaar
huishoudens bestaande uit 4 of meer personen
huishoudens met een niet-westerse achtergrond
Spoilers!
pi_160148474
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 15:35 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik als je mij je naam en mailadres stuurt via PM en als je voldoet aan een van deze criteria:

huishoudens met kinderen/jongeren tussen de 6 en 19 jaar
huishoudens met personen tot 35 jaar
huishoudens bestaande uit 4 of meer personen
huishoudens met een niet-westerse achtergrond
Kan het ook voor het mediapanel?
pi_160149737
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 15:45 schreef Ron.Jeremy het volgende:

[..]

Kan het ook voor het mediapanel?
Op de site van het mediapanel staat niet dat ze op zoek zijn naar respondenten. Echter, als ze weer op zoek zijn zullen ze als eerste de respondenten die ze nog niet eerder hebben benaderd aanschrijven.
Spoilers!
pi_160152264
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 16:36 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Op de site van het mediapanel staat niet dat ze op zoek zijn naar respondenten. Echter, als ze weer op zoek zijn zullen ze als eerste de respondenten die ze nog niet eerder hebben benaderd aanschrijven.
"Mensen die daarvoor in aanmerking willen komen, mogen nog geen lid zijn van het enquetepanel. Wanneer je aangemeld wordt voor het Mediapanel krijg je ook vanzelf de vraag of je aan het enquetepanel mee wilt doen."

Dus dan maar wachten totdat ze weer op zoek zijn?
pi_160155990
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 18:43 schreef Ron.Jeremy het volgende:

[..]

"Mensen die daarvoor in aanmerking willen komen, mogen nog geen lid zijn van het enquetepanel. Wanneer je aangemeld wordt voor het Mediapanel krijg je ook vanzelf de vraag of je aan het enquetepanel mee wilt doen."

Dus dan maar wachten totdat ze weer op zoek zijn?
Hmm, ja dat is waar ook. Ik denk dat je gelijk hebt maar ik weet het niet zeker. Als ik weer een mail krijg of ik respondenten aan wil brengen voor het Mediapanel zal ik dat hier melden.
Spoilers!
pi_162201233
Leuk forum! Vandaag gelezen en ook al aangemeld bij een aantal sites.
Ik zou ook graag meedoen aan de reguliere enquêtes van NIPO. Kunnen daar op dit moment nieuwe mensen worden aangemeld Lucky Strike? Ik houd me aanbevolen 😃
  zondag 15 mei 2016 @ 10:39:18 #203
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_162210512
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 23:46 schreef annemiek1001 het volgende:
Leuk forum! Vandaag gelezen en ook al aangemeld bij een aantal sites.
Ik zou ook graag meedoen aan de reguliere enquêtes van NIPO. Kunnen daar op dit moment nieuwe mensen worden aangemeld Lucky Strike? Ik houd me aanbevolen 😃
Stuur maar een PM/DM met je mailadres ^O^

Nieuwe respondenten gezocht!

Als deelnemer aan TNS NIPObase weet u precies wat dit inhoudt en wat er van deelnemers aan het panel gevraagd wordt. Niet voor niets richten we ons daarom tot u met het verzoek om te helpen met zoeken naar nieuwe deelnemers aan TNS NIPObase!

Kent u huishoudens die voldoen aan één van de volgende criteria:

huishoudens met kinderen/jongeren tussen de 6 en 19 jaar
huishoudens met personen tot 35 jaar
huishoudens bestaande uit 4 of meer personen
huishoudens met een niet-westerse achtergrond
die momenteel nog niet deelnemer zijn van TNS NIPObase en waarvan u weet dat zij ook zouden willen deelnemen aan ons panel dan ontvangen wij graag van u hun emailadres (uiteraard alleen indien zijn hun toestemming verlenen om dit aan ons door te geven!).

Kent u zo'n huishouden? Wij sturen hen graag een uitnodiging tot deelname aan TNS NIPObase!
Spoilers!
pi_162220254
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 10:39 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Stuur maar een PM/DM met je mailadres ^O^

Nieuwe respondenten gezocht!

Als deelnemer aan TNS NIPObase weet u precies wat dit inhoudt en wat er van deelnemers aan het panel gevraagd wordt. Niet voor niets richten we ons daarom tot u met het verzoek om te helpen met zoeken naar nieuwe deelnemers aan TNS NIPObase!

Kent u huishoudens die voldoen aan één van de volgende criteria:

huishoudens met kinderen/jongeren tussen de 6 en 19 jaar
huishoudens met personen tot 35 jaar
huishoudens bestaande uit 4 of meer personen
huishoudens met een niet-westerse achtergrond
die momenteel nog niet deelnemer zijn van TNS NIPObase en waarvan u weet dat zij ook zouden willen deelnemen aan ons panel dan ontvangen wij graag van u hun emailadres (uiteraard alleen indien zijn hun toestemming verlenen om dit aan ons door te geven!).

Kent u zo'n huishouden? Wij sturen hen graag een uitnodiging tot deelname aan TNS NIPObase!

Ik mag helaas nog geen PB sturen zie ik! Te kort lid en te weinig reacties geplaatst 🙄.
Voldoe wel aan een van de criteria: huishoudens met kinderen dus zou me graag aanmelden. Is het mogelijk om mij een PB te sturen dat ik daarop reageer of zou dat ook niet werken?!
pi_162252849
Ik ben ook lid van TNS nipo, dus ik kan ook mensen aanmelden!
(krijg ik niets voor overigens)
pi_162255904
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2016 20:15 schreef MissEnergy het volgende:
Ik ben ook lid van TNS nipo, dus ik kan ook mensen aanmelden!
(krijg ik niets voor overigens)
Miss energy kun jij me een Pm sturen waarop ik kan antwoorden? Mag dat zelf nog niet.
Dan kan ik jou een bericht terugsturen met mijn gegevens voor TNS
😃
pi_162407414
Dus als ik het goed begrijp word je als je lid wordt van het mediapanel direct gevraagd of je lid wil worden van het enquetepanel?

Kan er nog iemand mij aanmelden? :)
  zaterdag 23 juli 2016 @ 22:58:56 #208
456593 Jinkx
It's Monsoon season!
pi_163965088
Leuk topic, ik houd mijn post bij voor gfk.

Ik ga ook eens kijken naar Buzzer, dat concept spreekt mij ook aan.
  zaterdag 23 juli 2016 @ 23:33:37 #209
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_163965987
Ik trek me even terug van het mensen aanmelden. Ik heb het erg druk en vergeet dit soort dingen ;)
Spoilers!
pi_163969624
Kan ik een invite krijgen van iemand voor TNS Nipo?
Alvast bedankt :)
pi_164226063
Schopje :) Zie vorige bericht.
pi_165969262
Iemand voor mij ook een invite voor TNS NIPO? Heb ook de app van GFK geïnstalleerd en via de site geregistreerd, maar de app werkt niet..

Euroclix heb ik ook maar wordt er gek van dat je na een stuk of 10 vragen "ineens" niet geschikt bent. Oplichters. Nog een paar punten, uit laten betalen en nooit meer terugkomen daar.
  maandag 20 maart 2017 @ 16:45:13 #213
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_169655526
Ik denk dat dit ook wel iets voor mij is. Ik zit nu vaak op het werk, aanwezig te zijn, en verder niets te doen dus ik zocht een zinvolle besteding.

Ik heb vaak van dit concept gehoord maar weet niet zo goed welke nu betrouwbaar zijn. Ik wil niet opgelicht worden oid :@
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  maandag 20 maart 2017 @ 19:08:55 #214
456593 Jinkx
It's Monsoon season!
pi_169659014
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 12:43 schreef Funkel het volgende:
Iemand voor mij ook een invite voor TNS NIPO? Heb ook de app van GFK geïnstalleerd en via de site geregistreerd, maar de app werkt niet..

Euroclix heb ik ook maar wordt er gek van dat je na een stuk of 10 vragen "ineens" niet geschikt bent. Oplichters. Nog een paar punten, uit laten betalen en nooit meer terugkomen daar.
Bij GFK raden ze bij sommige enquetes aan deze niet op een smartphone in te vullen omdat het systeem dat niet trekt.

@ Zeefje: Voor mij is GfK betrouwbaar. Misschien niet zo heel veel enquetes, maar je krijgt je bonnen altijd omgewisseld.
  maandag 20 maart 2017 @ 22:47:49 #215
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_169666959
Metropanel en Ipsos waren volgens mij ook altijd wel ok.
Spoilers!
pi_174903768
Stempunt heeft sneaky (?) de voorwaarden aangepast en stiekem (in elk geval zonder bericht) de stempunten laten vervallen ouder dan 5 jaar. Wie een mailtje stuurt krijgt ze (misschien) terug.
  maandag 6 november 2017 @ 16:41:50 #217
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_174905789
Wat valt hier realistisch mee te verdienen?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  maandag 6 november 2017 @ 18:01:34 #218
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_174906960
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 16:41 schreef Quotidien het volgende:
Wat valt hier realistisch mee te verdienen?
Paar 100 euro per jaar als je je bij een zooi aanmeldt.

En dan niet Stempunt doen. Dat is echt de slechtste van allemaal. Vreselijke rukenquêtes en veel te lage beloning.

't Meeste heb ik verdiend met GlobalTestMarket.

Wel inmiddels gestopt, want ik had mijn doel bereikt.
pi_174989322
Neemt TNS NIPO weer nieuwe mensen aan? Ik was heel vroeger actief in het vragenlijsten invullen, maar heb geen idee wat mijn oude inloggegevens zijn. :)
Mon 'en!
  zaterdag 11 november 2017 @ 05:43:31 #220
456593 Jinkx
It's Monsoon season!
pi_174993438
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 21:48 schreef bloempjuh het volgende:
Neemt TNS NIPO weer nieuwe mensen aan? Ik was heel vroeger actief in het vragenlijsten invullen, maar heb geen idee wat mijn oude inloggegevens zijn. :)
Kan je niet een mailtje sturen met je naam en aangeven dat je weer actief wil worden?
pi_174993518
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 16:41 schreef Quotidien het volgende:
Wat valt hier realistisch mee te verdienen?
Laatst berekend dat ik zo'n 12,50-20 euro per 2 maanden verdien. Voornamelijk via GfK.

Die hadden laatst overigens een retelang onderzoek over slaatjes. Alsof de stagiair de opdracht had gekregen zoveel mogelijk vragen op te stellen.
pi_174994582
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 november 2017 05:43 schreef Jinkx het volgende:

[..]

Kan je niet een mailtje sturen met je naam en aangeven dat je weer actief wil worden?
Daar had ik nog niet aan gedacht! Goed plan ;)
Mon 'en!
pi_176773213
Kick! Iemand die mij aan kan melden bij TNS Nipo? :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')